Περί musicstore και επιστροφής προιόντων...

S

Smurflord

Guest
Παιδιά μου έτυχε μια στραβή (όχι μόνο με το μπάσσο που πήρα), και πρέπει να επιστρέψω δυό τρία πράγματα που πήρα στο musicstore. Φυσικά μπήκα σε μια άλφα συνεννόηση με τον έλληνα υπεύθυνο εκεί στο musicstore, και μου είπε πως θα στείλει τη UPS, παραλαμβάνει αυτά που πήρα στα κουτιά τους όπως ήταν, και μου ζήτησε και έναν λογαριασμό για να βάλει τα χρήματα (εφόσον τα παρήγγειλα με COD (αντικαταβολή)). Απ'όσο μιλήσαμε (πάντα μέσω e-mail), μου φάνηκε εξυπηρετικότατος, και είπε πως λογικά θα περιμένω τη UPS  Δευτέρα με Τρίτη, και μόλις γυρίσουν τα προιόντα εκεί θα μου βάλουν τα χρήματα στον λογαριασμό που έδωσα. Μέχρι εδώ όλα καλά, σωστά?

Το μόνο που με ανησυχεί (αν όχι η όλη κατάσταση...) είναι κάποια συμβάντα στο παρελθόν που έχω ακούσει, πως η UPS δεν έρχεται ποτέ, και να έρθει δεν βλέπεις φράγκα ποτέ, κι όλα αυτά τα ωραία. Κι εδώ βασίζεται η ερώτησή μου. Έχει μπεί κανείς σ'αυτή τη διαδικασία με το musicstore? Αν κάποιος το'χει κάνει θα εκτιμούσα τις πληροφορίες, γιατί από το να στείλω πίσω τα πράγματα και να περιμένω τα λεφτά μέχρι του αγίου... you know, ε τότε καλύτερα να τα κρατήσω!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν πληροφορίες.

 
Ελπίζω ότι δεν εννοείς ότι απλά άλλαξες γνώμη γι' αυτά που αγόρασες... κάτι που ξέρω ότι κάνουν πολλοί έλληνες, κάνοντας χρήση του δικαιώματος που δίνουν αυτά τα καταστήματα για "επιστροφή χωρίς πολλές-πολλές ερωτήσεις".

 
Όχι, δεν άλλαξα απλά γνώμη, απλά το μπασσο ήρθε με αρκετά προβλήματα, και εκτός αυτού έτυχε και κάτι επείγον που χρίζει χρηματικής κάλυψης, και θα πρέπει να επιστρέψω και τα υπόλοιπα (δυό θήκες είναι, μη φανταστείτε κανένα ρακ ολόκληρο). Και στο κάτω κάτω και γνώμη να άλλαζα για την αγορά μου, σύμφωνα με την πολιτική τους θα'πρεπε να μπορώ να τα επιστρέψω, άσχετα αν δεν είναι αυτό στην προκειμένη περίπτωση.

 
Τα μεταφορικά ποιός τα πληρώνει, αν δεν υπάρχει ζημιά και απλως δεν σου αρέσουν ?

 
Angelos είπε:
Τα μεταφορικά ποιός τα πληρώνει, αν δεν υπάρχει ζημιά και απλως δεν σου αρέσουν ?
Θα σε γελάσω. Όπως και να'χει δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω ένα 30άρι για τα μεταφορικά, αρκεί να έρθει το refund. Δεν είμαι και σε θέση για παζάρια αυτή τη στιγμή...  :-\

 
Gothic είπε:
Όχι, δεν άλλαξα απλά γνώμη, απλά το μπασσο ήρθε με αρκετά προβλήματα, και εκτός αυτού έτυχε και κάτι επείγον που χρίζει χρηματικής κάλυψης, και θα πρέπει να επιστρέψω και τα υπόλοιπα (δυό θήκες είναι, μη φανταστείτε κανένα ρακ ολόκληρο). Και στο κάτω κάτω και γνώμη να άλλαζα για την αγορά μου, σύμφωνα με την πολιτική τους θα'πρεπε να μπορώ να τα επιστρέψω, άσχετα αν δεν είναι αυτό στην προκειμένη περίπτωση.
Βεβαίως, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα σκιστούν να είναι τόσο συνεπείς και γρήγοροι όταν η αιτία της επιστροφής είναι ότι ο πελάτης άλλαξε γνώμη.

 
Ρωτάω γιατί κάποτε που σκέφτηκα να επιστρέψω μια κιθάρα στον Θωμα τα μεταφορικά ήταν κοντά στο 100ρικο και επειδή δεν ήταν λόγω ζημιά ή ελλατωματος, τα χρεωνόμουνα εγω.

 
Wow! είπε:
Βεβαίως, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα σκιστούν να είναι τόσο συνεπείς και γρήγοροι όταν η αιτία της επιστροφής είναι ότι ο πελάτης άλλαξε γνώμη.
Σ'αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα, αλλά δεν νομίζω επίσης να σκιστούν και για την δική μου περίπτωση, κι αυτό με ανησυχεί...  :-\

Ρωτάω γιατί κάποτε που σκέφτηκα να επιστρέψω μια κιθάρα στον Θωμα τα μεταφορικά ήταν κοντά στο 100ρικο και επειδή δεν ήταν λόγω ζημιά ή ελλατωματος, τα χρεωνόμουνα εγω.
Γι'αυτό πραγματικά δεν γνωρίζω. Πάντως δεν μου ανέφερε πως έχω κάποια υποχρέωση να πληρώσω τα μεταφορικά...

 
Angelos είπε:
Ρωτάω γιατί κάποτε που σκέφτηκα να επιστρέψω μια κιθάρα στον Θωμα τα μεταφορικά ήταν κοντά στο 100ρικο και επειδή δεν ήταν λόγω ζημιά ή ελλατωματος, τα χρεωνόμουνα εγω.
Μα φυσικα και τα χρεωνεσαι εσυ,το λεει αλλωστε ξεκαθαρα και εδω

http://www.thomann.de/gr/faq_2_142.html

;)

 
Superfunk είπε:
Μα φυσικα και τα χρεωνεσαι εσυ,το λεει αλλωστε ξεκαθαρα και εδω

http://www.thomann.de/gr/faq_2_142.html

;)
Δεν αντιλέγω, το ήξερα ότι τα χρεώνομαι. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το "πόσα χρεώνομαι".  ;D ;D ;D

Και το λέω γιατί μπορεί να αξίζει να πάρει κανεις μια κιθάρα των 5000 για να την "δοκιμάσει" και να την επιστρέψει, αλλα δεν είναι το ίδιο για μια των 500.

 
Φυσικά μπήκα σε μια άλφα συνεννόηση με τον έλληνα υπεύθυνο εκεί στο musicstore, και μου είπε πως θα στείλει τη UPS, παραλαμβάνει αυτά που πήρα στα κουτιά τους όπως ήταν, και μου ζήτησε και έναν λογαριασμό για να βάλει τα χρήματα (εφόσον τα παρήγγειλα με COD (αντικαταβολή)). Απ'όσο μιλήσαμε (πάντα μέσω e-mail), μου φάνηκε εξυπηρετικότατος, και είπε πως λογικά θα περιμένω τη UPS  Δευτέρα με Τρίτη, και μόλις γυρίσουν τα προιόντα εκεί θα μου βάλουν τα χρήματα στον λογαριασμό που έδωσα. Μέχρι εδώ όλα καλά, σωστά?
σωστα και ΛΟΓΙΚΑ

Το μόνο που με ανησυχεί (αν όχι η όλη κατάσταση...) είναι κάποια συμβάντα στο παρελθόν που έχω ακούσει, πως η UPS δεν έρχεται ποτέ, και να έρθει δεν βλέπεις φράγκα ποτέ, κι όλα αυτά τα ωραία. Κι εδώ βασίζεται η ερώτησή μου.
εδω ουτε σωστα ,ουτε λογικα μας τα λες...

Δεν αντιλέγω, το ήξερα ότι τα χρεώνομαι. Αυτό που δεν ήξερα ήταν το "πόσα χρεώνομαι".
εξαρταται με τι υπηρεσια θα το επιστρεψεις υπαρχουν και φθηνες (ΕΛΤΑ) & ακριβες (courier) ;) σε αυτο δεν εχει καμμια ευθυνη ο Θωμας αλλα οι τιμες της χωρας στην οποια ζεις...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
MUSIC STORE - 30 DAYS MONEY BACK GUARANTEE

 


For all products purchased from Music Store by mailorder we grant a 30-days-money-back guarantee according to §312b German Civil Code - Fernabsatzgesetz -, which means that the product can be returned for refund without indicating a reason. This applies to private endusers according to §13 BGB.


 


After the purchaser requested a Freeway ticket, Music Store will organize a pick up of the merchandise (within Germany only).


 


For returning the parcel please send it in mint condition only in the original box wrapped in cardboard or paper with a small letter with the information, who, what, why and how for us to proceed. Very important is to give us your customer and phone number.


 


We will give you the credit note in the same way you paid us, so if you paid us with Credit Card we will cancel this transaction and you get the balance to your credit card account.


 


Exceptions to the "30 day money back guarantee" are wear items like pick-ups, illuminants, drum heads, sticks, cymbals, strings, unsealed or non-original wrapped software, already installed computers, custom made products and all products that cannot be resold due to hygienic reasons like in-ear systems, ear plugs, headphones, etc.


 


Unfortunately we don‘t get the shipping costs back, so we can‘t credit them to you.

 
Εννοώ πως διαβάσει σε διάφορα fora παλιότερα πως σε τέτοιες περιπτώσεις περίμεναν τη UPS μήνες χωρίς να φανεί, και στο τέλος απλά ξέμεναν με αυτά που ήταν να επιστρέψουν. Όπως επίσης και τα χρήματα, το ότι μπήκαν πολύυυυ μετά. Προσωπικά έτυχε να χρειαστεί να επιστρέψω έναν ενισχυτή ο οποίος μου ήρθε καμμένος, και ακόμα περιμένω τη UPS για τον συγκεκριμένο ενισχυτή!

Αγγελε, το διάβασα αυτό, και δεν βρήκα κάποιο πρόβλημα, γι'αυτό έστειλα και το mail, και δεν μου ανέφερε τίποτα για μεταφορικά. Γενικά μ'έχει μπερδέψει αυτή η κατάσταση...

 
Μα να ρωτήσω τι? Το musicstore πρέπει να δώσει την εντολή για την παραλαβή των προιόντων από μένα, και από κεί και πέρα δεν νομίζω πως έχω κάποιο δικαίωμα, ούτε καν για το tracking των απεσταλμένων. Εκτός αυτού, αν δεν δοθεί η εντολή, δεν μπορώ να μάθω και τίποτα...

 
Gothic είπε:
Γενικά μ'έχει μπερδέψει αυτή η κατάσταση...
Αν η επιστροφή γίνεται επειδή τα προϊόντα δεν έφτασαν στην προβλεπόμενη άριστη κατάσταση, τότε δεν πληρώνεις τίποτε και απαιτείς αυτό που δικαιούσαι.

Αν η επιστροφή γίνεται επειδή άλλαξες γνώμη, τότε θα πληρώσεις και (κατά τη γνώμη μου) τα ταλαιπωρηθείς και μάλιστα (πάλι, κατά τη γνώμη μου) δικαίως.

Τι σε μπερδεύει;

 
Gothic είπε:
Μα να ρωτήσω τι? Το musicstore πρέπει να δώσει την εντολή για την παραλαβή των προιόντων από μένα, και από κεί και πέρα δεν νομίζω πως έχω κάποιο δικαίωμα, ούτε καν για το tracking των απεσταλμένων. Εκτός αυτού, αν δεν δοθεί η εντολή, δεν μπορώ να μάθω και τίποτα...
Δεν πρόκειται να δώσει το musicstore καμία εντολή. Διάβασε προσεκτικά:

After the purchaser requested a Freeway ticket, Music Store will organize a pick up of the merchandise (within Germany only).

...Άρα, outside of Germany, εσύ πρέπει να στείλεις πίσω αυτό που θέλεις να στείλεις. In mint condition.

 
Μ'έχει μπερδέψει η διαδικασία. Κι αυτό γιατί, ναί μεν το μπάσσο ήρθε με αρκετά ψεγάδια, τα οποία δικαιολογούν την επιστροφή του, αλλά τις θήκες τις επιστρέφω λόγω οικονομικής ανάγκης. Ουσιαστικά δηλαδή επιστρέφω την παραγγελία με "σπασμένους" λόγους. Άρα το μπέρδεμα είναι το πως θα γίνει, αν αργήσει, πότε θα πάρω τα χρήματα κλπ. Γι'αυτό και ρώτησα αν έχει τύχει να έχει επιστρέψει κάποιος πράγματα στο musicstore, από τη μια για να ξέρω, κι από την άλλη να εφησυχαστώ (ή να τρομοκρατηθώ, όποιο τύχει...).

Wow! είπε:
Δεν πρόκειται να δώσει το musicstore καμία εντολή. Διάβασε προσεκτικά:

After the purchaser requested a Freeway ticket, Music Store will organize a pick up of the merchandise (within Germany only).

...Άρα, outside of Germany, εσύ πρέπει να στείλεις πίσω αυτό που θέλεις να στείλεις. In mint condition.

Ναί, αλλά ο έλληνας υπεύθυνος εκεί μου είπε σαφέστατα πως αυτός θα δώσει την εντολή παραλαβής στη UPS, και όχι εγώ...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα