Πόρτα-πόρτα και έλεγχος από τον παραλήπτη, πρίν τη παρα

Lorda01

Νέο μέλος
Μηνύματα
330
Πόντοι
16
Σήμερα στο τοπικό υποκατάστημα του πόρτα-πόρτα, ζήτησα από την υπάλληλο να ελέγξω το περιεχόμενο πακέτου, πρίν προβώ στην παραλαβή και πληρωμή της αντικαταβολής του.Μου αρνήθηκε λέγοντας ότι είναι νέα στη θέση αυτή και δε γνωρίζει,ενώ  ο προϊστάμενος της έλειπε( :P) και δεν μπορούσε να τον ρωτήσει!Πρόσθεσε όμως, ότι δεν της φαίνεται λογικό να ισχύει κάτι τέτοιο...

Και ρωτώ: δεν έχω το δικαίωμα να βεβαιώσω το περιεχόμενο και την καταστασή του, παρουσία του υπαλλήλου, πρίν το παραλάβω;

Γνωρίζει κανείς σας τη νομοθεσία που διέπει τις ταχυμεταφορές, ή έχει ανάλογη εμπειρία;

Βοήθεια παρακαλώ....

υ.γ. Το δέμα βέβαια δεν το παρέλαβα μέχρι να εκτιμηθεί η κατάσταση, γιατί παλιότερα την έπαθα και δεν το ξανακάνω... :)

 
Ηθικα δεν ξερω. Νομικα νομιζω πως δεν εχεις τετοιο δικαιωμα. Επισης και ο ελτας δε μπορει να στο παραδοσει αν δεν υπογραψεις.

 
Καλησπέρα,

Σ' ευχαριστώ κατ' αρχάς που απάντησες

neeq είπε:
Επισης και ο ελτας δε μπορει να στο παραδοσει αν δεν υπογραψεις.
Πόρτα-πόρτα στο τοπικό υποκατάστημα σημαίνει παραλαβή από το κατάστημα τους...

Νομικα νομιζω πως δεν εχεις τετοιο δικαιωμα.
Και πως μπορώ να προφυλαχτώ ως αγοραστής;Τόσο πολύ μπ.....λο είμαστε;

Επίσης, γιατί οι ιδιωτικές courier επιτρέπουν τον έλεγχο και τα ΕΛΤΑ όχι;

 
Το γιατι δεν το ξερω, εγω ξερω οτι και σε μενα αρνηθηκαν...

και χωρις να ειμαι σιγουρος (δε θυμαμαι καλα), νομιζω οτι μου ειπαν πως δεν επιτρεπεται απο τον κανονισμο τους.

Με βαση τη λογικη κι εγω μαζι σου ειμαι, αλλα υπάρχει και μια βαση. Οτι αν το ανοιξεις πχ το κουτι και δεν το παραλαβεις, τι κανουν, το πετανε?ή το ξανατυλιγουν και το στελνουν πισω? Αυτη τη δουλεια θα κανουν? :P

 
neeq είπε:
και χωρις να ειμαι σιγουρος (δε θυμαμαι καλα), νομιζω οτι μου ειπαν πως δεν επιτρεπεται απο τον κανονισμο τους.
Γνωρίζω ότι λειτουργούν όλες οι ταχυμεταφορές στην ελλάδα, ιδιωτικές και μη, βάσει του ιδίου κανονισμού.

Ψάχνω παράλληλα να βρώ τα ΦΕΚ με τις υποχρεώσεις των ταχυδρομικών επιχειρήσεων, αλλά ως μη νομικός αντιμετωπίζω μια μικρή δυσκολία.

...αν το ανοιξεις πχ το κουτι και δεν το παραλαβεις, τι κανουν, το πετανε?ή το ξανατυλιγουν και το στελνουν πισω? Αυτη τη δουλεια θα κανουν? :P
Κλείσιμο του κουτιού επιτόπου και επιστροφή στον αποστολέα.Το έχω κάνει με ιδιωτικές courier ;D

 
neeq είπε:
Τοτε τι ρωτας εμενα? :P (πλακα κανω ;D )
Επειδή με βλέπω τη Δευτέρα να μπουκάρω στα ΕΛΤΑ μετά πυροβόλου όπλου, χρειάζομαι για να φυλάει τα νώτα μου κάποιον που να είναι πιο γρήγορος και από τη σκιά του...;D

 
Αν δεν κάνω λάθος το περιεχόμενο του πακέτου το ελέγχεις σε περίπτωση αγοράς από μαγαζί, και πάλι το όλο θέμα είναι να αρνηθείς εάν η συσκευασία είναι ήδη ταλαιπωρημένη. Όχι αν είναι μια χαρά.

 
Evilnye είπε:
Αν δεν κάνω λάθος το περιεχόμενο του πακέτου το ελέγχεις σε περίπτωση αγοράς από μαγαζί, και πάλι το όλο θέμα είναι να αρνηθείς εάν η συσκευασία είναι ήδη ταλαιπωρημένη. Όχι αν είναι μια χαρά.
Το θέμα είναι, να μπορείς να ελέγξεις αν το περιεχόμενο του πακέτου είναι αυτό το οποίο παρήγγειλες.Αν δεν είναι, δεν παραλάμβάνεις.Αν είναι, υπογράφεις και πληρώνεις.

Μου φαίνεται τόσο λογικό...

 
Πριν αρκετα χρονια ειχα δουλεψει για λιγο ως κουριερ και υπηρχαν μερες που πηγαινα ολη μερα σα τον μ***** απο το ενα γραφειο στο αλλο μεχρι ν'αποφασισουν  ;D

μου'χαν σπασει τα νευρα.

