Πειρατία, τα έχω δεί όλα

Διαβαζω διαβαζω ηρθε η ωρα να πω και γω τα δικα μου..

ενα πειρατικο cd για να παραχθει κοστιζει 60 - 70 λεπτα του ευρω αναλογουντως των υλικων και της ποιοτητας..εαν βγαλουμε στην ακρη τους μαυρους που πλασαρουν την καθε εμπορικη αηδεια σε 0 ποιοτητα τι μας μενει? οι γνωστοι πειρατες των τει αει...

Δυστυχως περασα καποιο διαστημα απο τον κλαδο...καποιος θα πει ευκολα λεφτα...μμμ...ναι αν πουλας κατα συρροη ποπ ναι εισαι οκ...αν ομως τα ακοθσματα σου ειναι ψαγμενα και περιθωριοποιημενα τοτε αστο...μηδεν εις το πηλικο...

αυτο που εχω να πω ειναι οτι καθε τι που κανεις χαρακτηριζεται απο το σκοπο που το κανεις...

χαρηκα που καταφερα να διανειμω μερος τις δισκοηκης μου με αυτον τον παρανομο τροπο μεσα σε νομικα πλαισια...χαρηκα που γνωρισα ατομα που ακουνε την ιδια μουσικη με μενα χαρηκα που δεν υπηρχε πελατειακη σχεση οσο το εκανα με αυτους που το εκανα...

λεφτα δεν εβγαλα...εδωσα πολλα περισσοτερα...

αλλα κερδισα ακουσματα μεσα απο το ψαξιμο και την επαφη που ειχα...

πειρατικα cd δεν εχω πολλα ...καμια 50αρια...εχω ομως γυρω στα 1000 δισκακια σε mp3...και συνεχιζω να μαζευω...οτι μου καθεται καλα το αγοραζω...αλλα οχι δεν θα παω ποτε να δωσω 25 ευρω για ενα limited edition δισκακι ...θα το εχω mp3 και οταν με το καλο πεσει η τιμουλα το τσιμπησα....

για να μην αναφερθω σε pc games που γδερνουν για το τιποτα οι εταιρειες..

δεν ξερω γιατι γραφω τα παραπανω...εμενα η μη νομιμη μορφη της μουσικης μου αρεσει...και στο κατω κατω το tape trading στα 80'ς 90'ς δεν ηταν παρανομη?

 
Αγαπητέ metalash πολύ χρήσιμο το post σου διότι βλέπω ότι παραδέχεσαι κάποια πράγματα. Πρώτον, παραδέχεσαι ότι αυτοί που ακούνε και αγοράζουν πειρατικά cd είναι καταδικασμένοι να ακούνε μόνο αυτά που εμπορεύονται οι 'γνωστοί' τους. Με δυο λόγια, θα ακούσουν ποπ (καθώς αυτή πουλάει) και θα ακούσουν hard-rock (αν τύχει να ξέρουν κανέναν που να προτιμά ο ίδιος το hard-rock). Πάντως δεν θα ακούσουν το νέο δίσκο του Brian Eno ή του Pat Metheny διότι κανείς τους δεν είναι αρκετά εμπορικός ώστε να έχει την προσοχή των πειρατών. Τι πειράζει που δεν θα ακούσουν τα δύο καλύτερα άλμπουμ της χρονιάς; Αφού τα άλλα είναι 'τζάμπα'...

Δεύτερον, παραδέχεσαι ότι κάθε τί που κάνεις χαρακτηρίζεται από τον σκοπό για τον οποίο το κάνεις. Δεν ξέρω ποιος ήταν ο σκοπός στη δική σου περίπτωση, αλλά υποπτεύομαι ότι οι πιο πολλοί το κάνουν για τα εύκολα χρήματα και μόνο γι' αυτό. Σαν άνθρωπος, δεν ανέχομαι αυτό που υπονοείς, ότι δηλαδή η πειρατεία είναι δόκιμος τρόπος για την αναζήτηση ομοϊδεατών στον μουσικό χώρο. Εγώ με τους φίλους μου δεν χρεώνουμε ο ένας τον άλλο όταν μου δίνουν να ακούσω ένα δισκάκι.

