Οθόνες,συνδέσεις και αναλύσεις

infected_silence

Νέο μέλος
Μηνύματα
46
Πόντοι
6
Επειδή είμαι λίγο ασχετος με το θέμα και πρόκειται να αγωράσω σύντομα οθόνη για το pc θα ήθελα την βοήθεια όποιων γνωρίζουν για τα παρακάτω

1.τι παίζει με τις συνδέσεις?

η κάρτα γραφικών έχει 2 εξοδους dvi και έχω συνδεμένη μια παλιοτερη οθόνη με αντάπτορα dvi -> vga.έχει ορατή διαφορά σε ποιότητα εικόνας η ψηφιακή με την αναλογική σύνδεση στην οθόνη?και επίσης μιας και τα περισσότερα μονιτορ στην αγορά βλέπω πως έχουν vga για σύνδεση, το vga υποστιρίζει 720p - 1080p/i video?με το hdmi τι γίνεται?είναι σαν το dvi και απλώς μεταφέρει και ήχο?

γενικά ποια σύνδεση προτιμάτε και γιατί στην οθόνη?

2.τι παίζει με τις αναλύσεις?

η παρούσα ανάλυση της οθόνης μου είναι στα 1280 χ 800.όταν επιλέγω video με 720p ή 1080p στο youtube τι πραγματικά βλέπω;.έχω μπερδευτεί γιατί βρίσκω πολλές διαφορετικές αναλυσεις στις οθόνες της αγοράς και δεν ξέρω τι θα με εξυπηρετεί καλύτερα.παίζει ρόλο και ο τύπος σύνδεσης της οθόνης πχ vga,dvi,hdmi?

3.λοιπά χαρακτηριστικά...

τι άλλο να προσέξω σε αντίθεση, χρώματα,αναλογία (16:9,16:10) επειδή δεν σκαμπάζω?

επίσης στην χρήση ενός daw είναι αισθητή η προρθήκη χόρου εργασίας στην οθόνη με την αύξηση των ιντσών και των αναλύσεων?

ευχαριστώ εκ των προτέρων

 
Σχετικα με τις συνδεσεις, σκεψου το αλλιως. Η αναγκη για καινουριο προτυπο συνδεσης, προεκυψε καθε φορα για καποιο λογο. Γι'αυτο και το D-Sub(αναλογικο)(το γνωστο σε ολους ως vga) εγινε DVI(ψηφιακο), και το DVI HDMI(ψηφιακο).

Ριξε μια ματια εδω, και θα σου λυθουν αρκετες αποριες.

http://en.wikipedia.org/wiki/VGA_connector

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface

http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

Τωρα, σχετικα με το τριτο ερωτημα σου, οσο μεγαλυτερη αντιθεση και φωτεινοτητα, τοσο πιο σωστα χρωματα θα μπορεις να εχεις. Αν και απο ->προσωπικη εμπειρια<-, η αντιθεση παιζει αρκετα μεγαλυτερο ρολο στα χρωματα.

Επισης, η αναλογια, ειναι θεμα προτιμησης πιστευω.

Σχετικα με τα DAW, που συνηθως χρειαζεται αρκετη επιφανεις εργασιας για διευκολυνση, περα απο την αυξηση σε ιντσες και αναλυσεις, ειναι αρκετα συνηθισμενο multi-monitor συστημα.

 
infected_silence είπε:
2.τι παίζει με τις αναλύσεις?

η παρούσα ανάλυση της οθόνης μου είναι στα 1280 χ 800.όταν επιλέγω video με 720p ή 1080p στο youtube τι πραγματικά βλέπω;.έχω μπερδευτεί γιατί βρίσκω πολλές διαφορετικές αναλυσεις στις οθόνες της αγοράς και δεν ξέρω τι θα με εξυπηρετεί καλύτερα.
Σε μια οθόνη (tft-lcd) όταν έχεις ένα μια εικόνα ή ένα βίντεο με συγκεκριμένες διαστάσεις μπορείς ή να το δεις στην αρχική ανάλυση ή να το φέρεις σε άλλη μεγαλύτερη ανάλυση. Όταν το βλέπεις σε μεγαλύτερη ανάλυση (π.χ. όταν στο youtube πατήσεις full screen) τότε ο υπολογιστής στην ουσία το προβάλλει σε κλίμακα. Αυτό έχει προβλήματα αν τα pixel της αρχικής είκόνας είναι δεδομένα και η νέα ανάλυση δεν είναι ακέραιο πολλάπλάσιο της αρχικής. Τεχνικές λεπτομέρειες και είναι και πρωί και δεν μπορώ να τα εξηγήσω καλά  ;) Μην αγχώνεσαι και πολύ με όλα αυτά, τα daw δεν είναι απαιτητικά με την οθόνη, ούτε αρχιτεκτονικά σχέδια δείχνουν ούτε σκοτώνεις όλο τον πλανήτη στα 150 fps  :D διάλεξε την οθόνη που σου αρέσει και πάντα βάζε τη να παίζει στη μέγιστη ανάλυση, έτσι κι αλλιώς τζάμπα είναι, με 130 ευρώ παίρνεις οθόνη τουμπανο :)

