Απαράδεκτη άποψη σε ένα κατά τα άλλα πολύ ενημερωτικό post.Waterfall-K είπε:Οταν τα samplers κοστιζαν μια περιουσια και ανηκαν σε λιγους και πραγματικα ταλαντουχους μουσικους. Δυστυχως σημερα, με την απιστευτα φθηνη τεχνολογια, ο καθε καραγκιοζακος (και ειναι χιλιαδες) εχει και ενα PC με sampler και το παιζει "παραγωγος" εις βαρος των αυτιων μας.
Το να μην είσαι τόσο δεικτικός ("χιλιαδες καραγκιοζηδες που το παιζουν παραγωγοι") και απόλυτος (όπως πχ για "το μόνο Fairlight στην Ελλάδα το '91") θα βοηθήσει τα ποστ σου (σύμφωνα με τους κανόνες του φόρουμ) αλλά και θα μεταφέρει τα όσα πραγματικά ξέρεις... μακρύτερα.Waterfall-K είπε:Ποια ειναι η απαραδεκτη αποψη ρε φιλε?
Το οτι υπαρχουν χιλιαδες καραγκιοζηδες που το παιζουν παραγωγοι κι εχουν κατακρεουργησει/καταξεφτιλησει/κατακλεψει το (μουσικο) συμπαν και μας εχουν ζαλισει τ'αυτια δεν ειναι αποψη, ειναι θλιβερη πραγματικοτητα.![]()
Συγνωμη αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου. Αν καποιος θεωρει οτι οι συγκεκριμενοι...."καραγκιοζηδες" δεν ειναι χιλιαδες αλλα εκατονταδες, ας μας το πει. Δεν θα τα χαλασουμε στο μετρημα. Ελπιζω να συμφωνουμε τουλαχιστον οτι υπαρχουν αυτοι.yameth είπε:Το να μην είσαι τόσο δεικτικός ("χιλιαδες καραγκιοζηδες που το παιζουν παραγωγοι")...
Δεν ειμαι απολυτος, απλα γραφω τι ξερω συμφωνα με τον μουσικο τυπο της εποχης που διαβαζα τοτε. Ως τωρα δεν εχω ξανακουσει/διαβασει για αλλο Fairlight στην Ελλαδα, αν υπηρχε/υπαρχει κι αλλο/α, ας μας το πει καποιος να το ξερουμε....και απόλυτος (όπως πχ για "το μόνο Fairlight στην Ελλάδα το '91")
Τιποτα απ'οτι γραφτηκε στο ποστ μου δεν...διαβαστηκε αργοτερα, ειμαι ηδη 40 χρονων, και 5 βασικα πραγματα τα γνωριζω πολυ πριν ανακαλυφθει το...Wikipedia.Εχε υπ' όψη πως αναπόφευκτα σε διαβάζει αρκετός κόσμος που τα έζησε αυτά και δεν τα διάβασε αργότερα.
Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί την έβαλες αυτή τη φράση αγαπητέ Waterfall. Προσωπικά θεωρώ ότι δίνει μια εντελώς περιττή αρνητική χροιά στα υπόλοιπα ενημερωτικά που ωραιότατα μας παραθέτεις.Δυστυχως σημερα, με την απιστευτα φθηνη τεχνολογια, ο καθε καραγκιοζακος (και ειναι χιλιαδες) εχει και ενα PC με sampler και το παιζει "παραγωγος" εις βαρος των αυτιων μας.
Καλό είναι να μην είσαι επιθετικός για να μην παραβαίνεις του κανόνες συμπεριφοράς με το καλημέρα σας. Σε αυτή την περίπτωση μιλάς γενικά αλλά όλοι έχουμε άποψη και μπορούμε να την εκφράσουμε με χίλιους διό τρόπους. πχWaterfall-K είπε:Συγνωμη αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου. Αν καποιος θεωρει οτι οι συγκεκριμενοι...."καραγκιοζηδες" δεν ειναι χιλιαδες αλλα εκατονταδες, ας μας το πει. Δεν θα τα χαλασουμε στο μετρημα. Ελπιζω να συμφωνουμε τουλαχιστον οτι υπαρχουν αυτοι.
3. Δεν επιτρέπονται κάθε είδους προσωπικές επιθέσεις' date=' προσβλητικά σχόλια, αγενή και εριστικά μεταξύ των μελών. Απαγορεύονται τα προκλητικά ποστ που χαρακτηρίζουν αρνητικά κάτι, κάποιον ή κάποιους αφού οδηγούν σε flame wars. Π.χ. "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι φασίστες του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι περιορίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων.” Λάθος! Η σωστή διατύπωση είναι: "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υποστηρικτές του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι..."[/quote']
Αντιφάσκεις σε δύο μόνο προτάσεις... Και στις δύο περιπτώσεις δεν έχεις προσωπική αντίληψη και μεροληπτείς υπέρ του τοπικού μουσικού τύπου του τότε, λες και ήταν πιό ενημερωμένος από "το...Wikipedia".Δεν ειμαι απολυτος, απλα γραφω τι ξερω συμφωνα με τον μουσικο τυπο της εποχης που διαβαζα τοτε. Ως τωρα δεν εχω ξανακουσει/διαβασει για αλλο Fairlight στην Ελλαδα, αν υπηρχε/υπαρχει κι αλλο/α, ας μας το πει καποιος να το ξερουμε.
Τιποτα απ'οτι γραφτηκε στο ποστ μου δεν...διαβαστηκε αργοτερα, ειμαι ηδη 40 χρονων, και 5 βασικα πραγματα τα γνωριζω πολυ πριν ανακαλυφθει το...Wikipedia.
Θα σου εγώ πχ πως το 1987 που ήμουν ηχολήπτης στο στούντιο του Top FM, υπήρχε Fairlight CMI που χρησιμοποιούταν για την παραγωγή σποτ και jingles. Το τι απέγινε δεν γνωρίζω αλλά περισσότερα θα μάθεις από τον Νίκο Πατρελάκη που νομίζω το πήρε όταν διαλύθηκε ο σταθμός ενα χρόνο μετά.Κατα τα αλλα, περιμενω και γω καποιον που τα "εζησε" τοτε, με την εννοια οτι ειχε ενα Fairlight/Synclavier στην Ελλαδα ή δουλεψε με ενα απο αυτα ή εστω ειδε απο κοντα.![]()
Παράλληλα υπήρξαν και μερικά PPG (η γερμανική απάντηση και σε μικρότερη κλίμακα) που κυκλοφόρησαν με την τότε νέα wavetable synthesis. Πανάκριβα και δύσχρηστα βέβαια για τον μέσο χρήστη. Ενα wave 2.2 σαν το παρακάτω βρίσκεται σε ένα σκοτεινό δωμάτιο του Βύρωνα μαζί με καμμια 30αριά κλασικά πλέον σύνθια.
Τοσο πολυ ενοχλησε η λεξη "καραγκιοζηδες"? Ελεος.... :yameth είπε:Καλό είναι να μην είσαι επιθετικός για να μην παραβαίνεις του κανόνες συμπεριφοράς με το καλημέρα σας. Σε αυτή την περίπτωση μιλάς γενικά αλλά όλοι έχουμε άποψη και μπορούμε να την εκφράσουμε με χίλιους διό τρόπους.
Δεν αντιφασκω πουθενα. Εγραψα τι ξερω συμφωνα με αυτα που ειχα διαβασει τοτε στον τοπικο μουσικο τυπο.Αντιφάσκεις σε δύο μόνο προτάσεις... Και στις δύο περιπτώσεις δεν έχεις προσωπική αντίληψη και μεροληπτείς υπέρ του τοπικού μουσικού τύπου του τότε, λες και ήταν πιό ενημερωμένος από "το...Wikipedia".
Μαλλον μιλαμε για το ιδιο Fairlight, γιατι και γω αυτο που ανεφερω ηταν σε στουντιο "που χρησιμοποιούταν για την παραγωγή σποτ και jingles". Αφου μου λες οτι υπηρχε εκει απο το 1987 και το ειδες δεν εχω λογο να μη σε πιστεψω.Θα σου εγώ πχ πως το 1987 που ήμουν ηχολήπτης στο στούντιο του Top FM, υπήρχε Fairlight CMI που χρησιμοποιούταν για την παραγωγή σποτ και jingles.
Aπαράδεκτη και κατ'εξοχήν ελιτίστικη άποψη σνομπαρίας που υποστηρίζει πως μόνο η "ματσωμένη αριστοκρατία" εδικαιούτο να κατέχει και να χρησιμοποιεί samplers. Eυτυχώς που η τεχνολογία με την πρόοδό της έκανε προσιτό ένα τέτοιο εργαλείο σε όλους, ανοίγοντας πάμπολλους και υπέροχους ορίζοντες μουσικής έμπνευσης και συμβάλλοντας με σημαντικότατα milestones στην πρόοδο της μοντέρνας μουσικής.Waterfall-K είπε:Οταν τα samplers κοστιζαν μια περιουσια και ανηκαν σε λιγους και πραγματικα ταλαντουχους μουσικους.
Δυστυχως σημερα, με την απιστευτα φθηνη τεχνολογια, ο καθε καραγκιοζακος (και ειναι χιλιαδες) εχει και ενα PC με sampler και το παιζει "παραγωγος" εις βαρος των αυτιων μας.
Απαραδεκτος "φιλε" μου εισαι εσυ που αλλα διαβαζεις και αλλα καταλαβαινεις και πεταγεσαι και κρινεις κατι που δεν καταλαβες ως "απαράδεκτη και κατ'εξοχήν ελιτίστικη άποψη σνομπαρίας".bloody_sunday είπε:Aπαράδεκτη και κατ'εξοχήν ελιτίστικη άποψη σνομπαρίας που υποστηρίζει πως μόνο η "ματσωμένη αριστοκρατία" εδικαιούτο να κατέχει και να χρησιμοποιεί samplers.
Επιτελους και καποιος που καταλαβε τι λεω.Terry RoscoeBeck5 είπε:Κατανοώ την αγανάκτηση του αγαπητού Waterfall-K... Η αλήθεια είναι ότι πάσας ένας πλέον, μπορεί να δηλώσει «παραγωγός» ελέω της χρήσης ενός PC με ένα πρόγραμμα sampler...
Απλά «διαφωνώ» ως προς την «οξύτητα» της τοποθέτησής του- η οποία όμως εμπεριέχει τεράστια δόση αλήθειας.
Ούτε "πετάγομαι", ούτε έχω προβλήματα ανάγνωσης ή αντίληψης, oύτε είμαι κάτι άλλο από ήρεμος, oύτε "φίλοι" είμαστε... Η ενίοτε κατάχρηση ενός εργαλείου (που και η ίδια η θεώρηση αυτή είναι αφάνταστα υποκειμενική στο αν υπάρχει όντως κατάχρηση ή όχι) δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός πως έγινε πιο προσιτό στο ευρύ κοινό. Κάτι τέτοιο θα υπονοούσε πχ. πως η "αριστοκρατία" τότε δεν έγραψε ποτέ ανοσιουργήματα με samplers. Κατά τα άλλα, scripta manent.Waterfall-K είπε:Απαραδεκτος "φιλε" μου εισαι εσυ που αλλα διαβαζεις και αλλα καταλαβαινεις και πεταγεσαι και κρινεις κατι που δεν καταλαβες ως "απαράδεκτη και κατ'εξοχήν ελιτίστικη άποψη σνομπαρίας".
Ηρεμησε λιγο.
...και σήμερα, ότι έχει παραπάνω από 1 tone και 1 volume...σα διαστημόπλοιο σου φαίνεται!Terry RoscoeBeck5 είπε:Θυμάμαι στα '80s που πρωτοάκουσα για Synclavier και Fairlight, είχα την αίσθηση ότι ήταν κάτι σαν... διαστημόπλοια ;D
και που το είχαν τότε μόνο μουσικοί...πολύ λίγοι κάτι έκαναν. Ενώ σήμερα ΚΑΙ από τους "άσχετους" ακούμε και κάτι ενδιαφέρον...Αναπολω την εποχη που samplers ειχαν μονο μουσικοι και οχι καθε ειδους ασχετοι.