Σε σχέση με τα 1000 δισκάκια mp3 που έχεις, γνώριζε ότι η ποιότητα ήχου που ακούς είναι απαράδεκτη σε σχέση με το πρωτότυπο. Να είσαι σίγουρος ότι οι καλλιτέχνες ΔΕΝ είχαν υπόψιν τους ότι θα ακούμε το υλικό τους με αυτό το τρόπο. Είναι αμαρτία να περιστοιχιζόμαστε (εδώ στο noiz) από ηχολήπτες και κιθαρίστες που κάνουν τα πάντα για τον ήχο τους, και να τους ανακοινώνουμε ότι εμείς (στο όνομα του κόστους) θα τους ακούμε μέσα από fucked-up mp3.

Μια και ανέφερες και το 'αρχαίο' θέμα της κασετοπειρατίας, μια και έζησα αυτή την εποχή, να σου πω πολύ-πολύ φιλικά ότι όλα όσα έγραψα παραπάνω (τηρουμένων των αναλογιών) ισχύανε και τότε. Βέβαια, εκείνη την εποχή κανείς δεν είχε την ιδέα ότι το αντίγραφο που είχε στα χέρια του είναι εφάμιλλο του πρωτοτύπου - ήταν αποδεκτό ότι είναι χειρότερο, και αυτό δικαιολογούσε την χαμηλότερη τιμή του.

Στην οικογένεια που γεννήθηκα, διάφοροι φίλοι, θείοι και θείες ακούγανε και αγοράζανε πειρατικές κασέτες. Είναι τυχαίο ότι άρχισα να ακούω καλύτερη (και καλύτερα) μουσική όταν αποφάσισα να μην τους μιμηθώ;

 
Βλεπω δυστυχως οτι δεν καταλαβες 100% τι ηθελα να πω Wow!..αλλα ευτυχως εχεις πιασει το μεγαλυτερο .. :D

η ποιοτητα των mp3 ειναι αποδεκτη οπως αποδεκτη ηταν και στις κασσετες..μεχρι να αντικατασταθουν απο original ειναι οτι καλυτερο...

αλλα να σου κανω μια ερωτηση φιλε μου?πως ενας φοιτητης με διερυμενους μουσικους οριζοντες θα εχει οσα δισκακια θελει original οταν ο προυπολογισμος ειναι μηδενικος, ειτε αυτα ειναι 10 ειτε εκατο ειτε 1000..

δεν γινεται αυτο...οποτε απο το να στερηθω φιλε μου τη μουσικη καλυτερα να την εχω σε mp3 και οταν μου σκασει το τζοκερ βλεπουμε...

και οσο για το θεμα που εθιξες με τους φιλους...οι φιλοι ποτε δεν πληρωνανε...αντιθετως πληρωνονται για να ειναι εκει...και τονισα οτι δεν υπηρχε πελατειακη σχεση...τεσπα δεν μπορω να διατυπωσω καλυτερα αυτο που θελω...ελπιζω να καταλαβες...

ΥΓ.οσο για τα συγκροτηματα που ανεφερες να σου πω οτι οντως υπαρχουν πειρατες που ακουνε τετοια μουσικη..και τετοια μουσικη "πουλανε"

αυτα

 
πως ενας φοιτητης με διερυμενους μουσικους οριζοντες θα εχει οσα δισκακια θελει original οταν ο προυπολογισμος ειναι μηδενικος' date=' ειτε αυτα ειναι 10 ειτε εκατο ειτε 1000..[/quote']1) Πίνοντας λιγότερο ή φθηνότερα.

2) Part-time job.

3) Αγορά CD μέσω internet.

