- Μηνύματα
- 3,982
- Πόντοι
- 38
Τη εταιρεια δεν την αναφερω για να μη δημιουργησω αρνητικές εντυπωσεις, μιας και τελικά ανταποκριθηκε αμεσα και εντιμα για να διορθωσει κατι πρωτογνωρο απο την πλευρα του πωλητη
Ενα ωραίο πρωινο λοιπον, χτυπαει η πορτα και βλέπω εναν κυριο να με ενημερωνει για το προγραμμα σταθερης τηλεφωνιας και ιντερνετ της εταιρειας του. Γενικά δεν καθομαι καν να τους ακουσω αλλα αυτη τη φορά ειχε κάτι ενδιαφερον να μου πει. Μου εδινε την ιδια ταχυτητα στο ιντερνετ, στα ιδια λεφτα με την εταιρεια που βρισκομουν, συν δωρεαν χρονο ομιλιας.
Αφου τον ταλαιπωρησα αρκετά με ερωτήσεις, μου δειχνει και το χαρτι και βλέπω πως πανω σ'αυτο αναφερει πως το πακέτο που μου προτεινει εχει 6mbps ταχυτητα και οχι 24. Τον ρωτάω τι παιζει με αυτο το θεμα και μου λέει πως αυτο ειναι το παλιο χαρτι και εδω και λιγες μερες το πακετο εχει 24ρα ταχυτητα τωρα. Λεω λυπαμαι αλλα εγω αυτο δεν το πιστευω.
Φτανει μαλιστα στο σημειο να σβησει την ενδειξη "6" και να γραψει με στυλό "24" στην ταχυτητα. Του ζηταω να γραψει διπλα και το ονομα του και αν εχει καποιο ID ως πωλητης. Μου τα γραφει.
Και να μην τα πολυλογω, εκανα λάθος και τον εμπιστευτηκα, καθως μου είπε ψεματα. Εφτασε στο σημειο, για να πουλησει μια ****συνδεση να με εξαπατήσει. Και τι περιμενε δηλαδη? Οτι δε θα το καταλαβαινα? ???
Αφου το καταλαβα, πηρα την εξυπηρετηση πελατων οπου ουτε λίγο ουτε πολυ η κοπελα μου ειπε "τωρα υπεγραψες". Της εξηγησα οτι προφανως δεν αντιλαμβανεται τη σοβαροτητα του θεματος, καθως τους κατηγορουσα είτε για τραγικο λάθος στην επιλογη των συνεργατων, είτε για σκοπιμη εξαπατηση και σε αυτη την περιπτωση, το οτι υπέγραψα δεν παίζει κανέναν απολυτως ρόλο. Οποτε της ζητησα να μιλησω με καποιο τμημα που θα μπορει να μου δωσει μια λυση ΑΜΕΣΑ, καθως η ίδια ελεγε πως απο το τμημα μεταπωλητων θα επικοινωνουσαν μαζι μου σε ενα μηνα και αν.
Τελικά επικοινωνησαν μαζι μου την επομενη (σημερα) απο το τμημα διακοπων συμβολαιων, οπου εδειξε η κοπελα να αντιλαμβανεται την κατασταση. Μου ειπε οτι κατι τετοιο ειναι ανεπιτρεπτο και μου ζητουσε συνεχεια συγγνωμη και με διαβεβαιωνε οτι επεσα στη χειροτερη περιπτωση που θα μπορουσα. Μου προτεινε καποιους συμβιβασμους για να παραμεινω, και οταν αρνηθηκα μου ειπε οτι μπορω να διακοψω τη συνδεση μου, ειτε μεσω φαξ, είτε να παω σε αλλον παροχο και να γίνει αυτοματα η διακοπη και μου τονισε ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χωρις καμία επιβαρυνση μου με τελη απενεργοποιησης κτλ.
Μπραβο στην εταιρεια, αλλα δε μπορώ να καταλάβω τι σκατα ειχε στο μυαλό του ο ηλιθιος πωλητης, και ελπιζω να ξαναδουλεψει καπου ΟΤΑΝ και ΑΝ βαλει καποτε μυαλο.
Ενα ωραίο πρωινο λοιπον, χτυπαει η πορτα και βλέπω εναν κυριο να με ενημερωνει για το προγραμμα σταθερης τηλεφωνιας και ιντερνετ της εταιρειας του. Γενικά δεν καθομαι καν να τους ακουσω αλλα αυτη τη φορά ειχε κάτι ενδιαφερον να μου πει. Μου εδινε την ιδια ταχυτητα στο ιντερνετ, στα ιδια λεφτα με την εταιρεια που βρισκομουν, συν δωρεαν χρονο ομιλιας.
Αφου τον ταλαιπωρησα αρκετά με ερωτήσεις, μου δειχνει και το χαρτι και βλέπω πως πανω σ'αυτο αναφερει πως το πακέτο που μου προτεινει εχει 6mbps ταχυτητα και οχι 24. Τον ρωτάω τι παιζει με αυτο το θεμα και μου λέει πως αυτο ειναι το παλιο χαρτι και εδω και λιγες μερες το πακετο εχει 24ρα ταχυτητα τωρα. Λεω λυπαμαι αλλα εγω αυτο δεν το πιστευω.
Φτανει μαλιστα στο σημειο να σβησει την ενδειξη "6" και να γραψει με στυλό "24" στην ταχυτητα. Του ζηταω να γραψει διπλα και το ονομα του και αν εχει καποιο ID ως πωλητης. Μου τα γραφει.
Και να μην τα πολυλογω, εκανα λάθος και τον εμπιστευτηκα, καθως μου είπε ψεματα. Εφτασε στο σημειο, για να πουλησει μια ****συνδεση να με εξαπατήσει. Και τι περιμενε δηλαδη? Οτι δε θα το καταλαβαινα? ???
Αφου το καταλαβα, πηρα την εξυπηρετηση πελατων οπου ουτε λίγο ουτε πολυ η κοπελα μου ειπε "τωρα υπεγραψες". Της εξηγησα οτι προφανως δεν αντιλαμβανεται τη σοβαροτητα του θεματος, καθως τους κατηγορουσα είτε για τραγικο λάθος στην επιλογη των συνεργατων, είτε για σκοπιμη εξαπατηση και σε αυτη την περιπτωση, το οτι υπέγραψα δεν παίζει κανέναν απολυτως ρόλο. Οποτε της ζητησα να μιλησω με καποιο τμημα που θα μπορει να μου δωσει μια λυση ΑΜΕΣΑ, καθως η ίδια ελεγε πως απο το τμημα μεταπωλητων θα επικοινωνουσαν μαζι μου σε ενα μηνα και αν.
Τελικά επικοινωνησαν μαζι μου την επομενη (σημερα) απο το τμημα διακοπων συμβολαιων, οπου εδειξε η κοπελα να αντιλαμβανεται την κατασταση. Μου ειπε οτι κατι τετοιο ειναι ανεπιτρεπτο και μου ζητουσε συνεχεια συγγνωμη και με διαβεβαιωνε οτι επεσα στη χειροτερη περιπτωση που θα μπορουσα. Μου προτεινε καποιους συμβιβασμους για να παραμεινω, και οταν αρνηθηκα μου ειπε οτι μπορω να διακοψω τη συνδεση μου, ειτε μεσω φαξ, είτε να παω σε αλλον παροχο και να γίνει αυτοματα η διακοπη και μου τονισε ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χωρις καμία επιβαρυνση μου με τελη απενεργοποιησης κτλ.
Μπραβο στην εταιρεια, αλλα δε μπορώ να καταλάβω τι σκατα ειχε στο μυαλό του ο ηλιθιος πωλητης, και ελπιζω να ξαναδουλεψει καπου ΟΤΑΝ και ΑΝ βαλει καποτε μυαλο.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: