Nevermind30 - Come As You Are (Nirvana Nevermind tribute)

Χάρης Γερουλάκης

haryy

Μέλος
Μηνύματα
2,635
Πόντοι
48






Ένα tribute που κάναμε για το άλμπουμ-σταθμός στην ιστορία της μουσικής, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από την κυκλοφορία του. Ο υποφαινόμενος είναι υπεύθυνος για την παραγωγή και τις κιθάρες-μπάσο. Ο Αντώνης Ασπρόπουλος έπαιξε τύμπανα και ο Μάριος-Κώστας Παππάς (Narcosis) ήταν στα πολυπόθητα φωνητικά! Καλή σας ακρόαση και ελπίζω να σας αρέσει και να σας λύσω οποιεσδήποτε απορίες! Rock on! Αν θέλετε να ακούσετε και τα 5 κομμάτια που κάναμε, πηγαίνετε στο playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLoUpUlr0FLjhqSbecF90iPBs0v-SUMiKk

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι πολύ καλό! Τεχνικά μου φαίνεται ότι η φωνή χάνεται όσο χαμηλώνει η ένταση της, άρα ήθελε παραπάνω compression. Αλλά γενικά είναι πολύ όμορφο.

Αλλά, λέω εγώ τώρα... μήπως παραείναι ίδιο? Δε ξέρω βέβαια ποιος ακριβώς είναι ο ορισμός του Tribute. Φαντάζομαι όμως ότι αυτός ήταν και ο στόχος σας. Αλλά, κάθε μουσικός που παίρνει μέρος, δε πρέπει να βγάλει και λίγο από τον χαρακτήρα του και τον ήχο του? Ποιο το νόημα αν προσπαθήσεις να κάνεις ένα κομμάτι 1:1 αντιγραφή - πέραν της εξάσκισης ή της μίμησης (που δε θεωρείται ιδιαίτερα αποδεκτό)? Είναι σαν να κάνεις ξεπατικοτούρα τον Picasso και να το παρουσιάζεις κάπου για να τον τιμήσεις. Περίεργο μου φαίνεται.

Καλή δουλειά πάντως, μη παρεξηγηθώ πάλι :P

 
Αλεξ, το κομματι δεν βοηθα, καθως δεν εχει καν σολο για να αλλαξουν εστω αυτο. Πρεπει να παιχτει με συγκεκριμενο τροπο, αλλιως θα εκαναν διασκευη. Νομιζω οτι ορθως εγινε πιστη αντιγραφη. Εχει και αυτη τη δυσκολια της...

 
Είναι πολύ καλό! Τεχνικά μου φαίνεται ότι η φωνή χάνεται όσο χαμηλώνει η ένταση της, άρα ήθελε παραπάνω compression. Αλλά γενικά είναι πολύ όμορφο.

Αλλά, λέω εγώ τώρα... μήπως παραείναι ίδιο? Δε ξέρω βέβαια ποιος ακριβώς είναι ο ορισμός του Tribute. Φαντάζομαι όμως ότι αυτός ήταν και ο στόχος σας. Αλλά, κάθε μουσικός που παίρνει μέρος, δε πρέπει να βγάλει και λίγο από τον χαρακτήρα του και τον ήχο του? Ποιο το νόημα αν προσπαθήσεις να κάνεις ένα κομμάτι 1:1 αντιγραφή - πέραν της εξάσκισης ή της μίμησης (που δε θεωρείται ιδιαίτερα αποδεκτό)? Είναι σαν να κάνεις ξεπατικοτούρα τον Picasso και να το παρουσιάζεις κάπου για να τον τιμήσεις. Περίεργο μου φαίνεται.

Καλή δουλειά πάντως, μη παρεξηγηθώ πάλι :P
Αν σου μένει η "βαρεμάρα" της πιστής αντιγραφής το δέχομαι αδιαμαρτύτητα. Αν δεν σου έδωσε κάτι παραπάνω, φταίω εγώ (εμείς) και πιθανόν να θέλεις να ακούς τις διασκευές τελείως διαφορετικές για να τις ευχαριστηθείς. Πάντως να ξέρεις πως η φράση σου "μήπως παραείναι το ίδιο;" είναι για μένα ιδιαίτερο κοπλιμέντο γιατί αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία μου στις "διασκευές". Να είναι όσο το δυνατόν πιο ίδιο στην απόδοση και στον ήχο (και όπου είναι εφικτό) να αναδεικνύονται πτυχές του κομματιού με ακόμη καλύτερο τρόπο από το αρχικό. Σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες!!

 
Αλεξ, το κομματι δεν βοηθα, καθως δεν εχει καν σολο για να αλλαξουν εστω αυτο. Πρεπει να παιχτει με συγκεκριμενο τροπο, αλλιως θα εκαναν διασκευη. Νομιζω οτι ορθως εγινε πιστη αντιγραφη. Εχει και αυτη τη δυσκολια της...
Νομίζω είναι εξαιρετικά δύσκολο να κάνεις πιστή αντιγραφή και τα παραδέχομαι τα παιδιά γιατί έκαναν πραγματικά καλή δουλειά. Ξέρω ότι δεν είναι διασκευή, κάνει μπαμ.

Αν σου μένει η "βαρεμάρα" της πιστής αντιγραφής το δέχομαι αδιαμαρτύτητα. Αν δεν σου έδωσε κάτι παραπάνω, φταίω εγώ (εμείς) και πιθανόν να θέλεις να ακούς τις διασκευές τελείως διαφορετικές για να τις ευχαριστηθείς. Πάντως να ξέρεις πως η φράση σου "μήπως παραείναι το ίδιο;" είναι για μένα ιδιαίτερο κοπλιμέντο γιατί αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία μου στις "διασκευές". Να είναι όσο το δυνατόν πιο ίδιο στην απόδοση και στον ήχο (και όπου είναι εφικτό) να αναδεικνύονται πτυχές του κομματιού με ακόμη καλύτερο τρόπο από το αρχικό. Σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες!!
Δεν είπα ότι κάτι είναι βαρετό ή το αντίθετο, και ναι, είχα καλή πρόθεση όταν έγραψα ότι παραείναι ίδιο!

Διαφωνώ όμως με τη φιλοσοφία σου στις διασκευές, γιατί αυτό δεν είναι διασκευή, είναι κάτι σαν επανεκτέλεση. Σκέψου όμως ότι ακόμα και τεράστια tribute bands δε κυνηγούν τον ίδιο ήχο, ούτε το ίδιο γρέζι στη φωνή, αλλά το ίδιο συναίσθημα, παίζοντας πιστά τη μουσική που έγραψαν οι παλιοί. Πιστά δε σημαίνει πανομοιότυπα όμως.

Η ερώτησή μου είναι η εξής, και είναι καθαρά πρακτική. Οκ έστω ότι δημιούργησες το απόλυτο αντίγραφο. Γιατί να ακούσω αυτό και όχι το original? Σε άλλες μορφές τέχνης, το αντίγραφο έχει νόημα γιατί το πρωτότυπο είναι μοναδικό, και σίγουρα αξίζει πολλάκις εκατομμύρια. Εδώ όμως δεν ισχύει, καθώς η μουσική είναι σχεδόν απόλυτα προσβάσιμη. Βρίσκω λόγο και νόημα μόνο στη προσωπική ευχαρίστηση του δημιουργού - που είναι απόλυτα σεβαστή και αξιοέπενη, αλλά πέρα από αυτό, δε ξέρω αν δίνει κάτι σε τρίτους.

 
Η ερώτησή μου είναι η εξής, και είναι καθαρά πρακτική. Οκ έστω ότι δημιούργησες το απόλυτο αντίγραφο. Γιατί να ακούσω αυτό και όχι το original? Σε άλλες μορφές τέχνης, το αντίγραφο έχει νόημα γιατί το πρωτότυπο είναι μοναδικό, και σίγουρα αξίζει πολλάκις εκατομμύρια. Εδώ όμως δεν ισχύει, καθώς η μουσική είναι σχεδόν απόλυτα προσβάσιμη. Βρίσκω λόγο και νόημα μόνο στη προσωπική ευχαρίστηση του δημιουργού - που είναι απόλυτα σεβαστή και αξιοέπενη, αλλά πέρα από αυτό, δε ξέρω αν δίνει κάτι σε τρίτους.
Η επανεκτέλεση όπως σωστά λες είναι για μένα φόρος τιμής καταρχήν ως προς το αρχικό, όπως πχ οι κλασσικές ορχήστρες αναπαράγουν ή ηχογραφούν τα κλασσικά έργα. Ναι, το αρχικό υπάρχει και είναι εκεί για να το ακούμε, όμως δεν αντιγράφεις απλώς. Π.χ γιατί να κάνουν remixes ή remastering στα παλιά και δεν τα αφήνουν στην ησυχία τους; Οπότε, όταν επανεκτελείς, σίγουρα θα κάνεις κάτι διαφορετικό και σίγουρα (αν κάνεις καλά αυτό που πρέπει να κάνεις) θα δώσεις μια άλλη διάσταση στο αρχικό έργο, αρκετή για να δώσεις έξτρα ευχαρίστηση στον ακροατή που το ξέρει και το αγαπά (σε αυτό το κοινό απευθύνομαι!) και να δει το έργο με λίγο διαφορετικό και καλύτερο "μάτι". Όσο για τα συναισθήματα και το γενικότερο κέρδος και εμπειρία που αποκομίζει ο δημιουργός, δεν περιγράφεται εδώ, είναι ολόκληρη άλλη κουβέντα. 

 
Η επανεκτέλεση όπως σωστά λες είναι για μένα φόρος τιμής καταρχήν ως προς το αρχικό, όπως πχ οι κλασσικές ορχήστρες αναπαράγουν ή ηχογραφούν τα κλασσικά έργα. Ναι, το αρχικό υπάρχει και είναι εκεί για να το ακούμε, όμως δεν αντιγράφεις απλώς. Π.χ γιατί να κάνουν remixes ή remastering στα παλιά και δεν τα αφήνουν στην ησυχία τους; Οπότε, όταν επανεκτελείς, σίγουρα θα κάνεις κάτι διαφορετικό και σίγουρα (αν κάνεις καλά αυτό που πρέπει να κάνεις) θα δώσεις μια άλλη διάσταση στο αρχικό έργο, αρκετή για να δώσεις έξτρα ευχαρίστηση στον ακροατή που το ξέρει και το αγαπά (σε αυτό το κοινό απευθύνομαι!) και να δει το έργο με λίγο διαφορετικό και καλύτερο "μάτι". Όσο για τα συναισθήματα και το γενικότερο κέρδος και εμπειρία που αποκομίζει ο δημιουργός, δεν περιγράφεται εδώ, είναι ολόκληρη άλλη κουβέντα. 
Ένας μεγάλος λόγος που επανεκτελούμε τα κλασσικά έργα είναι κυρίως γιατί δεν υπήρχαν ηχογραφικά μέσα τότε. Επίσης ποτέ ένα έργο δεν είναι το ίδιο, και κανένας μαέστρος δεν προσπαθεί να αντιγράψει ηχητικά έναν άλλο. Εκτελούν πάντα αυτό που υπάρχει γραπτώς, το οποίο δεν είναι αρκετό και ξεκάθαρο. Ένα εύκολο παράδειγμα είναι το tempo, μιας και δεν υπήρχαν τα "bpm" τότε. Επίσης τα όργανα μπορεί να διαφέρουν, τόσο σε αναλογικό αριθμό, τόσο και σε διαφορετικά όργανα, ή ακόμα και σε εντελώς νέα και μοντέρνα όργανα - καθώς είναι γνωστό πώς 200 χρόνια πριν τα όργανα δεν ήταν καθόλου ίδια, και κάποια έχουν εξαφανιστεί εντελώς - έχοντας αντικατασταθεί πλήρως από άλλα νέα.

Τέλος πάντων - τα λέω αυτά γιατί δεν νομίζω να μπορεί να υπάρχει συσχετισμός με το σήμερα και μια επανεκτέλεση ενός κομματιού που γράφτηκε σε μοντέρνα μέσα, ειδικά όταν μιλάμε για το '90. Επίσης όταν μου λες ότι ήθελες να φτιάξεις κάτι ίδιο, δε νομίζω ότι κυνηγάς το διαφορετικό μέσω της τύχης. Ή το ένα, ή το άλλο.

Επίσης μη χρησιμοποιούμε όρους μόνο και μόνο για το έτσι.

Remix: Το remix έχει ξεκάθαρο στόχο τη διαφοροποίηση. Στο remix παίρνεις ένα κομμάτι (ή μέρος του) και το διαφοροποιείς σύμφωνα με το γούστο σου. Το επανα-μειξάρεις (re-mix), υπάρχει ξεκάθαρη επεξεργασία σύμφωνα με το γούστο του καλλιτέχνη, και η πρόθεση έρχεται γιατί αυτός πιστεύει ότι έχει να δώσει κάτι παραπάνω, και ξεκάθαρα κάτι διαφορετικό.

Remaster: Ένας όρος που χρησιμοποιήται πολύ λάθος και πολλοί το μπερδεύουν με το remake.
Το remastering είναι η αυτούσια επεξεργασία του υπάρχοντος υλικού χωρίς καμία μουσική επέμβαση. Αυτό γίνεται για να περάσει ένα παλιό κομμάτι από ένα παλιό μέσο σε ένα καινούργιο, πχ κάτι που ηχογραφήθηκε σε ταινία και πρέπει να περάσει ψηφιακά. Για γίνει αυτό υπόκειται επεξεργασία. Όταν πρέπει να αντικαταστήσεις-επανηχογραφήσεις κάτι, τότε τις περισσότερες φορές παίρνει αρνητικές απόψεις, καθώς εκεί χάνει την αξία του και την ταυτότητά του.

Remake: Όταν παίρνεις κάτι παλιό και το χτίζεις εξ'ολοκλήρου από την αρχή. Εκεί αρκετές φορές υπάρχει καλλιτεχνική παρέμβαση, αλλά συνήθως έχει λόγο ο αρχικός δημιουργός και όχι κάποιος τρίτος.

Αυτό που άκουσα δεν είναι τίποτα απ'όλα αυτά, είναι απλά μια καλή αντιγραφή. Δεν έχω ακούσει ποτέ αντιγραφή, παρά μόνο σε βιντεάκια που έγιναν γνωστά μόνο και μόνο λόγω της ομοιότητας που προξένεψαν. Συνήθως είναι είτε κάπως αστεία, προξενούν δέος (συνήθως λόγω θανάτου), ή παίρνουν περίεργα σχόλια (όπως τους Greta Van Fleet που έμοιαζαν υπερβολικά στους Led Zepelin).

Ξαναλέω, καλά κάνατε ότι κάνατε, απλά προσωπικά δε βλέπω κάποιο νόημα, πέραν της τεχνικής εξάσκησης.

 
Δυστυχώς δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω περαιτέρω γιατί θα μπω σε pin point μικροσκοπίου και είναι κάτι που το έχω αφήσει πίσω μου εδώ και δέκα χρόνια στα φόρουμ. (Μόνο με μπύρες θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε). Διαφωνούμε και πάμε παρακάτω, καλό απόγευμα και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου.?

 
wow! φοβερή δουλειά!

ξεκίνησα από το Drain you γιατί ανάμεσα στους άλλους τίτλους μου φάνηκε το πιο απαιτητικό και έπαθα πλάκα με το πόσο καλά το βγάλατε.

ειχα πετύχει πρόσφατα το tribute live του Post Malone και τότε είχα πει " α να, όλοι λένε ότι αυτά είναι εύκολα, αυτός είναι ο 1ος που τα έπαιξε όντως". Εσείς το κάνατε καλύτερα. Αν έχετε σκοπό να το συνεχίσετε και να κάνετε κάνα λάιβ θα με βρείτε στο κοινό σας :)

ΥΓ. αν δεν σου είναι κόπος θα με ενδιέφερε να ακούσω το κιθαριστικό gear που χρησιμοποιησες. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
wow! φοβερή δουλειά!

ξεκίνησα από το Drain you γιατί ανάμεσα στους άλλους τίτλους μου φάνηκε το πιο απαιτητικό και έπαθα πλάκα με το πόσο καλά το βγάλατε.

ειχα πετύχει πρόσφατα το tribute live του Post Malone και τότε είχα πει " α να, όλοι λένε ότι αυτά είναι εύκολα, αυτός είναι ο 1ος που τα έπαιξε όντως". Εσείς το κάνατε καλύτερα. Αν έχετε σκοπό να το συνεχίσετε και να κάνετε κάνα λάιβ θα με βρείτε στο κοινό σας :)

ΥΓ. αν δεν σου είναι κόπος θα με ενδιέφερε να ακούσω το κιθαριστικό gear που χρησιμοποιησες. 
Γεια σου φίλε blue! Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες. Είχα δει και γω τον Malone και ήταν αρκετά παραπάνω από τις προσδοκίες μου το αποτέλεσμα και έχεις δίκιο ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να βγουν όπως πρέπει να κομμάτια. Φυσικά το ζητούμενο είναι η φωνή αλλά ήμασταν τυχεροί που ο Mάριος είναι (για μένα) το πιο κοντινό στον Cobain παγκοσμίως, οπότε η δουλειά μου ήταν σαφώς ευκολότερη. Μακάρι να υπάρξει φέτος ή γενικώς κάποια αξιόλογη φάση που θα μπορούσαμε να εμφανιστούμε, είδωμεν.

Όσο για το κιθαριστικό μέρος, ευχαρίστως να σου πω ότι θέλεις. Οι ήχοι που ακούς στο Come As You Are είναι από μια Squier bullet Mustang (bridge position) περασμένη πρώτα από ένα vst small clone (του Audified Amplion 2) ρυθμισμένο σε χαμηλό depth και μεγάλο rate, και μετά σε ένα amplitube 5 με έναν Vibroverb με μια καμπίνα ΜΗ. Μπροστά τους, στα πιο βρώμικα μέρη άνοιγε ένα boss ds1 (του amplitube). Γενικώς στα κομμάτια, ο cobain χρησιμοποιούσε έναν fender bassman 65 και ένα Mesa boogie studio preamp, Αντίστοιχα, στο amplitube, οι πιο κοντινοί ήχοι που έκανα ήταν με τον vibroverb και τον mesa mark3 αντίστοιχα μαζί με την ΜΗ καμπίνα, όλα στο amplitube με το sm57 και το U87. Μπροστά τους ανοίγει πάντα ένα Boss Ds1 ή πιο σπάνια ένα Big Muff (lithium)

 
Πολλά μπράβο! Πολύ καλή δουλειά!
Στα φωνητικά, όχι απλά είναι άψογος, αλλά και η χροιά της φωνής του είναι πολύ κοντά σε Cobain.
Οι ήχοι στις κιθάρες είναι πιστοί στους original. Αν διαθέτεις τον εξοπλισμό και βγεις στα επόμενα με φυσικό τρόπο, κι όχι από amplitube, θα ήταν ακόμα καλύτερα αλλά βέβαια είναι παραπάνω μπελάς. 
Μία ερώτηση: τα τύμπανα είναι ηλεκτρονικά; 

 
Αυτό που άκουσα δεν είναι τίποτα απ'όλα αυτά, είναι απλά μια καλή αντιγραφή. Δεν έχω ακούσει ποτέ αντιγραφή, παρά μόνο σε βιντεάκια που έγιναν γνωστά μόνο και μόνο λόγω της ομοιότητας που προξένεψαν. Συνήθως είναι είτε κάπως αστεία, προξενούν δέος (συνήθως λόγω θανάτου), ή παίρνουν περίεργα σχόλια (όπως τους Greta Van Fleet που έμοιαζαν υπερβολικά στους Led Zepelin).

Ξαναλέω, καλά κάνατε ότι κάνατε, απλά προσωπικά δε βλέπω κάποιο νόημα, πέραν της τεχνικής εξάσκησης.


To να αντιγράψεις κάποιο τραγούδι - παραγωγή δεν είναι καθόλου εύκολο. Ισως να μην έχει καλλιτεχνικό ενδιαφέρον αλλά τεχνικό, έχει μεγάλο. Ασε δε την ικανοποίηση των συμμετεχόντων και σίγουρα δεν το έκαναν για να δρέψουν δάφνες ευρηματικότητας.

Μπράβο Χάρη και οι υπόλοιποι.

 
Πολλά μπράβο! Πολύ καλή δουλειά!
Στα φωνητικά, όχι απλά είναι άψογος, αλλά και η χροιά της φωνής του είναι πολύ κοντά σε Cobain.
Οι ήχοι στις κιθάρες είναι πιστοί στους original. Αν διαθέτεις τον εξοπλισμό και βγεις στα επόμενα με φυσικό τρόπο, κι όχι από amplitube, θα ήταν ακόμα καλύτερα αλλά βέβαια είναι παραπάνω μπελάς. 
Μία ερώτηση: τα τύμπανα είναι ηλεκτρονικά; 
Ευχαριστούμε πολύ! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Αν βγούμε live, τo θέμα θα είναι να βρούμε μια σωστή κεφαλή, τα υπόλοιπα υπάρχουν. Τα τύμπανα είναι superior drummer 3 παιγμένα real time φυσικά με συνεχή takes μέχρι να κερδίσουμε το feel που έπρεπε να έχουμε. Το drum set δεν το θυμάμαι τώρα ακριβώς, το σίγουρο είναι (και το κυριότερο) πως το ταμπούρο είναι Tama bell brass! Και φυσικά υπάρχει processing για να πλησιάσουμε στο ambience του sound city!

Μπράβο Χάρη και οι υπόλοιποι.
Eυχαριστούμε πολύ Yameth!

 
To να αντιγράψεις κάποιο τραγούδι - παραγωγή δεν είναι καθόλου εύκολο. Ισως να μην έχει καλλιτεχνικό ενδιαφέρον αλλά τεχνικό, έχει μεγάλο. Ασε δε την ικανοποίηση των συμμετεχόντων και σίγουρα δεν το έκαναν για να δρέψουν δάφνες ευρηματικότητας.

Μπράβο Χάρη και οι υπόλοιποι.


Νομίζω είναι εξαιρετικά δύσκολο να κάνεις πιστή αντιγραφή και τα παραδέχομαι τα παιδιά γιατί έκαναν πραγματικά καλή δουλειά.
Το ξέρω, το είπα και σε προηγούμενο σχόλιο, και τα παραδέχομαι φουλ τα παιδιά! Όταν πάτησα να το ακούσω, μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα εντυπωσιάστηκα τόσο που έψαξα το original γιατί πραγματικά με ψιλοτάραξε η ομοιότητα. Γενικά δεν έχω και τον καλύτερο λόγο για να εκφράζω μια άποψη, και αρκετές φορές βγαίνει ένας αρνητισμός, άθελά μου. Σίγουρα αξίζουν τα μπράβο και όλα θετικά σχόλια πάντως. Τα σχόλιά μου ήταν περισσότερο, φιλοσοφικά ας πούμε.

 
εγω θα δώσω συγχαρητήρια διότι έχω ασχοληθεί με τέτοιες αντιγραφές και ξέρω ότι είναι δύσκολες.

Μόνη ένσταση είναι ότι (εκτός από τη φωνή βέβαια) το chorus στην κιθάρα είναι εντελώς διαφορετικό και γενικά το όλο είναι αρκετά πουσαρισμένο σε σχέση με το ορίτζιναλ που ακούγεται πιό ήρεμο παρά την "αγριάδα" του.

Πιστεύω ότι με αναφορά το παλιό και συνεχές ΑΒ θα μπορούσατε να το φέρετε καλύτερα.

Όμως άξιο αποτέλεσμα.

 
εγω θα δώσω συγχαρητήρια διότι έχω ασχοληθεί με τέτοιες αντιγραφές και ξέρω ότι είναι δύσκολες.

Μόνη ένσταση είναι ότι (εκτός από τη φωνή βέβαια) το chorus στην κιθάρα είναι εντελώς διαφορετικό και γενικά το όλο είναι αρκετά πουσαρισμένο σε σχέση με το ορίτζιναλ που ακούγεται πιό ήρεμο παρά την "αγριάδα" του.

Πιστεύω ότι με αναφορά το παλιό και συνεχές ΑΒ θα μπορούσατε να το φέρετε καλύτερα.

Όμως άξιο αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου και τα καλά σου λόγια. Η κιθάρα έπρεπε να είναι Jaguar με super distortion στην bridge για να πλησιάσει περισσότερο αλλά δεν υπήρχε αυτή η πολυτέλεια. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το chorus, πιστεύω ότι είναι πολύ κοντά έως ίδιο. Οι διαφορές που ακούς είναι στην κιθάρα που δεν είχαμε και στο extra treatment που έκανε στην μίξη ο Andy Wallace όπου πιθανότατα χρησιμοποίησε symphonic effect από το spx90 και είναι πολύ γνωστό ότι χρησιμοποιεί παντού. Δυστυχώς δεν είχα hardware unit για το προσπαθήσω και το vst που είχα βρει μου φάνηκε φτωχό ή δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω σωστά ?

Για το πουσάρισμα έχεις δίκιο, ήταν πάντως μια συνειδητή προσπάθεια να αναδείξω περισσότερο το "χάος" και το ψυχεδελικό σκοτάδι που ήθελα να έχει το κομμάτι και που μου έλειπε λίγο από το ορίτζιναλ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το chorus, πιστεύω ότι είναι πολύ κοντά έως ίδιο.


έχεις δίκιο. 

Εννοούσα όχι απόλυτα ίδιο. Πως έγραψα τώρα εντελώς διαφορετικό....δεν ξέρω.

 
Πολυ καλο tribute.
Θα ηταν σουπερ για τον κοσμο (θα ειχε περισσοτερο ενδιαφερον δλδ) αν μπορουσατε να το αποδωσετε τοσο καλα και λαιβ, αφου δεν μπορει πλεον να το ακουσει λαιβ απο την οριτζιναλ μπαντα.

 
Πολυ καλο tribute.
Θα ηταν σουπερ για τον κοσμο (θα ειχε περισσοτερο ενδιαφερον δλδ) αν μπορουσατε να το αποδωσετε τοσο καλα και λαιβ, αφου δεν μπορει πλεον να το ακουσει λαιβ απο την οριτζιναλ μπαντα.
Ευχαριστούμε πολύ! Λογικά, αν και όταν παρουσιαστεί η ευκαιρία για live, θα έχουμε την ευκαιρία να το εξετάσουμε, γιατί έχει να κάνει με πολλά πράγματα αυτό. Τουλάχιστον ακούγοντας τον Μάριο να τα λέει, σε "ταξιδεύει" λίγο να φανταζεσαι τον kurt, γιατί σε live, αν εξαιρέσεις τα κιλά που είναι ίδιος, στα υπόλοιπα σου βγάζει λίγη εώς πολύ διαφορά, χαχα

 
Αν δεν μου λέγανε ότι είναι νιρβάνα και άκουγα χωρίς να το προσέχω ιδιαίτερα στο ράδιο φερειπείν, θα πίστευα ότι είναι νιρβάνα. Νομίζω ότι πετύχατε ακόμα και το εφέ στη φωνή. Η ερμηνεία άρτια, το παίξιμο ωραίο. Μπράβο και μόνο για την αντιγραφή. Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνατε. Πολλές φορές δυσκολότερο από ότι για αυτόν που έγραψε το τραγούδι. Να ευχηθώ η τεχνική σας αρτιότητα να εξελιχθεί κάποτε και σε αυθεντική τέχνη. Μα αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. Μπράβο και πάλι. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top