Μόνωση σε καμπίνα κλειστου τυπου

THEOD

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,736
Πόντοι
198
 Γεια σας

 Εχω μια καμπινα jcm 800 lead 1960 cab με 4 12αρια και σκεφτομαι να την μονώσω για να συμμαζευτούν καπως οι κραδασμούς του ηχειου  και τα πριμο μεσαια της κεφαλης (jcm 800 100w χωρις master vol)

 Πιστεύεται , οτι αξιζει ή απλα θα αλλοιώσει  το χαρακτήρα του ενισχυτή?

Αν αξίζει τι προτείνετε απο υλικά ?

 
THEOD είπε:
 Γεια σας

 Εχω μια καμπινα jcm 800 lead 1960 cab με 4 12αρια και σκεφτομαι να την μονώσω για να συμμαζευτούν καπως οι κραδασμούς του ηχειου  και τα πριμο μεσαια της κεφαλης (jcm 800 100w χωρις master vol)

 Πιστεύεται , οτι αξιζει ή απλα θα αλλοιώσει  το χαρακτήρα του ενισχυτή?

Αν αξίζει τι προτείνετε απο υλικά ?
Αν βάλεις ηχοαποροφητικό υλικό, σαφώς και θα αλλοιωθεί ο αποδιδόμενος από τα ηχεία χαρακτήρας του ενισχυτή.

Κοίτα να "σφίξεις" δομικά λίγο την καμπίνα να φύγουν οι κραδασμοί και μετά περνάς στο στάδιο του κουρδίσματος.

 
Από ότι βλέπω έχει στο κέντρο η καμπινα ενα ξύλο που λειτουργεί μάλλον σαν ψυχή της καμπίνας.αλλιως απλά κρατάει αντίσταση στο μπροστά με το πίσω μέρος πίσω της καμπίνας και προσφέρει σφίξιμο .

Αν ειναι ψυχή θελει μελέτη . Αλλιώς αν απλα κρατάει κόντρα μπορει να ενισχυθεί με κάποιο ελαστικό στη μια άκρη ώστε να μειωθούν οι κραδασμοι .

Γνωρίζει κάποιος πια ειναι η λειτουργία αυτού του ξύλου ; :)

photo2.jpg

photo3.jpg

 
THEOD είπε:
Γνωρίζει κάποιος πια ειναι η λειτουργία αυτού του ξύλου ; :)
απλά κρατάει αντίσταση στο μπροστά με το πίσω μέρος πίσω της καμπίνας και προσφέρει σφίξιμο .
Κόλλα/αφρός στις γωνίες, ασφαλτόπανο* επιλεκτικά, σφίξιμο και ελαστικοί αποστάτες και ότι άλλο τραβάει η όρεξή σου....

*Σημειωτέον ότι το αυτοκόλλητο ασφαλτόπανο είναι ένα πανεύκολο και αποτελεσματικότατο πείραγμα για όλα τα σασί που "κουδουνίζουν". Το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα στους ενισχυτές.

 
Θενξ Κώστα ευτυχία εχει καταντήσει να μου απαντάει κάποιος στις ερωτήσεις μου :)τεσπα

Θα δοκιμάσω πρώτα απο ολα το άσφαλτο πανό . Ειμαι λίγο επιφυλακτικος βέβαια στις μόνιμες παρεμβάσεις σε μηχανήματα με συλλεκτική αξία αλλα ένταξη  σε αυτη τη περίπτωση η κατασταση ειναι ανεξέλεγκτη . Σίγουρα γινεται ο πανικός απο ακυρώσεις φάσεων ετσι όπως ειναι. Για να δούμε .  ;)

 
THEOD είπε:
Θενξ Κώστα ευτυχία εχει καταντήσει να μου απαντάει κάποιος στις ερωτήσεις μου :)τεσπα

Θα δοκιμάσω πρώτα απο ολα το άσφαλτο πανό . Ειμαι λίγο επιφυλακτικος βέβαια στις μόνιμες παρεμβάσεις σε μηχανήματα με συλλεκτική αξία αλλα ένταξη  σε αυτη τη περίπτωση η κατασταση ειναι ανεξέλεγκτη . Σίγουρα γινεται ο πανικός απο ακυρώσεις φάσεων ετσι όπως ειναι. Για να δούμε .  ;)
To αυτοκόλλητο ασφαλτόπανο αφαιρείται εύκολα χωρίς να κάνει καμία ζημιά.  ;)

Δοκίμασε να τυλίξεις με ρικοφόν (και tiewrap χωρίς να το κολλήσεις) αυτό το κεντρικό ματσούκι.

 
Αυτή η καμπίνα το μόνο brace που έχει είναι αυτό το δοκάρι στο κέντρο, πιστεύω πως δεν επαρκεί με τίποτε. Χρειάζεται μερικές γωνίες που να "δένουν" τις αλληλο-κάθετες πλευρές μεταξύ τους.

 
Οι καμπινες Marshall αν και ειναι δραματικα λιγοτερο resonant απο τις Fender ,οποτε εχουν λιγοτερους....κραδασμους.. ;D...δεν παυουν να ειναι vintage style καμπινες οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους που ΘΕΛΟΥΝ ...τους ..κραδασμους....και τον ηχο που αυτοι δινουν....

Καλυτερα να την πουλησεις και να παρεις μια κατασκευαστικα ακομα πιο rigid καμπινα προσανατολισμενη σε heavy metal καταστασεις (οι MESA ας πουμε ειναι πολυ πιο rigid καμπινες οπως και οι ORANGE)

 
Superfunk είπε:
Οι καμπινες Marshall αν και ειναι δραματικα λιγοτερο resonant απο τις Fender ,οποτε εχουν λιγοτερους....κραδασμους.. ;D...δεν παυουν να ειναι vintage style καμπινες οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους που ΘΕΛΟΥΝ ...τους ..κραδασμους....και τον ηχο που αυτοι δινουν....

Καλυτερα να την πουλησεις και να παρεις μια κατασκευαστικα ακομα πιο rigid καμπινα προσανατολισμενη σε heavy metal καταστασεις (οι MESA ας πουμε ειναι πολυ πιο rigid καμπινες οπως και οι ORANGE)
Θενξ Νικο  ;)

Ναι λογικό ειναι αυτο που λες (με οτι κιθάρα και να κουμπωσεις παιζεις ενα ακορντο και ακους τον ηχο απο 10.000.000 ηχογραφήσεις  :o :o :o :o).Απλα δε συνηθίζω  να χαλάω σετ σε παλιά μηχανήματα 8) .

Με ενδιαφέρει η οσο το δυνατό "βελτίωση"(στα γούστα μου πάντα) και η επαναφορά αναπασα στιγμή στη πρωταρχική μορφή . :D

 
THEOD είπε:
 Γεια σας

 Εχω μια καμπινα jcm 800 lead 1960 cab με 4 12αρια και σκεφτομαι να την μονώσω για να συμμαζευτούν καπως οι κραδασμούς του ηχειου  και τα πριμο μεσαια της κεφαλης (jcm 800 100w χωρις master vol)

 Πιστεύεται , οτι αξιζει ή απλα θα αλλοιώσει  το χαρακτήρα του ενισχυτή?

Αν αξίζει τι προτείνετε απο υλικά ?
Γεια και απο εμενα.

Δεν θελω να σε ξενερωσω..αλλαξε  καμπινα.

Ετσι ειναι ο χαραχτηρας των marshall.

vintage!!!

εκτος και εαν φτιαξεις μια καμπινα μεσα στην καμπινα που εχεις και αλλαξεις τα t-75 ;D ;D

 
Με  2 , 3 μικρό παρεμβάσεις θα παίξει και πολυ πιο σωστά και θα μειωθούν τα τρεξίματα με τις ιδέες που μου δωσε ο Κωστής . :D χωρίς να αλλοιωθεί ο όγκος και αυτη η χαρακτηριστική παραμορφωση  ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top