Moυσικές Σκηνές

καλά όλα αυτά που λέγονται περί ιδιωτικού συμφωνητικού αν και το

βλέπω απίθανο, θα τα παίξουν πολλοί μαγαζάτορες ή θα το περιπαίξουν

δυστυχώς η μιζέρια κυριαρχεί από πολλά χρόνια στην ελληνική σκηνή

και πιστεύω ότι δίνουν μάχη και οι μουσικοί και οι μαγαζάτορες.

και το φταίξιμο κατα την γνώμη μου είναι στις δισκογραφικές εταιρίες

που δεν στηρίζουν την ελληνική σκηνή και στα ραδιόφωνα που δεν παίζουν

τίποτα διαφορετικό εκτός από αυτό που τους λένε οι εταιρίες με λίγα λόγια

δεν υπαρχούν παραγωγοί που μπορούν να αξιοποιήσουν και να δώσουν

τη θέση που της αξίζει στην ελληνική ανεξαρτητη σκηνή και γιατί ανεξάρτητη;!!! γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό 90%κάνει μόνο του

τις παραγωγές. Αν δεν ύπαρχει προώθηση από περιοδικά, ιντερνετ, ράδιο,ώστε να φτάσει στα αυτιά του ακροατή πως θα υπάρξει μουσικό ρεύμα από το κοινό.

Για τους ροκομαγαζάτορες γενικά πιστεύω ότι γουστάρουν την εξέλιξη αλλά δυστυχώς ο χώρος δεν έχει χρήμα και κάνουν κανα λαίβακι για

να μαζέψουν κόσμο και να βγάλουν κανα σπασμένο (νοίκι, τεβε, καβα κλπ.) αλλά και πάλι ο κόσμος είναι λίγος, λίγα και τα φράγκα λόγο αυτών που προαναφερα με αποτέλεσμα να κλείνουν.

Θυμάμαι το `80 - 81 πολλές φιλότιμες προσπάθειες από μουσικούς

στο να προσπαθούν να δώσουν φωνή στην ελληνική σκηνή ανοίγοντας

μουσικές σκηνές όπως: ΣΟΦΙΤΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΗ, ΗΧΟΤΡΟΠΕΙΟ, ΠΗΓΑΣΟΣ κλπ.

τέλος νομίζω ότι μόνο από φιλότιμες προσπάθειες και συνεργασία των μουσικών, ήχοληπτων, μαγαζιά, φίλων, μετρημένων στα δάχτυλα ραδιοπαραγωγων, ιντερνετ, ποπροκ, ινροκ και φανζιν μπορεί να ακούγεται

η δικιά μας φωνή και διαφορετική άποψη από των της παραλίας!

φιλικά

brain

 
Eύχομαι πραγματικά να υλοποιηθεί ο στόχος του συμφωνητικού

για το καλό του ακροατή, μουσικού, μαγαζιού και να μην γυρίσει κολοτούμπα δηλ. στην κακή σχέση και όχι στη συνεργασία όπως προαναφερα. νομίζω ότι το συμφωνητικό σημαίνει δεν σε εμπιστεύομαι

οπότε γιατι να παίξεις σ` αυτόν το χώρο και συμφωνητικό αν έχεις και είναι κουφάλα ο άλλος και δεν πληρωνει άντε τραβήξου στα δικαστήρια

για να πάρεις τα λεφτά σου. Νομίζω ότι το θέμα δεν θα λυθεί γραφειοκρατικά.

αλλά μόνο με την προσπάθια το μεράκι και τη συνεργασία όλων αυτών που έχω προαναφέρει.

Όλα αυτά τα αναφέρω όσων αφορά πραγματικές μουσικές σκηνές που παρουσίαζουν νέα και παλιά γκρουπ και όχι στα ροκοσκυλαδικα τύπου αρχιτεκ...ή σε περίπτωση τέτοια δεν απέχει πολλή από τα μαγαζιά της παραλίας οπότε βαρατε βουρ!! με συμβόλαία γιατί έτσι αμοίβωνται οι sesion μουσικοι

και τα σχήματα μεγάλων ονομάτων με λίγα λόγια ύπάρχει επαγγελματισμός

που εγω προσωπικά δεν θέλω να δω τέτοιου είδους επαγγελματισμο στην ελληνική σκηνη αλλά εραστές της τέχνης που αμμοίβονται προφανώς από άλλη εργασία και όχι από live που από τα λίγα που ξέρω συνήθως δεν βγάζουμε ούτε τα έξοδα των ποτών που πίνουμε αλλά πληρώνουμε κιόλας!