Ας κάνω κι εγώ μια ερώτηση: τα 1000 CD που έχεις σε .mp3 τα έχεις ακούσει όλα; Αν ναι, τα έχεις ακούσει καλά, προσεκτικά; Σου άρεσαν όλα τόσο ώστε να θες να τα αγοράσεις ή μήπως μόνο κάποια από αυτά, άρα τα υπόλοιπα θα μπορούσες απλά να τα έχεις δανειστεί και απορρίψει; Μήπως απλά τα έχεις κατεβάσει επειδή ήταν "free";

(Η ερώτησή μου γίνεται χωρίς επιθετική διάθεση. :) )
 
Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο όχι για το αν η πειρατεία είναι κακή ή καλή (αυτό είναι αυτονόητο) αλλά για ένα ρεπορτάζ που είχα δει πριν μερικές ημέρες στην τηλεόραση στο οποίο ρωτούσαν γνωστούς Έλληνες τραγουδιστές για την πειρατεία των cd και τα ψιλοπήρα λίγο με αυτά που άκουσα... άκουσα κάτι τρελά πράγματα του στύλ: (με πολύ σοβαρό ύφος) η πειρατεία δεν σκοτώνει την μουσική..αλλά την τέχνη.... και κάτι άλλες βαρύγδουπες δηλώσεις... όπως ότι θα εξαφανιστεί η μουσική κ.τ.λ..... ρε δεν πάτε να βρείτε καμιά δουλειά της προκοπής όπως όλος ο κόσμος!!! αργόσχολοι!!! όταν χάνουν λεφτά τότε καταστρέφεται η τέχνη σαν ιδέα...ρε αντε...στο καλό...

 
φιλε akis δεν θελω να σε ξενερωσω....αλλα ναι εχω ακουσει ολα τα mp3 μου και αναπασα στιγμη ξερω τι εχω και τι δεν εχω που ειναι και τι δεν ειναι...

επισης αποφευγω να κατεβαζω απο το διαδικτυο πραγματα λογω κακης ποιοτητας..τα περισσοτερα ειναι mp3 απο τα original και τα προσεχω οσο μπορω να ειναι σε φουλ ποιοτητα...εφοσον περναει απο το χερι μου...

παντως εγω σαν φοιτητης ειχα ισα ισα φραγκα για ενα καφε και ενα old navy..που φραγκα για τα υπολοιπα..

αποψεις ειναι αυτες και δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνουμε :D

 
Μια ερώτηση metal χωρίς παρεξήγηση..Όταν με το καλό (που σου εύχομαι να γίνει γρήγορα) αποκτήσεις φράγκα, θα αντικαταστήσεις τα 1000 αυτά cd με τα original ή θα συνεχίσεις εθιζόμενος στο τσάμπα?

ΥΓ.Δεν περιμένω απάντηση είναι ρητορική η ερώτηση προς προβληματισμόν στην ηληκία και τα κοινωνικά δεδομένα που η γενιά σου αντιμετωπίζει..

 
Λάθος φίλε...

Στη ζωή ποτέ δεν αποκτάς φράγκα, όσα κι αν βγάζεις το μήνα. Ο μόνος τρόπος να βγάλεις φράγκα είναι ή να σου πέσει το λαχείο, ή να κάνεις απατεωνιές. Για την ώρα τα χώνουμε στο Σκλαβενίτη και στα φροντιστήρια.

Αλλά νισάφι πια με την κούφια ηθικολογία. Φόρουμ είναι αυτό ή παράρτημα του συλλόγου "Πνεύμα και Ηθική", του αείμνηστου Αυλωνίτη;

Αν κάποιος πιστεύει ότι ζημιώνεται από το p2p downloading στον εισαγγελέα πάραυτα. Το κήρυγμα των υπόλοιπων τι νόημα έχει; Αν θέλαμε να ακούσουμε κήρυγμα θα πηγαίναμε στην εκκλησία. Καταντάει κουραστικό πια...

