Poll: Τρόπος ηχογράφησης metal ρυθμικής κιθάρας

Miltos23

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,496
Πόντοι
198
Η ψηφοφορια αναφερεται στην κλασικη μεθοδο ηχογραφησης ρυθμικης μεταλ κιθαρας - 2 καναλια αριστερα και 2 δεξια.

Μεχρι προσφατα χρησιμοποιουσα την ιδια κιθαρα με την ιδια παραμορφωση αλλα με διαφορετικα EQ, ομως τωρα που ηχογραφησαμε τον δισκο επειδη ειχα 2 εντελως διαφορετικες κιθαρες* χρησιμοποιησα τον ιδιο ηχο και η διαφορετικοτητα των EQ ερχοταν απο τις κιθαρες.

Ετσι λοιπον ειπα να κανω ενα poll να δω πως ηχογραφειτε εσεις!

Φυσικα δεν μας ενδιαφερει αν χρησιμοποιειται reamping ή οχι, θεωρειστε οτι η ερωτηση ειναι ιδια (πχ 2 παραμορφωσεις = 2 διαφορετικοι ενισχυτες στο reamping)

Καθε γενικοτερο σχολιο ειναι καλοδεχουμενο! Οποιος θελει μπορει να ποσταρει ηχογραφησεις του οι οποιες εχουν γινει με τον εκαστοτε τροπο

*Η μια ηταν Ibanez με basswood και SH13 dimebucker Seymour duncan

και η αλλη μια Gibson les paul standard mahogany με Bure knuckle rebell yell

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Νομίζω πως δεν διαφέρω από τον περισσότερο κόσμο.

Χρησιμοποιώ την ίδια κιθάρα, με το ίδιο eq, ηχογραφώντας την 2 φορές, μία στο αριστερό κανάλι και μία στο δεξί. Ακόμη δεν πειραματίστηκα στο να γράψω διαφορετικό eq στο κάθε κανάλι..Αυτό όσον αφορά την παραμόρφωση..

Παρόλα αυτά, σε καθαρό ήχο χρησιμοποίησα την ίδια τεχνική με διαφορετικό eq στο κάθε κανάλι και μου άρεσε το αποτέλεσμα πολύ. Είναι θέμα χρόνου να το δοκιμάσω και με παραμόρφωση.

Αυτά..

 
Πιστεύω ότι εξαρτάται από τον ήχο που θέλεις να βγάλεις.

προσωπικά ακολουθώ τις συμβουλές του τύπου:


 
Αναλόγως την περίπτωση (και την διάθεση! :)). Αν θέλω να το παίξω κάποιος(!), συνήθως θα βάλω 1 κιθάρα σε split σε 2 ενισχυτές χωρισμένους με go bo και από 1 μικρόφωνο στον καθένα. Μετά απομακρύνομαι από την ένωση των 2 ενισχυτών γύρω στα 2 μέτρα, στέκομαι ανάμεσά τους και φτιάχνω ακουστικά ένα καλό Mix των 2 ενισχυτών στη θέση που κάθομαι και τοποθετώ ένα πυκνωτικό εκεί. Όλο αυτό θα είναι το left και το ίδιο (ή με άλλη κιθάρα και άλλες ρυθμίσεις) με άλλο take θα είναι το right.

http://www.noiz.gr/index.php?action=dlattach;topic=186403.0;attach=28900 (flat οι κιθάρες σε backing track έτοιμο που έφερε ο κιθαρίστας)

Αλλιώς (πάντα δηλαδή ;D ;D) κάνω 2 ή 3 takes με ίδια κιθάρα και ήχο ή με άλλη κιθάρα ή/και με άλλη ρύθμιση, και αν γίνει τρίτο take θα μπει στο κέντρο της στερεοφωνίας και θα έχει ίσως πιο κατεστραμμένο ήχο.

http://www.noiz.gr/index.php?action=dlattach;topic=191846.0;attach=34434 (masterαρισμένο κομμάτι)

 
Φίλε Haryy μπορεις λίγο να αναλύσεις τον πρώτο τρόπο γιατί μου ακούγεται ενδιαφέρον. Δηλαδή πως τοποθετείς τους ενισχυτές μεταξύ τους, τι εξοπλισμό χρησιμοποιείς κιθάρα κλπ. για το συγκεκριμένο παράδειγμα?

 
krknow είπε:
Φίλε Haryy μπορεις λίγο να αναλύσεις τον πρώτο τρόπο γιατί μου ακούγεται ενδιαφέρον. Δηλαδή πως τοποθετείς τους ενισχυτές μεταξύ τους, τι εξοπλισμό χρησιμοποιείς κιθάρα κλπ. για το συγκεκριμένο παράδειγμα?
Το σχήμα θα σε βοηθήσει νομίζω. Από τη στιγμή που χρησιμοποιείται μικρόφωνο χώρου, θα χρειαστεί να προσέξεις ΠΟΥ θα τοποθετήσεις τους ενισχυτές στον χώρο ώστε αυτό που θα πιάσει το πυκνωτικό να είναι εύηχο. Καλό είναι (το πυκνωτικό) να μπει σε omni ώστε να μεγιστοποιηθεί η λήψη του χώρου. Επειδή παίρνει το blend των ενισχυτών, καλό είναι να κάνεις ένα είδος "μίξης" των 2 ενισχυτών ώστε στη θέση του πυκνωτικού να ακούς σωστά και τους 2. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην φάση μεταξύ των μικροφώνων μεταξύ τους ώστε να μην χαθεί όγκος.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα οι ενισχυτές είναι Engl (modded) με Randall 4x12 (v78) και Mesa Dual Rectifier με επίσης Randall 4x12 (Neodymium). Τα μικρόφωνα είναι heil pr30 και Shure sm-57, ένα σε κάθε καμπίνα.H κιθάρα είναι Stratocaster usa με hot rails αν θυμάμαι καλά (σίγουρα είχε humbuckers). Το σήμα από την κιθάρα σπλιτάρεται με Palmer guitar splitter (με μπαταρία για χαμηλότερο θόρυβο)
images
και από τις 2 εξόδους πάει στους ενισχυτές.

gt_setup.JPG

 
Δηλαση το πανελ μπαινει αναμεσα απο τις καμπινες και ξεκιναει απο το πισω μερος τους και ποσο πρεπει να βγαινει απο το εμπρος μερος της καμπινας?

Παιζει ρολο το υψος του σε σχεση με την καμπινα?

Επισης δεν εχω πανελ και εχω κατι κομματια απο αυτο

termobond-azzuro.jpg


και καποιες πληροφοριες

http://iselco.blogspot.com/2011/02/termobond.html

Λογικα θα κανουν.

Ευχαριστω για τον χρονο σου.

 
Η ουσία είναι να γίνει κάποιο isolation μεταξύ των 2 ενισχυτών ώστε να γίνει πιο εύκολη η μίξη μεταξύ τους στον υπολογιστή. Μιλάμε πάντα για τα spot mics που θα "μεταφέρουν" τον κύριο ήχο. Άρα, μπροστά μπορείς να αφήσεις 60-70 εκατοστά και αν το πάνελ είναι φαρδύτερο, μπορείς να βάλεις τα συμπληρωματικά εκατοστά προς το πίσω μέρος των ενισχυτών για να μειώσεις και την περίθλαση ως ένα βαθμό  στις πιο μπάσες συχνότητες (τον ήχο που "ξεγλιστράει" από πίσω και περνάει στο εμπρός μέρος του διπλανού ενισχυτή). Το συμπληρωματικό room mic, πέρα από χαμηλό σε ένταση και συμπληρωματικό, μπορεί να αφαιρεθεί τελείως αν απαιτεί το κομμάτι dry in your face ήχο.

 
Οκ είναι. Βάλε 2 φύλλα να γίνει πιο παχύ

 
Ευχαριστω πολυ φιλε haryy και sorry στον Miltos23 που καταχραστηκα το Thread του αλλα φανταζομαι οτι θα του φανουν και εκεινου χρησιμες οι πληροφοριες.

 
οσα εγραψε ο haryy  ειναι πολυ ενδιαφεροντα, δεν το ειχα σκεφτει ( :P) ουτε το ειχα διαβασει καπου!

περα απο αυτο,ειναι ενδιαφεροντα τα αποτελεσματα γιατι πιστευα οτι ο περισσοτερος κοσμος εγραφε με μια κιθαρα και την ιδια παραμορφωση με διαφορετικα EQ!

Για να δουμε ποσοι ακομα θα ψηφισουν ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top