 
+1 στους από πάνω

αν διαβάσεις τα λινξ στη wiki, θα δείς ότι το DVI μεταφέρει ψηφιακό σήμα 1920 × 1200 @ 60 Hz  ενώ το HDMI φτάνει μεγαλύτερες αναλύσεις, σε περισσότερα Hz και 16αμπιτο χρώμα ενώ μεταφέρει και μέχρι 8 κανάλια ήχου!

ένα ακόμα χαρακτηριστικό των οθονών είναι οι γωνίες θέασης. Συνήθως όσο πιο μεγάλη είναι του κατακόρυφου άξονα, τόσο πιο ακριβό είναι το μόνιτορ...

 
1. Το κλασσικο VGA υποστηριζει οποιαδηποτε αναλυση (δεν ειναι θεμα συνδεσης) αλλα γενικα δεν μας απασχολει πλεον. Το θεμα ειναι τι αναλυση υποστηριζει η καθε οθονη. DVI και HDMI ειναι ψηφιακα, και οσον αφορα την εικονα δεν υπαρχει διαφορα. Το HDMI φτιαχτηκε κυριως για multimedia, τηλεορασεις κτλ. Και με τα δυο μπορεις να συνδεσεις τον υπολογιστη σου με μια τηλεορασουλα 40 - 50 - 100 ιντσων :)

2. 720p ειναι 1280x720 και 1080p ειναι 1920x1080. Στο youtube βλεπεις οτι κατσει αναλογα αν το εχεις full screen ή οχι και αν συμπιπτει η native αναλυση της οθονης σου με την αναλυση στην οποια τρεχει το full screen... γενικα μην κοιτας για ποιοτητα εικονας απο youtube!

3. Η απλη λυση ειναι παιρνεις μια Eizo και εχεις το κεφαλι σου ησυχο :). Για κοντραστ κτλ εξαρταται απο παρα πολλα το θεμα, κυριως απο το φωτισμο στο χωρο εργασιας σου και απο τις ρυθμισεις που θα κανεις. Οτι οθονη και να παρεις παντως δε θα δεις διαφορα στον ηχο ;D ;D ;D

  Για την αναλυση αν ειναι ακριβως 720p μπορει να σε βολευει καλυτερα σε αλλες χρησεις, ταινιες, παιχνιδια κτλ. Αν παρεις οθονη με μεγαλυτερη αναλυση και μεγεθος απο αυτην που εχεις, ναι η διαφορα θα ειναι κατι παραπανω απο αισθητη. Επισης φωτεινοτητα που καιει αμφιβληστροειδη σε 45 δευτερολεπτα αν δε φορας μασκα οξυγονοκολλησης μπορει να ειναι καλη για τιποτα games, αλλα αν θελεις να δουλευεις ανετα για ωρες θα τη χαμηλωσεις ετσι και αλλιως.

Να προτεινω και εγω dual monitor setup αφου εχεις τις εξοδους, αν εχεις και το χωρο δοκιμασε το.

WrTsXxx είπε:
+1 στους από πάνω

αν διαβάσεις τα λινξ στη wiki, θα δείς ότι το DVI μεταφέρει ψηφιακό σήμα 1920 × 1200 @ 60 Hz  ενώ το HDMI φτάνει μεγαλύτερες αναλύσεις, σε περισσότερα Hz και 16αμπιτο χρώμα ενώ μεταφέρει και μέχρι 8 κανάλια ήχου!

ένα ακόμα χαρακτηριστικό των οθονών είναι οι γωνίες θέασης. Συνήθως όσο πιο μεγάλη είναι του κατακόρυφου άξονα, τόσο πιο ακριβό είναι το μόνιτορ...
Και το DVI και το HDMI  φυσικα και υποστηριζουν 24bit χρωμα, αυτο λεει και στα λινκ. Ειναι επισης ενδιαφερον οτι ενω οι περισσοτερες CRT οθονες υποστηριζαν τεραστιες αναλυσεις, σημερα παραπανω απο 1920x1080 (2 megapixel δηλαδη  ;)) θα βρεις μονο σε εξειδικευμενες εφαρμογες.

Οσο για τη γωνια θεασης πλεον οι περισσοτερες οθονες ειναι πλεον αξιοπρεπεις, αν σε απασχολει πηγαινε σε VA panel, και αν εχεις ορεξη για διαβασμα http://www.tftcentral.co.uk/articles/panel_technologies.htm

Τσεκαρε και αυτο για να δεις πως εχουν τα πραγματα ;D http://www.lagom.nl/lcd-test/

Τελος θυμισου την αρχαια φορμουλα: χρημα που αξιζει να επενδυσω σε οθονη = ωρες που δουλευω σε αυτην2

 
ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις πληροφορίες...

pointy με κατατόπησες πλήρως  :)

Για dual monitor το σκεφτόμουν κι εγώ για στάνταρ επιλογή στην αρχή μιας και θα έχω και το παλιό μονιτορ αλλα ο χώρος στο γραφείο είναι μικρός και τα πράγματα είναι λίγο στριμογμένα.γενικά τωρα ψάχνω το main monitor που θα χρισημοποιώ για DAW και για ταινίες ή κανα game και για dual monitor βάζω και το παλιό μαζί (LCD 17'') αν μου το επιτρέψει ο χώρος κάποια στιγμή.

Δηλαδή με το παρόν μονιτορ και ανάλυση 1280 Χ 800 το 720p είναι 720p όταν βλέπω HD ταινία αλλα όχι και το 1080p.μάλον το κάνει downscale στην μέγιστη ανάλυση της οθόνης αν καταλαβαίνω καλα ε?

οπότε αφού για να βλέπω και καμια ταινία 1080p η 720p θα πρέπει να τις υποστιρίζει η ανάλυση της οθόνης θα διαλέξω κάποια με μεγάλη ανάλυση.

δυστηχώς το budget μου είναι περιορισμένο και δεν μπορώ να παω για eizo ή NEC που ξέρω οτι είναι πολυ καλά ποιοτικά μονιτορ.

τι λέτε για κάτι τέτοιο http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Monitors/Monitors/LG-W2243S-PF-TFT-Monitor-21-5.htm ?

έχει όμως απ'οτι βλέπω D-Sub 15 pin για σύνδεση οπότε πάλι με αντάπτορα σε dvi θα την συνδέω.αυτό θα μου επιτρέπει full HD αναλύσεις?vga δεν είναι το D-Sub 15 pin?

 
Αν δε κολλας στο dsub, εγω θα ελεγα χτυπα τη.

 
Προτιμαω DVI, αλλα ειπαμε, η αναλυση δεν ειναι θεμα συνδεσης*. Το μονο που εχει σημασια ειναι η αναλυση της οθονης, η οποια για τις TFT ειναι μονο μια και σταθερη. Αυτη η LG ειναι στα 1920x1080, δηλαδη 1080p.

Οποτε, οσον αφορα ταινιες, φωτογραφιες και οτιδηποτε αλλο εχει μια στανταρ αναλυση που δε ρυθμιζεται: οτι ειναι 1080p θα το βλεπεις οπως ακριβως ειναι, pixel προς pixel. Oτι ειναι μικροτερο θα το βλεπεις ή upscaled, ή pixel προς pixel αλλα δεν θα καλυπτει ολη την οθονη. Οτι ειναι μεγαλυτερο θα το βλεπεις ή downscaled, ή pixel προς pixel αλλα δε θα χωραει στην οθονη.

*εκτος αν μιλαμε για bandwidth, αλλα πιστεψε με, δε θα σε απασχολησει στο αμεσο μελλον, η μαλλον ποτε!

 
Pointy είπε:
Προτιμαω DVI, αλλα ειπαμε, η αναλυση δεν ειναι θεμα συνδεσης*. Το μονο που εχει σημασια ειναι η αναλυση της οθονης, η οποια για τις TFT ειναι μονο μια και σταθερη. Αυτη η LG ειναι στα 1920x1080, δηλαδη 1080p.

