πληκτρα και συντηρηση

korman709

Νέο μέλος
Μηνύματα
444
Πόντοι
16
καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω οντας κατοχος ενος korg workstation εαν χρειαζεται καποια συντηρηση του οργανου...(πχ εσωτερικο καθαρισμα)...διοτι σκονη υπαρχει στο εσωτερικο του οργανου...περιμενω απαντησεις σας

 
Σκόνη υπάρχει και θα υπάρχει.

Εάν λειτουργεί άψογα δεν έχει κανένα πρόβλημα.Προληπτικά,μπορεί τεχνικός να το ανοίξει και να το ''φυσήξει''.

Στην περίπτωση που κάποια από τα κουμπιά τους θέλουν ιδιαίτερο πάτημα, τότε έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση αλλαγής τους.

 
παιδιά,πόσο κοστίζει η αλλαγή ας πούμε 5 κουμπιών που κολλάνε-θέλουν περισσότερο πάτημα από το κανονικό? δηλαδή, από ποιά τιμή και πάνω αρχίζει η αισχροκέρδεια σε αυτό το θέμα? αν πάω σε τεχνικό και μου ζητήσει ένα ποσό μέχρι πόσο είναι το λογικό ποσό?  :D

 
ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ  ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ,ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ πχ. Ο τεχνικος να γουσταρει τη φατσα σου και να μην σου παρει μια β) να μην την γουσταρει και να σε "σφαξει " ,αν υπαρχουν ανταλλακτικα ,αν δεν υπαρχουν πρεπει να παραγγελθουν ...και ποτε θα ερθουν κλπ.Με την ευκαιρια οσοι περιμενετε ανταλλακτικα απο ΙΑΠΩΝΙΑ καλα θα κανετε να τσεκαρετε αν τα πραγματα εχουν φυγει πριν το σεισμο αλλιως σας βλεπω να περιμενετε κανενα εξαμηνο επιπλεον αυτου που ηδη ειχατε υπολογισει.

 
Σε γενικές γραμμές, τα κουμπιά σαν ανταλλακτικά δεν κοστίζουν ακριβά. Αυτό που θα πληρώσεις είναι η εργασία και το άνοιξε-κλείσε. Γενικότερα όμως εάν ξεκίνησαν όπως λες πέντε κουμπιά, τα άλλα "θα έρθουν". Οπότε εάν πρόκειται να το κρατήσεις το μηχάνημα άλλαξέ τα όλα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά και εγγύηση που θα αφορά το πάνελ του οργάνου (ανταλλακτικά και εργασία).

 
pericles είπε:
...Με την ευκαιρια οσοι περιμενετε ανταλλακτικα απο ΙΑΠΩΝΙΑ καλα θα κανετε να τσεκαρετε αν τα πραγματα εχουν φυγει πριν το σεισμο αλλιως σας βλεπω να περιμενετε κανενα εξαμηνο επιπλεον αυτου που ηδη ειχατε υπολογισει.
Δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

Τόσο τα εργοστάσια όσο και οι αποστολές λειτουργούν κανονικότατα.

 
ας υποθεσουμε ότι 4 από τα μαύρα πλήκτρα μου(κλαβιέ) έχουν αργή επαναφορά όταν τα πατήσω.Το πρόβλημα μπορώ να το διορθώσω μόνος μου και τί φταίει άραγε? πρίν πάω σε τεχνικό θέλω μερικές γενικές ιδέες του τί να περιμένω στο περίπου. ;)

 
Πιό πάνω είπες γιά "κουμπιά". Τώρα λες γιά "πλήκτρα". Κουμπιά ή πλήκτρα ή και τα δύο;

Μας μπέρδεψες.

Πήγαινε στην αντιπροσωπεία ή σε έναν σωστό τεχνικό να το δει και να σου πει τι ακριβώς είναι.

 
Φίλε Μανώλη, την απάντηση για τα κουμπιά την δώσατε οπότε αυτή είναι άλλη ερώτηση.Απλά ρωτάω να μάθω από την εμπειρία σας ποιοί θα μπορούσαν να είναι οι λόγοι αυτών των προβλημάτων για να έχω μία γενική ιδέα.

 
Η αργή επαναφορά των πλήκτρων μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους και γιά διάφορες αιτίες όπως γιά παράδειγμα χτύπημα, ρήψη υγρών, υπερβολική θερμοκρασία ή και υγρασία, στράβωμα βάσης, σπάσιμο σε αντίβαρα, χαλάρωμα οδηγών πλήκτρων,  ή κάτι άλλο. Δεν μπορώ να μαντέψω αν δεν το δω.

Επίσης, το πρόβλημα προκλήθηκε - εμφανίστηκε ξαφνικά ή σιγά-σιγά ή μετά από κάποια επέμβαση από άσχετο άτομο;

Γι'αυτό σου είπα να το δει τεχνικός που γνωρίζει.

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

Τόσο τα εργοστάσια όσο και οι αποστολές λειτουργούν κανονικότατα.
Θα ελεγα να το ξανακοιταγατε Κυριε Χναρακη ,γιατι κανενα σχεδον εργοστασιο δεν λειτουργει προσ το παρον κανονικα λογω ανεπαρκους Παραγωγης Ηλεκτρικου Ρευματος (ολοι οι πυρηνικοι σταθμοι της Ιαπωνιας ειναι εκτος η στη φαση ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ τοτε καλως ,οι αλλες αποστολες ομως αντιμετωπιζουν προβλημα λογω αποδιοργανωσης (προσωρινης) των δικτυων κλπ .

 
Δεν γνωρίζω γιά άλλες αποστολές.

Γιά τις δικές μας πάντως είμαστε πλήρως ενήμεροι πως όλα λειτουργούν κανονικότατα.

 
Μακαρι ,εγω εχω διαφορετικη πληροφορηση γενικου τυπου οχι για τα δικα σας προιοντα.Ελπιζω να κανω λαθος.

 
pericles είπε:
Μακαρι ,εγω εχω διαφορετικη πληροφορηση γενικου τυπου οχι για τα δικα σας προιοντα.Ελπιζω να κανω λαθος.
Όπως σου είπα πιό πάνω, δεν γνωρίζω γιά τους άλλους με ακρίβεια. Έχε υπ'όψι σου ότι υπάρχουν και τα "ράδιο αρβύλα", ειδικά στην Ελλάδα.

Όμως, στην δική μας περίπτωση είχαμε άμεση ενημέρωση από την πρώτη κιόλας στιγμή των συμβάντων και συνεχίζουμε να έχουμε άμεση και πλήρη ενημέρωση της κατάστασης.

Όλα λειτουργούν κανονικότατα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

Άλλωστε εργοστάσια δεν υπάρχουν μόνο στην Ιαπωνία. Μιλάμε γιά πολυεθνικές.

 
To τι γίνεται πάντως σε ένα εργοστάσιο και ποια είναι η πραγματική εικόνα το ξέρουν οι Δ/ντής Παραγωγής, Τεχνικός Δ/ντής οι οποίοι αμφότεροι αναφέρουν στον Δ/ντή Εργοστασίου.

To ποια είναι η ενημέρωση που φτάνει έξω στο δίκτυο Επίσημων Αντιπροσώπων και Διανομέων και κατ' επέκταση στο αγοραστικό κοινό συχνά "διαμορφώνεται" από το Διοικητικό Συμβούλιο και τη Δ/νση Marketing.

Καμία εταιρεία δεν ρισκάρει να κάνει βαρυσήμαντες δηλώσεις σχετικά με την παραγωγή της ή με την κατάστασή της γενικότερα ιδιαίτερα όταν αυτή είναι εισηγμένη σε εγχώρια και διεθνή χρηματιστήρια.

Τώρα όσον αφορά τα προϊόντα και τα ανταλλακτικά υπενθυμίζω οτι εταιρείες του κύρους που συζητάμε έχουν Παραγωγή, Αποθήκες και Συστήματα Διαχείρισης Logistics ανά τον κόσμο και συνεπώς τους τελικούς αγοραστές ποσώς μας ενδιαφέρει η ημερομηνία παραγωγής του προϊόντος ή του ανταλλακτικού όταν αμφότερα παραμένουν αναλλοίωτα στη χρόνια αποθήκευση καί είναι εν δυνάμει Software Updated.

 
Έχει μιά βάση αυτό που λες αλλά γενικά διαφέρουν από πολλούς άλλους.

Δεν μπορείς να έχεις μεγάλη απόκλειση. Μην ξεχνάς πως υπάρχουν και ασφαλιστικές δικλείδες. Λέμε τώρα...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top