Περί ωδείου Νοτίων Προαστείων

Τότε, σε παρακαλώ να ανοίξεις ένα νέο thread, στην ενότητα "Μουσική & Μουσικοί", όπου να θέσεις το πραγματικό ζήτημα, χωρίς άστοχες αναφορές στην "λειτουργία του noiz". Απ΄ότι αντιλαμβάνομαι, το πρόβλημα έχει να κάνει με το αν οι καθηγητές του συγκεκριμένου ωδείου έχουν μουσικό επίπεδο εφάμιλλο ή καλύτερο του Knopfler. Ωραία, να το συζητήσουμε - μάλιστα θα ήταν ενδιαφέρον αν συμμετείχαν και οι ίδιοι.

Προειδοποιώ πάντως ότι το ίδιο το θέμα είναι ολισθηρό - ο καθένας δίνει διαφορετική έννοια σε αυτά τα ζητήματα, ενώ εσύ ο ίδιος φαίνεσαι να έχεις κατασταλλάξει προ πολλού στα δικά σου συμπεράσματα.

 
1. Οι modulators έχουν την έγκριση του Noiz.gr για να διαχειρίζονται την ομαλή λειτουργία του forum.

2.  Απ' ότι κατάλαβα το σχόλιο από το άλλο θέμα αφορούσε τους φιλοξενούμενους μουσικούς στην σκηνή Αθηνά και όχι τους δασκάλους του ωδείου. Είναι μια υποκειμενική άποψη όπως είναι οι περισσότερες σε ένα forum. Δεν σημαίνει ότι τη συμμερίζεται όλο το Noiz.

 
Wow! είπε:
Τότε, σε παρακαλώ να ανοίξεις ένα νέο thread, στην ενότητα "Μουσική & Μουσικοί", όπου να θέσεις το πραγματικό ζήτημα, χωρίς άστοχες αναφορές στην "λειτουργία του noiz". Απ΄ότι αντιλαμβάνομαι, το πρόβλημα έχει να κάνει με το αν οι καθηγητές του συγκεκριμένου ωδείου έχουν μουσικό επίπεδο εφάμιλλο ή καλύτερο του Knopfler. Ωραία, να το συζητήσουμε - μάλιστα θα ήταν ενδιαφέρον αν συμμετείχαν και οι ίδιοι.

Προειδοποιώ πάντως ότι το ίδιο το θέμα είναι ολισθηρό - ο καθένας δίνει διαφορετική έννοια σε αυτά τα ζητήματα, ενώ εσύ ο ίδιος φαίνεσαι να έχεις κατασταλλάξει προ πολλού στα δικά σου συμπεράσματα.
Με εκπλήσεις αρνητικά...σε θεωρώ αρκετά έξυπνο άτομα για να μην κατάλαβες την οπτική μου...

Μου είναι ΑΔΙΑΦΟΡΟ το αν μπορούν χ μουσικοί σε χ ωδείο να παίξουν κάτι ...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με αυτό το ωδείο

Ήταν μεταφορά...

Μπορεί μέσα απο τα γραφόμενα μου (κάνοντας κάποιοες φορές τον κακό) να υποστηρίζω υποσυνείδητα την διδασκαλία  - και μέσω ωδείων - αλλά επουδενι λόγω δεν έχω σκοπό να αντιπαρατεθώ για το τι μπορεί να κάνει ο χ ή οι χ κιθαρίστες. Είμαι απο τους πρώτους που λένε ότι η μουσική δεν είναι διαγωνισμός

Μα καλά, δεν βλέπει κανείς πόσο άκυρη ήταν η σφήνα περί σύγκρισης αυτών των 2 καταστάσεων;

 
yameth είπε:
1. Οι modulators έχουν την έγκριση του Noiz.gr για να διαχειρίζονται την ομαλή λειτουργία του forum.

2.  Απ' ότι κατάλαβα το σχόλιο από το άλλο θέμα αφορούσε τους φιλοξενούμενους μουσικούς στην σκηνή Αθηνά και όχι τους δασκάλους του ωδείου. Είναι μια υποκειμενική άποψη όπως είναι οι περισσότερες σε ένα forum. Δεν σημαίνει ότι τη συμμερίζεται όλο το Noiz.
yameth με όλο τον πραγματικά ειλικρινή σεβασμό που σου έχω δεν είδα κάποιον να παίρνει θέση στο άστοχο αρχικό σχόλιο. Αντί γι'αυτό έγινα εγώ ο κακός.

Να μην θεωρήσω λοιπόν ότι οι mods ή οι gate keepers έχουν το "ελεύθερο" να λένε ό,τι θέλουν χψρίς καμμία επιπτωση;

 
mij είπε:
Μα καλά, δεν βλέπει κανείς πόσο άκυρη ήταν η σφήνα περί σύγκρισης αυτών των 2 καταστάσεων;
Εξαρτάται από το πόσο παλιός είσαι.

Εγώ θυμάμαι στις αρχές της δεκαετίας του 80 να διαβάζω συνεντεύξεις των παλαιοροκάδων και ελληνοτζαζιστών της περιόδου όπου μιλούσαν απαξιωτικά για το σύνολο της βρεττανικής σκηνής που τότε βρισκόταν στο ζενίθ της.

Στα μάτια μου, το "άκυρο" σχόλιο που επισημαίνεις, είναι απλώς μία δικαίωση - δύο δεκαετίες αργότερα, ο Knopfler έχει ένα κύρος που δικαιώνει όλους εμάς που (σαν ακροατές) παρακολουθούσαμε και εκτιμούσαμε εκείνα τα πράγματα. Αντίθετα οι έλληνες τζαζίστες δεν κατάφεραν να κατακτήσουν κάποιο αντίστοιχο στάτους.

Το "άκυρο" σχόλιο που σε ενόχλησε, εγώ το ερμήνευσα σαν μία (απότομη, έστω) υπενθύμιση ότι η ουσία της μουσικής δραστηριότητας βρίσκεται μερικές φορές μακρυά από την ωδειακή εκπαίδευση - άποψη που συμπτωματικά είναι ταυτόσημη με τη δική μου όσον αφορά τα λαϊκά μουσικά ιδιώματα (βλ. παραπάνω).

 
Wow! είπε:
Μα καλά, δεν βλέπει κανείς πόσο άκυρη ήταν η σφήνα περί σύγκρισης αυτών των 2 καταστάσεων;
Εξαρτάται από το πόσο παλιός είσαι.

Εγώ θυμάμαι στις αρχές της δεκαετίας του 80 να διαβάζω συνεντεύξεις των παλαιοροκάδων και ελληνοτζαζιστών της περιόδου όπου μιλούσαν απαξιωτικά για το σύνολο της βρεττανικής σκηνής που τότε βρισκόταν στο ζενίθ της.

Στα μάτια μου, το "άκυρο" σχόλιο που επισημαίνεις, είναι απλώς μία δικαίωση - δύο δεκαετίες αργότερα, ο Knopfler έχει ένα κύρος που δικαιώνει όλους εμάς που (σαν ακροατές) παρακολουθούσαμε και εκτιμούσαμε εκείνα τα πράγματα. Αντίθετα οι έλληνες τζαζίστες δεν κατάφεραν να κατακτήσουν κάποιο αντίστοιχο στάτους.

Το "άκυρο" σχόλιο που σε ενόχλησε, εγώ το ερμήνευσα σαν μία (απότομη, έστω) υπενθύμιση ότι η ουσία της μουσικής δραστηριότητας βρίσκεται μερικές φορές μακρυά από την ωδειακή εκπαίδευση - άποψη που συμπτωματικά είναι ταυτόσημη με τη δική μου όσον αφορά τα λαϊκά μουσικά ιδιώματα (βλ. παραπάνω).
Είμαι αρκετά παλιός, προφανώς όσο και εσύ (40+)

Κανείς δεν αμφισβήτισε τηα αξία του Knopfler αλλά επειδή είναι χαζό να τον συγκρίνεις με jazz μουσικούς αντιδρώ έτσι.

Tώρα όσο για την δικαίωση εγώ το βλέπω μάλλον σαν εμπάθεια προς συγκεκριμένο μουσικό είδος. Αν δεν σου αρέσει απλώς κάτι δεν ασχολείσαι με αυτό...κλείνεις το τηλεκοντρόλ...είναι απλό...όταν ασχολείσαι τότε κάτι σε ενοχλεί.....ή αυτό το ίδιο ή αυτός που το υπερασπίζεται..............

Όσο για το status των  ελλήνων jazz μουσικών και η όποιοα κατάκτηση έχουν κάνει πάλι είναι εκτός της σκέψης μου  γιατι το ίδιο συμβαίνει με την straight jazz  σε όλο τον πλανήτη...έχει πολύ μικρό κοινό...

Εξ'άλλου είναι πιο εύκολο για τον μέσο ακρατή να καταπιεί το Sultans of swing" παρά το Giant Steps...

 
Πω ρε γαμώτο εγώ δεν κατάλαβα τίποτε απολύτως......

Πάντως θα παρακαλούσα τον yameth να πει ποιος είναι ο ρόλος των gate keeper, καθώς έχουν ξαναγίνει αναφορές για το τι ζόρι τραβάνε. Πολλοί νομίζουν ότι είναι κάτι σαν modulators, πράμα που με την καμία δεν ισχύει. Η μόνη "εξουσία" μας πάνω στο φορουμ και τη λειτουργία του, είναι η μεταφορά κάποιων θεμάτων που κρίνουμε ως απαντημένα, στην υποενότητα "απαντημένα" κάθε κατηγορίας. Ούτε δικαιώματα για διαγραφές posts έχουμε, ούτε μπλοκαρίσματα χρηστών ούτε τίποτε άλλο! Άρα δεν είμαστε τίποτε άλλο παρά χρήστες με μια αρμοδιότητα παραπάνω.

Και ως απλοί χρήστες, έχουμε κι εμείς το δικαίωμα της προσωπικής μας άποψης, που στην τελική δεν κατάλαβα τι πείραξε κάποιον να "ακούει" από κάποιον άλλον αρνητικά σχόλια για τα ωδεία. Αν ήταν μα τσαντιζόμουν κάθε φορά εγώ όταν ακούω κάποια μπαρούφα και ανακρίβεια για τον κλάδο μου (γεωπόνος), τότε πολύ απλά θα είχα πάει από εγκεφαλικό. Για να μην μιλήσω για τους Έλληνες εμπόρους που μετέχουν στο site αυτό..

Ψυχραιμία.....

 
mij είπε:
yameth με όλο τον πραγματικά ειλικρινή σεβασμό που σου έχω δεν είδα κάποιον να παίρνει θέση στο άστοχο αρχικό σχόλιο. Αντί γι'αυτό έγινα εγώ ο κακός.
Εγώ πάντως είχα πάρει θέση. Εκτός αν ως "κάποιους" εννοείς μόνο τους αξιωματούχους. ::) ::)

Το αρχικό σχόλιο για το γνωστό ωδείο (από το οποίο δεν έχω περάσει ούτε απ' έξω) ήταν άκυρο και θα είναι κρίμα να εκτροχιάσει το thread...  :-\
 
spy είπε:
yameth με όλο τον πραγματικά ειλικρινή σεβασμό που σου έχω δεν είδα κάποιον να παίρνει θέση στο άστοχο αρχικό σχόλιο. Αντί γι'αυτό έγινα εγώ ο κακός.
Εγώ πάντως είχα πάρει θέση. Εκτός αν ως "κάποιους" εννοείς μόνο τους αξιωματούχους. ::) ::)

Το αρχικό σχόλιο για το γνωστό ωδείο (από το οποίο δεν έχω περάσει ούτε απ' έξω) ήταν άκυρο και θα είναι κρίμα να εκτροχιάσει το thread...  :-\
Ναι το είχα δεί αλλά εννοούσα κάποιον mod...σορρυ γαι την "υποβάθμιση"...

 
Πρός boukas : I couldn't have said it better.

Πάντως φίλε mij, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω για ποιό λόγο έπρεπε να επέμβει κάποιος "επίσημα". Αλλά ας το αφήσουμε για κάτι πιό παραγωγικό, όπως αυτά που γράφεις και μας ξεστραβώνεις πότε - πότε. πχ. θεωρία της μουσικής.

 
      Πολυ ωραια mij.......ας ξεκινησουμε λεγοντας τα αυτονοητα για μια ακομη φορα......Οσο και αν ενοχλεισαι κατ΄επαναληψη απο καποια συγκεκριμενα ευαισθητα για εσενα και μονο(γιατι αραγε??) ζητηματα και αποψεις (και εχει παρατηρηθει οτι συνηθως ειναι συγκεκριμενου τυπου οι ενοχλησεις σου........), θα συνεχισω να εκφραζω την προσωπικη μου αποψη και εικονα για τη καθε συναυλια εφοσον ημουν παρων και ειχα ιδία εικονα...τοσο για τον S.Henderson μια και το ανεφερες (η αποψη μου για τη συναυλια που παρεθεσες παραμενει η ιδια) οσο και για οποιαδηποτε αλλο...Μπορει να σε ενοχλει, η ακομα και να εχω αδικο (δεν το αποκλειω εξαλλου....) αλλα θα συνεχισω να το κανω ελπιζοντας οτι οποιος θελησει να διαβασει την ταπεινη μου γνωμη, δεν θα περιχαρακωθει και δεν θα υπεραντιδρασει οπως εσυ.

            Επι της ουσιας.....το αρχικο μου σχολιο το οποιο και προκαλλεσε την αντιδραση σου ηταν περι ηχου. Οχι οτι εχω καποιο προβλημα εδω που τα λεμε να πω το ιδιο και οσον αφορα στο παιξιμο, για καποιες περπτωσεις. Αρχισες να απαντας και να εκτοξευεις κατηγοριες οτι ταχα στην εχουμε στημενη  :) :) :) :) και εχουμε κομπλεξ με τα ωδεια  :o :o :o :o :o :o :o :o, να μιλας για Giant steps και ανικανοτητας μουσικων να αυτοσχεδιασουν, να μιλας για συγκρισεις jazz & rock κ.ο.κ.....Παρολα αυτα, το μονο που εννοουσα με τη συγκεκριμενη εκφραση ηταν να τονισω στον υπερθετικο βαθμο και με τους περιορισμους του γραπτου λογου οτι ο Κος Κnpfl ειχε ηχαρα.

          Αφου ομως το θελεις, ναι δεν σου κρυβω οτι προτιμω ANYTIME οποιονδηποτε real life μουσικο (ειτε παιζει 3 chords and the truth ειτε τριακοστα εξηκοστα πεμπτα ειτε παιζει jazz ειτε pentatonics) απο εναν "παιχτη" που κανει clinics με backing tracks η παιζei σε κοινο 80 μαθητων ωδειων......Δηλωνω υπευθυνα επισης οτι αγαπαω τα ωδεια και οτι κανουν καλο και τα εκτιμω...εξαλλου ημουν τροφιμος... ;D ;D ;D ;D ;D  Απλα ρε παιδι μου τρεφω πολυ περισσοτερο σεβασμο στους μουσικους "του δρομου".......ειδικα αν τελικα καταφεραν να παιζουν στα σαλονια και να πουλανε εκατομμυρια δισκους (επειδη προφανως το αξιζαν). Αφου εχεις τοσες εμμονες τοτε σιγουρα ξερεις οτι η jazz που υπερασπιζεις (και που θαυμαζω) δεν παιζεται στα ωδεια. Και οτι μια καλη πεντατονικη μπορει να αξιζει οσο μια...............εναρμονιση σε παρεστιγμενα τεταρτα (και τουμπαλιν) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

      Ειναι προφανες οτι εχουμε διαφορετικες θεωρησεις στα περι μουσικης. Μην εκνευριζεσαι για αυτο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χαιρετώ τον κόσμο του νοιζ απο κάπου αρκετά μακρυά,και ας μου επιτραπεί και μένα να πώ την ταπεινή μου γνώμη.

(είναι ....ημι-off topic)

Οχι για το ωδείο,γιατί αφενός για να είμαι ειλικρινής λόγω περιορισμένου χρόνου δε μπορώ να διαβάσω τα σχετικά θέματα.

Αλλά για τις συγκρίσεις εντός ή εκτός εισαγωγικών φτασμένων μουσικών.

Τι να λέμε τώρα για knopfler....ως γνωστόν ήταν για αρκετά χρόνια ο κιθαρίστας του J.J.Cale.Οι επιρροές και το ταπεραμέντο του βγάζουν μοναδικό αποτέλεσμα.Τι νόημα έχει η σύγκριση με τον οιονδήποτε....Θυμάμαι πολύ παλιά σε γνωστό μουσικό περιοδικό,κάποιος έλεγε πως ο Santana είναι μούφας και πως χωρίς τον Coster στα πλήκτρα θα ήταν ...άγνωστος

Οπως είχε πεί κάποιος, "τα πάντα υπεραπλουστεύονται,αλλά μέχρις ενός σημείου..."

 
      Ειναι προφανες οτι εχουμε διαφορετικες θεωρησεις στα περι μουσικης. Μην εκνευριζεσαι για αυτο.
ακριβως ;)

και τα λες ολα πολυ σωστα κατα την ταπεινη μου γνωμη.

απο εκει και περα βεβαια ο καθενας ειναι ελευθερος να πιστευει και να κανει οτι θελει στον μουσικο του "δρομο" ;)

 
Φυσικα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι  το ωδειο ειναι ΑΛΛΟ πραμα...

;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top