Ωδείο ή ιδιαίτερα από ένα σημείο και μετά;

Zikfrid

Νέο μέλος
Μηνύματα
86
Πόντοι
6
Καλησπέρα παιδιά,

Έχω μια ερώτηση που με απασχολεί καιρό τώρα. Ξεκίνησα κιθάρα πριν 4 χρόνια. Αυτά τα χρόνια έκανα ιδιαιτέρα. Δεν ήξερα τίποτα (εκτός απο το να γρατζουναω 2-3 ακόρντα). Έκανα 2 μαθήματα το μήνα, διάρκειας 45 λεπτα το κάθε μάθημα. Πλεον έχω προχωρήσεθ μετα απο 4 χρόνια και μπορώ να παίξω κάποια τραγουδια και να κάνω κάποιους βασικους αυτοσχεδιασμους, αλλά τουλάχιστον εδω και 1 6μηνο νιώθω οτι δεν έχω ουσιαστική πρόοδο και είναι πολλά τραγουδια πχ που προσπαθώ να παίξω που δε μπορω είτε επειδή μου φαίνονται γρήγορα είτε τεχνικα δυσκολα. Σκεφτείτε οτι παιζω classic rock/blues οποτε δε μιλάω για τεχνικες και ταχύτητες μεταλ. Η ερώτηση μου ειναι ειναι εξης (με γνωμονα οτι έχω όρεξη και θέλω πολυ να προχωρήσω):

Μήπως πρέπει να αλλάξω καθηγητή και ότι είχε να μου δώσει ο πρώτος το έδωσε; Μήπως πρέπει να πάω σε κάποιο ωδείο (έχω το νακα κατα νου) που να έχεις πιθανώς κάποια μέθοδο που θα με βοηθήσει να "ξεκολήσω";

Η κύρια ερώτηση είναι, τι θα μπορούσα να κάνω για να βελτιωθώ;  Όταν λέω να βελτιωθω εννοώ πχ και σε ταχύτητα και σε τεχνικες (πχ bend, pull off κτλ) και φυσικα στην θεωρία που θα πρέπει να συνοδεύει όλα αυτα; Αυτή τη στιγμη νιώθω οτι είμαι σε τέλμα παιχτικα....

Φιλικά,

Γιώργος

 
Αν έκανες τέσσερα χρόνια κιθάρα και το μόνο που μπορείς να κάνεις σήμερα είναι να παίξεις κάποια τραγουδια και να κάνεις κάποιους βασικους αυτοσχεδιασμους, κάτι δεν πάει καλά.

Μπορεί να φταίει ο δάσκαλος μπορεί να φταις εσύ αλλά μάλλον φταίτε και οι δύο γιατί κανείς σας δεν έδειξε το απαραίτητο ενδιαφέρον.

 
Η κριτική είναι ευσπρόδεκτη, αλλά κυρίως όταν έχεις να προτείνεις και κάτι....

Προφανώς ξέρω να κάνω και αλλα πράγματα, και σύνθεση τραγουδιών κάνω και και...αλλα το θέμα νιώθω οτι δεν βελτιώνομαι. Εσυ εστίασε εκει που σε βόλευε χωρίς να προσφέρεις κάτι στην ουσία της ερώτησης.

Επίσης, εσυ μπορεί σε 4 χρόνια να παίζεις 10 ωρες την ημερα...Εγώ το κάνω απο χομπυ....

Το σίγουρο είναι οτι εσυ δεν έδειξες ενδιαφέρον στην ερώτηση....οχι εγω ή ο δάσκαλος :)

 
Zikfrid είπε:
Το σίγουρο είναι οτι εσυ δεν έδειξες ενδιαφέρον στην ερώτηση....οχι εγω ή ο δάσκαλος :)
Χίλια συγνώμη. Θα προσπαθήσω περισσότερο την άλλη φορά. Καλή συνέχεια.

 
Zikfrid είπε:
είναι πολλά τραγουδια πχ που προσπαθώ να παίξω που δε μπορω είτε επειδή μου φαίνονται γρήγορα είτε τεχνικα δυσκολα.
Πεσ' τα στον δάσκαλό σου να αρχίσετε να τα δουλεύετε.

Η κύρια ερώτηση είναι, τι θα μπορούσα να κάνω για να βελτιωθώ;  Όταν λέω να βελτιωθω εννοώ πχ και σε ταχύτητα και σε τεχνικες (πχ bend, pull off κτλ) και φυσικα στην θεωρία που θα πρέπει να συνοδεύει όλα αυτα; Αυτή τη στιγμη νιώθω οτι είμαι σε τέλμα παιχτικα....
Αυτό ακριβώς έτσι όπως το έγραψες,  πρέπει (αν δεν το έχεις ήδη κάνει) να το απευθύνεις στον δάσκαλό σου.

Έκανα 2 μαθήματα το μήνα, διάρκειας 45 λεπτα το κάθε μάθημα.
εσυ μπορεί σε 4 χρόνια να παίζεις 10 ωρες την ημερα...Εγώ το κάνω απο χομπυ....
Μήπως πρέπει να προσπαθήσεις λίγο περισσότερο?

Αν κάνεις όλα αυτά και δεν πάρεις ικανοποιητικές απαντήσεις από τον δάσκαλό σου, τότε σκέψου να πας κάπου αλλού.

 
Ευχαριστώ fusiongtr για την απάντηση σου.

Να διευκρινίσω 1-2 θέματα απο αυτά που ανέφερες. Η επιλογή για 2 μαθήματα το μήνα δεν ήταν δικια μου. Αυτό μου πρότεινε ο καθηγητής. Αυτή είναι η μεθοδολογία του. Για αυτό αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να αλλάξω καθηγητη.

Για τις ώρες μελέτης τώρα προφανώς και δε μπορώ 10 ώρες την ημέρα μιας και έχω δουλεια και δεν υπάρχουν οι 10 ώρες, αλλά μπορώ να μελετάω περίπου 2 ώρες την ημέρα.

Αν προχωρήσω σε αλλαγή καθηγητη, να αναζητήσω κάτι πάλι σε ιδιαίτερα ή σε κάποιο ωδείο; Αυτό είναι το κύριο θέμα που με απασχολεί.

Να θέσω και μια βασική παράμετρο ότι το κόστος δεν είναι θέμα. Πχ αν τα ιδιαίτερα με κάποιον είναι πιο ακριβα απο ενα ωδειο, αλλα θα έχει αποτελέσματα δεν με ενοχλεί.

 
Δύο ώρες την ημέρα είναι υπεραρκετές.

Τώρα σχετικά με το ερώτημά σου, κάθε περίπτωση έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Στο ιδιαίτερο επιλέγεις τον δάσκαλό σου, και υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στην ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας.

Το καλό που έχει μια μουσική σχολή, είναι ότι υπάρχει επαφή με άλλους μαθητές, και στις περισσότερες, υπάρχουν μπάντες που δημιουργούνται από μαθητές και δουλεύουν συγκεκριμένο υλικό (ομαδικά μαθήματα) υπό την καθοδήγηση κάποιου καθηγητή.

Δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω, αλλά ότι και να αποφασίσεις, θέλει πολύ ψάξιμο.

Δώσε πάντως μια ακόμα ευκαιρία στον δάσκαλό σου, αναφέροντάς του τους προβληματισμούς σου, καθώς και τα κομμάτια που θέλεις να παίξεις και σε δυσκολεύουν.

 
Zikfrid είπε:
Η επιλογή για 2 μαθήματα το μήνα δεν ήταν δικια μου. Αυτό μου πρότεινε ο καθηγητής. Αυτή είναι η μεθοδολογία του.

...μπορώ να μελετάω περίπου 2 ώρες την ημέρα.
Δυο 45λεπτα μαθηματα το μηνα ειναι τουλαχιστον αστειο. Αλλα ο δασκαλος σου μπορει να λεει οτι θελει και να σου προτεινει και δυο μαθηματα το...χρονο. Εσυ τι κανεις? Περιμενεις αυτα τα δυο μαθηματα το μηνα/χρονο/αιωνα για να μαθεις κατι ή για να εξασκηθεις/παιξεις πανω σε καποια τραγουδια? Αφου μπορεις να παιζεις δυο ωρες τη μερα, μεσα σε 4 χρονια επρεπε να εχεις κατσει κατω με το CD player διπλα σου και να προσπαθεις να βγαλεις καποια αγαπημενα σου κομματια. Μη περιμενεις πολλα πολλα με δυο μαθηματα το μηνα, ακομα κι αν αυτα τα μαθηματα γινουν...6ωρα, χωρις την δικη σου εξτρα ενασχοληση στο σπιτι πανω στην μουσικη που σου αρεσει, δεν θα καταφερεις πολλα.

 
Waterfall-K είπε:
Δυο 45λεπτα μαθηματα το μηνα ειναι τουλαχιστον αστειο. Αλλα ο δασκαλος σου μπορει να λεει οτι θελει και να σου προτεινει και δυο μαθηματα το...χρονο. Εσυ τι κανεις? Περιμενεις αυτα τα δυο μαθηματα το μηνα/χρονο/αιωνα για να μαθεις κατι ή για να εξασκηθεις/παιξεις πανω σε καποια τραγουδια? Αφου μπορεις να παιζεις δυο ωρες τη μερα, μεσα σε 4 χρονια επρεπε να εχεις κατσει κατω με το CD player διπλα σου και να προσπαθεις να βγαλεις καποια αγαπημενα σου κομματια. Μη περιμενεις πολλα πολλα με δυο μαθηματα το μηνα, ακομα κι αν αυτα τα μαθηματα γινουν...6ωρα, χωρις την δικη σου εξτρα ενασχοληση στο σπιτι πανω στην μουσικη που σου αρεσει, δεν θα καταφερεις πολλα.

Νομίζω εδώ θα διαφωνήσω λίγο..2 μαθήματα τον μήνα μπορεί να είναι και αρκετά, το θέμα είναι πόσο προσωπικό χρόνο αφιερώνει στην μελέτη και εξάσκηση πέρα από αυτά τα 2χ 45'.

Αν όντως μπορεί και διαβάζει 2 ώρες την μέρα όπως λέει, νομίζω μπορεί να έχει εξαιαρετικά αποτελέσματα. Το θέμα είναι και ο καθηγητής να προσαρμόζει την ύλη έτσι ώστε να καλύπτει αρκετά πράγματα στα μαθήματα και να μην αφήνει κενά.

Και βασικά να του κάνει και ο καθηγητής/πρόγραμμα σπουδών. Αν πχ το ωδείο τους αναγκάζει να διδάσκουν Berklee ενώ ο φίλος μας θέλει να μάθει shredding... ε κάτι δεν κολλάει, καλύτερα να πάει κάπου αλλού και να ξεκινήσει πχ Stetina

 
Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δυστυχώς δεν μπορούσα πάντα να διαθέτω 2 ώρες την ημέρα. Μπορώ το τελευταιο 6μηνο που χαλάρωσε κάπως η πρωινη δουλεια.

Προσπάθησα πολλές φορές πάνω από το CD που λέει και ο φίλος απλά κόλαγα. Δηλαδή δεν είχε αποτέλεσμα. Ίσως να ειμαι τελειωμανής δεν ξέρω, αλλά πχ να αναφέρω ένα τρανταχτο παράδειγμα, μπορώ να παίξω πολλά τραγούδια (το πολλά είναι σχετικο), αλλά σε κανένα δε μπορώ να παιξω πχ το ίδιο το σολο καρφι. Πάντα αναγκαζόμουν να γράψω/παίξω κάτι δικο μου που να ταιριάζει.

Όταν το έλεγα στον καθηγητη μου έλεγε δεν πειράζει, καθώς ειναι δυσκολο να βάλεις τι έχει ο αλλος στο μυαλο του και να το παίξεις.

Επίσης, και τεχνικα, εγω επειδη ενδιαφέρομαι για rock /blues ο καθηγητης ήταν του πιο shredding και έτσι εστίαζε σε άλλες τεχνικες (πχ tapping).

Έτσι άρχισε η σκέψη να δοκιμάζω αλλαγή καθηγητη. Και για αυτο ρώτησα εδω εσας, καθως αφου είσατε πολλοί, σίγουρα συνδυαστικά υπάρχει η εμπειρία για την σωστή επιλογη. Εκεί πηγάζει ο προβληματισμός ωδείο ή καθηγητής για ιδιαίτερα, καθώς πχ φαντάζομαι οτι ένα καθηγητης σε ιδιαίτερα σχεδόν πάντα θα σου πει οτι διδάσκει όλα τα στυλ (ειναι και καιρός κρίσης).  Τώρα αυτα τα περί  Berklee δεν έχω ιδέα τι λέτε..:)

 
Σε αυτό αναφερόμαστε:



μιας και είναι και πρόσφατο βιντεάκι. Αν δεν σου λέει κάτι, αγνόησε τα σχόλια μας για αυτό  :)

 
Zikfrid είπε:
Επίσης, και τεχνικα, εγω επειδη ενδιαφέρομαι για rock /blues ο καθηγητης ήταν του πιο shredding και έτσι εστίαζε σε άλλες τεχνικες (πχ tapping).
:-X

μήπως ο δάσκαλός σου δεν είναι ακριβώς δάσκαλος μουσικής? Ποιά είναι η μέθοδός του? Πώς γίνεται να κάνεις μαθήματα 4 χρόνια και να μη γνωρίζεις τη μέθοδο του Berklee (έστω οτι υπάρχει) ? Κάνετε από κάποιο βιβλίο θέματα βασικής/σύγχρονης αρμονίας? Κάνετε ear training, reading, rhythm, κλπ?

Πέραν αυτών, επειδή μάλλον είσαι ενήλικος (αφού δουλεύεις), στο γενικό ερώτημά σου, η απάντηση που θα έδινα πλέον είναι πήγαινε σε όσα περισσότερα μπορείς: κατέκτησε κάπου (ίσως σε εντατικά τμήματα ωδείου) τις βασικές γνώσεις αν δεν τις έχεις (ακκόρντα, κλίμακες, βασικά θέματα αρμονίας) και μετά σεμινάρια. Όλοι έχουν κάτι να πουν και να πάρεις από αυτούς, αν πρώτα καταλάβεις τη γλώσσα τους.

 
Ο καθηγητής ειναι δασκαλος μουσικής και ήταν και παίχτης...και απο τα μεγαλύτερα ονοματα στην Ελλάδα. Αλλά σε άλλο είδος. Έχει μια δικη του μέθοδο...και εκει είναι που προβληματιστηκα. Πχ, όσο αστειο και να φανει, reading, rhythm κάναμε πρώτη φορά πριν 3 μήνες (στον 4ο χρόνο), κλίμακες έχουμε κάνει πχ Minor Pentatonic, Ionian, Aeolian κτλ...αλλά πχ οχι major pentatonic...θα μου πεις ίδια είναι...όσο τη διάβασα μονος μου, αλλά θα περίμενα να την είχα κάνει νωρίτερα με ασκήσεις κτλ...και οχι ψαχτα. Εar training δεν έχω κάνει..

Πχ βλέπω σε ωδεία εχει εντατικά τμήματα ενηλίκων, αυτά θα με βοηθήσουν στο επίπεδο που είμαι; Πάντως από ότι κατάλαβα, για το είδος μου μάλλον πρέπει να βρω κάποιον που να διδάσκει Berklee σωστά;

 
Zikfrid είπε:
Πάντως από ότι κατάλαβα, για το είδος μου μάλλον πρέπει να βρω κάποιον που να διδάσκει Berklee σωστά;
Λάθος.

Εντελώς λάθος.

Μην παρασύρεσαι σε τέτοιους αφορισμούς.

Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιήθηκε πάρα πολύ κάποτε, που δεν υπήρχαν αρκετές εναλλακτικές για "μοντέρνα ηλεκτρική κιθάρα" (όπως έχω ακούσει να αποκαλείται).

Τόσο πολύ χρησιμοποιήθηκε, που έγινε τυφλοσούρτης.

Οι περισσότεροι έπαιρναν την σειρά των βιβλίων και .... "παρέδιδαν μαθήματα" κιθάρας.

Μα αν είναι τόσο απλά όλα, πάρε τα βιβλία και μάθε μόνος σου.

Θέλεις κάποιον που να αντιμετωπίζει κάθε μαθητή του σαν ξεχωριστή περίπτωση, και θα προσαρμόζει την διδασκαλία του ανάλογα.

Θέλεις κάποιον που να σου δίνει κίνητρο να μελετήσεις ακόμα  περισσότερα από όσα σου βάζει, κάποιον που θα περιμένεις με "αγωνία" να σου κάνει το επόμενο μάθημα.

Κάποιον που όταν τελειώνει το μάθημα θα τον "κυνηγάς" ως την πόρτα για μια "τελευταία ερώτηση".

Δεν είναι εύκολο.

Απλά η γνώμη μου.

 
Γεια σου φιλε , εγω με βαση την δικια μου (μικρη) εμπειρια μπορω να πω οτι οταν ενα σολο αν θελεις και δεν μπορεις να το βγαζεις ιδιο ξανα και ξανα τοτε δεν το εχεις μαθει ακομα καλα και δεν του εχεις παρει τον αερα . Η μελετη με μετρονομο μεθοδικα και χωρις τσαπατσουλιες ειναι πολυ σημαντικη , αν δεν παιζεις κατι καθαρα μην προχωρας .

Τωρα οσον αφορα τον δασκαλο , αυτος υπαρχει να σου δειξει τον δρομο και να σε βοηθησει με συμβουλες σε τεχνικες δυσκολιες να σου μαθει θεωρια αλλα δεν μπορει να παιξει αυτος αντι για σενα κι αν δεν υπαρχει απο μεριας σου σωστη μελετη και ορεξη και τον καλυτερο δασκαλο του κοσμου να εχεις δεν θα γινεις ποτε πολυ καλος .  Αυτα , για να σκεφτεις αν πρωτιστως εσυ εισαι συνεπης ως μαθητης που ειναι και το βασικοτερο , πριν καταληξεις στο οτι ο δασκαλος ειναι ανεπαρκης .

Αν γινεται παντως πες ποιο ειναι το δυσκολοτερο τραγουδι που μπορεις να παιξεις πολυ καλα και ποιο θες αλλα σε δυσκολευει να το μαθεις απλα για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης σε σχεση με τα 4 χρονια μαθηματων.

 
Zikfrid είπε:
Πχ βλέπω σε ωδεία εχει εντατικά τμήματα ενηλίκων, αυτά θα με βοηθήσουν στο επίπεδο που είμαι; Πάντως από ότι κατάλαβα, για το είδος μου μάλλον πρέπει να βρω κάποιον που να διδάσκει Berklee σωστά;
Οχι απαραίτητα!!!

Το κάθε μάθημα πρέπει να είναι πολυδιάστατο. Να περιέχει δηλαδή γνώσεις συγχορδιών, κλιμάκων και τρόπων, χρήση των παραπάνω, λίγο εξάσκηση σε sight reading, τεχνικές ασκήσεις και για τα 2 χέρια, γνώση της βασικής θεωρίας-αρμονίας, λίγο ear training και φυσικά κομμάτια όπου θα δουλεύονται όλα τα προηγούμενα.

Με μια τέτοιου ίδους μελέτη,

1ον) έχεις πάντα καινούριο υλικό, άρα προχωράς.

2ον) δεν βαριέσαι παίζοντας συνέχεια τα ίδια και τα ίδια

3ον) μετά από κάποια μαθήματα, φθάνεις στο σημείο μόνος σου να μπορείς ν' αναλύσεις, να αυτοσχεδιάσεις και το βασικό, να ξέρεις τι κάνεις ή τι θα κάνεις σε σχεδόν οποιοδήποτε κομμάτι συναντήσεις...

Ενας καλός καθηγητής εστιάζει στις αδυναμίες αλλά και τις ανάγκες του μαθητή...

Νομίζω πως το ερώτημά σου, πρέπει κατ' αρχήν να το θέσεις στον καθηγητή σου και από εκεί και πέρα αν δεν βρείτε μια λύση που σε ικανοποιεί, δοκιμάζεις κάτι άλλο!!!

 
1) Ο δάσκαλος βασικά υπάρχει για να βοηθάει και να εμπνέει το μαθητή. Εφόσον εσύ από μόνος σου έγραψες ότι νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε τέλμα αυτή την περίοδο, ένας άλλος δάσκαλος είναι μάλλον αυτό που θες (επίσης είσαι ήδη μαζί του πολύ καιρό, οπότε είναι και θεμιτή μια αλλαγή). Αυτό δεν το λέω για να μειώσω το δάσκαλο που είχες, αλλά σίγουρα από την περιγραφή που έδωσες και τη μέθοδό του, νομίζω ότι πήρες ό,τι είχε να σου δώσει.

2) Στο ποιον να βρεις από κει και πέρα, το καλύτερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να ακούσεις συστάσεις από άλλους μουσικούς, γνωστούς σου ή μη... κι εδώ μέσα ακόμα ήδη σου μιλούν κάποιοι δάσκαλοι αν δεν το έχεις πάρει πρέφα, οπότε αν θες κάνε παιχνίδι με προσωπικά μηνύματα μήπως μάθεις πληροφορίες (εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω με προτάσεις γιατί ζούμε σε άλλη πόλη, και δεν είμαι και ο κατάλληλος για κάτι τέτοιο αυτή την περίοδο). Αυτό το λέω και σαν μία πρόσκληση προς τους υπόλοιπους που σχολίασαν στο παρόν thread, βοηθήστε τον με κανένα όνομα, περιγραφή, και λοιπές πληροφορίες (μέσω προσωπικού μηνύματος πάντα).

3) Η διδασκαλία και η βελτίωση που επιτυγχάνεται μέσω αυτής είναι μια αλυσίδα, οπότε το να βρεις ένα δάσκαλο που θα σε εμπνεύσει και θα σε χώσει σε πιο βαθειά νερά μελέτης και συνολικής μουσικής διαπαιδαγώγησης, δεν σου εγγυάται τίποτα από μόνο του, αν δεν συνδυαστεί με σοβαρή επένδυση χρόνου και προσπάθεια από τη μεριά σου. Η δικιά μου η συμβουλή είναι να δοκιμάσεις, και στην τελική αν δεις ότι δεν μπορείς να ανταποκριθείς στο βαθμό που σου ζητάται (μιας και μιλάς απλά για χόμπι, και αυτό αντιπροσωπεύει ένα όριο που για τον καθένα είναι προσωπικό και για τους άλλους δυσδιάκριτο), είτε το συζητάτε και κάνετε ένα πιο ελαστικό μάθημα, είτε σταματάς και πάλι κάτι έχεις πάρει, γνωρίζοντας και για το πού να κινηθείς στο μέλλον όταν σου ξαναβγεί επιθυμία.

4) Καλούς δάσκαλους μπορείς να βρεις και σε ωδείο και σε ιδιαίτερα. Το ιδιαίτερο όμως έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί και ο ίδιος ο δάσκαλος να διαμορφώσει ολοκληρωτικά την ώρα, τη σύνθεση και το κέντρο βάρους του μαθήματός του, ενώ στο ωδείο υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί - μεταξύ άλλων - που κάνουν την απόλαυση του πράγματος μικρότερη. Ειδικά αν στην πορεία το δεις πιο σοβαρά, τότε θα το δεις κι εσύ ότι ένα ιδιαίτερο με έναν καλό δάσκαλο-μουσικό είναι σπουδαία εμπειρία που αξίζει να την έχεις ζήσει.

Είναι πολύ ωραίο και το να ενταχθείς σε ένα σύνολο ενός ωδείου τύπου Νάκα και να παίζεις με διαφορετικές μπάντες, σε διάφορα στυλ ανά περίοδο κλπ, αλλά εκεί μιλάμε για ακόμα περισσότερα χρήματα, και για άλλες επιδιώξεις συνήθως... δηλ. αυτό καλό είναι να γίνεται άμα το θες πολύ, και όχι απλά επειδή είσαι χομπίστας. Και πάλι βέβαια για κάποιον που το πάει επαγγελματικά, θέλει συνέχεια να βελτιώνεται κλπ, μπορεί - και χρειάζεται πιθανά - να πάρει πράγματα και από τους δύο κόσμους (εμπειρίες με έξτρα μουσικά μαθήματα πέραν του οργάνου, και παίξιμο με πολλούς άλλους μουσικούς σε ένα καλό ωδείο από τη μία μεριά, και εμβάθυνση στο όργανο και σε συγκεκριμένα στυλ παιξίματος σε ένα ιδιαίτερο με έναν καλό δάσκαλο από την άλλη).

Αυτά.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top