Οποτε, οσον αφορα ταινιες, φωτογραφιες και οτιδηποτε αλλο εχει μια στανταρ αναλυση που δε ρυθμιζεται: οτι ειναι 1080p θα το βλεπεις οπως ακριβως ειναι, pixel προς pixel. Oτι ειναι μικροτερο θα το βλεπεις ή upscaled, ή pixel προς pixel αλλα δεν θα καλυπτει ολη την οθονη. Οτι ειναι μεγαλυτερο θα το βλεπεις ή downscaled, ή pixel προς pixel αλλα δε θα χωραει στην οθονη.

*εκτος αν μιλαμε για bandwidth, αλλα πιστεψε με, δε θα σε απασχολησει στο αμεσο μελλον, η μαλλον ποτε!
δηλαδή θα είναι ΟΚ μόνο ότι έχει 1080p (ταινίες,games etc) σ'αυτήν την οθόνη?τα υπόλοιπα η δεν θα χωράνε ή θα είναι μικρότερα???πχ το cubase δεν είναι ΟΚ να πιάνει όλη την οθόνη μεγιστοποιημένο όπως τωρα?

σορρυ αλλα έχω μπερδευτεί αρκετα μαλλον  ::)

 
infected_silence είπε:
δηλαδή θα είναι ΟΚ μόνο ότι έχει 1080p (ταινίες,games etc) σ'αυτήν την οθόνη?τα υπόλοιπα η δεν θα χωράνε ή θα είναι μικρότερα???πχ το cubase δεν είναι ΟΚ να πιάνει όλη την οθόνη μεγιστοποιημένο όπως τωρα?

σορρυ αλλα έχω μπερδευτεί αρκετα μαλλον  ::)
Λοιπον...  :)

Το Cubase, οπως και σχεδον ολα τα αλλα προγραμματα σε παραθυρικο περιβαλλον, δεν εχουν μια στανταρ "αναλυση", το παραθυρο τους το ρυθμιζεις εσυ. Οσο μεγαλυτερη οθονη τους δωσεις, τοσο μεγαλυτερο παραθυρο θα φτιαξουν. Αυτο που εχει στανταρ αναλυση ειναι το interface τους, δηλαδη οσο και να μεγαλωσεις το παραθυρο τα κουμπια πχ δεν αλλαζουν μεγεθος, που σημαινει οτι σε μεγαλυτερη αναλυση χωρανε πολυ περισοτερα πραγματα στην οθονη :). Και αν η οθονη εχει ιδιες διαστασεις αλλα μεγαλυτερη αναλυση απο την παλια σου, τα κουμπια θα φαινονται μικροτερα και παλι θα χωρανε πιο πολλα ;D.

Τα 3D παιχνιδια παλι μπορουν να προσαρμοστουν και να εμφανιστουν σε διαφορες αναλυσεις χωρις να χρειαστει scaling. Γενικα ισχυει ακριβως οτι και με την τωρινη σου οθονη, μονο που σε μεγαλυτερη αναλυση μπορει να θες καλυτερη καρτα γραφικων γιατι δυσκολευουν τα πραγματα ;)

Οσον αφορα τις ταινιες, ποσες ταινιες που βλεπεις ειναι το αρχειο σε 1280x800 (16:10) που εχεις τωρα? Οτι διαφορα βλεπεις απο πλευρας upscaling στην τωρινη σου αναλυση με ταινιες λιγοτερο απο 720p, θα δεις και σε μεγαλυτερη. Στη μεγαλυτερη ομως θα μπορεις να βλεπεις ταινιες 1080p χωρις downscaling. Και μετα βεβαια εχουμε τις μαυρες μπαρες και γινεται περιπλοκο το θεμα ;D Αν εχεις ορεξη http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_%28image%29 και http://en.wikipedia.org/wiki/16:10

Με απλα λογια, οτι κανεις στην τωρινη σου οθονη θα κανεις και στα 1080p, με τις μικροδιαφορες που ανεφερα.

Σε ολα αυτα τα post νιωθω οτι προσπαθω να περιγραψω κατι εξαιρετικα απλο αλλα μου βγαινει με παρα πολλα λογια... μη με ρωτησει κανεις "τι ειναι τεχνη", "τι ειναι ερωτας" ή τιποτα τετοιο  ;D ;D ;D

 
Οντως τα εχεις μπλεξει :P.

Παραδειγμα 1: Στην τωρινη οθονη σου, βαζεις να δεις μια ταινια στο dvd. ανοιγει το Power DVD, ή οποιο εχεις, και μετα κανεις διπλο κλικ για να γινει fullscreen, σωστα? Αυτο ειναι το upscale.

Παραδειγμα 1: Βγαζεις φωτο με την ψηφιακη σου, και τις βαζεις στο pc. Aν στο προγραμμα που ανοιγεις τις φωτο βαλεις τη μεγεθυνση στο 100%, τοτε βλεπεις το καθe pixel κανονικα, αλλα οχι ολη την εικονα. Αν μικρινεις το zoom, ή εχεις καποια επιλογη fit to screen, εν ολιγις οταν βλεπεις ολοκληρη την εικονα στην οθονη, τοτε εχεις downscale.

Στα προγραμματα, αλλαζει η ιστορια.

Καθως μιλαμε για καποιο workspace, και οχι για βιντεο ή εικονα, αυτο προσαρμοζεται στην οθονη σου. Αμα δηλαδη ανοιξεις πχ το Cubase και το ανοιξεις σε μια οθονη με fullHD(1080p) αναλυση, τοτε θα εχεις περισοτερο χωρο στην οθονη για τα tracks σου. Θα μπορεις να βλεπεις μεγαλυτερο μηκος τους, ή περισσοτερα καναλια, συγκριτικα με την τωρινη σου οθονη.

 
Pointy & DaveMurrayJr με καλύψατε πλήρως!!σας ευχαριστώ πολυ!τωρα ξέρω τουλαχιστον το πως να κατευθυνθώ για την αγορά...

ωραία οπότε δεν θα έχω κάτι το αρνητικό επιλέγοντας 1080p οθόνη.ε θα ήταν και βλακεία να υπήρχαν αρνητικά σε τέτοιας φύσεως εξέλιξη στις οθόνες.

και γιατί δεν τις εξοπλίζουν όλες τις HD οθόνες με dvi - hdmi και συνεχίζουν να έχουν vga?αφού και οι περισσότερες hi end κάρτες γραφικών dvi βγάζουν

 
Οχι, κανενα προβλημα!

infected_silence είπε:
και γιατί δεν τις εξοπλίζουν όλες τις HD οθόνες με dvi - hdmi και συνεχίζουν να έχουν vga?αφού και οι περισσότερες hi end κάρτες γραφικών dvi βγάζουν
Τωρα αυτο δε το ξερω ακριβως, αλλα υποθετω για την μειωση του κοστους (???).

 
αφού λύσαμε τις απορίες του συνφορουμίτη, να ζητήσω κι εγώ κάποιες επεξηγήσεις...

Pointy είπε:
Και το DVI και το HDMI  φυσικα και υποστηριζουν 24bit χρωμα, αυτο λεει και στα λινκ.
με αφορμή το παραπάνω ξαναδιαβάζω τα περι χρώματος στη wiki και τυχαία sites {γι αυτό και θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να πρωτείνει βιβλιογραφία > στα Ελληνικά θα ήταν το ιδανικό...}

Απ τη μία έχουμε την περίπτωση του true color http://en.wikipedia.org/wiki/True_Color που μιλάμε για at least 256 shades of red, green, and blue, for a total of at least 16,777,216 color variations. = 24bits και αν προσθέσουμε και alpha channel πάμε στα 32bits.

Αυτά απ όσο καταλαβαίνω αποτελούν το μοντέλο με το οποίο αναπαρίσταται η πληροφορία στα μόνιτορ των υπολογιστών μας.

Απ την άλλη έχουμε την περίπτωση του chroma subsampling http://en.wikipedia.org/wiki/Chroma_subsampling#4:4:4_R.27G.27B.27_.28no_subsampling.29

το οποίο με ανώτερο το 4:4:4{no chroma subsampling at all}

Αυτά τα τεσσάρια, δυάρια, άσσοι κλπ είχα την εντύπωση ότι αντιστοιχούν στο πόσα bits ανά κανάλι θα χρησιμοποιηθούν για το κάθε pixel. Το οποίο είναι λάθος και ζητώ συγνώμη.

το σωστό είναι The subsampling scheme is commonly expressed as a three part ratio J:a:b (e.g. 4:2:2), although sometimes expressed as four parts (e.g. 4:2:2:4), that describe the number of luminance and chrominance samples in a conceptual region that is J pixels wide, and 2 pixels high.

για το HDMI διαβάζω ότι HDMI can encode the video in xvYCC 4:4:4 (8–16 bits per component), sRGB 4:4:4 (8–16 bits per component), YCbCr 4:4:4 (8–16 bits per component), or YCbCr 4:2:2 (8–12 bits per component)

απ το οποίο καταλαβαίνω ότι μπορεί να φτάσει περισσότερα bits και επίσης ότι υπάρχει κάποια σχέση subsampling και bits.

Ποιά είναι λοιπόν ή αρκιβής σχέση των στοιχείων του εκάστοτε subsampling και των bits απόδωσης του χρώματος;

 
Αρχιζει να ξεφευγει λιγο απο τις γνωσεις μου, αλλα το subsampling ειναι μεθοδος απωλεστικης συμπιεσης των χρωματικων δεδομενων. Δεν εχει να κανει αμεσα με βαθος χρωματος - το συστημα εχει στη διαθεση του κανονικα 24bit χρωμα. Απο το subsampling εξαρταται κατα ποσο θα ειναι η συμπιεσμενη εικονα πιστη στην αρχικη. Μπορει να εχει ως αποτελεσμα τον περιορισμο του χρωματικου ευρους, δηλαδη αν μια εικονα χρησιμοποιουσε και τα 16.7 μυρια χρωματα, η ιδια εικονα subsampled θα χρησιμοποιει λιγοτερα, αλλα θα επιλεξει οποιαδηποτε απο τα διαθεσιμα χρωματα χρειαζεται ωστε να μην υπαρχει αντιληπτη στο ματι διαφορα.

Το subsampling ratio απο οτι διαβαζω ειναι ο λογος συμπιεσης του σηματος οταν μετατρεπεται σε ψηφιακο, και συγκεκριμενα ο λογος συμπιεσης της χρωματικης πληροφοριας σε σχεση με την πληροφορια της φωτεινοτητας. Αυτα στο RGB color space δεν ξεχωριζουν, ξεxωριζουν ομως στα τηλεοπτικα color spaces οπως το YUV που χρησιμοποιει το PAL συστημα. Οι τρεις αυτοι χρωματικοι "αξονες" δεν ειναι ισοδυναμοι και δεν τους αντιλαμβανεται το ανθρωπινο ματι με τον ιδιο τροπο. Σε αυτο στηριζεται το chroma subsampling που συμπιεζει την πληροφορια των αξονων χρωματος και δεν συμπιεζει (ή συμπιεζει λιγοτερο) την πληροφορια του αξονα φωτεινοτητας, καπως ετσι παει.

Οσον αφορα το HDMI, μεχρι να αλλαξει η τεχνολογια, το χρωμα που θα βλεπουμε στις τηλεορασεις μας θα ειναι 24+8 bit (μια χαρα δηλαδη) και η συνδεση δεν παιζει ρολο σε αυτο. Απλα υποστηριζει διαφορους τροπους μεταδοσης συμπιεσμενων δεδομενων, το οτι ειναι 24bit δεν αλλαζει. Θεωρητικα, η ποιοτητα μπορει να αλλαζει, αν καποιος κανει χαλια συμπιεση μπορει να ειναι 24bit και να μη βλεπεται. Αυτο εχει να κανει με το πως χειριζονται το σημα στη διαδικασια δημιουργιας της εικονας και οχι με την αναπαραγωγη της.

Ελπιζω να βγαινει καποιο νοημα :) Ολα αυτα αφορουν περισσοτερο το χειρισμο των δεδομενων και πολυ λιγοτερο το τελικο αποτελεσμα, ειδικα αν μιλαμε για τηλεοραση.

 
Μιας και συνεχίστηκε το θέμα με τις 3D οθόνες τι παίζει?λειτουργούν μόνο με hdmi και nvidia καρτες που υποστηρίζουν stereoscopic 3D?επειδή τυχαίνει να το υποστηρίζει η κάρτα γραφικών μου υπάρχουν φθηνά μοντέλα στην αγορα με τέτοια τεχνολογία ή ξεφευγουν σε τιμή?κάπου είδα ενα λαπτοπ της acer που είχε 3D οθόνη και τότε αρχισα να συνηδητοποιώ ότι εχει ερχίσει να γίνεται εμπορικό ''στανταρ'' το 3D...

βεβαια απ'ότι κατάλαβα βλέπεις κάπως ετσι  8) ακόμα..οπότε θα χρειάζεται να αγοράσεις και 3D γυαλια λογικα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top