- Μηνύματα
- 2,991
- Πόντοι
- 963
Προειδοποίηση μεγάλου post...
Κάποια λόγια για την ιστορία του 80s ήχου όπως νομίζω ότι τον έχει στο μυαλό του ο OP για να υπάρχει μια αναφορά...
Οι κιθαρίστες στα 80sχρησιμοποιούσαν τα single channel τέρατα της Marshall JMP και JCM2203 τα οποία ήταν ουσιαστικά υπεύθυνα για γο 90% του ήχου που ακούς. Σαν πετάλια συνηθίζονταν τα Boss SD-1, το Boss DS-1, το Ibanez TS9, το MXR Dist+ με το gain κλειστό και το volume τέρμα, για να boostάρουν το σήμα πριν την είσοδο του ενισχυτή.
Οι ενισχυτές που προανέφερα ότι και να τους βάλεις επάνω όταν είναι ήδη τελικιασμένοι κομπρεσσάρουν και ακούγονται πάνω κάτω το ίδιο. Για να ακουσεί κανείς κάτι ελαφρώς διαφορετικό από το ίδιο τους το voicing θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον high gain fuzz ή treble booster, και μάλιστα κατα προτίμηση πυριτίου. Αλλιώς το πολύ να επέμβει μέσω του πεταλιού στο Eq του ήχου της κιθάρας.
Back to us...
Λοιπόν επειδή δεν έχω ακούσει τον συγκεκριμένο ενισχυτή από κοντά μπήκα και άκουσα 4-5 clips με διάφορες κιθάρες...
Παρατήρηση 1η: Έχω την αίσθηση ότι τα μεγάφωνα της Eminence που φοράει στις συγκεκριμένες καμπίνες και στον combo είναι αίσχος. Ακούγονται 10 φορές χειρότερα από τα Celestion 70/80 τα οποία ως τώρα νομίζω ότι ως τώρα κρατούσαν γερά την πρώτη θέση ως τα χειρότερα μεγάφωνα που έχω ακούσει. Αν έχεις αυτά τα μεγάφωνα ξεκίνα αλλάζοντας τα με κάτι ποιοτικότερο. Αυτό και μόνο του μπορεί να φέρει τον ενισχυτή στα επίπεδα που θέλεις ή να ανακαλύψεις ότι τελικά ότι δεν χρειάζεσαι τίποτα.
Παρατήση 2η: Οι Marshall του παρελθόντος σήκωναν πουσάρισμα πολύ καλύτερα από τους Μarshall που φτιάχνονται από το 1985 μέχρι σήμερα (εξαίρεση τα reissues φυσικά).
Άρα δεν σου συστήνω να πάς στις επιλογές της ιστορικής μου αναδρομής...Αντίθετα θα σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το συμπαθέστατο καθαρό σου κανάλι με amp in a box πετάλια τα οποία θα σε φέρουν κοντά στον ήχο ενός μονταρισμένου/πουσαρισμένου JMP ή JCM2203 η και ακόμη παραπέρα. Τέτοιες λύσεις ανάλογα με το budget σου εν έτει 2011 υπάρχουν πολλές.
Κάποια λόγια για την ιστορία του 80s ήχου όπως νομίζω ότι τον έχει στο μυαλό του ο OP για να υπάρχει μια αναφορά...
Οι κιθαρίστες στα 80sχρησιμοποιούσαν τα single channel τέρατα της Marshall JMP και JCM2203 τα οποία ήταν ουσιαστικά υπεύθυνα για γο 90% του ήχου που ακούς. Σαν πετάλια συνηθίζονταν τα Boss SD-1, το Boss DS-1, το Ibanez TS9, το MXR Dist+ με το gain κλειστό και το volume τέρμα, για να boostάρουν το σήμα πριν την είσοδο του ενισχυτή.
Οι ενισχυτές που προανέφερα ότι και να τους βάλεις επάνω όταν είναι ήδη τελικιασμένοι κομπρεσσάρουν και ακούγονται πάνω κάτω το ίδιο. Για να ακουσεί κανείς κάτι ελαφρώς διαφορετικό από το ίδιο τους το voicing θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον high gain fuzz ή treble booster, και μάλιστα κατα προτίμηση πυριτίου. Αλλιώς το πολύ να επέμβει μέσω του πεταλιού στο Eq του ήχου της κιθάρας.
Back to us...
Λοιπόν επειδή δεν έχω ακούσει τον συγκεκριμένο ενισχυτή από κοντά μπήκα και άκουσα 4-5 clips με διάφορες κιθάρες...
Παρατήρηση 1η: Έχω την αίσθηση ότι τα μεγάφωνα της Eminence που φοράει στις συγκεκριμένες καμπίνες και στον combo είναι αίσχος. Ακούγονται 10 φορές χειρότερα από τα Celestion 70/80 τα οποία ως τώρα νομίζω ότι ως τώρα κρατούσαν γερά την πρώτη θέση ως τα χειρότερα μεγάφωνα που έχω ακούσει. Αν έχεις αυτά τα μεγάφωνα ξεκίνα αλλάζοντας τα με κάτι ποιοτικότερο. Αυτό και μόνο του μπορεί να φέρει τον ενισχυτή στα επίπεδα που θέλεις ή να ανακαλύψεις ότι τελικά ότι δεν χρειάζεσαι τίποτα.
Παρατήση 2η: Οι Marshall του παρελθόντος σήκωναν πουσάρισμα πολύ καλύτερα από τους Μarshall που φτιάχνονται από το 1985 μέχρι σήμερα (εξαίρεση τα reissues φυσικά).
Άρα δεν σου συστήνω να πάς στις επιλογές της ιστορικής μου αναδρομής...Αντίθετα θα σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το συμπαθέστατο καθαρό σου κανάλι με amp in a box πετάλια τα οποία θα σε φέρουν κοντά στον ήχο ενός μονταρισμένου/πουσαρισμένου JMP ή JCM2203 η και ακόμη παραπέρα. Τέτοιες λύσεις ανάλογα με το budget σου εν έτει 2011 υπάρχουν πολλές.