- Μηνύματα
- 1,178
- Πόντοι
- 36
Νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος τα πάντα διορθώνονται και τα πάντα γίνονται όσο υπάρχει όρεξη, γνώση και χρόνος.boody είπε:δηλαδη ρε συ kilon αν υπερεκθεσεις(βγαλεις εκτος δυναμικης περιοχης δηλαδη![]()
) ενα παραθυρο (φωτογραφιζεις δωματιο ) και ανακαλυψεις οτι τελικα ηθελες να φανει πχ και το απεναντι κτιριο ή οτιδιποτε εξω απο αυτο . τοτε τι θα κανεις στο φωτοσοπ ? θα τα ... ζωγραφησεις ? ειναι σαν μια κακη ηχογραφηση . δε μπορεις να κανεις θαυματα. επισης οι φτηνες φωτογραφικες ερμηνευουν λιγο πιο εντυπωσιακα τα χρωματα απο οτι αυτα πραγματικα ειναι . τα συμπιεζουν οπως θα λεγαμε στον ηχο. πχ το σχεδον κοκκινο μπορει να το κανει τελειως κοκκινο , και ειδικα σε auto θα κανει πολλους συμβιβασμους προκειμενου να ευχαριστησει τον πελατη. αυτα αν τα διορθωσεις με το φωτοσοπ μαλλον θα ανοικουν σε αλλη τεχνη και οχι της φωτογραφιας.(αν και αυτο το τελευταιο σηκωνει συζητηση)
Φυσικά μπορείς να κάνεις τεράστια θαύματα και σε επίπεδο , γραφιστική και σε επίπεδο μουσικής. Αν και το restoration όπως λέγεται είναι πολύ πιο δημοφιλές στα γραφικά απο ότι στην μουσική.
Το πρόβλημα με τους περισσότερους είναι οτι πέρνουν σαν αυτονόητο ότι υπάρχει ένας αόρατος τοίχος που σου απογορεύει να περάσεις στην απέναντι όχθη. Αλλά κάτι τέτοιο δεν αληθεύει όυτε στο ήμισυ. Δεν χρειάζεται να έχεις άριστο πρωτεύον υλικό για να έχεις και άριστο αποτέλεσμα. Ειδικά όταν μιλάμε για ψηφιακή τεχνολογία. Σίγουρα όμως κάνει την ζωή πολύ εύκολη. Δηλαδή άν θές τέλεια εικόνα τότε το ιδανικό είναι να έχει μια τέλεια φωτογραφική μηχανή , μια τέλεια μουσική τέλειο μουσικο εξοπλισμό και ούτο καθ εξής. Δεν είναι όμως σε καμμία περίπτωση αναγκαίο.
Το παράδειγμα που αναφέρεις με το παράθυρο είναι μια κλασική περίπτωση γραφιστικής. Δηλαδή του να προσθέσεις κάτι το οποίο απλώς δεν υπάρχει. Η τεχνική αυτή εφαρμόζεται κατα κόρον στις ταινίες με σκοπό την δραματική μείωση του budget και ανήκει στην τέχνη matte painting. Mια βόλτα με το google θα σου δείξει ότι μόνο σπάνιο δεν είναι και η τεχνική εφαρμόζεται μαζικά.
Το ιδιαίτερο ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται στην μουσική έχει να κάνει με το κανόνα προσφορά ζήτησης . Δεν είναι ότι δεν μπορεί να γίνει , ούτε ότι είναι και τόσο δύσκολο , απλώς δεν υπάρχει ζήτηση για κάτι τέτοιο. Εφαρμόζεται όμως που και πού όταν κάποιο δίακοι επανεκδίδονται μετά απο χρόνια και απαιτείται να διορθωθούν για ακουστούν φρέσκοι. Εφαρμόζονται επίσης παρόμοιες τεχνικές στην τέχνη του sampling και remixing.
Eννοείται αυτές οι τεχνικές έχουν αναπτυχθεί με υπολογιστές και software που επιτρέπουν την υπέρβαση.
Η εικόνα που πόσταρα πιο πάνω είναι κάτα 60% τεχνητή και είναι ένα κλασικό παράδειγμα εξοικονόμησης τεράστιας ποσότητας χρημάτων . Οι ίδιες τεχνικές άνετα μπορούν να εφαμοστούν και στην μουσική με εργαλεία που όλοι πέρνουμε ως δεδομένα.
Fenderiarhs χύπησες το θέμα στο κόκκαλο. Όντως το πρόβλημα είναι ότι πολλοί άνθρωποι που ασχολούνται με την φωτογραφία δεν γνωρίζουν την ύπαρξη και την δύναμη αυτών των τεχνικών και δυνατοτήτων . Αυτό το πρόβλημα δεν θα στο λύσει ο μέσος φωτογράφος αλλά ο γραφίστης που γνωρίζει απο CG, 3d και matte painting. O μέσος Φωτογράφος γνωρίζει πως να βγέι σωστά η φωτογραφία και συνήθως κάποια πολύ βασικά πράματα για επεξεργασία. Είναι δηλαδή καθαρά θέμα γνώσεων.
Και για να μην το κουράζω ιδού η μη επεξεργασμένη φωτογραφία
![plate.jpg](http://www.glennmelenhorst.com/Mattes%20and%20environmental/bankjob/plate.jpg)
και ιδού ένα βιντεάκι που δείχνει τι ακριβώς προστέθηκε
http://www.glennmelenhorst.com/Mattes%20and%20environmental/bankjob/bankjob.mov
Τελευταία επεξεργασία από moderator: