Μουσική και γενικότερη Παιδεία

Abraxas

Μέλος
Μηνύματα
1,883
Πόντοι
36
Ο προβληματισμός που θέτω είναι ο εξής:

Θεωρείται ότι οφείλει κάποιος μουσικός δημιουργός (όχι απλά εκτελεστής) να κατέχει μια ευρύτερη καλλιέργεια και μόρφωση;

Δεν εννοώ απαραίτητα ακαδημαϊκές σπουδές ή κάτι τέτοιο... Εννοώ, πιστεύετε ότι είναι εποικοδομητικό για έναν μουσικό να διευρύνει τους γνωστικούς ορίζοντές του και την εμπειρία του, μέσα π.χ. από το διάβασμα, τον κινηματογράφο, ή άλλες τέχνες;

Για παράδειγμα, πως θα κρίνατε έναν καλλιτέχνη στον οποίο κάποιος δημ(ι)οσιογράφος παίρνει συνέντευξη και ο πρώτος δεν μπορεί να βάλει 2 λέξεις δίπλα δίπλα;

Επεκτείνοντας το παραπάνω, θα θεωρούσατε ότι έχει δημιουργικά εφόδια και προοπτική ένας καλλιτέχνης ο οποίος επιδεικνύει τραγικά συμπτώματα κολλήματος και οπαδισμού (σε πολιτικές, ιδεολογικές ή... ποδοσφαιρικές παραστάσεις);

Να προλάβω όσους θα μπουν στον πειρασμό να αναφέρουν παραδοσιακούς μουσικούς δημιουργούς, αν και αυτοί συνήθως είναι οι πιο καλλιεργημένοι (ουσιαστικά) απ'όλους. :roll:

 
Θεωρώ ότι κάποιος για να αποκαλεστεί μουσικός ή καλλιτέχνης γενικότερα πρέπει να είναι καλλιεργημένος. Γιατί ο σκοπός του καλλιτέχνη είναι να παρατηρεί τι συμβαίνει γύρω του ή μέσα του (στον συναισθηματικό του κόσμο) και μετα να μετατρέπει γεγονότα και συναισθήματα σε μουσικά-ηχητικά, οπτικά (αν είναι ζωγράφος) κλπ ερεθίσματα. Τα οποία όμως ερεθίσματα θα πρέπει να είναι κατανοητά από τους υπολοιπους ανθρωπους. Ολο αυτο λοιπόν νομίζω απαιτει μια ιδιαίτερη ευφυία και κατά δεύτερο λόγο καλλιέργεια για να γίνει σωστά.

Δεν εννοώ απαραίτητα ακαδημαϊκές σπουδές ή κάτι τέτοιο... Εννοώ, πιστεύετε ότι είναι εποικοδομητικό για έναν μουσικό να διευρύνει τους γνωστικούς ορίζοντές του και την εμπειρία του, μέσα π.χ. από το διάβασμα, τον κινηματογράφο, ή άλλες τέχνες;
Αυτό ακριβώς εννοω σαν καλλιέργεια συν την έμφυτη ευκολία που έχουν ορισμένοι καλλιτέχνες για άμεση και πλήρη μετάδοση συναισθημάτων μέσω των έργων τους.

 
Εμένα η γνώμη μου είναι ότι οι τέχνες είναι αλληλένδετες... Σίγουρα κινηματογράφος, βιβλία, θέατρο διευρύνουν το μυαλό και αυτό έχει αντίκτυπο και στη μουσική. Βέβαια αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί με αυτά δεν μπορεί να γράψει καλή μουσική, διότι πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν και τα βιώματα του καθενός..

Αλλά μιλώντας για ένα μέσο άνθρωπο πιστεύω ότι η καλλιέργεια και η μόρφωση, ναι βοηθάνε!

Όσον αφορά μουσικές σπουδές από τη μία βοηθάνε, από την άλλη ίσως η συνεχής αναφορά σε κανόνες(της αρμονίας π.χ) να περιορίζουν κάποιο μουσικό σε κάποιο συγκεκριμένο τρόπο σκέψης και συγγραφής μουσικής.

 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που λέει ο brightoutside ειναι οι Pink Floyd που ασχολήθηκαν και με μουσική -- και με σινεμά -- και με ζωγραφική....

Ετσί μπορούμε να καταλάβουμε κάποια πράγματα....

Γενικά πάντως πιστεύω ότι ο καθένας θα πρέπει να καλλιεργείται -- δεν κατηγορώ όποιον δεν σπουδάζει στο Harvard και στο MIT :) -- και όχι για να λένε οι υπόλοιποι "ά κοιτάξτε αυτός είναι μορφωμένος" απλά για προσωπικό ενδιαφέρον και για να μην είμαστε μια ζωή μες στη μουρμούρα ότι το εκπαιδευτικό σύστημα μας είναι χάλια και τέτοια...

Τα ίδια ισχύουν και για τους μουσικούς...

 
Κατα τη γνωμη μου ισχυουν και τα δυο.

Δηλ. μπορει ο μουσικος/"καλλιτεχνης" (αν και μισω αυτον τον ορο :twisted: ) να εχει διαβασει πολυ και να εχει πολλες γνωσεις γυρω απο τις τεχνες (η και να ασχολειται και με περισσοτερες απο μια) και να παραγει εκπληκτικο εργο (π.χ. περιπτωσεις "λογιων" οπως ο Nick Cave,ο Dylan κ.α) αλλα υπάρχουν και περιπτωσεις εντελως αμόρφωτων ανθρωπων που δεν ξεφυγαν ποτε απο την κοινωνικη & συνηθως "μορφωτικη" θεση τους αλλα εγραψαν αριστουργηματα (π.χ Willie Nelson,B.B.KING,Johny Cash) κυριως στηριζόμενοι (ειδικα στην Αμερικη) στο "βιβλιο του λαου" δηλ. τη Βιβλο & βεβαια στην εμπειρια τους.

Το ιδιο βεβαια συμβαινει και στην Ελλαδα με τα τερατα του λαϊκου τραγουδιου (δεν νομιζω να ειχε βιβλιοθηκη ουτε ο Τσιτσανης αλλα ούτε και ο Βαμβακάρης).

Το σημαντικοτερο κομματι της μουσικης (και για να γινω πιο συγκεκριμενος της ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΙΑΣ) ειναι αναμφισβητητα η ΣΥΝΘΕΣΗ της και δυστυχως (η ευτυχως) ειναι κατι ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ουτε ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ οσα βιβλια κι αν διαβασεις ,οσες σχολες & ωδεια και αν τελειωσεις....

Η επαφή με αλλες τεχνες και η "μορφωση" μπορουν να επιδρασουν στο δημιουργο ειτε θετικα "ανοιγοντας" του νεους οριζοντες σκεψης & προβληματισμων ειτε ΑΡΝΗΤΙΚΑ ειδικα αν εχει παραμεινει για χρονια "αμόρφωτος" αλλα αυθεντικος & ξαφνικα "ανακαλυψει" επιφανειακα την "κουλτουρα" & προσπαθησει να γινει "ποιοτικος" & "ψαγμενος" (το εχουν παθει αρκετοι δικοι μας πρωην λαΪκοι νυν "εντεχνοι" δημιουργοι.... :cry: )

Θεωρείται ότι οφείλει κάποιος μουσικός δημιουργός (όχι απλά εκτελεστής) να κατέχει μια ευρύτερη καλλιέργεια και μόρφωση;
Προσωπικα νομιζω οτι το μονο που μου "οφειλει" καθε δημιουργος ειναι ΚΑΛΗ μουσικη δεν πολυσκαω αν ξερει να γραψει το ονομα του η οχι.....

Συνηθως ομως οι πραγματικα ταλαντουχοι δημιουργοι "ψαχνονται" & προσπαθουν παντα να βελτιώνονται σαν ανθρωποι κατι που συνεπαγεται τη "διευρυνση" της μορφωσης τους.

Παντως το σημαντικοτερο για τους δημιουργος ηταν,ειναι και θα ειναι πρωτα απο ολα η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ & μετα τα βιβλια... :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
όλοι πρέπει να μορφώνονται όσο περισσότερο μπορούνε, όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί τους κάνει καλό.

Από κει και πέρα όταν μιλάμε για μια συγκεκριμένη πνευματική δραστηριότητα όσο νά 'ναι, βοηθάει μεν πάντα η γενική μόρφωση, αλλά περιφερειακά, πιο σημαντική ακόμα είναι η ειδίκευση. Αυτό φαίνεται και απο τους κλασσικούς συνθέτες πχ, που με τα σημερινά ειδικά στάνταρντς, ήταν τελείως αμόρφωτοι (λόγω των συνθηκών, της ανάπτυξης, και της δυσκολίας πρόσβασης σε εκπαιδευτικό και πολιτισμικό υλικό της εποχής εννοείται). Ουσιαστικά αν εξαιρέσουμε αυτούς που συνέθεσαν και έζησαν σε εποχές όπερας που είχαν επαφή και με το θέατρο, όλοι οι άλλοι είχαν μόνο τον εκκλησιαστικό πολιτισμό της εποχής για να στηριχθούνε.

 
Το σημαντικοτερο κομματι της μουσικης (και για να γινω πιο συγκεκριμενος της ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΙΑΣ) ειναι αναμφισβητητα η ΣΥΝΘΕΣΗ της και δυστυχως (η ευτυχως) ειναι κατι ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ουτε ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ οσα βιβλια κι αν διαβασεις ' date='οσες σχολες & ωδεια και αν τελειωσεις....[/quote']ετσι για να κανω τον δικηγορο του διαβολου...αυτο που λες ειναι οντως τοσο απολυτο;

η συνθεσηδεν βασιζεται στην αρμονια;

η αρμονια δεν μαθαινεται,διδασκεται,σπουδαζεται;

γενικα καταλαβα τι λες οτι ειναι δηλαδη αν το εχεις ή δεν το εχεις...αν εισαι ταλεντο...αλλα μηπως ειναι ισοπεδωτικο αυτο...;
 
Οχι δεν ειναι ΑΠΟΛΥΤΟ ειναι απλα η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!:lol:

Κακα το ψεμματα για να γραψεις καλο τραγουδι πρεπει "να το εχεις" αλλοιως αστα να πάνε οτι και να σπουδασεις τα τραγουδια σου το πολυ-πολυ να ακούγονται σαν και αυτα του Κορκολη... :lol:

 
Απαντώντας στην αρχική ερώτηση : "Εξαρτάται από το τι γράφει το ημερολόγιο και σε ποια χώρα βρισκόμαστε". Αν το ημερολόγιο γράφει 1950 και είμαστε στην Ελλάδα, όπου η δυνατότητα πληροφόρησης/παιδείας είναι εξαιρετικά περιορισμένες, τότε είναι λογικό να προκύπτει ένας λαϊκός τραγουδοποιός που ενώ δεν ξέρει να γράψει το όνομά του, είναι ικανός να γράφει μουσικά αριστουργήματα. Ακόμη και έτσι, είναι συνήθως περισσότερο μορφωμένος από τον μέσο όρο των συμπολιτών του (οι οποίοι είναι συχνά εντελώς αναλφάβητοι) ακόμη και αν αυτή τη μόρφωση την κέρδισε στο πεζοδρόμιο.

Αν το ημερολόγιο γράφει 2006 και είμαστε στην Ελλάδα, όπου η δυνατότητα πληροφόρησης/παιδείας είναι πολύ καλύτερες, τότε κάποιος που δεν μπορεί να γράψει ούτε το όνομά του έχει μορφωτικό επίπεδο πολύ κατώτερο από τον μέσο όρο και εκτιμώ ότι δεν θα γράψει μουσικά αριστουργήματα.

Έτσι, η απάντησή μου είναι, ότι ο καλλιτέχνης πρέπει πάντα να κυνηγά τη γνώση, είτε σε βιβλία, είτε στο δρόμο, ειτε στη λαχαναγορά, είτε στα σκυλάδικα, είτε στα φόρουμ. Τότε και μόνο τότε μπορεί να καταφέρει κάτι της προκοπής.

 
Λοιπον θα ειναι μια απο τις λιγοστες φορες που θα μιλησω σοβαρα...και αυτο γιατι ποτε δεν με θεωρησα σοβαρο...

Καλλιεργεια,χωραφια,πατατες,Παιδεια κτλ!!!!!Παρακαλω ανοιξτε το κεφαλι σας...σκυψτε και ...τσουπ..ετοιμη η καλλιεργεια σας κυριε...μπορειτε τωρα να παιξετε μουσικη,να ζωγραφισετε,να γινεται σκηνοθετης και οτι αλλο τραβαει η ορεξη σας αφου δεν ειστε σαν τους υπολοιπους κοινους θνητους πια....εσεις ειστε ενας μορφωμενος νεος με παιδεια,κουλτουρα,ανυσηχο πνευμα!!!!

Εμπρος δημιουργηστε............μα....τι;;...τι συμβαινει;;;;γιατι δεν δημιουργειτε;;;τι παθατε;;;

Μαμα Καλλιεργεια και Πατερα Ανυσηχο Πνευμα τι στην οργη;;;

Αυτο που πολλοι νομιζουν οτι θα γινουν ανοιγοντας μαι στοιβα απο βιβλια και ρουφωντας τα μεχρι τελος...η περνωντας στα πανεπιστημια και αποστηθιζοντας απλα πληροφοριες...τοιχοκολλωντας τις αργοτερα στο τοιχο του μυαλου τους και αφηνοντας να σαπιζουν....αλλα να υπαρχουν και να μοστραρονται σαν επιδειξη μορφωσης στο καθε περαστικο.....πλανωνται οικτρα....

Επιτηδευμενα δεν γινεσαι τιποτα σε αυτην την ζωη....δεν θα ξυπνησεις ενα πρωι και θα πεις...αααα...απο σημερα θα αρχισω να καλλιεργουμαι..να μορφωθω...το τονισα και πιο πανω...η απομνημονυση πληροφοριων και η αποστηθιση της γνωσεως αλλων δεν ειναι καν μορφωση....εγκεφαλικη παπαγαλια και πνευματικη στειρωση...ειναι!!!

Γεννιεσαι.....ψαγμενος...οσο και αν ακουγεται κουφο...και κανεις σας ποτε δεν θα μπορεσει να καταλαβει(συμπεριλαμβανομενου και εμου βεβαια) τα σημεια και τις χρονικες στιγμες στην ζωη του που τον επλασαν και τον εκαναν λιγο πιο ανυσηχο και ¨καλλιεργημενο ¨ απο τους υπολοιπους..δεν ηταν ουε το πανεπιστημιο,ουτε τα βιβλια,ουτε οτιδηποτε αλλο που καποιος μπορει να θεωρει σαν διαβιβαστη γνωσεων και μορφωσης..

Ελα....ελα...βασανιστειτε τωρα....

 
Antouan με ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ!!!! :wink:

Με χαρα μου βλεπω οτι ανηκεις και εσυ στη μεγαλη σχολη (Μπουκόφσκι,Βιαν,Γκαινσμπουργκ,Μπάροουζ κτλ )των σεξοπορνοδιαστροφικων κρυφοδιανοούμενων που αρεσκονται στο να τα ισοπεδωνουν ολα ενω κατα βάθος κρυβουν μια καρδια μικρου παιδιου & ενα μυαλο διαμάντι!

ΕΥΓΕ νεε μου σε λιγες σειρες "εκλεισες" το thread ,I REST MY CASE!! :wink:

 
θεωρω οτι καθε μουσικος που σεβεται τον εαυτο του οφειλει να ειναι καλλιεργημενος κατα ενα ποσοστο.δεν μπορει να ειναι τερας μουσικης μορφωσης και τελειως ασχετος με οτιδηηποτε αλλο.δεν μπορει, ολοι εχουμε καποια αλλα ενδιαφεροντα εκτος μουσικης.

