Μεγάλε c_s_m_o_s.!
Εγω΄τώρα ξέρεις τι θα ήθελα? Να μας πεί και ο WAV που έθεσε εξ αρχής το θέμα την άποψη του να δούμε τι συμπέρασμα έβγαλε και αν έβγαλε μέχρι στιγμής.
Και εγώ ασχολήθηκα πολύ με αυτό το θέμα διότι έχω παρατηρήσει οτι το εδώ κατεστημένο έχει τάσεις να αναγνωρίζει ως μουσικούς και συνθέτες αυτούς που προέρχονται από κλασσικό ή "μοντέρνο¨ σύστημα εκμάθησης μουσικής, αρμονίας ή σύνθεσης. σε κάποιο όργανο.
Αυτό είναι μεγάλο λάθος και φαίνεται εξ άλλου αν ρίξεις μια ματιά στην πραγματικότητα και στην διεθνή ενασχόληση με τα μουσικά δρώμενα. Είπαμε ότι οι σπουδές δεν είναι άχρηστες λαι στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλές μορφές σπουδών . Υπάρχει ύλη π.χ. στο internet, σε βιβλία του εμπορίου και με λίγα μαθήματα , θέληση και πρακτική εξασκηση στο είδος που θέλει ο καθένας μας μαθαίνεις και ήθελες και δύο ζωές γεμάτες και ακόμα θα μάθαινες. Εδώ πρόσφατα και από μεγάλο μουσικό οίκο μιλήσαμε και μου είπαν οτι η τεχνολογική μουσική σέν γράφεται σε παρτιτούρα και δεν κατοχυρώνεται.
Μιλάμε έπαθα.!!!!!!!!!!!!!! 8O 8O 8O Τι λένε ρε παιδιά. Ψάξτε λίγο για να μην μου λένε οτι είμαι πρακτικομουσικόφιλος, οτι έξω και γράφεται και κατοχυρώνεται.
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις Παραπέμποντας στις προηγούμενες απαντήσεις των άλων φίλων της θεματικής μας ενότητας περι μουσικών σπουδών στην Ελλάδα ή οι μουσικές σπουδές έχουν μείνει πίσω τυχαία ή σκόπιμα έχει μείνει πίσω ένα δόγμα.
Η δημιουργία πρωτότυπης μουσικής, καινούριας δηλαδή , δεν νομιζω πιά οτι είναι θέμα σπουδών μόνο. Πάει πολύ μακρύτερα και παίζουν πολλά άλλα πράγματα στην αναζήτηση αυτού του σκοπού απο τις κλασσικές σπουδές οι οποίες ίσως και να μην είναι προσαρμοσμένες σε νέα δεδομένα.
Εγώ αγαπώ τις μουσικές σπουδές και σπουδάζω καθημερινά, πιο παλιά και ορθόδοξα. Εχω κενά απο κλίμακες , απο αντίστιξη , απο αρμονία, σε ορισμένα πράγματα βλέπω την ημιμάθειά μου και προσπαθώ να την καλύψω καθημερινά, ειμαι και τυχερός που έχω και δασκάλα στο σπίτι και γλυτώνω και λεφτά. ¶ρα δεν έχω τίποτα εναντίον τους.
Αλλά επιμένω οτι στη σύνθεση και ακόμα και στην εκτέλεση σε ένα όργανο, παίζουν και άλλα πράγματα που τα ανακαλύπτει κάποιος μόνος του κυρίως.
Λέει πρέπει να γράψεις μουσική στο πεντάγραμμο για να μάθεις και να διαβάζεις. Παρε .ενα score editor, παίξε έστω και πρακτικά μαζί του και θα καταλάβεις σιγά σιγά και να διαβαζεις και άσε που θα γράφει μόνο του αυτά που θα συνθέτεις .
Προχθές έβλεπα σε κρατικό κανάλι για τον H. Mancini *pink panther theme" και τον Ελμερ Μπερνσταιν και έλεγε ο Ελμερ |......... ετσι και αλλιώς η μουσική είναι δώδεκα ημιτόνια και ολοι οι υπόλοιποι παίζουμε με αυτά και μένει αυτός που θα φτιάξει κάτι πρωτότυπο που θα μείνει....| Οπότε μην αγχώνεστε.
Να αλλάξουμε μυαλά και να αλλάζουμε τις θεωρίες. Εδώ ο κόσμος όλος καθε μέρα αλλάζει και δυσκολευόμαστε να τον ακολουθήσουμε]
Για εμένα μουσικός θα είναι αυτός που τον ακούω και μου αρέσει.
Και εγώ όταν παιζω πιάνο αν μου ζητάγαν πτυχίο κάθε φορά δεν θα είχα παιξει ποτέ μου.
Ολοι μουσικοί είμαστε εδώ , και εσυ c_s_m_o_s και όλοι. Ετσι οραματίζομαι το noiz . ¶κουσες yameth? " Αν σας τα πρηξα sorry
μα έχω βρει καλύτερο αγόρι......... \ θα μου βγεί κανα όνομα