Πουσάρισμα λαμπάτου ενισχυτή με μεγάλο headroom

mastixas

Νέο μέλος
Μηνύματα
193
Πόντοι
16
Σε λίγες μέρες θα βρίσκομαι ξανά κοντά σε όλα τα μαραφέτια μου (σπουδάζω τώρα και δεν είναι διαθέσιμα για δοκιμές) έτσι σας κάνω μερικές ερωτήσεις μπας και βγάλω άκρη.

Ο τόνος της κιθάρας που μου αρέσει σαν βαση είναι ο "καθαρός" σε ήπιο παίξιμο και να σπάει λίγο στα δυνατά χτυπήματα της χορδής. Απο συζήτηση που είχα με άγγλο που μου άρεσε ο τόνος του ζητώντας να τον περιγράψει μου είπε: "only the strong attacks on the string get those crunchy feelings and the smooth parts still sound very clean".

Παραδείγματα:

(Fender Cybertwin)
http://www.youtube.com/watch?v=23j4IfUe4FU (Marshal DSL 50)

Για να μπώ στο θέμα διαθέτω ένα Twin Reverb 65 RI και προσπαθώ να πάρω αυτόν τον τόνο. Το μεγάλο headroom του μου δίνει απίστευτα καθαρά αλλά καμία σχέση με τον ήχο που περιγράφω παραπάνω.

Ρωτώντας παλαιότερα στο φόρουμ πήρα απαντήσεις του στυλ "βάλε ένα overdrive με τέρμα χαμηλά το gain" αλλά κάνοντας το παρατήρησα ότι χάνω το ηχόχρωμα του ενισχυτή και αποκτώ του πεταλιού (Line 6 M13).

Ψάχνοντας στο internet διάβασα κάπου ότι μπορούμε να ζορίσουμε έναν ενισχυτή βάζοντας του μπροστά booster. Έχω το Electro-Harmonix LPB-1. Δεν είχα πολύ χρόνο να το ψάζω και δεν μου είχε περάσει η ιδεα να boostάρω τον Twin.

Τί λετε θα μπορώ να πάρω αυτόν τον τόνο σε ένα μεγάλο ενισχυτή σαν τον Twin? Υπάρχει περίπτωση να κάψω τίποτα ? (παλαιότερα έκαψα μια εσωτερική ασφάλεια με τον να τον ζορίσω με την Boss GT-8 βάζοντας πολύ μπασάτους synth ήχους. Η αλλάγή της ήταν εύκολη αλλά στη μέση ενός live δεν θέλω να το σκεφτομαι).

Σόρυ για τα πολλά λόγια αλλά προσπαθώ να είμαι όσο πιο κατανοητός γινεται.

 
δεν ξερω αν καταλαβα καλα τι λες

παντως γενικα η λογικη ειναι ο ηχοσ κ τονος βγαινει απο τα χερια

Αν στο περιπου καταλαβα δοκιμασε να παιξεις με το dist σου αλλά ρυθμισμενο πολυ χαμηλα τοσο ώστε οταν παιζεις με μαλακό παίξιμο να βγαινει καθαρος ο ηχος

οταν βαρας περισσοτερο απο το δεξι να σπάει.

Η αλλη λυση ειναι να παιξεις στο καθαρο καναλι αλλα με ενταση ..εκει που αρχιζει να σπαει ο ενσχυτης. Το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις , οταν βαρας θα σπαει οταν μαλακωνεις χερι θα ειναι clean

Δυσκολο βεβαια γιατι αυτο απαιτει ..εντασηηη και ωτασπιδες

επισης με το volume της κιθαρας μπορεις να εχεις πολλους ήχους

Αλλη λυση,.,πηγαινε αγορασε ενα σωστο overdrive ;)

με ενα tubescreamer..tubedreamer ή οποιοδηποτε παρομοιο και ποιοτικό κλώνο,,

θα το πετυχεις αυτο που θες

 
Γεια και από μένα!

Να προτείνω τα εξής:

1.Υπάρχουν μπούστερ όπως το Fat Boost της Fulltone που έχουν και λίγο drive να ανεβάσεις αν επιθυμείς. Δοκίμασε το βέβαια πρώτα. Έχω το GT 500 που περιέχει το Fat Boost και ο ήχος που λες επιτυγχάνεται με τον τρόπο αυτό

2.Ο Ρόυ Μπιουκάναν έβαζε τέρμα τον τουϊν αλλά τον γύριζε ανάποδα και έβαζε τα ηχεία να παίζουν προς τον τοίχο ή ..προς το πάτωμα! Μετά ανέβαζε ένταση..

3.κατα τη γνωμη μου για να κανεις εναν τουιν να σπασει ετσι θες ΠΟΛΥ ένταση άρα η παιρνεις εναν φεντερ με λιγοερα βαττ (πχ Ντελούξ Ριβέρμπ) ή παίζε σε στάδια και όχι σε κλαμπς ;) με τον τουιν τέρμα!!!

οπότε για να αποφύγεις επίσκεψη σε ΩΡΛ εχοντας οξυ ακουστικο τραυμα (βουητό στο αυτι που δεν περναει μετα απο λιγες ωρες) λιγοτερα βαττ η πεταλακι με λιγο τρανσπαρεντ δραιβ

Αυτα!

Αργυταρ   ;D

ΥΓ Αν παίξεις με κιθαρα με πιο καυτούς μαγνητες πχ Λες Πωλ σιγουρα ο ενισχυτης πουσαρεται ευκολώτερα!

 
Το ζητούμενο είναι να πάρεις αυτόν τον τόνο γενικώς ή να τον πάρεις σε χαμηλές (ή πολύ χαμηλές) εντάσεις?

Όπως σωστά παρατήρησες.... αν βάλεις ένα εφφέ που κλιπάρει πριν τον ενισχυτή και πάρεις την παραμόρφωσή του περιορίζοντας παράλληλα τη στάθμη,  παίρνεις το ηχόχρωμα του πεταλιού και όχι του ενισχυτή σου.

Επίσης... κάνοντας λίγο clean boost έναν ενισχυτή που παίζει στο (π.χ.) "3" είναι σαν να τον βάζεις π.χ. στο "6" με ό,τι επακόλουθο έχει κι αυτό στην ένταση. Επομένως εσύ αποφασίζεις αν χρειάζεσαι να τον boostάρεις.  :)

Αν θέλεις χαμηλές εντάσεις, η λογική οδηγεί ή σε κάποιο εφφέ που να προσομοιώνει FENDER ενισχυτές (έχω ακούσει καλά λόγια για εκείνα της tech21) ή κάποιο εφφέ τύπου tonelab ή κάποιο attenuator ώστε να έχεις το πραγματικό ηχόχρωμα του "ζορισμένου" ενισχυτή σου σε πιο "διαχειρίσιμες" στάθμες.  :)

 
Harilatron τι εννοεις σταθμη. Αν σε επιασα με ενα καλο buffer σωζεται.

Το θεμα για τις εντασεις που εθιξες ειναι λογικο αλλα καταλαβενεις τι γινεται με fender. ΧΑΜΟΣ!!!

Αρα αν θελει μεγαλη εμβελια το attenuator ειναι η λυση αν θελει fender boost.

Να μπω σε ''κλισε'' διαδικασειες να πω  treble boost ή tubescreamer? Αυτο επιβαλεται.

Αλλα θα το χοντρινο ξαι αλλο.

Μονο ενας marshall του κανει :-\

Και μιλαει ενας ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ φεντερτουινακιας που σε ηλικια 38ετων πηρα το πρωτο μου marhall και γι αυτο το λογο.

 
Σπυρο μη προσπαθείς να μολύνεις το παλικάρι με τις ιδέες σου.. Μια χαρά παίζει το παλικάρι με τουίν..

Λοιπόν φίλε μου, ο twin reverb  ειναι ένας ενισχυτής χωρίς μάστερ βόλιουμ. Συνεπώς για να τον φτάσεις σε σημείο να σπάει, έστω και με μπούστερ, πρέπει πρώτα να σπάσουν τα αυτία σου!!

Το οβερντράηβ πετάλι που έβαλες μπροστά, δέν είναι κ ότι καλυτερο.."Line 6 μροστά από twin reverb!!! Έλεος...". Κι εγώ δουλεύω Φέντερ και είμαι τεράστιος ΦΑΝ.. Λατρεύω το καθαρό χεντρουμ που δίνει.. Κι εγώ γουστάρω το σπάσιμο στις δυναμικές του παιξίματος, και πιστεύω πως ο δρόμος γι αυτό είναι είναι ενα ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ πετάλι. όταν μου λες για Λάιν 6 που η φιλοσοφία της εταιρίας είναι το μοντελινγκ, είναι λογικό να μη πάρεις αποτέλεσμα.

Υπάρχουν πολλά πετάλια εκεί έξω που σου κάνουν τη δουλειά σου.. δες ας πούμε

Fulltone OCD

Fulltone Fulldrive2

T rex gristle king

T rex dgtm

klp..

 
Επίσης θα συμφωνήσω με argytar, στα λιγότερα watts όπως επίσης και στο να έχεις master volume.. αυτό θα σε βοηθήσει στο να ανοίγεις την προενίσχυση στο όριο "εκεί που σπάει", ενώ με το μαστερ, την τελική ένταση στα επιθυμητά επίπεδα..

 
asprados είπε:
Σπυρο μη προσπαθείς να μολύνεις το παλικάρι με τις ιδέες σου.. Μια χαρά παίζει το παλικάρι με τουίν..

Δεν ειπα τιποτα για τον twin. Ισα ισα ή attenuator ή κατι αλλα που πα, αλλα λεω οτι μου δειχνει ατομο που χρειαζεται Marshall

Λοιπόν φίλε μου, ο twin reverb  ειναι ένας ενισχυτής χωρίς μάστερ βόλιουμ. Συνεπώς για να τον φτάσεις σε σημείο να σπάει, έστω και με μπούστερ, πρέπει πρώτα να σπάσουν τα αυτία σου!!

Ετσι μπραβο

Το οβερντράηβ πετάλι που έβαλες μπροστά, δέν είναι κ ότι καλυτερο.."Line 6 μροστά από twin reverb!!! Έλεος...".

Τα πες ολα

Κι εγώ δουλεύω Φέντερ και είμαι τεράστιος ΦΑΝ.

Σε περιμενω Τριτη βραδυ να δεις το Marhall να σου δωσω και το σουιτσ ;)

Fulltone OCD

Fulltone Fulldrive2

T rex gristle king

T rex dgtm

klp..
Kαι φυσικα το μετανοιωσα για τον twin(ηταν ''μοναδικη'' εκδοση)

 
Τι να σε κάνουμε που είσαι ξεροκέφαλος...!! ;D

Θα έρθω να ακούσω το Marshall την Τετάρτη στο Live..

 
asprados είπε:
Τι να σε κάνουμε που είσαι ξεροκέφαλος...!! ;D

Θα έρθω να ακούσω το Marshall την Τετάρτη στο Live..
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Για ποιο Marshall μιλαμε?? Ε? Ε?

Νομιζω με Ρολαντ 120 Βαττ επαιζες!  :P

Που παιζετε και ποια μπαντα?

Επισης νομιζω οτι ο Φρουσιαντε παιζει με Μαρσαλ major και Silver Jubillee οποτε για Μαρσαλ εισαι!! :) Και ο attenuator καλη ιδεα ,βλεπε trainwreck η Δρ Ζ air Brake

έχω στον JAZ 20/40 built in attenuator και πας βολτα απ τα 40 Βαττ στο 1 για πλάκα!

Αυτα! See ya!

 
2.Ο Ρόυ Μπιουκάναν έβαζε τέρμα τον τουϊν αλλά τον γύριζε ανάποδα και έβαζε τα ηχεία να παίζουν προς τον τοίχο ή ..προς το πάτωμα! Μετά ανέβαζε ένταση..
σωστα ολα αυτα,μονο που επαιζε με vibrolux. :)

στο θεμα μας τωρα,με ενα Transparent od ή ενα booster μια χαρα θα γινει η δουλεια σου (ο Frisciante παιζει με ΚΤΗΝΩΔΕΙΣ MARSHALL MAJOR (200W) για τα καθαρα του & συνηθως χρησιμοποιουσε ενα MXR Micro amp)

 
Superfunk είπε:
σωστα ολα αυτα,μονο που επαιζε με vibrolux. :)

στο θεμα μας τωρα,με ενα Transparent od ή ενα booster μια χαρα θα γινει η δουλεια σου (ο Frisciante παιζει με ΚΤΗΝΩΔΕΙΣ MARSHALL MAJOR (200W) για τα καθαρα του & συνηθως χρησιμοποιουσε ενα MXR Micro amp)
Επίσης ο Μπιουκάναν έλεγε 'εγώ γενικά δεχρησιμοποιώ ενισχυτές , τους έχω μόνο για να παίζω ζωντανά!'

Vibrolux - check

(οποτε vibrolux= 2x10", 40? watt οποτε πιο ευκολος απο twin)

 
Κι εμένα μου αρέσει ήχος σαν αυτό που λες, εγώ τον ορίζω ως εξης: όταν παίζεις μια χορδή είναι καθαρός και όταν παίζεις δύο και πάνω βρωμίζει.

είχα ανοίξει ένα παρόμοιο θέμα για τρανζιστοράτο ενισχυτή

http://www.noiz.gr/index.php?topic=169138.0

Γενικά είναι δύσκολο να βρεις πετάλι με λίγο drive. εγώ το πιο λίγο drive το βρήκα στο coolcat danelectro transparent overdrive, εκεί που είναι το "10" του σε άλλα πετάλια είναι το "2".

Στο κλασσικό chitlins con carne του Kenny Burrell έχει τετοιο ήχο, ακόμα και οι τζαζίστες παιζαν με λιγη βρωμα, τοτε βεβαια ισως και εξ αναγκης  :)

 
αν και δεν είμαι στο επίπεδό σας, να προτείνω ένα marshall bluesbraker?

Συμπαθητικό OD, αλλά και πολύ "ευχάριστο" booster (ξεχωριστά mode) που ακουει πολύ καλά στις μικρο-ρυθμίσεις από τα knobs της κιθάρας.

Στα θετικά, βάλτε επίσης: τιμή λογική, κατασκευή αθάνατη, μουράτο....

 
O ηχος που περιγραφεις ειναι ο ηχος ενος ενισχυτη πολυ κοντα στο break-up. Παιζεις μαλακα, ακουγεται καθαρος. Χωνεις με το δεξι, βρωμιζει.

Το προβληματακι εγκειται στον ενισχυτη σου. Πολλα βατ χωρις master volume και μαλιστα απο σχεδιασης δυσκολα "σπαει". Θα εχεις λοιπον μεγαλο προβλημα με την ενταση. Το προβλημα της εντασης καλως ή κακως λυνεται με 1 τροπο: attenuator.

Υπαρχει ομως και ενα αλλο προβλημα: Ποσο σιγουρος εισαι οτι θελεις το ηχοχρωμα ενος πουσαρισμενου twin? Δεν το ακους και καθε μερα...και γενικα οι Fender ενισχυτες (με εξαιρεση ισως τους διαφορους μικρουληδες και τους tweed) δεν φημιζονται και τοσο για τον ηχο τους σε τετοιες χρησεις, σιγουρα οχι τοσο οσο για τα καθαρα τους.

Για μενα η καλυτερη λυση θα ηταν ενα πεταλακι overdrive με φεντεριζων χαρακτηρα, ωστε να μην απομακρυνθεις πολυ απο το στυλ του ενισχυτη σου. Τα συν του ειναι οτι ειναι σχετικα φτηνο σα λυση, σε συγκριση με αλλες λυσεις οπως attenuator ή αλλαγη ενισχυτη. Επισης, σου δινει τη δυνατοτητα εξτρα ρυθμιστικων. Μπορει να βαλεις τον twin σου στην αρχη του breakup και να δεις οτι ο καθαρος ηχος που παιρνεις εκει δεν ειναι ο ηχος που θελεις...αν χρησιμοποιησεις ενα πεταλακι, θα μπορεις να εχεις τον καθαρο ηχο που ειχες μεχρι σημερα και οποτε θελησεις, να καλεις τον καθαρο-βρωμικο-on-the-edge-of-breakup ηχο σου.

Ενα καλο πεταλακι για αυτη τη δουλεια θα ηταν ισως αυτο που σου προτεινε ο Harilatron. Ειδικα αν σκεφτεις οτι ειναι σαν "amp-in-a-box" καταλαβαινεις ποσες tone-shaping δυνατοτητες σου δινει ωστε να προσεγγισεις τον ηχο που εχεις στο κεφαλι σου. Το Blonde φαινεται καλο...

http://www.tech21nyc.com/products/sansamp/characterseries.html

Αλλο ενα fender-style πεταλακι που ακουσα και μου αρεσε (δυστυχως δεν το ακουσα αρκετα εκτενως ωστε να μπορω να εκφερω ακριβη γνωμη για το ποσο θα σου κανει ή πως στεκεται σε σχεση με αλλα πεταλια παρομοιου στυλ)...

Toadworks Leo Jr.

http://www.toadworksusa.com/

Εχει και μεγαλυτερο αδερφακι, το οποιο δεν εχω ακουσει αλλα πρεπει να ειναι καλο.

 
argytar είπε:
Για ποιο Marshall μιλαμε?? Ε? Ε?

Νομιζω με Ρολαντ 120 Βαττ επαιζες!  :P

Που παιζετε και ποια μπαντα?

Επισης νομιζω οτι ο Φρουσιαντε παιζει με Μαρσαλ major και Silver Jubillee οποτε για Μαρσαλ εισαι!! :) Και ο attenuator καλη ιδεα ,βλεπε trainwreck η Δρ Ζ air Brake

έχω στον JAZ 20/40 built in attenuator και πας βολτα απ τα 40 Βαττ στο 1 για πλάκα!

Αυτα! See ya!
Αν για μενα λες ναι παιζω με jazzc120 αλλα προσφατα εσφαξα τον twin για ενα marshall.

Tεταρτη παιζουμε τελικα και στη Κρητη φιλε μου οπυ θα παρω τη παρθενια του μαρσαλ...λαι βλεπουμε. Αν τα εγραφες για μενα αυτα.

 
Ε ναι για σενα!

Κρητη πεφτει λιγο μακρια ειμαι ..Κοζανη τωρα και Σ/Κ Θεσσαλονικη!

ποιος Marshall ομως ειναι ε?>Ε?

φιλικα αργυταρ

 
odis13 είπε:
Υπαρχει ομως και ενα αλλο προβλημα: Ποσο σιγουρος εισαι οτι θελεις το ηχοχρωμα ενος πουσαρισμενου twin? Δεν το ακους και καθε μερα...και γενικα οι Fender ενισχυτες (με εξαιρεση ισως τους διαφορους μικρουληδες και τους tweed) δεν φημιζονται και τοσο για τον ηχο τους σε τετοιες χρησεις, σιγουρα οχι τοσο οσο για τα καθαρα τους.
Ο ηχος του Bloomfield απο τερματισμενο twin ηταν εκπληκτικος...

Παντως γινεται να αποκτησει breakup ο twin σε πιο "λογικες" εντασεις.

Σιγουρα το πιο ευκολο κολπο ειναι να βγαλεις τις δυο "εξω", ή τις δυο "μεσα" 6L6. (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΟΧΙ τις δυο αριστερες ή τις δυο δεξιες).

Γινονται κι αλλα κολπα, αλλα θελει ανοιγμα και γνωσεις. Ασε που στην pcb εκδοση που εχεις εσυ ειναι πιο δυσκολα τα πραματα.

Αλλα γενικως, αν δεν σπασεις τυμπανο, δεν θα δεις φυσικη βρωμια απο twin...

...παρε εναν princeton και τελος  8)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top