προσωπικα εχω αναρωτηθει πολλες φορες τι θα με ενδιεφερε να κανω , αν δεν ειχα ασχοληθει ποτε με την μουσικη.δουλευω στο μουσικο γυμνασιο-λυκειο της περιοχης μου 11 χρονια τωρα.

ειναι νομιζω λυπηρο να βλεπει κανεις το βιβλιο διδαχθεισας υλης στο τελος της σχολικης χρονιας να γραφει ο καθηγητης, ''ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΒΙΒΛΙΟ'' , ενω καθεται στο πιανο και το κανει βιδες στην κυριολεξια.

πρεπει να ειναι συνεχως ενημερος για μια ποικιλια θεματων , ωστε να μπορει να εκφερει γνωμη μεσα σε μια παρεα - ταξη - συνεδριο - διαλεξη η οτιδηποτε αλλο.

εχω ακουσει ανθρωπους που δεν ειναι μουσικοι-δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με μουσικο οργανο η θεωρια- να ξερουν ιστορια της μουσικης καλυτερα απο τον καθενα.και μπορει να ειναι γιατροι για παραδειγμα.

εχω ακουσει μεγαλοδικηγορο να παιρνει μια stratacoustic και εκτος του να παιζει παπαδες μη ξεροντας ουτε μια νοτα - τροπος του λεγειν - να τραγουδαει cocker και να σε καθηλωνει.

δεν ξερω αν βγηκα λιγουλακι εκτος τοπικ αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου... :wink:

 
πωπω...ειπα να απαντησω πριν και ξεφυγα τελειως :lol:

anyway συμφωνω απολυτα με τον φιλτατο antouan και τα ειπε πολυ σωστα.

 
Αυτο που πολλοι νομιζουν οτι θα γινουν ανοιγοντας μαι στοιβα απο βιβλια και ρουφωντας τα μεχρι τελος...η περνωντας στα πανεπιστημια και αποστηθιζοντας απλα πληροφοριες...τοιχοκολλωντας τις αργοτερα στο τοιχο του μυαλου τους και αφηνοντας να σαπιζουν....αλλα να υπαρχουν και να μοστραρονται σαν επιδειξη μορφωσης στο καθε περαστικο.....πλανωνται οικτρα....

Γεννιεσαι.....ψαγμενος...
http://www.fotuva.org/feynman/what_is_science.html

και μετά τα παιδικά του χρόνια, για να συνεχίσει να μορφώνεται φυσικά πήγε στο πανεπιστήμιο και

"As a result, when I became a more mature man, I would painstakingly, hour after hour, for years, work on problems--sometimes many years, sometimes shorter times; many of them failing, lots of stuff going into the wastebasket--but every once in a while there was the gold of a new understanding that I had learned to expect when I was a kid, the result of observation"

Μην μπερδέυουμε λοιπόν τον τρόπο που "μορφωθήκαμε" εμείς και την επαφή που είχαμε με αυτή τη μόρφωση, με τη σοβαρή μελέτη και το τι προσπαθεί να κάνει ο καθένας μελετώντας. Κανείς δεν γεννήθηκε καλλιεργημένος. Η καλλιέργεια έρχεται με προσπάθεια είτε την κάνεις σε πανεπιστήμιακό επίπεδο (το οποίο δεν σημαίνει οτι είσαι στο πανεπιστήμιο, σημαίνει οτι έχεις επαρκή επίπεδο κατανόησης σε ένα αντικείμενο για να το ερευνήσεις παραπέρα) είτε την κάνεις σε πολλούς τομείς χωρίς στόχο. Ακόμα και να ξέρεις να βγάζεις ωραία θεματάκια με βάση κάποιο έμφυτο αισθητήριο (για να το γυρίσουμε πάλι στη μουσική), αν μελετήσεις σύνθεση θα μπορείς να τα αναπτύξεις και θα μάθεις καλύτερα τι είναι αυτό που βγάζεις. θα μάθεις ΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, όχι το όνομα του, ούτε μόνο να το γράφεις, αυτά είναι απλά εργαλεία....

