smyro λυπάμαι αλλά την πρώτη φορά ίσως να ήταν ασυνείδητο λόγω κατασκευαστικού λάθους..την δεύτερη όμως αν όντως το ηχείο ήταν "πειραγμένο" (θα το εξακριβώσεις από την απάντηση της Τannοy), πρόκειται για εξαπάτηση -σε βαθμό κακουργήματος- της καλής διάθεσης σου...
Για ένα πράγμα ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ κάνοντας ενίοτε ανασκόπηση στην ζωή μου..(τα υπόλοιπα δεν τα λέω γιατί διαβάζει και η Σοφία...) το "αμαρτωλό" εξάμηνο (όχι στον Νάκα μην παρεξηγηθώ) που εργάσθηκα ως υπευθυνος σε μεγάλη αλυσίδα εμπορίας ηλεκτρονικών ειδών...με τα μεγαλύτερα bonus να μου δίνονται όταν "ξεφόρτωνα" σαβούρα σε ανύποπτους καλόπιστους πελάτες...και φυσικά πάντα με το χαμόγελο (συγκαλυμένης ενοχής) που έπειθε τα εν λόγω "θύματα" για το καλό της προθεσής μου... (αναθεμά στην ελαστική τότε συνειδησή μου και σε μένα που την συντήρησα έστω και για 6 μήνες)...Έφευγε demostrasion και επισκευασμένο για καινούργιο που τύφλα να χουν τα stock house ...
Σίγουρα δεν με εξιλεώνει η παραδοχή αλλά ας είμαστε όλοι περισσότερο υποψιασμένοι...(και σε περιπτώσεις που αποδεικνείεται δόλος να αντιδρούμε αναλόγως)...
Κλείνοντας επαναλαμβάνω , τον χαμένο σου χρόνο και κυρίως
την ταλαιπωρημένη ψυχολογία σου ποιος τα πληρώνει??? Η ανακούφιση της παραλαβής του τρίτου ή δεκατου τρίτου σωστού ζευγους που κάποια στιγμή θα παραλάβεις, νιώθοντας και την ανάγκη να πεις και ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση επειδή ήταν ευγενικοί???Κάποιος -εκτός εσού φυσικά- δεν πρέπει να πληρώσει το μάρμαρο???
ΥΓ.Φίλε Q το σίγουρο είναι ότι ο μόνος που δεν φταίει σε παρόμοιες καταστάσεις είναι ο πελάτης...χωρίς να τον "αγιοποιώ" σαν έννοια...
ΥΓ2. Smyro καλές και ανέφελες διακοπές και ευχομαι να μην σου ξανατύχει... :wink:
ΥΓ3 Σόρρυ για τα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη αλλά ο Μορφεύς μου γραντζουνάει εδώ και ώρα τις χορδές των βλεφάρων μου και είναι και σκουριασμένες...