MusicStore = Γερμανική αξιοπιστία (?) part 2

DimitriosUK

Νέο μέλος
Μηνύματα
259
Πόντοι
16
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Πηρα την πρωτοβουλια να συνεχισω το προηγουμενο σχετικο αρθρο σε καινουριο thread γιατι ...θα καταλαβετε παρακατω.Παραθετω mail που ελαβα σημερα μαζι με την απαντηση μου:

From: Export-Griechenland [mailto:[email protected]] Sent: Wednesday, January 10, 2007 6:40 PM

Kalispera k. Lachani,

molis me piran apo tin Fender tilefono kai me plyroforisan oti tin Am. Stratocaster MN den tin bgazoun allo se Chrome Red...!Sta xromata pou mporo na tin promitheuto einai :

Black.Olympic White.3 Tone Sunburst.Butterscotch Blonde.Chrome Blue.

Sas parakalw na mou apantisete to syntomotero dynato se pioio xroma tin thelete h an rthelete kapioi allo modello.

Me ektimisi

Spyridon Mavridis

Ypeuthinos Pwlisewn Ellada

Music Store International
Και η απαντηση μου:

Kalispera,Tha ithela na mathw tis times twn black & Olympic white kai epishs an mporei na akyrwthei h paraggelia se periptwsh pou den me ikanopoioun aytes oi times.

Katanow pws aytes tis meres eixate megalo ogko ergasias alla otan nwritera (030107) mou stelnete ayto to mail:

“Agapite kyrie Lachani, euxaristoumai gia tin agora sas sto Musicstore.

To synoliko poso tis paraggelia sas einai 915,10 ¤, symperilambanontai k ta metaforika sauti tin timi.

H Paraggelia sas einai se epeksergasia.

Ola ta proionta einai diathesima kai tha aposalthoun to syntomotero dynato. Sas episinaptw epishs ti protimologio ths agora sas.""""

Theorw adianohto meta apo mia ebdomada na mou lete oti telika ayto den isxyei!!!!Na ypothesw oti h kithara pou fainomenika eixe desmeytei gia emena pige allou?????? Se telikh analysh giati lete oti exete kati “in stock” to paragelnoume wraia kai kala kai meta mas lete oti stin pragmatikotita den to eixate????? Exwntas protimisei kai sto parelthon arketes fores on-line europaika katastimata (metaksy twn opoiwn kai to diko sas) kai ontas eyxaristhmenos san pelaths pragmatika peftw apΆta synnefa me ayth thn praktikh sas……
Συγνωμη για τα greeklish αλλα εκανα copy paste τα mail.Πως σας φανηκε??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 
Πως να μας φανεί; Να ακυρώσεις την παραγγελία να ξεμπερδεύουμε. Πάντως, ήταν λάθος το ότι άνοιξες δεύτερο thread διότι καλό θα ήταν οι πληροφορίες που μας διέθεσες να ήταν όλες μαζί.

 
Sorry για το δευτερο thread,αν μπορειτε διορθωστε το παρακαλω

Πως να μας φανεί; Να ακυρώσεις την παραγγελία να ξεμπερδεύουμε
Eyeprotocol ο θυμος που διαφαινεται στην απαντηση σου απευθυνεται στο καταστημα ή σε εμενα (λογω του δευτερου thread) :?:

 
Eyeprotocol ο θυμος που διαφαινεται στην απαντηση σου απευθυνεται στο καταστημα ή σε εμενα (λογω του δευτερου thread) :?:
Απευθύνεται στο κατάστημα κατά 90% αλλά και σε εσένα κατά 10%, όχι για το δεύτερο thread αλλά γιατί τους ρωτάς του παπάρες αν γίνεται να ακυρώσεις την παραγγελία. Πες τους να πάνε να #$%#$%θούνε και πάρε τηλέφωνο την τράπεζά σου να τους πεις τι έχει γίνει. Θα σε βοηθήσουν.

 
Παιδιά εμενα μου φαίνονται ακράια όλα αυτά που λέτε. Πολύ οργή για το τίποτα. Καλά αντέδρασε ο φίλος, θα μπορούσε και πιο ήρεμα, αλλά είχε δίκιο αφού ελεγε ότι ειναι σε στοκ και δεν ήταν. Εχει άδικο όμως στην ατάκα του στυλ "την δώσατε αλλού", έλεος. Επίσης μιλάμε για καταστήματα τεράστια και όσοι γνωρίζουν από πληροφορική ξέρουν ότι μιλάμε για αυτοματοποιημένα μηνύματα και αυτοματοποιημένα συστήματα. Λάθη θα υπάρχουν πάντα. Επίσης για να ανανεώνει τις πληροφορίες της μια εταιρία για κάτι αν ειναι στο στοκ ή όχι έχει κάποιες μέρες και κάποια άτομα. Δνε ειναι δουλειά που γίνεται κάθε μέρα. Χαλαρώστε λίγο. Η εγώ ειμαι πολύ ήρεμος άνθρωπος ή ίσως κάνω και λάθος, σόρρυ, απλά την γνώμη μου λέω.

Πάντως διευκρινίζω, λάθος της εταιρίας και φυσικά πιστεύω ότι θα μπορείς ανετα να ακυρώσεις οποιαδήποτε παραγγελία.

 
@ Prodmaster

Αν δεν καίγεσαι να την πάρεις γ@**σε τους μ@%#$#κες και πάρτην από αλλού. Αντε γιατί τα έχω πάρει ΧΟΝΤΡΑ με τους πα%@*ες.

Παραθέτω κι εγώ το mail που τους έστειλα χθές

Spiro,

Theorw thn katastash APARADEKTH .

Exete eispraksei ta hrimata edw kai 11 meres kai AKOMA den egine apostoli.

To xeirotero einai oti me exete grameno kanonika. KANENAS den mpainei ston kopo na me enimerosei ti synvainei.Pairnw thlefwno. Afhnw minima sth thlefonotria. Paraponiemai. Ki eseis TIPOTA.

Eyxaristw gia thn eksipiretisi , to endiaferon kai to sebasmo poy deixnete ston pelath sas.

Πήρα τηλέφωνο σήμερα το πρωί και αφού τα έψαλα και στην τηλεφωνήτρια

και σε μία άλλη από τα κεντρικά μου έδωσαν το Σπύρο, του τα πα κι αυτού. Μου είπε ότι έφυγε χθες το μπάσσο και μέχρι σήμερα το απόγευμα θα μου έστελνε το tracking nr. Εννοείται οτι δεν έστειλε ΤΙΠΟΤΑ. Αντε πάλι αύριο από την αρχή :lol: :lol:

@ tugito

Δεν είναι καθόλου ακραία και λίγο αντέδρασε (που λέει ο λόγος) ο Prodmaster. Λάθη σίγουρα γίνονται αλλά όλα εδώ δείχνουν ένα μπάχαλο (από εξυπηρέτηση, τιμές στο site τους, διαθεσιμότητα, αργοπορία και....και..). Σιγά μην ξαναψωνίσω τίποτα από αυτούς.

 
Κι εγώ έτσι νομίζω! Όταν σου έχουν κάνει τέτοιες απαράδεκτες χοντράδες φύγε όσο πιο γρήγορα και μακριά μπορείς και πες τους και ότι θα το διαδώσεις όσο μπορείς!!! Οι σωστοί έμποροι πρέπει να επιβραβεύονται και οι καραγκιόζηδες αντίστοιχα!!

 
Εγώ πάντως στη μοναδική αγορά που έκανα απο Musicstore(Κεφαλή,καμπίνα)σε 1,5 βδομάδα έφτασε η κεφαλή σε 2 η καμπίνα

 
Κι εγώ πάλι έκανα μια παραγγελία εχθές και σήμερα έλαβα mail με tracking number από ups.

To ίδιο έγινε και την προηγούμενη φορά που πήρα...

Μάλλον έχετε πέσει σε περίπτωση....

 
Σε τι χρησιμεύει όλη αυτή η γκρίνια ?

Αν δεν σου αρέσει ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει ένα μαγαζί, ακυρώνεις την παραγγελία και πας σε άλλο που θεωρείς ότι σε αντιμετωπίζουν καλλίτερα.

 
Σε τι χρησιμεύει όλη αυτή η γκρίνια ?
Είναι το φυσικό αντίδοτο στην φιλολογία που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια για την a-priori ανωτερότητα των ευρωπαϊκών καταστημάτων. Αν έλληνας έμπορος τα είχε κάνει αυτά, θα τον είχαν βγάλει κάποιοι στις εφημερίδες.

 
Την περασμένη εβδομάδα πάντως που πέρασα από το Musicstore γινόταν ένας απίστευτος πανικός. Ίσως επειδή θα ανεβούν οι τιμές λόγω αύξησης του ΦΠΑ στη Γερμανία σπεύσαν πολλοί να κάνουν τις αγορές τους τώρα. Πχ. αρκετά πεταλάκια δεν τα είχε καθόλου στο μαγαζί, του είχαν τελειώσει.

Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο αυτό που συνέβη με την παραγγελία σου, αλλά τουλάχιστον σου πρότεινε ο έμπορος μερικές εναλλακτικές λύσεις.

Anyway, καλές αγορές στη συνέχεια !

 
Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο αυτό που συνέβη με την παραγγελία σου' date=' αλλά τουλάχιστον σου πρότεινε ο έμπορος μερικές εναλλακτικές λύσεις.[/quote']
Η ενσταση μου -οπως και οποιουδηποτε συνειδητοποιημενου καταναλωτη θελω να πιστευω- ειναι οτι απο τη στιγμη που μια εβδομαδα πριν το καταστημα μου λεει οτι αυτο ακριβως που του ζητησα ειναι "διαθεσιμο" και θα μου το στειλει,ειναι υποχρεωμενο να πραξει αναλογως.Σε διαφορετικη περιπτωση θα επρεπε -οπως απο το "Θωμα" στην πρωτη αποπειρα μου να παραγγειλω το οργανο- να μου πει αμεσα οτι δεν το εχουν stock ωστε να αποφασισω εγκαιρως πως θα προχωρησω!Το απαραδεκτο ειναι οτι το order status παρεμεινε κλειδωμενο.Στην τελικη εγω μπορει για χ-ψ δικους μου λογους να βιαζομαι,δεν θα απολογηθω σε κανεναν για αυτο :evil: ,και να μην περιμενω σαν $%#κας 10 μερες.Οσο για τις εναλλακτικες,οταν π.χ. η black εχει 100¤ παραπανω, ναι αν μου τη δωσει στην τιμη της αλλης παω πασο!Η "γκρινια" εχει σκοπο να ενημερωσει τα υπολοιπα μελη του forum για ο,τι συμβαινει στην "αγορα"..αυτος δεν ειναι εξαλλου και ο τιτλος του sub-forum???
 
...Η ενσταση μου ... ειναι οτι απο τη στιγμη που μια εβδομαδα πριν το καταστημα μου λεει οτι αυτο ακριβως που του ζητησα ειναι "διαθεσιμο" και θα μου το στειλει' date='ειναι υποχρεωμενο να πραξει αναλογως.Σε διαφορετικη περιπτωση θα επρεπε -οπως απο το "Θωμα" στην πρωτη αποπειρα μου να παραγγειλω το οργανο- να μου πει αμεσα οτι δεν το εχουν stock ωστε να αποφασισω εγκαιρως πως θα προχωρησω![/quote']

Σ' αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Κίτρινη κάρτα στο MusicStore που σου έδωσε λάθος πληροφορίες και κατόπιν σε απογοήτευσε λοιπόν...
 
συγνωμη αλλα η american series σε chrome red εξακολουθει να υφισταται στο site ths fender η κανω λαθος???

 
Παντως κι εγώ παρήγγειλα ενα TECH 21 powerengine 60 απο thomann. Στις 25/12 φαινόταν να ειναι σε stock, χτύπησα την παραγγελία και έστειλα τα χρήματα 1-2 μέρες αργότερα. Στις πρώτες επικοινωνίες δεν μου ανέφεραν έλλειψη και υπέθεσα ότι καθυστερούν να στείλουν την παραγγελία λόγω εορτών αργιών κλπ. Χθές έμαθα ότι τελικώς δεν υπάρχει σε stock και δεν είναι γνωστό πότε θα παραλάβουν. :roll:

Τι να πώ... μάλλον με την αλλαγή του ΦΠΑ στη Γερμανία έχουν χάσει το μπούσουλα.....

 
Μια που ανοιξε νέο thread, και ήδη πόσταρα σ' αυτό, συνεχίζω εδώ την ιστορία μου για την παραγγελία του μπάσσου.

Παιδιά αυτό που συμβαίνει ΑΠΙΤΕΥΤΟ . Πραγματικό THRILLER.

Τετάρτη παίρνω ΠΑΛΙ αγανακτισμένος τηλ το Σπύρο στο MusicStore και μου λέει ότι το μπάσσο έχει φύγει από Τριτη απόγευμα. "Σήμερα μέχρι τις 18.00 θα σου στείλω και το tracking nr." μου λέει. Ανάσταση λέω.

Φυσικά δεν το έστειλε. Πάει Πέμπτη . Τίποτα.

Σήμερα το πρωί παίρνω τηλ. His line is busy μου λένε. Αφήνω μήνυμα να μου στείλει το tracking nr. Σημειωτέον ήμουν στη δουλειά χωρίς πρόσβαση στο internet.

ΚΑτα το μεσημεράκι ξαναπαίρνω. Το σηκώνει κάποιος JENS και μου λέει οτι ο Σπύρος είναι άρρωστος. Του λέω το πρόβλημα, κοιτά στο PC και τι μου λέει????? ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΠΑΣΣΟ ΑΠΟ ΤΗ FENDER ΑΚΟΜΑ 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O .

Καλά δηλαδή ο Σπύρος ΤΟΣΟΝ καιρό με δουλεύει???

Τα παίρνω ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ και του λέω "αν αληθεύει αυτό που λες στείλε τα χρήματα πίσω, δεν το θέλω το όργανο και είμαι υπερδυσαρεστημένος από το κατάτημά σας". ΟΚ μου λέει.

Έρχομαι σπίτι, και βρίσκω mail από το Σπύρο που λέει΄, εν ολίγοις, οτι έγινε λάθος, συγνώμη και είχε προσπαθήσει να στείλει το ένα και μοναδικό κομμάτι που ήταν demo αλλά το κόψαν στο quality control γιατί είχε γρατζουνιές και φθορές. Να χαρώ ή να λυπηθώ? Και τα δύο.

Στη συνέχεια λέει "Την Τρίτη παραλαμβάνουμε μια παρτίδα από τη Fender. Αν θέλεις θα σου στείλω αμέσως ένα και δώρο τα μεταφορικά".

Tου απαντησα πριν λίγο και αφού βέβαι του τα έψαλα ξανά του είπα οτι το θέλω (τα θέλει και μένα ο κώλος μου ε??) αν εκτός των παραπάνω το στείλει και EXPRESS. Επίσης να συμπεριλάβει δωρεάν και ένα κουρδιστήρι (αξίας 19 ευρώ) το οποίο είχε ΗΔΗ συμπεριλάβει και στην πρώτη υποτιθέμενη αποστολή δωρεάν, μετά το αρχικό μπέρδεμα που είχε γίνει με την είσπραξη των χρημάτων και την χρεωστική μου κάρτα .

(Νομίζω όχι μόνο δεν πρέπει να αρνηθεί αλλά να με ευχριστήσει κιόλας)

Χαίρομαι που δεν πήρα ένα "μεταχηρισμένο" όργανο. Λυπάμαι και ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ για την ευτέλεια και τον τρόπο που αντιμετωπίστηκα.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 
Πάλι καλά που έχουν quality control!, Τρομάρα τους!

Μέσα στην εβδομάδα περιμένω ένα μπάσο από Musicstore το οποίο ήταν και μοναδικό κομμάτι και μ'έχεις βάλει σε σκέψεις τώρα...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα