S
Smurflord
Guest
Παιδιά μου έτυχε μια στραβή (όχι μόνο με το μπάσσο που πήρα), και πρέπει να επιστρέψω δυό τρία πράγματα που πήρα στο musicstore. Φυσικά μπήκα σε μια άλφα συνεννόηση με τον έλληνα υπεύθυνο εκεί στο musicstore, και μου είπε πως θα στείλει τη UPS, παραλαμβάνει αυτά που πήρα στα κουτιά τους όπως ήταν, και μου ζήτησε και έναν λογαριασμό για να βάλει τα χρήματα (εφόσον τα παρήγγειλα με COD (αντικαταβολή)). Απ'όσο μιλήσαμε (πάντα μέσω e-mail), μου φάνηκε εξυπηρετικότατος, και είπε πως λογικά θα περιμένω τη UPS Δευτέρα με Τρίτη, και μόλις γυρίσουν τα προιόντα εκεί θα μου βάλουν τα χρήματα στον λογαριασμό που έδωσα. Μέχρι εδώ όλα καλά, σωστά?
Το μόνο που με ανησυχεί (αν όχι η όλη κατάσταση...) είναι κάποια συμβάντα στο παρελθόν που έχω ακούσει, πως η UPS δεν έρχεται ποτέ, και να έρθει δεν βλέπεις φράγκα ποτέ, κι όλα αυτά τα ωραία. Κι εδώ βασίζεται η ερώτησή μου. Έχει μπεί κανείς σ'αυτή τη διαδικασία με το musicstore? Αν κάποιος το'χει κάνει θα εκτιμούσα τις πληροφορίες, γιατί από το να στείλω πίσω τα πράγματα και να περιμένω τα λεφτά μέχρι του αγίου... you know, ε τότε καλύτερα να τα κρατήσω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν πληροφορίες.
Το μόνο που με ανησυχεί (αν όχι η όλη κατάσταση...) είναι κάποια συμβάντα στο παρελθόν που έχω ακούσει, πως η UPS δεν έρχεται ποτέ, και να έρθει δεν βλέπεις φράγκα ποτέ, κι όλα αυτά τα ωραία. Κι εδώ βασίζεται η ερώτησή μου. Έχει μπεί κανείς σ'αυτή τη διαδικασία με το musicstore? Αν κάποιος το'χει κάνει θα εκτιμούσα τις πληροφορίες, γιατί από το να στείλω πίσω τα πράγματα και να περιμένω τα λεφτά μέχρι του αγίου... you know, ε τότε καλύτερα να τα κρατήσω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν πληροφορίες.