Το θέμα είναι, να μπορείς να ελέγξεις αν το περιεχόμενο του πακέτου είναι αυτό το οποίο παρήγγειλες.Αν δεν είναι, δεν παραλάμβάνεις.Αν είναι, υπογράφεις και πληρώνεις.Μου φαίνεται τόσο λογικό...
Τωρα σχετικα μ'αυτο νομιζω πως η εταιρεια κουριερ δεν εχει καμια σχεση/ευθυνη με το αν ειναι αυτο που παρηγγειλες ή οχι.

 
warpie είπε:
Τωρα σχετικα μ'αυτο νομιζω πως η εταιρεια κουριερ δεν εχει καμια σχεση/ευθυνη με το αν ειναι αυτο που παρηγγειλες ή οχι.
+1

Συμφωνώ. Η εταιρία κούριερ έχει ευθύνη μόνο αν σου φέρει κάτι σε κακή κατάσταση. Πχ ανοιγμένο δέμα, βρεγμένο, ταλαιπωρημένο κλπ.

 
Lorda01 είπε:
Το θέμα είναι, να μπορείς να ελέγξεις αν το περιεχόμενο του πακέτου είναι αυτό το οποίο παρήγγειλες.Αν δεν είναι, δεν παραλάμβάνεις.Αν είναι, υπογράφεις και πληρώνεις.

Μου φαίνεται τόσο λογικό...
Γιατί λογικό; Ο κούριερ σου πουλάει αυτό που αγοράζεις; Ο κούριερ έχει μια υποχρέωση. Και την εκπληρώνει. Αν σου έρθει το εκκαθαριστικό από την εφορία και έχει μέσα λάθος στοιχεία θα το δώσεις πίσω στον ταχυδρόμο;

 
RayDTutto είπε:
Γιατί λογικό; Ο κούριερ σου πουλάει αυτό που αγοράζεις; Ο κούριερ έχει μια υποχρέωση. Και την εκπληρώνει. Αν σου έρθει το εκκαθαριστικό από την εφορία και έχει μέσα λάθος στοιχεία θα το δώσεις πίσω στον ταχυδρόμο;
Όχι, δεν είναι αυτό. Απλώς αν ανοίξεις κάτι μπροστά σε αυτόν που το φέρνει (κούριερ, ταχυδρόμο) και δεν είναι αυτό που έχεις παραγγείλει/πληρώσει, ή είναι σε κακή κατάσταση, έχεις το δικαίωμα να αρνηθείς να το παραλάβεις. Με αυτό τον τρόπο δεν μπλέκεις σε ερωτήσεις του στυλ "και που ξέρω εγώ αν δεν το έσπασες εσύ"? κλπ.

Εγώ, πάντως, πάντα ανοίγω τα δέματα πριν τα παραλάβω, ακόμη και στο ταχυδρομείο, και δεν μου έχει πει ποτέ κανείς τίποτα...

 
warpie είπε:
Τωρα σχετικα μ'αυτο νομιζω πως η εταιρεια κουριερ δεν εχει καμια σχεση/ευθυνη με το αν ειναι αυτο που παρηγγειλες ή οχι.
Συμφωνώ μαζί σου, το θέμα μας όμως είναι το δικαίωμα ή μη ελέγχου από τον παραλήπτη του δέματος.

 
Και άμα το περιεχόμενο είναι ήδη κατεστραμμένο από τον αποστολέα?

Η ταχυδρομική υπηρεσία δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό γιατί πολύ απλά άμα το κουτί είναι σε καλή κατάσταση δεν φταίνε αυτοί.

Πολύ απλά επειδή η κατάσταση του αντικειμένου είναι κάτι που αφορά μόνο εσένα και τον αποστολέα σου λένε αυτοί: "Πλήρωσε όλα τα έξοδα αποστολής και άμα δεν σου αρέσει βρες τα με τον αποστολέα, ή πλήρωσε πάλι να το στείλεις πίσω"

Οι υπηρεσίες αυτές επιστρέφουν πίσω τα δέματα μόνο εάν δεν βρουν τον παραλήπτη. Δεν νομίζω να πηγαίνουν πέρα δώθε τα δέματα χωρίς να πάρουν λεφτά επειδή κάποιος δεν έβαλε στο κουτί αυτό που έπρεπε.

 
Δε νομίζω ότι ενδιαφέρονται καν για την κατάσταση του κουτιού, εκτός και αν είναι ασφαλισμένο.

 
Τι πιό απλό και σίγουρο από το να πάρεις ένα τηλ. στη συγκεκριμένη εταιρεία και αν διαπιστώσεις οτί ο υπάλληλος που το σήκωσε έχει το νου του στο...χαρταετό,να μιλήσεις με τον προιστάμενό του και να σου πει τι προβλεπεται;

 
ChrisHat είπε:
Οι υπηρεσίες αυτές επιστρέφουν πίσω τα δέματα μόνο εάν δεν βρουν τον παραλήπτη. Δεν νομίζω να πηγαίνουν πέρα δώθε τα δέματα χωρίς να πάρουν λεφτά επειδή κάποιος δεν έβαλε στο κουτί αυτό που έπρεπε.
Πληρώνονται σε περίπτωση επιστροφής από τον αποστολέα.

Πρίν από λίγο βρήκα στη σελίδα της Εθνικης Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)αυτό:

http://www.eett.gr/opencms/opencms//admin/downloads/Informative_Documentation/EETT_mockup_final_2010.pdf

σελίδα 6

 
Και για την περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να ανοίξει pdf:

Παραλαμβάνω.JPG

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top