monitors για pod x3

giwrgos_sd

Νέο μέλος
Πόντοι
16
γεια σας παιδια,προσπαθώ να βρώ κάποια αξιοπρεποί μονιτορ να συνδέσω το Pod x3

http://www.thomann.de/gr/behringer_ms40_multimedia_lautsprecher.htm

http://www.thomann.de/gr/esi_near05_aktive_nahfeldmonitore.htm

έχω δεί αυτα τα 2,τα esi για ναναι πιο ακριβά θα ειναι καλύτερα αλλά θέλω να μου πείτε αν αξίζει να δώσω παραπάνω λεφτά ή αν με τα behringer θα έχω έναν καλό και δυνατό ήχο στο σπίτι.επίσης θέλω να ρωτήσω παίζει ρόλο που τα esi έχουν υποδοχή για το χοντρό βήσμα ενώ τα behringer για το πιο λεπτό?τίθεται θέμα του τύπου ότι τα τάδε ήχεια είναι καλύτερα απο τα άλλα λόγω της υποδοχής?Και τέλος είναι συμβατά αυτά τα μονιτορ με το pod x3 ή πρέπει να κοιτάξω τπτ τασεις εισόδου εξόδου και τα λοιπά για να δώ ποιά θα αποδίδουν καλύτερα?Για κιθάρα τα θελω.όπως καταλάβατε είμαι άσχετος με τα μονιτορ :P

Ερωτηση: για ποιο λογο να παρεις monitor, ειδικα τα συγκεκριμενα που ειναι και μικρα και θα ακους "μικρο" ηχο, για κιθαρα; Mηπως τα εχεις μπλεξει λιγο και δεν ξερεις ακριβως τι εχεις αναγκη; :)

Προσωπικη μου αποψη,αμα τα θες μονο για την πεταλιερα,καλυτερα να κοιταξεις κατι σε ακοθστηκα κλειστου τυπου.

Αν τωρα θες να την συνδεεις με υπολογιστη,ακλυτερα ψαχτο σε περισσοτερα watt.

metalmike είπε:
Ερωτηση: για ποιο λογο να παρεις monitor, ειδικα τα συγκεκριμενα που ειναι και μικρα και θα ακους "μικρο" ηχο, για κιθαρα; Mηπως τα εχεις μπλεξει λιγο και δεν ξερεις ακριβως τι εχεις αναγκη; :)
Οπως είπα και πιο πάνω είμαι άσχετος με τα μονιτορ,ξέρω ότι έχω ανάγκη ενα ζευγάρι μονιτορ για να ακούω τι παίζω και τι ηχογραφώ!δλδ μου λέτε οτι για σπίτι τα 40 watt δε φτάνουν?γιατί εναν ενισχυτή που έχω στα 75 watt τον ανοίγω το πολύ στο 2!!

The Hunter είπε:
Προσωπικη μου αποψη,αμα τα θες μονο για την πεταλιερα,καλυτερα να κοιταξεις κατι σε ακοθστηκα κλειστου τυπου.