Όσοι είχατε παρακολουθήσει και αυτή τη συζήτηση http://www.noiz.gr/postt3722.html&sid=fac110fe70fc6181346f2162ba09da95 θα θυμάστε ότι ήμουν στην αναζήτηση νέων μόνιτορ.
Τελικά πήρα πριν 2 εβδομάδες και μόλις σήμερα που τοποθέτησα τα ηχεία πάνω σε βάσεις κατάλαβα ότι τα ηχεία ακούγονται διαφορετικά μεταξύ τους.
Έκανα σύγκριση με το ίδιο μονοφωνικό σήμα και το ένα ηχείο ακούγεται πιο μουντό και εμφανώς λιγότερο καθαρό από το άλλο. Ακόμη και στα χαμηλά, αλλά ειδικά στα ψηλά η διαφορά έιναι τρομερή.
Τα έστρωσα όπως έπρεπε και όλο αυτόν τον καιρό δούλευαν ποτέ παραπάνω από τα -15db του max. Συνήθως ήμουν στο -25, οπότε δεν τίθεται θέμα να κάηκε κάτι λόγω έντασης ή απροσεξίας.
Είναι τα πρώτα μου μόνιτορ οπότε τα πρόσεχα σαν τρελός.
Η διαφορά είναι εμφανής, απορώ πώς δε το είχα δοκιμάσει τόσο καιρό.![Oops! :oops: :oops:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png)
Προφανώς αύριο κι όλας θα πάρω τηλ στο κατάστημα για να δω τι θα κάνω.
Ήθελα να μου πείτε ειδικά αν κάποιος έχει περάσει παρόμοια περίπτωση τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής. Μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων?
Επίσης τα ηχεία έχουν εγγύηση 2 χρόνων όπως με διαβεβαίωσαν όταν τα πήρα. Υπάρχει περίπτωση να μην καλύπτεται από την εγγύηση η κατάσταση μου?
Ευχαριστώ και εύχομαι να μη σας τύχει ποτέ.
Τελικά πήρα πριν 2 εβδομάδες και μόλις σήμερα που τοποθέτησα τα ηχεία πάνω σε βάσεις κατάλαβα ότι τα ηχεία ακούγονται διαφορετικά μεταξύ τους.
Έκανα σύγκριση με το ίδιο μονοφωνικό σήμα και το ένα ηχείο ακούγεται πιο μουντό και εμφανώς λιγότερο καθαρό από το άλλο. Ακόμη και στα χαμηλά, αλλά ειδικά στα ψηλά η διαφορά έιναι τρομερή.
Τα έστρωσα όπως έπρεπε και όλο αυτόν τον καιρό δούλευαν ποτέ παραπάνω από τα -15db του max. Συνήθως ήμουν στο -25, οπότε δεν τίθεται θέμα να κάηκε κάτι λόγω έντασης ή απροσεξίας.
Είναι τα πρώτα μου μόνιτορ οπότε τα πρόσεχα σαν τρελός.
Η διαφορά είναι εμφανής, απορώ πώς δε το είχα δοκιμάσει τόσο καιρό.
![Oops! :oops: :oops:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png)
Προφανώς αύριο κι όλας θα πάρω τηλ στο κατάστημα για να δω τι θα κάνω.
Ήθελα να μου πείτε ειδικά αν κάποιος έχει περάσει παρόμοια περίπτωση τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής. Μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων?
Επίσης τα ηχεία έχουν εγγύηση 2 χρόνων όπως με διαβεβαίωσαν όταν τα πήρα. Υπάρχει περίπτωση να μην καλύπτεται από την εγγύηση η κατάσταση μου?
Ευχαριστώ και εύχομαι να μη σας τύχει ποτέ.