Αυτό βέβαια είναι δικιά σου επιλογή και θέλει δουλειά και σκέψη. Το αν κάποιοι διαβάζουν χωρίς να σκέφτονται δεν αναιρεί την αξία ή μη της πληροφορίας, το φταίξιμο είναι καθαρά δικό τους.

 
Αγαπητε φιλε arpegios

Σεβομαι και εκτιμω τις αποψεις σου....

Εγω απλα ποσταρα την προσωπικη μου θεση στο βασικο ερωτημα του thread…και σιγουρα μα σιγουρα δεν ταυτιζεται με ολους...

Δεν θεωρω μπουσουλα καμμια αποψη μου,ουτε καν για τον ιδιο μου τον εαυτο,ακουω....μαθαινω....αντιλαμβανομαι και τις περισσοτερες φορες ολα αυτα γινονται μη συνειδητα....

Χαιρομαι ιδιατερως να ¨ρουφαω¨(δεν θελω σχολιο..χαχαχαχα) καθε αποψη οποιουδηποτε μελους εδω,ακομα και αν δεν τον συμπαθω...

Θα μπορουσα να αντιπαραθεσω την γνωμη μου στα λεγομενα σου..αλλα ειλικρινα επειδη ο χωρος δεν ευνοει και επειδη καθε αποπειρα αναλυσης σε ζητηματα τα οποια χρηζουν ¨αερα¨και οξυγονου...τεινει να καντησει στο εαν ο malmsteen ηταν της γερακινας γιος...θα ηταν χαρα μου να τα λεγαμε απο κοντα...οχι μονο μαζι αλλα και με ολα τα παιδια...

Πιστεψτε με ομως...οι συζητησεις τοτε θα λαμβαναν εντελως μα εντελως διαφορετικη διασταση.......

Γι αυτο και θα με βλεπεις σπανια να ποσταρω σοβαρες αποψεις μιας και οπως προειπα...με θεωρω πολυ γελοιο ατομο....

Επειδη πολυ σοβαρεψα και αρχιζω να με σιχαινομαι....

σας ετοιμαζω το τρελο βιντεακι με την Κα Severina Vuckovic να επιδιδεται σε extreme sports μεσα σε καμπινα βρωμικου και προστυχου γιωτ......

ΥΓ.Ξερετε ποτε θα χαιρομουν ιδιατερως;;;;

Αν ενας απο ολους μας που και που ειχε τα αρχ....α και σε μια απο τις παμπολλες αντιπαραθεσεις ...ελεγε...

-ναι βρε φιλε...εχεις δικιο τελικα..

ή

-συγγνωμη ρε αγορι..δεν ημουν σωστος...

 
ρε συ αντουαν με έχεις παρεξηγήσει μου φαίνεται.... δεν θεωρώ τίποτα σοβαρό σε αυτά που είπα, απλώς παρέθεσα την άποψη μου για το νόημα της καλλιέργειας, η οποία μάλιστα σε 2 μέρες μπορεί να είναι άλλη. Δεν έχει καν τόσο να κάνει με την άποψη σου, αυτή αφορμή είναι. Γενικά διαφέρω στις συζητήσεις τύπου Μ στο ότι α) κι εγώ θεωρώ οτι οι δικές μου απόψεις δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο, μιας και είμαι κι εγώ όπως όλοι μας ηλίθιος. β) Γενικά τόσο καιρό στο νοιζ μόνο μία συζήτηση έχω πάρει προσωπικά, όλες τις άλλες τις κάνω επειδή είμαι πολυλογάς.

Απο κοντά λοιπόν να ξέρεις οτι απο τη μεριά μου (όπως μου έχουνε πει και άλλοι απο άλλες δικτυακές κοινότητες) τα πράγματα θα ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια, απλώς το πολύ πολύ να καταλάβαινες και απο την φάτσα και τον τόνο οτι κάνω συζήτηση όχι απο προσωπικό ενδιαφέρον συνήθως, αλλά για την ίδια την συζήτηση. Οπότε κρίμα είναι να μην διαφωνήσεις εκτός αν αυτό σε κουράζει.

¶μα δούλευαν οι υπογραφές (αλήθεια γιατί δεν φαίνονται?) θα έβλεπες κατα καιρούς:

Δεν συμφωνώ πάντα με τις απόψεις που εκφράζω.

Αυτό που κάνει ένας ηλίθιος, μπορεί να το κάνει κι ένας άλλος.

Χρησιμοποιώ μια δόση υπερβολής...

 
ΥΓ.Ξερετε ποτε θα χαιρομουν ιδιατερως;;;;

Αν ενας απο ολους μας που και που ειχε τα αρχ....α και σε μια απο τις παμπολλες αντιπαραθεσεις ...ελεγε...

-ναι βρε φιλε...εχεις δικιο τελικα..

ή

-συγγνωμη ρε αγορι..δεν ημουν σωστος...
Αυτό λείπει από τις real συζητήσεις, εδώ μέσα το ψάχνεις;

 
Δε λείπει πάντα. Προχθές διαφωνούσα με έναν γνωστό μου (και μάλιστα έντονα) για ένα θέμα, και μετά από λίγο μου είπε "ναι, αυτό σωστό. Δίκιο έχεις." Το ίδιο έχω κάνει κι εγώ (μπράβο μου :lol:) Και προφανώς και οι περισσότεροι εδώ μέσα θέλω να πιστεύω. ¶ρα λοιπόν ας κρατήσουμε και την πιθανότητα αυτό να μη λέγεται διότι απλούστατα ο άλλος δεν πείστηκε, μην είμαστε συνέχεια στο "μα τι μαλάκας, να μην παραδέχεται ότι έχει άδικο".

 
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες και προσθέτω:

Γεννιέσαι "ανήσυχο πνεύμα".Το να προσπαθήσεις να γίνεις ανήσυχο πνεύμα με το ζόρι (από δω και πέρα θα είμαι ποιοτικός και θα ψάξω να βρω τι σημαίνει καλαισθησία και θα λειτουργώ βάσει αυτής) είναι αστείο.Είναι η διαφορά των καλλιτεχνών από τους κριτικούς τέχνης.

Ο Feynman arpegios ήταν προφανώς ανήσυχο πνεύμα,δεν υπάρχει καμμία αμφισβήτηση πάνω σε αυτό.Το άλλο άκρο του θα ήταν κάποιος αδιάφορος καθηγητής που όλοι έχουμε συναντήσει.

Παράδειγματα καλλιτεχνών που το ανήσυχο πνεύμα τους δεν μπόρεσε να τους περιορίσει σε μία τέχνη υπάρχουν πολλά.πχ ο Dali εμβάθυνε στην κβαντομηχανική.Αλλά αυτός ήταν μεγαλοφυία.

Στη μουσική υπάρχει ένα επιπλέον ατόπημα που θέλω να θίξω σε συζήτηση.Καλό για τα μάτια μας είναι να βλέπουμε οτι ένας μουσικός ειναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένος,έχει διευρυμένους πνευματικούς ορίζοντες,είναι βαθιά φιλοσοφημένος κλπ.Και μάλιστα πιστεύουμε οτι η ευαισθησία του αυτή θα αντικατοπτρίζεται και στη μουσική του.Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις όπου ένας μουσικός μπορεί να μιλήσει για τη μουσική του και για τα μηνύματά της σε βαθμό που η μουσική του από μόνη της δεν μπορεί?

Ή αντίθετα μια μουσική ιδιοφυία που δεν ξέρει οτι ένα discman για να λειτουργήσει χρειάζεται μπαταρίες?

Αυτά.Και περί σοβαρότητος ,εγκυκλοπαιδικά μόνο,δεν έχω γνωρίσει μεγαλύτερο καραγκιόζη από μένα.Και για τις υπογραφές :"αυτές είναι οι απόψεις μου και σε όποιον δεν αρέσουν έχω κι άλλες"

Και antouan όντως ανέβασε το βιντεάκι,έχουμε μείνει πίσω

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top