PARTSCASTER εμπειριες!

gangster είπε:
Eπειδή εδώ και λίγο καιρό τέλειωσα ένα strat project
...κι επειδή μας έχεις στο σκοτάδι, πότε να περιμένουμε το thread του project? 8) :-*

 
Το 1 και 2 (και λίγο το 3) δεν ισχύουν αν κάνετε την ΠΟΛΗ ΕΞΥΠΝΗ κίνηση να παραγγείλετε σώμα-μπράτσο-pickguard απ τον ίδιο κατασκευαστή.
ΦΥΣΙΚΑ και ισχυει,απλα εσενα σου εκατσε στην τυχη.. ;D

Επειδη παντα μπορει να υπαρξει μια ελαφρια μετακινηση του μπρατσου οσο σφιχτο & να ειναι το neck pocket καλο ειναι να ακολουθειται αυτη η διαδικασια.

 
IraklisZS είπε:
τρέμε, studio 54, είμαι και βολιώτης ;D ;D ;D

πέρα απο την πλάκα, μήπως γίνομαι υστερικός? Αν διαλέξω απλά ένα μανίκι στην τύχη, το πιο διαδεδομένο, πόσο έξω κινδυνεύω να πέσω?

είναι που αμα έχεις τις επιλογές κάθεσαι και το ψιρίζεις ;D
Άμα έχεις άποψη ξέρεις τι να ψάξεις....

ΛΧ Japan μανίκι και κακό ΔΕΝ θα βρείς ΠΟΤΕ.

 
Earendil είπε:
...κι επειδή μας έχεις στο σκοτάδι, πότε να περιμένουμε το thread του project? 8) :-*
Έχω να κάνω ένα stencil ακόμα πάνω της, να ξεσκαρτάρω φωτογραφικό υλικό και μετά... ;D

ΦΥΣΙΚΑ και ισχυει,απλα εσενα σου εκατσε στην τυχη.. ;D
ΔΕΝ μου κατσε, γι αυτό προειδοποιώ τους ναυτιλομένους.  ;D (ήθελε αρκετή κοπτοραπτική)

 
Superfunk είπε:
παντα θελει.....
Έτσι είναι τα fenderoειδή... ;D

Ρε Sf, δεν ανοίγεις ένα καινούργιο θέμα με τις σάλτσες μας, να μείνει ατόφιο το πολύ χρήσιμο αρχικό? Γιατί έχουμε ξεκινήσει να λέμε τις εμπειρίες από τις δικές μας partcaster

 
Superfunk είπε:
Αν και η στρατ & η τελε ειναι απλες σχεδιασεις καμμια δεν ακουγεται ακριβως ιδια με την αλλη  ;)
Θα φταινε οι μαγνητες και τα σιδερα,τα ξυλα ειναι σαν τις γατες...

Στο σκοταδι ειν'ολα ιδια..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Eγω πάντως είχα και εχω και ακριβές κιθάρες και έχω παίξει και με πολλές και διάφορες Strato,η βασική κου κιθάρα όμως είναι μια partcaster strato που ήταν ή πρώτη που έκανα.Πείτε το κωλοφαρδία ,πείτε το ότι θέλετε.Mε ικανοποιεί απόλυτα και είναι ο ήχος που πάντα ήθελα απο μία strato.Δεν θα τη πουλούσα ποτε.

 
iliasbass είπε:
ασχετο (αλλα οχι και τοσο off topic...) ειναι ευκολο ενα τετοιο

http://www.thomann.de/gr/tenayo_sg_style_kit.htm

η ενα τετοιο

http://www.thomann.de/gr/hosco_tstyle_kit.htm

επιχειρημα?
πηρα ενα και δεν με ταλαιπωρησε ιδιαιτερα! Τωρα το εχω δωσει για set up κτλ. Απο βδομαδα θα εχω πιο συγκεκριμενη αποψη! παντως τα συνιστω τουλαχιστον για παιχνιδι και εκτονωση! βεβαια δεν εμεινα στα συγκεκριμενα εξαρτηματα. αλλαξα γεφυρα  και φυτεψα τις χορδες στο σωμα! στη φωτογραφια ειναι με τις αρχικες τρυπες!

ttele.jpg

 
iliasbass είπε:
ασχετο (αλλα οχι και τοσο off topic...) ειναι ευκολο ενα τετοιο

http://www.thomann.de/gr/tenayo_sg_style_kit.htm

η ενα τετοιο

http://www.thomann.de/gr/hosco_tstyle_kit.htm

επιχειρημα?
Είναι πανεύκολο, αλλά είναι μόνο για να μάθεις πως βάφεται ένα σώμα (τα υλικά -σε προειδοποιώ- θα σου πάνε κανένα 70...), και πώς χρησιμοποιείς το κολλητήρι. Όλα τα ηλεκτρικά είναι για πέταμα (και δεν συμφέρει να δώσεις λεφτά για να πάρεις άλλα).

Γιατί θα σε ενδιέφερε ένα τέτοιο κίτ?

 
η ικανοποιηση της δημιουργιας...  :P

βιτσιο να το πω? περιεργια? whatever!!!

 
Επειδή το έχουμε μπερδέψει λίγο:

1) Το να αναθέσεις σε κάποιον μάστορα να σου φτιάξει μια κιθάρα από parts (δικής σου ή δικής του επιλογής), δεν διαφέρει σε τίποτα απ'αυτό που κάνει... η Fender, στα μοντέλα ευρείας παραγωγής της.

2) Η συναρμολόγηση, κατασκευή, βελτίωση, πέστε το όπως θέλετε, για τη "χαρά της δημιουργίας" έχει μεν σχέση με τη μουσική τεχνολογία καμμία όμως σχέση με τη Μουσική. Κάποιος μπορεί να επιδίδεται στην πρώτη δραστηριότητα και να μην παίζει καθόλου μουσική.

3) Συμπέρασμα από το (2): δεδομένου ότι η ζωή είναι πολύ μικρή, ας αποφασίσει ο καθένας που θέλει να ξοδεύει το χρόνο του. Αυτό δεν αποτελεί με κανέναν τρόπο μομφή, αντιπροσωπεύει όμως 100% την πραγματικότητα.  ;)

 
iliasbass είπε:
η ικανοποιηση της δημιουργιας...  :P

βιτσιο να το πω? περιεργια? whatever!!!
Συμφωνώ...θα πληρώσεις (στην καλύτερη των περιπτώσεων), γύρω στα 250 ευρώ για την...ικανοποιηση της δημιουργιας.!!!

Με κανένα 450 και ικανοποιείς τη δημιουργία αλλά σου μένει και ένα ωραίο όργανο...μιλάω φυσικά για τα κίτ της Carvin.

 
iliasbass είπε:
χεχεχε παντως θα παει πιο φτηνα και λιγοτερο χρονο απο κατι τετοιο....

http://www.hiroboy.com/catalog/product_info.php?products_id=1585

αλλο ενα χομπυ μου που παραμενει αποθυμενο...

και θα εχω και μια κιθαρα ακομα ;D ;)
Άνθρωπος που ξέρει και θαυμάζει την Tipo 33 είναι φίλος μου. Τέλος.  8)

 
The Genius Loci είπε:
Συμφωνώ τόσο πολύ με τον Μαραθώνιο που... τρομάζω.  8)

Μερικές ίσως αιρετικές, αλλά σίγουρα όχι αφοριστικές σκέψεις:

1) Όπως έχω ξαναπεί, υπάρχουν αρκετοί στο φόρουμ που πιστεύουν ακράδαντα ότι μπορούν να φτιάξουν από "κομμάτια" μια καλύτερη κιθάρα απ'ότι οι κ.κ. Tom Anderson, John Suhr, Jim Tyler.

Well, guess again...  ::)

Ο βασικός λόγος που δεν μπορούν και δεν θα μπορέσουν ούτε σε 800 χρόνια, παρά μόνο ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑΣ, είναι απλός: πέραν του ότι οι παραπάνω κύριοι έχουν ξεχάσει περισσότερα για την κατασκευή κιθάρας απ'όσα όλοι εμείς θα μάθουμε σε μια ζωή  ;D, διαθέτουν και μια (μικρή ή μεγάλη) γραμμή παραγωγής.

Αυτό σημαίνει ότι, ο Tyler, για παράδειγμα, μπορεί να πάρει ένα σώμα και ένα μπράτσο, να τα ταιριάξει και αν, για οποιοδήποτε λόγο, δεν του αρέσει το αποτέλεσμα, να προχωρήσει σε έναν δεύτερο, τρίτο, τέταρτο συνδιασμό.

Το αυτό για γέφυρες, μαγνήτες, ηλεκτρικά, κλπ κλπ. Κάτι τέτοιο είναι πολυτέλεια για τον DIY συναρμολογητή. Ή θα τον οδηγήσει σε μια αέναη σειρά μετατροπων και "βελτιώσεων", με την κιθάρα να είναι μονίμως σε κατάσταση "συνεργείου".  ;)

2) Για να φτάσεις να αποφασίσεις ότι "θέλω μια κιθάρα έτσι κι έτσι", κατά την πολύ ταπεινή μου γνώμη, πρέπει να έχεις παίξει με μερικές δεκάδες διαφορετικές και να είχες κατά καιρούς στην κατοχή σου (για ΑΡΚΕΤΟ καιρό) τουλάχιστον 10.

Καταλαβαίνω την κάψα του 18χρονου (και όχι μόνο...  ;D) πιτσιρικά να αποκτήσει το δικό του... signature μοντέλο, αλλά εν τοιαύτη περιπτώσει γιατί δεν ζητάει από τον μπαμπά του να του αγοράσει και μια signature Ferrari, μόλις πήρε το δίπλωμα.  :) :)

3) Γενικότερα ΔΕΝ συνιστώ την κατασκευή partcaster, αν κάποιος δεν ξέρει, επί της ουσίας, τι θέλει και, σε κάθε περίπτωση, θα πρότεινα τη δουλειά να την αναλάβει καλός τεχνικός. Τα επιπλέον 200-250 ευρώ (το μέγιστο) μπορούν να εξασφαλίσουν ότι θα αποκτήσει κάποιος κιθάρα και όχι μια συλλογή από εξαρτήματα.

4) Σήμερα, με την πληθώρα των ποιοτικών κιθαρών σε κάθε κατηγορία τιμής, η πιο έξυπνη λύση είναι πιστεύω η αγορά κάποιας που να είναι στο 70%+ των προδιαγραφών μας, και η μετέπειτα "βελτίωσή" της στα σημεία.
Τα βρίσκω υπερβολικά όλα αυτά σε σημείο αφορισμού :D

1)Υπάρχουν άλλοι τόσοι που θεωρούν ότι οι κατασκευαστές που αναφέρθηκαν είναι καλύτεροι από την fender.

Δεν θέλει φάρδος, θέλει τρόπο και κάποιες γνώσεις.Το σετ απ ας μείνει όμως καλύτερα στους επαγγελματίες.

2)Υπάρχουν ΠΑΙΚΤΕΣ που παίζουν μουσική μια ζωή σε μια κιθάρα και "παίκτες" που "ξέρουν ακριβώς τι ζητούν",έχουν 10-20-30 μπουτίκ όργανα και δεν ασχολήθηκαν ούτε θα ασχοληθούν ποτέ με την μουσική.Μήπως πάντα φταίει το όργανο? ;D

Τα παραδείγματα του μικρού Αρτέμη,αν και δωσμένα με χιούμορ,είναι μια ακραία περίπτωση όσο ακραίο είναι ένα σαλόνι γεμάτο εξοπλισμο και σουπερ όργανα, μαζεμένα από νεαρό ετων 55 που παίζει μια φορά το μήνα και θεωρεί τον εαυτό του γνώστη και κιθαρίστα.Η ποσότητα,ειδικά σε απόλυτα νούμερα,νομίζω δεν παίζει ρόλο,άσε που ένας κουλός 18αρης και ένας κουλός 50άρης τρακάρουν το ίδιο εντυπωσιακά με μία φερράρι όσο και με ένα ζασταβα ;D

3)Γιατί??Ναι δεν υπάρχει μεταπωλητική αξία, ναι στο μοντάρισμα-κυρίως σετάρισμα από επαγγελματία(μόνο εαν τα παρτς αξίζουν και σίγουρα με πολύ λιγότερα από 250€), αλλά αν υπάρχει μια κιθάρα που να παίζει και να γουστάρεις όσο περιμένεις τα εξαρτήματα ;D,είναι νομίζω και ωραία διαδικασία έως και οικονομική.Με ίδια ή και λιγότερα λεφτά από το κόστος μιας καινούργιας μεξικάνας,που της αλλάζεις κατευθείαν μαγνήτες με επιπλέον κόστος,μπορείς να έχεις πολύ καλύτερα παρτς.

4)Ναι υπάρχει πληθώρα,περισσότερο από ποτε,η χρυσή εποχή για τις κιθάρες.(επίσης πληθώρα υπάρχει και σε parts ;))Η μετέπειτα βελτίωση όμως κοστίζει,και στην τελική απαιτεί γνώσεις,εμπειρία,πολλά όργανα στα χέρια κ.τ.λ.Δηλαδή σε τι είναι καλύτερο αυτό από μια partscaster?Μόνο το γεγονός ότι έχεις κιθάρα με το που ανοίγεις το πορτοφόλι σου :D Δεν συνιστάται λοιπόν για ΠΡΩΤΗ κιθάρα.

Και ένα σχόλιο στο πρόσφατο ποστ.

1)Ακριβώς!!(μερικές φορές όχι μόνο στα ευρείας παραγωγής-Υπάρχουν Έλληνες με γνώσεις και μεράκι,απλά πρέπει να είσαι τυχερός για να τους βρεις)

2)Η συναρμολόγηση μιας bolt on δεν είναι μόνο ενασχόληση με την μουσική τεχνολογία.Κανένας δεν μπορεί να μοντάρει όργανα χωρίς να πάιζει μουσική.

3)Και αυτό δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση μομφή,αλλά γιατί έγινε sticky το συγκεκριμένο thread εφόσον η ζωή είναι μικρή και αυτές οι κουβέντες δεν καταλήγουν πουθενά? ;D ;D

 
@SULTAN

Δεν θα επιχειρήσω να σε πείσω για την ορθότητα των επιχειρημάτων μου, δεν με ενδιαφέρει και για να πω την αλήθεια έχω κουραστεί κιόλας μ'αυτό το θέμα.

Θα ήθελα πάντως ειλικρινά να μάθω πόσες partcaster έχεις φτιάξει εσύ, πόσο σου κόστισαν και, αν γίνεται, να τις δοκιμάσουμε δίπλα δίπλα με αντίστοιχες του εμπορίου. Πάντα φιλικά και χωρίς ίχνος διάθεσης αντιπαράθεσης, αλλά από τη θεωρία στην πράξη υπάρχει μεγάλη διαφορά.  ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top