προενυσχιτης μικροφωνου

GKETS

Νέο μέλος
Μηνύματα
21
Πόντοι
1
σαν κλασσικος τραγουδιστης-κιθαριστας εχω shure beta58.

καποια στιγμη ενας συναδελφος πηρε ενα προενισχυτη berninger(ψευτοπραγμα)που χρησιμευει οχι μονο για οργανα,αλλα και για φωνη,εχοντας ενα διακοπτη που υποτιθεται οτι αλλαζει τις ρυθμισεις.

το καλο του εν λογω ειναι οτι εχει λαμπα..

το εβαλα στο μικροφωνο και επαθα πλακα...

πλεον ειχε αποκτησει μια ασυνιθιστη δυναμικη,ογκο και επειδη ο ιδιοκτητης του μαγαζιου γνωριζει απο ηχο οτι και ο πρωθυπουργος απο διοικηση,με τον προενισχυτη επιτελους ακουγα τι τραγουδουσα.

μπηκα λοιπον στη σκεψη να παρω εναν προενισχυτη,οχι τοσο ψευτικο οπως της berninger αλλα κατι ποιο καλο,παντα σε λαμπα ,χωρις ομως να δωσω κατι 400 ρια που εβλεπα...

εχετε καμμια γνωμη?

 
το καλο του εν λογω ειναι οτι εχει λαμπα..
δεν εχει ακριβως..λαμπα...εχει ενα...φωτακι που...φωτιζει μια...λαμπα που ειναι εκει περισσοτερο για μουρη.... ;D

οι περισσοτερες μεσαιας κατηγοριας/επαγγελματικες κονσολες εχουν προενισχυτες που ειναι ΠΟΛΥ καλυτεροι απο αυτες τις φτηνες προενισχυσεις...αυτο που μαλλον ακουσες και σε ενθουσιασε ηταν απλα.....το δυναμωμα της φωνης σου.... ;D λογω του extra gain stage.

εκτος βεβαια και αν το μαγαζι εχει κονσολα της πλακας....  

παντα σε λαμπα
γιατι?

 
το μαγαζι εχει μια 12καναλη αυτοενισχυομενη mackie.

ειμαι σιγουρος οτι εχει σχετικα καλο προενισχυτη ομως ο ιδιοκτητηας ειναι παντελως ασχετος και απαιτει να ειναι ο μονος που εχει προσβαση στον ηχο διοτι θεωρει οτι τον κανει σωστα(οταν του ζητησα να ανεβασει το fader της κιθαρας στο 0 db και να μην το εχει τοσο κατω αυτος δεν καταλαβε τι του ελεγα....αοταν του εξηγησα ανεβασε το fader της φωνης και εφυγε πιστευοντας οτι ειχε κανει το σωστο....)

οπως καταλαβαινεται εχει τη γκομενα του στο θεο και εγω που βγαζω το 80 % του προγραμματος καθε μερα κανω αφωνια στο γραφειο για να βγαλω την επομενη νυχτα....

και μη μου πειτε να του ζητησω να ανεβασει διοτι πηγαινε μεχρι την κονσολα κανει πως αγγιζει το fader και μετα μου λεει οτι με ανεβασε....

 
το αφεντικο ξερει τι κανει  ;) 

αν του στειλεις πιο καυτο-δυνατό σήμα δεν νομίζω να στο αφήσει έτσι....

 
πρέπει να κάνεις κάτι προς μόνιτορ μεριά. οπότε ίσως τελικά να είναι καλή ιδέα να πάρεις δικό σου προενισχυτάκι, γκαι να κοτσάρεις π.χ. ένα in-ear

 
για το in ear ειμαι της αποψης οτι πρεπει να παρω οτι καλυτερο κυκλοφορει εξ αιτιας οτι το ακουστικο πρεπει να ειναι πολυ μελετημενο για να μη κανει ζημια στο τυμπανο.

οσο για το αν ξερει τι κανει,πραγματικα πιστεψτε με οτι η μονη σχεση του με ηχο ειναι οταν ανεβαζει την ενταση στο αυτοκινητο....

απλα η γκομενα του τον πρηζει \(η μαλλον δεν του ...)οταν δεν την εχει πιο ψηλα απο μενα.και αυτος το μονο που κανει ειναι να εχει τα fader πιο ψηλα και εννοειτε το gain της αδιαφορωντας αν κλιπαρει και εν τελει παραμορφωνει.

οσο για τα μονιτορ..ποια μονιτορ?????

ενα ηχειο υπαρχει για "μονιτορ"το οποιο στοχευει πανω της!!

βασικα θελω γνωμη για προενισχυση.σε αλλη περιπτωση θελω παπα για να τον εξορκισει!!!

 
GKETS είπε:
βασικα θελω γνωμη για προενισχυση.σε αλλη περιπτωση θελω παπα για να τον εξορκισει!!!
 Προτού καταφύγεις σε μεταφυσικές μεθόδους, δοκίμασε να πάρεις ένα μικρό αυτοενισχυόμενο μόνιτορ.Είναι η λύση στο προβλημά σου.Με τα in ear υπάρχει κίνδυνος για τ'αυτιά σου.

 
Loki είπε:
Στη φθηνή κατηγορία <100 ευρώ μπορείς να δοκιμάσεις αυτά

http://www.thomann.de/gr/art_tube_mp_studio_v3.htm

http://www.thomann.de/gr/presonus_tubepre_roehrenvorstufe.htm

Όσο ανεβάζεις το budget σου βέβαια μεγαλώνουν και οι επιλογές σου.
εχω την yamaha mg102c.ξερει καποιος να μου πει υπευθυνα αν αξιζει να δωσω χρηματα για να παρω αυτους τους προενισχυτες που αναφερεις ή αυτον http://www.thomann.de/gr/behringer_mic2200_ultragain_pro.htm?

ή ειναι τζαμπα λεφτα σε σχεση με τον προενισχυτη της yamaha? http://www.thomann.de/gr/yamaha_mg_102_c.htm

 
Aπ' ότι ξέρω τα μηχανήματα της Beringer είναι για πέταμα,και το συγκεκριμένο link για yamaha  παραπέμπει σε μείκτη και όχι προενισχυτή.Εκτός άν αν εννοείς τους προενισχυτές που περιέχονται στα κανάλια του μείκτη.

Υ.Γ.Άλλαξε τον τίτλο του άρθρου γιατί βγάζει μάτια:προενισχυτής.

 
eγω έχω αυτή (για ηχογραφήσεις) εκτΩς απο τον κομπρεσορα που εχει πάνω δε παρατηρώ καμια τρελή διαφορά προς το καλύτερο ηδικα σαν χρεια, απλα προσθετη λίγο χχχχ επιδη χρησιμοποιεί "λαμπάκι" οπως λεει και ο φίλος :P αλλα παραδειγμα όταν γράφω ηλεκτρική κιθάρα δε καταλαβαίνω και καμια διαφορα :P εν'τω μεταξί στο στουντιο που γράφουμε εχει μια παλια προενίσχηση μικροφώνου behringer (ψηφιακη) και το αποτέλεσμα είναι αρκετα καθαρό και ενδυαφέρον αλλα και χωρις αυτήν πιστεύω ο ήχος δε θα άλλαζε, διαφορα κάνει απλά επιδή κομπρεσάρεται το σήμα και έχει gate πανω.. δε ξέρω αν βοηθάω αλλα προσπάθησα!

 
music man είπε:
 Με τα in ear υπάρχει κίνδυνος για τ'αυτιά σου.

[/quote

γιατί έτσι?? με το mp3 δηλαδη πώς δε παθαίνουμε τίποτα?
καλημερα

ξεχνας φιλε μου οτι ακουγοντας mp3,ακους ενα αποτελεσμα που προερχεται απο επεξεργασια,με κομενες ''κακες συχνοτητες'',συντονισμους,''σφυριγματα'',κλπ...

αν την ωρα που εχεις τα in ear στα αυτια σου και ακους στα 60-70 db,(δεν συζηταμε για παραπανω...!!!!)σου ερθει ενα σφυριγμα απο την κονσολα,θα ''ανατιναχθει'' το κεφαλι σου...αυτος ειναι και ο λογος αλλωστε που πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι στην αγορα in ear monitor.πρεπει απαραιτητα να εχουν limiter και τα ακουστικα,και ο δεκτης...

οσον αφορα προενισχυσεις μικροφωνων τωρα...

τελευταια,μετα απο μια αγορα που εκανα απο τον thomman,ανακαλυψα την εταιρια sm pro audio...

(βεβαια η αληθεια ειναι πως πιαστηκα λιγο κοροιδο,γιατι το συγκεκριμενο μηχανημα το πηρα 20% ακριβοτερα απο οτι το βρηκα μετα στην ελλαδα (!!!!!)...τελος παντων...)

εγω πηρα ενα di τις sm pro,αλλα ψαχνοντας μετα στην πορεια ανακαλυψα και κατι λαμπατους προενισχυτες μικροφωνων με εξαιρετικα σχολια,και πολυ καλες δυνατοτητες...

http://www.fullcompass.com/common/files/10365-SMpro%20TB101-TB202%20manual.pdf

τσεκαρε τους και εσυ...η συγκεκριμενη εταιρια εχει και αλλα μοντελα,απλα αυτοι μου εκαναν ''κλικ''

στην ελλαδα ο ΤΒ-101 εχει περιπου 100Ε
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top