- Μηνύματα
- 1,496
- Πόντοι
- 198
Η ψηφοφορια αναφερεται στην κλασικη μεθοδο ηχογραφησης ρυθμικης μεταλ κιθαρας - 2 καναλια αριστερα και 2 δεξια.
Μεχρι προσφατα χρησιμοποιουσα την ιδια κιθαρα με την ιδια παραμορφωση αλλα με διαφορετικα EQ, ομως τωρα που ηχογραφησαμε τον δισκο επειδη ειχα 2 εντελως διαφορετικες κιθαρες* χρησιμοποιησα τον ιδιο ηχο και η διαφορετικοτητα των EQ ερχοταν απο τις κιθαρες.
Ετσι λοιπον ειπα να κανω ενα poll να δω πως ηχογραφειτε εσεις!
Φυσικα δεν μας ενδιαφερει αν χρησιμοποιειται reamping ή οχι, θεωρειστε οτι η ερωτηση ειναι ιδια (πχ 2 παραμορφωσεις = 2 διαφορετικοι ενισχυτες στο reamping)
Καθε γενικοτερο σχολιο ειναι καλοδεχουμενο! Οποιος θελει μπορει να ποσταρει ηχογραφησεις του οι οποιες εχουν γινει με τον εκαστοτε τροπο
*Η μια ηταν Ibanez με basswood και SH13 dimebucker Seymour duncan
και η αλλη μια Gibson les paul standard mahogany με Bure knuckle rebell yell
Μεχρι προσφατα χρησιμοποιουσα την ιδια κιθαρα με την ιδια παραμορφωση αλλα με διαφορετικα EQ, ομως τωρα που ηχογραφησαμε τον δισκο επειδη ειχα 2 εντελως διαφορετικες κιθαρες* χρησιμοποιησα τον ιδιο ηχο και η διαφορετικοτητα των EQ ερχοταν απο τις κιθαρες.
Ετσι λοιπον ειπα να κανω ενα poll να δω πως ηχογραφειτε εσεις!
Φυσικα δεν μας ενδιαφερει αν χρησιμοποιειται reamping ή οχι, θεωρειστε οτι η ερωτηση ειναι ιδια (πχ 2 παραμορφωσεις = 2 διαφορετικοι ενισχυτες στο reamping)
Καθε γενικοτερο σχολιο ειναι καλοδεχουμενο! Οποιος θελει μπορει να ποσταρει ηχογραφησεις του οι οποιες εχουν γινει με τον εκαστοτε τροπο
*Η μια ηταν Ibanez με basswood και SH13 dimebucker Seymour duncan
και η αλλη μια Gibson les paul standard mahogany με Bure knuckle rebell yell
Τελευταία επεξεργασία από moderator: