Όταν αγόρασα τον ebs ενισχυτή μου, ήταν φτιαγμένο στη Σουηδία. Τοτε δεν έφτιαχναν τίποτα στη Ασία. Ήταν ότι πιο ποιοτικό έπιασα στα χέρια μου. Από ήχο , από κατασκευή.... Από components. Ήταν ακριβός αλλά άξιζε 100%
Συμφωνώ και επαυξάνω. Παίζουμε ένα βράδυ σε ένα μπαρ στην πλατεία στα Εξάρχεια. Και μου έχουν φέρει μια καμπίνα και ένα κεφάλι (class D) EBS του "κουτιού". Μόλις τα είδα ενθουσιάστηκα. Πράγματι ο ήχος ήταν υπέροχος, όλα φανταστικά στο soundcheck, μέχρι τη στιγμή που αίφνης ο EBS παρέδωσε πνεύμα - China ο EBS. Το παίζω στάνταρ άσσο ότι αν ήταν made in Sweden δεν θα με άφηνε με το μπάσο ανά χείρας.
Σήμερα ένα dingwal καναδέζικο έχει κόστος στα 7χ. Και ένα χρόνο αναμονής. Σου λέει ο πονηρός ο Καναδός πάνε πάρε με 3χ το chingwal από τη Κίνα και θα πάρουμε τα φράγκα σου εμείς από εκει... Όσο καλό και να είναι, ότι προδιαγραφές και να τηρούν, το έχει κατασκευάσει κάποια άλλη εταιρεία και αυτό προσωπικό σε εμένα κάτι μου λέει και με χαλάει.
Dingwall χάρις σε έναν κολλητό μου που είναι αρρωστάκι μαζί τους- χρόνια και ζαμάνια, πριν τον μάθουμε από την εδώ πλευρά του Ατλαντικού- έχω πιάσει μπόλικα στο χέρι. Στη συντριπτική πλειοψηφία τους απ' τις πανάκριβες σειρές: Prima Artist, Z και διάφορα άλλα τέτοια... εξωτικά. Από τα "μαζικής κατανάλωσης" κινέζικα δεν έχει τύχει πέσει κάποιο στα χέρια μου (ο δικός μου δεν ασχολήθηκε ποτέ με αυτά), οπότε δεν έχω άποψη και δεν μπορώ να προβώ σε συγκρίσεις.
Όμως, όταν είχε βγάλει το πρώτο φτηνό όργανο* (απ' αυτά που ξεκίνησε να πουλάει ο Thomann, πολύ πριν τα Nolly), κάποιο από τα πολύ πρώτα (αν όχι το πρωτότυπο) έφτασε στα χέρια του κολλητού μου.
Θα σου πω λοιπόν, ότι το μπράτσο του σε σχέση με τις ακριβές σειρές ήταν η μέρα με τη νύχτα. Σε σχέση με εκείνα ήταν "ρόπαλο" και δεν με ενθουσίασε καθόλου.
Βέβαια, ότι πληρώνεις παίρνεις.
* Ήταν τα Combustion, τα οποία τώρα έχουν φτάσει στα 2,5Χ