 
Έχει δίκιο ο wasted_sunsets, ας περάσουμε σε πιο οικεία θέματα... τι λέγαμε... α,ναι.. εγώ επιμένω ότι οι κίτρινες stratocaster παίζουν καλύτερα από τις πορτοκαλί, εκτός αν έχουν φτιαχτεί στην ιαπωνία οπότε να ψάξουμε την ούγια να δούμε αν έχει το χαρακτηριστικό χρυσαφί λογότυπο. Όχι πια σεξ, μόνο φίλοι;

 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

protocolenio ματι στο εχω ξαναπει...δεν λες πολλα αλλα οταν ανοιξεις το στομα σου εισαι κορυφη :lol: :lol:

 
Να σασ πω ομως μεχρι τωρα ρε παιδια δεν εχω δει ενα καλό λογο για να μην κατεβάζουμε μουσικη. Ελα λόγο που να στεκει πραγματικα απο την αποψη οτι βλάπτει τη μουσικη. Εχει κανεις να μας πει?

 
Σωστος wasted..

Στα 40 μου ήρθε η ώρα να σταματήσω την ηθικολογία..

Σειρούλα eye σ'ακολουθώ..ήδη κρέμασα στην les paul μου ένα μπορδοροκόκκινο φιογκάκι μούρλιαααα..λες να βοηθήσει τον ήχο της???

ΥΓ.Αν ήταν να περίμενω να γίνω Λάτσης για να αποκτήσω original τα cdάκια μου, θα χα ήδη αυτοκτονήσει πνιγμένος στην λίμνη της μετριότητάς μου, που θάχαν δημιουργήσει τα δάκρυα φόρο τιμής στο παιδί του λαού συνονόματου Ξανθόπουλου..(προτιμώ άλλωστε τις κωμωδίες του Αυλωνίτη από τα μελό της Βούρτση)..

Αντιθέτως μπορώ αν θέλω να προσπαθήσω με προσωπικό κόστος, να διδάξω τα παιδιά μου (να τα 5 cd το μήνα), ή να μην τρώω βούτυρο becel ( τρέμε Σκλαβενίτη), ή να.... ή να ....ή να....

Η ανάγκη σε καθορίζει, δεν την καθορίζεις, αλλά και οι προτεραιότητες του καθενός αλλάζουν ως προς την αντιμετώπισή της..Και όσο είμαι δω δεν είδα κανένα να επιβάλλει γνώμη, γι αυτό και συνεχίζω να λέω την δική μου..

ΥΓ2.Η "κούραση" καιει θερμίδες..ενίοτε και εγκεφάλων με ελαστική συνείδηση..

ΥΓ3. Όσοι δεν αντέχουν διαφορετική άποψη από αυτή που θα δικαιώνει την δική τους, μάλλον.............

¶στο γιατί θα γίνω και γραφικός αν δεν έχω γίνει ήδη δηλαδή...

ΥΓ4. eye, μόνο φίλοι, μόνο φίλοι προς θεού..η Σοφία έχει αρχίσει και αντιμετωπίζει με καχυποψία την συμπάθεια που τρέφω στο πρόσωπό σου.. :?

ΥΓ5 και τελευταίο..Μήπως το noiz πρέπει να γίνει το μοναδικό net forum παγκοσμίως με

κανόνες δεοντολογίας πέρα των προσωπικών του καθενός μας???..Λέω, μήπως???

 
Έχει δίκιο ο wasted_sunsets' date=' ας περάσουμε σε πιο οικεία θέματα... τι λέγαμε... α,ναι.. εγώ επιμένω ότι οι κίτρινες stratocaster παίζουν καλύτερα από τις πορτοκαλί, εκτός αν έχουν φτιαχτεί στην ιαπωνία οπότε να ψάξουμε την ούγια να δούμε αν έχει το χαρακτηριστικό χρυσαφί λογότυπο. Όχι πια σεξ, μόνο φίλοι;[/quote']
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Εγώ πάντως αυτή τη συζήτηση με τα ξύλα κλπ, γιατί μάλλον εκει πάει η αναφορά, την είχα πάρει πολύ πιο σοβαρά από ότι χρειάζόταν. Προφανώς λάθος, γιατί από ότι φαίνεται ούτε οι συμμετέχοντες σε αυτήν δεν το κάναν. Όσο για το τελευταίο περι σεξ και φιλίας, όχι ότι με ενδιαφέρει, αλλά, ενημερωτικά, δεν το κατάλαβα που κολάει.

 
ΥΓ2.Η "κούραση" καιει θερμίδες..ενίοτε και εγκεφάλων με ελαστική συνείδηση..
Αν αυτό είναι υπαινιγμός για το δικό μου εγκέφαλο' date=' μπράβο ρε φίλε έχεις πέσει διάνα. Πολύ έξυπνο, το δέχομαι και δε δίνω συνέχεια.

ΥΓ3. Όσοι δεν αντέχουν διαφορετική άποψη από αυτή που θα δικαιώνει την δική τους, μάλλον.............
Προφανώς έχουμε διαφορετική αντίληψη για το ποια είναι η κυρίαρχη άποψη εδω μέσα, πάνω σε αυτό το θέμα, και ποια η διαφορετική.

Αντιθέτως μπορώ αν θέλω να προσπαθήσω με προσωπικό κόστος' date=' να διδάξω τα παιδιά μου (να τα 5 cd το μήνα), ή να μην τρώω βούτυρο becel ( τρέμε Σκλαβενίτη), ή να.... ή να ....ή να....[/quote']

Καλά με παρακολουθείς την ώρα που ψωνίζω; :lol:
 
Παίδες, για όσους ξέρουν γαλλικά αυτή η συνέντευξη του σπουδαίου πιανίστα της jazz Laurent De Wilde είναι εξαιρετικά επίκαιρη.

Το site είναι http://www.jazzmagazine.com/

Ο τύπος έχει εξαιρετικούς δίσκους με κλασική τζαζ και εσχάτως παίζει πολύ electro-jazz. Εδώ μιλάει για την ασχετοσύνη των δισκογραφικών εταιρειών να μπουν στη νέα τεχνολογία. Δυστυχώς είναι πολύ μεγάλη για να την μεταφράσω - αν κάποιος με περισσότερο χρόνο μπορεί, αξίζει

Γιαννης

Να η συνέντευξη...

On va du pire au pire. Je ne suis pas énervé que le jazz ne passe pas à la télé, mais je suis furieux que l’industrie musicale fasse comme si l’Internet n’existait pas. J’ai été artiste AOL-Time Warner et je les ai quittés en 2004. Eh bien ce n’est que fin 2003 que Warner a eu un site, en France. Warner étant associé à AOL je m’attendais à un site génial ! En fait, il sont arrivés trop tard, avec un truc horrible, pas fonctionnel, utilisant les standards les plus bas possibles pour pouvoir faire plaisir à tout le monde. Bref : j’ai été dégoûté. Comme disaient nos profs, ce n’était ni fait ni à faire. Bien sûr, quand on voit que mon « patron » de l’époque ignorait, en 2003, ce qu’était Google, la surprise est moins grande… Imaginez, les filles de Warner à qui j’envoyais du mp3 ne pouvaient pas les lire… Ils ont l’Internet, mais c’est pour se transmettre des graphiques de marketing. Ils n’ont aucune approche ludique de l’ordinateur, ils n’ont pas du tout la même utilisation de cette machine que leur public, ils sont donc incapables de comprendre à quel point cet appareil a révolutionné la manière de consommer la musique. Toute la campagne essentiellement répressive qui a été lancée aurait pu être très différente. Par rapport au format, par exemple : la généralisation du MP3 a commencé par des procès ! Il y a eu perte de temps, une volonté délibérée d’écraser ce système que je trouve répugnante – et surtout, pour eux, pas du tout commerçante. J’ai une théorie sur la question. Dans les années 1980, les cinq majors ont décidé d’abandonner la guerre des supports – VHS, Beta, etc. – et de tout baser sur le CD. Elles ont gagné énormément d’argent. Les gens ont refait leur discothèque, les prix ont été fixés artificiellement haut et le marché s’est envolé. Conclusion de la période : l’argent rentre mieux dans les caisses avec un bon chef marketing qu’avec un bon directeur artistique. Résultat : le marketing s’est infiltré dans tous les secteurs. Chez Sony comme chez Warner, j’ai toujours eu des « chefs de produits », jamais de directeurs artistiques. Autre évolution, l’installation progressive de la vogue des compilations. Des CD sans artistes : c’est le rêve pour les compagnies – j’ai toujours remarqué ça dans les couloirs des majors : les artistes, ils aimeraient mieux qu’il n’y en ait pas ! Ce facteur humain est perturbant, alors qu’on peut très bien régler ça entre avocats… La compilation, c’est un disque fait par des avocats. Tout ça a duré… jusqu’à l’arrivée de l’Internet. A la fin des années 1990, l’industrie du disque contrôlait bien toutes les cartes du jeu, et ça marchait bien pour elle. Mais elle a eu le tort de croire que ça allait durer indéfiniment… Elle a été emportée par un vrai délire de puissance. Et le phénomène “Star Ac” est l’aboutissement parfait de cette logique de production : l’investissement artistique est ramené à zéro, puisqu’on laisse le public décider de qui sera sa star ! C’est formidable, il n’y a plus de risque ! Le public aura forcément ce qu’il attend, forcément le dénominateur commun le plus bas… Ça aussi ça va finir par se casser la gueule. A côté de ça, l’Internet s’excite, et l’industrie aussi, à retardement. Actuellement la Spedidam et l’Adami se mobilisent pour la taxation du transfert des fichiers musicaux depuis les serveurs. C’est pas mal, je ne suis pas convaincu que ça va tout résoudre, mais au moins ça fait avancer. Il faut agiter la vase dans laquelle on patauge.

On parle beaucoup de « dématérialisation » de la musique. Ne pensez-vous pas que la rupture du lien entre musique et support, donc l’éclatement de la « cohésion » actuelle des titres d’un même CD, va induire une évolution de la musique ?

Certainement. Par rapport à l’Internet, les jeunes qui déboulent et qui ne connaissent rien se goinfrent de tout ce qu’ils trouvent. Dans la mesure où c’est « gratuit », ils remplissent leurs « poches » jusqu’à ce qu’elles éclatent ! Mais bon, sur dix thèmes il y en a un qu’ils écoutent en boucle, et c’est à la rigueur à l’auteur de ce titre-là que l’Internet porte préjudice… Mais je suis persuadé que l’Internet fait du tort à ceux à qui il fait le moins de tort. Autrement dit, Quand Madonna « perd » deux millions de disques téléchargés gratuitement, elle en vend encore quatre. Ça ne me gêne pas. Ah bien sûr, Pascal Nègre va alors nous annoncer que chaque téléchargement l’assassine, lui personnellement, sa famille et ses descendants… A mon niveau, ça n’a pratiquement aucun effet. Ce qui ne relativise en rien le fait que toute l’industrie du disque est en train de s’effondrer. Là où je vous rejoins c’est qu’effectivement, ça va changer radicalement l’approche : tout va devenir du « one shot ». Mais c’est de fait ce qui se passait déjà quand on « remplissait » un CD autour d’un thème fait pour marcher. En jazz, au contraire, on a toujours considéré les albums comme des œuvres totales, avec des choses qui s’enchaînent pour raconter une histoire, etc., c’est donc différent. Dans l’idéal, un bon disque est fait de thèmes qui sont tous bons et qui reflètent tous l’ambiance du CD. Théoriquement, le fait de découper en tranches ne devrait pas avoir beaucoup d’effet. Le lombric coupé en morceaux continue de s’agiter…

Et se multiplie…

C’est vrai ! En fait, c’est par rapport à la consommation de la musique que les choses sont en train de changer énormément. On n’a pas encore fini de faire le tri. L’industrie ajoute un zéro à ses pertes, exagère, mais a raison de s’inquiéter. Hélas, faute d’imagination, le réflexe répressif se développe dans les compagnies ! Quand on a n'a pas d’idées, on cogne. Mais ils ne vont pas pouvoir poursuivre indéfiniment des infirmières, des enseignants, des libraires… Ce qui est horripilant, au fond, ce n’est pas que la musique soit écoutée gratuitement, c’est qu’il y ait des gens qui la volent, des gens qui font de l’argent avec. Ce n’est pas au même niveau. J’aimerais bien savoir où va le business de la musique. Tout le monde attend que quelque chose de nouveau se mette en place, alors que les Majors veulent continuer de travailler à l’ancienne. Quand on les voit s’agiter contre le peer-to-peer alors qu’il existe déjà des logiciels capables d’aller enregistrer sur des radios en ligne le titre qu’on veut, il y a de quoi rire ! C’est un seau qui est percé de toute part. C’est passionnant et… désespérant à la fois !

Propos recueillis par Christian Gauffre

 
janick το "Όχι πια σεξ, μόνο φίλοι;" είναι μια έκφραση που τουλάχιστον εγώ χρησιμοποιώ συχνά όταν μεταφορικά θέλω να δηλώσω την αναγκαιότητα της "σύγκρουσης" παράλληλα με την όποια ευχαρίστηση με στόχο το όποιο δημιουργικό αποτέλεσμα..Το μόνο φίλοι είναι σε ελεύθερη μετάφραση το "με άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" που παραπέμπει σε συζητήσεις για τον καιρό..

Τώρα αν ο eye την χρησιμοποίησε μην "κολλώντας" πουθενά ή με άλλη έννοια, ντάξει..πήρα λάθος πάσα..:D

wasted τα "ξύλα" είναι όντως σοβαρή συζήτηση, αλλά όχι και η μόνη..Η συζήτηση για την τέχνη αν περιοριστεί στο "μέσο" που θα την υλοποιήσει, κατά την ταπεινή μου γνώμη, υποβιβάζει και την έννοιά της..

Κακώς πήρες προσωπικά τις αναφορές μου.Γι αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχουν και τα πμ αν είχα τέτοια πρόθεση..

ΥΓ.Που ξέρεις ότι δεν σε παρακολουθώ?? Ξέχασες τα συστήματα ασφαλείας που αποκτήσαμε σαν χώρα για τους ολυμπιακούς??Τώρα που τελείωσαν να τα πετάξουμε?? :lol:

ΥΓ2. Υπάρχει νόημα στο ναχουμε αντίληψη για το ποια είναι η κυρίαρχη άποψη εδώ μέσα??Κι αν μεταξύ μας είναι διαφορετική ποιο το μεμπτόν ώστε να μας φέρει σε αντιπαράθεση??

 
..πήρα λάθος πάσα..
.. όχι δεν πήρες λάθος πάσα, αυτό εννοούσα. Έχω καταλάβει ότι διάφορα παιδιά έχουν ενοχληθεί με τις συνεχείς αναφορές μου στο θέμα της πειρατείας. Πάω πάσο λοιπόν, δεν έχω κανένα λόγο να κάνω εγώ τον κακό. ¶λλα λόγια να αγαπιόμαστε, όπως πολύ σωστά κατάλαβες.
 
Κανένα μεμπτό, λοιπόν. Όχι πια σεξ μόνο φίλοι.

Ακολουθεί μια μάλλον ελάχιστα επιτυχημένη προσπάθεια μετάφρασης της επιστολής του Γιάννη:

On va du pire au pire. Για να δω ότι πήρε πήρε.

Je ne suis pas énervé que le jazz ne passe pas à la télé, Δεν ξέρω αν η νευρική τζαζ μπορεί να περάσει με μια τελεκάστερ mais je suis furieux que l’industrie musicale fasse comme si l’Internet n’existait pas Ξέρω όμως ότι η φουριόζικη φάση της μουσικής βιομηχανίας με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει από το Ιντερνετ.

Θα συνέχιζα αλλά κόλησα στη φράση AOL-Time Warner . Θα ψάξω στο λεξικό κι άμα τη βρω θα συνεχίσω.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top