Μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος, αναφεροντας το ειδος της καρτας που εχεις, ποιο VST χρησιμοποιεις ( εκτος αν ειναι λουπα audio που θα σου πω παρακατω καποια αιτια που μπορει να γινεται αυτο ) και αν γενικα η καρτα παρουσιαζει latency μεταξυ της μπαρας midi και του ηχου που ακους.
Εαν εισαγεις μια audio loop, τοτε πρωτα θα πρεπει να αλλαξεις το tempo και μετα να την εισαγεις. Επισης, κανοντας διπλο κλικ στο audio αρχειο, θα πρεπει να προσεξεις αν η λουπα ειναι σωστη. Πολλες φορες, εχουμε την εντυπωση οτι η λουπα μας ειναι κομμενη σωστα, τοσο στην αρχη, οσο και στο τελος. Ομως, συνηθως αυτη την διαδικασια την κανουμε με μικρη αναλυση, με αποτελεσμα να χανουμε αυτα τα λιγα msec που κανουν τη διαφορα. Για να μπορεσεις να το αποφευγεις αυτο, αφου ανοιξεις το wave στο ξεχωριστο παραθυρο ( με το διπλο κλικ πανω του ), πηγαινε στην αρχη του αρχειου, και κανε zoom. Αυτο θα αυξησει την αναλυση της κυματομορφης, και θα δεις αν ειναι κομμενη καλα στην αρχη ( ακομα και ενα μικρο κενο, κανει τη διαφορα ). Το ιδιο κανεις και με το τελος. Στη συνεχεια, κανε Copy Paste το αρχειο αυτο ( αναλογα με το ποσα μετρα καλυπτει..συνηθως θα ειναι πολλαπλασια του 2 ), μετακινωντας προσεκτικα τη μπαρα ( ή τη καθετη γραμμη, οπως θες πες την ), στην αρχη καθε νεου μετρου που θελεις να πεσει η λουπα.
Τελος, πολλες φορες, μπορει να ειναι η λουπα σε 3/4 και εμεις να εχουμε τον μετρονομο στα 4/4. Λογικο ειναι να γινεται λαθος.
Σου προτεινω, αφου δουλευεις με λουπες audio, να παρεις το Recycle, στο οποιο μπορεις να δουλεψεις ανετα τις λουπες. Βεβαια υπαρχει και η λυση του Wavelab, που ομως κανεις ακριβως την ιδια δουλεια που θα εκανες στο audio editor του nuendo