για να άλάξει αυτό και να μπορούμε να βγάζουμε τους λαμπάτους και τις χορδές μας κλπ και φυσικά την ανάγκη μας να εκφραζόμαστε μέσο της μουσικής τέχνης εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ρίζα του κακού είναι στην ελληνικη δισκογραφία και στο ραδιόφωνο που έχουν κουραστει τα αυτιά μου να ακούνε τα ίδια και τα ίδια και δεν προώθουν και την δικιά μας τέχνη , ώστε να μπορούμε να απολαμβάνουμε τα live να μαζεύται κόσμος , να εκφραζόμαστε και να βγαίνει και κανα φράγκο θα ήταν ύπεροχα που λίγοι τα γεύωνται εν` ελλάδι .

από την μουσική στην ελλάδα για να βγάλεις τα προς το ζειν

πρέπει ή να παίζεις στα σκυλάδικα και στις αρπαχτες της επαρχίας και στη δισκογραφία των γαβ!!γαβ! ή να είσαι sesion των έντεχνων πιο εξευγενισμένων γαβ! ή να βγάζεις τα προς το ζειν σου ως δάσκαλος ωδείου ή ίδιαίτερου μαθηματος αξιοπρεπώς.

εδώ οι καλίτεροι sesion jazz μουσικοί παίζουν στη μιση ποιοτική δισκογραφία είναι αξιοπρεπεις δάσκαλοι σε ωδεία και όσο για την προσωπικη τους έκφραση και αγάπη προς τη τέχνη δημιουργούν τριο, μπάντες κλπ όχι για να κερδίσουν από εκει άλλα για να κάνουν κάτι που γουστάρουν.

πιστεύω ότι δεν αρκούν λίγα φλάιερ και αφίσες

αλλά τομή στην ελληνική δισκογραφία στο ραδιόφωνο και στον τύπο η ελληνική σκηνή να έχει βήμα και σταθερή ανοδική πορεία

αλλά γιατί να μην δοκιμαστεί το συμφωνητικό;κάθε προσπάθεια

φέρνει τα αποτελέσματα

αυτά που αναφέρω σίγουρα έχουν ένα κρίκο σύνδεσης με το αρχικό θέμα αλλά μάλον χριάζεται καινουργιο post ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ για να κάνω την αρχή .

φιλικά

brain[/b]

 
Έχεις απόλυτο δίκιο. Τα deal τα κάνουμε και τα χαλάμε μόνοι μας.

Το προσχέδιο όμως δεν είναι για να τους δέσεις...

Ολα τα καλά ξεκινούν με καλή και αμοιβαία πίστη.

Γι αυτό και το προσχέδιο θα είναι ένα σημείο αναφοράς (εκκίνησης) για να υπάρχουν όμοιες "απαιτήσεις", και να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στα συμφωνηθέντα από μαγαζί σε μαγαζί.

Στο χέρι μας είναι.

 
Οι καλύτεροι sesJazz και κλασσικοί μουσικοί για να φτάσουν εκεί έχουν φάει πολλά χρόνια από τη ζωή τους με αποτέλεσμα έχουν πλεόν οικογένειες που περιμένουν να συντηρηθούν από τη μουσική τους. Και τι να κάνουμε που παίζουν στη Γαρμπή; Εκεί βρήκαν δουλειά, εκεί βρήκαν λεφτά, εκεί πήγαν. Είναι επαγγελματίες και προτιμώ να παίρνουν εκείνοι τα πολλά λεφτά γιατί είναι οι καλύτεροι, οι πιό σπουδαγμένοι και δεξιοτέχνες από άλλους "ημιμαθείς" των αρπαχτών.

Κι επειδή βλέπω ότι τα quiz είναι στη μόδα να βάλω κι εγώ ένα:

Σε ποιά μουσική σκηνή της Αθήνας αν καθίσεις επάνω δεν ακούς σχεδόν καθόλου τα περισσότερα όργανα της ορχήστρας(με δεύτερο αποτέλεσμα η φασαρία απ τις ομιλίες του κοινού να καλύπτουν τη μουσική)και το μπουκάλι το νερό στο φέρνουν ανοιγμένο και ξαναγεμισμένο(γιατί δεν τους φτάνει το 25Ευρο που σου παίρνουν);;;;;

 
Ο Σταυρός του νότου μήπως;

Αν ναι, μάλλον δεν τους φτάνουν τα 25 ευρώ. Κλίνεις τραπέζι μια βδομάδα πριν και σε βάζουν πάνω και στο πλάι της σκηνής με αποτέλεσμα να βλέπεις τις πλάτες όσων είναι πάνω στη σκηνή, να σου έρχεται αέρας φρέσκος στην πλάτη από την τρύπα που ‘ναι στο ταβάνι για να περνάνε κάτι καλώδια και, τέλος, να μην ακούς καθόλου καλά…

Ο χώρος αυτός είναι Ο αγαπημένος των καλλιτεχνών αφού έρχονται πολύ κοντά με τον κόσμο μπλα μπλα…. Ο καθένας το βλέπει διαφορετικά ..τι να πεις;

Πάντως δεν με πειράζει(λέμε τώρα) να πληρώνω εμφιαλωμένο νερό και στη ουσία να ναι από τη βρύση του μαγαζιού, όπως και δεν κάθομαι να πω για την ποιότητα των ποτών που σερβίρουν…. Το θέμα είναι να βγάλουν τα τραπέζια που βρίσκονται στο πλάι της σκηνής…( διότι αυτός που θα κάτσει κάτω και πλάι θα βλέπει μόνο τα παπούτσια του μουσικού που θα ‘ναι εκεί αλλά ίσως ακούει καλύτερα από αυτόν που θα κάτσει πάνω και πλάι ο οποίος όμως θα βλέπει όλων τις πλάτες… Τι είναι καλύτερο πλάτες ή παπούτσια; Δίλημμα έτσι; )

 
Ο Σταυρός του νότου μήπως;
Ω, ναι! το βρήκατε με τη δεύτερη...(καθόλου ενθαρυντικό...)

Sunsetj για να τα λες κάτι θα ξέρεις!

 
Απόλαυσα sigmatropic sto μικρό μουσικό θέατρο δεν πρόσεξα εξοπλισμό

αλλά σχετικά καλό ήχο είχανε, με αυτό που είχα πρόβλημα ήταν με τα ποτά

έχω την αίσθηση καραμπομπάρες έπινα.

Η απόλητη στερεοφωνία στο παράφωνο είχα κάτσει στο μπροστινό τραπέζι

αριστερά μου πάνω στη σκηνή κιθάρα κεντροδεξιά τύμπανα και κάτω από τη

σκηνή δεξιά μου κόντρα μπάσο με δοξάρι που πέρναγε ξυστά από τα μαλιά

μιας κοπέλας φιλικού ζευγαριού, δεν πολυ γούσταρε και jazz φανταστήτε τη τράβηξε όσο για μένα πραγματική απόλαυση .

φιλικά

brain

 
Όλα σωστά αλλά έχω να διηγηθώ περιστατικό από την αντίπερα όχθη: έχω παρευρεθεί σε live σκηνής εξοπλισμένη κατά 80% με μηχανήματα Behringer. Ο ηχολήπτης όμως ήταν άπιαστος, ήξερε τι έκανε και αυτό που έκανε ήταν να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το χώρο και τον εξοπλισμό που είχε στη διάθεσή του. Το αποτέλεσμα ήταν να έχει φτιάξει έναν ήχο πολύ παραπάνω από αποδεκτό, παρά τη χαμηλή ποιότητα του εξοπλισμού. Δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο καλός ηχολήπτης μπορεί να φτιάξει από πολύ καλό έως απίστευτο ήχο ανάλογα με τον εξοπλισμό που έχει διαθέσιμο. Ο ήχος τύπου "δεν υποφέρεται", μάλλον οφείλεται σε κακό ηχολήπτη (δικό μου συμπέρασμα again).

 
Φίλε feather έθιξες το πιο σημαντικό πρόβλημα των διαφόρων κέντρων διασκέδασης. Το οποίο είναι εξίσου σημαντικό με τα ποτά μπόμπες γιατί προκαλεί μόνιμη φθορά στην ακοή. Αυτό όμως δυστυχώς δεν το γνωρίζουν οι περισσότεροι νέοι που διασκεδάζουν ώρες ολόκληρες με μουσική που ξεπερνά κατά πολύ τα επιτρεπτά όρια. Ο κόσμος δεν γνωρίζει ότι επιτρέπεται να ακούει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα συγκεκριμένα dB εντάσεως χωρίς να προκαλεί φθορές στην ακοή του. Δεν υπάρχει ενημέρωση από το σχολείο. Μόνο στις σχολές ηχοληψίας τα λένε αυτά.Μπορεί σε άλλους τομείς να έχουμε προοδεύσει σαν χώρα αλλά στο θέμα του ελέγχου της εντάσεως είμαστε τελείως μπανανία. Έλεγχος μηδέν , άγνοια και αδιαφορία .Μαζί με τα μηχανήματα που πουλάνε προφυλακτικά στις τουαλέτες των clubs θα έπρεπε να έχουν και με ωτασπίδες. :x

 
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ (ΜΕΓΑΡΟ) Η ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ (ΗΡΩΔΕΙΟ) ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΜΙΚΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ LIVE KAI TI ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΥΛΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΑΚΟΗ ΟΛΩΝ?

 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΟΣ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΟΔΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ

ΜΟΝΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥ ΗΣΥΧΙΑΣ ΕΙΤΕ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ.

ΑΠΛΑ ΑΛΛΗ ΑΔΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΔΙΣΚΟΥΣ..

ΤΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΗΣ ΖΟΥΛΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ROYAL ALBERT HALL...

OSO γΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 2,5 ΕΚΑΤ ΔΡΧ ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΨΗΛΟ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΠΡΕΣΣΟ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΥΡΙΟ.

 
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΡΟΚ ΚΑΦΕ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΒΡΑΔΑΚΙ ΠΧ 7-8 ΕΩΣ 10-11ΜΜ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΒΑΖΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ

 
Εδω στο βολο ξεραιλα . Στο τελος της περισυνης σεζον εκλεισε και το τελευταιο μαγαζι που ειχε σαν κυριο θεμα τα live , και εμειναν καποια μικρα μπαρακια τα οποια παιζουν καπου καπου οτι κατσει απο τοπικα γκρουπ . (μεχρι κι εγω εχω παιξει... :lol: )

Στην πρωτευουσα τι γινεται για φετος ? κατι καινουργιο? κατι φιλοδοξο?

 
Γειά σας,

είναι το δεύτερο post που κάνω στο forum, νέο μέλος γαρ :D . Διάβασα το thread και θα ήθελα να πω και εγώ κάποια πράγματα για το θέμα "Μουσικές σκηνές". Το 91 που ξεκίνησα να σπουδάζω στη βουλγαρία μου έκανε τρομερή εντύπωση που σε μια πόλη 1.500.000 κατοίκων υπήρχαν και δούλευαν ικανοποιητικά 10 μουσικές σκηνές διαφόρων "μεγεθών", από 200 έως και 1000 ατόμων. Ο ήχος, για τα αυτιά μου, τότε ήταν από πολύ καλός έως άριστος . Αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για πρώην κουμουνιστικό κράτος, καταλαβαίνετε με τι κόπο στήθηκαν οι συγγεκριμένες σκηνές. (Ασχετο, Feather σκέψου οτι στο ανατολικό μπλόκ σίγουρα παίζει αντιγραφή Behringer μηχανημάτων) :D :D Τα "μαγαζιά" αυτά δουλεύαν σχεδόν κάθε μέρα από τις 8 έως το πρωί. Στα περισσότερα από αυτά οι ιδιοκτήτες ήταν πρώην μουσικοί που βρήκαν 5 φράγγα και αποφασίσαν να φτιαξουν ένα τέτοιο μαγαζί. Αυτά τα "μαγαζιά" μάζευαν πάντα κόσμο από την ώρα που ανοίγαν. Πάρα πολλοί έλληνες μαζευόμασταν σε τέτοια μαγαζιά που παίζαν Rock-Blues-Metal κλπ κλπ και όχι μουσική της μόδας.

Εγώ δεν νομίζω οτι φταίει ο κόσμος ή οι μουσικοί για το θέμα "Τα Μαγαζά" στην ελλάδα. Φταίει το γεγονός ότι μάθαν ΟΛΟΙ στο γρήγορο κέρδος. "Πόσο κάνει η νέα XXX κονσόλα; Τι; πόσο; και πότε θα κάνω εγω απόσβεση ρε". Αλλο 300 και άλλο 3000. Αυτό που ξέχνούν είναι το οτι αν τον κερδίσεις τον "πελάτη" με τον ήχο, το AC, το service κλπ κλπ δύσκολα τον χάνεις. Ελπίζω να μήν σας έπριξα

:wink:

Γιάννης.......

Αν ξέρει κανείς κανένα τέτοιο "μαγαζί" να μου το πει......

 
στην κουμμουνιστικη βουλγαρια , στην κουμμουνιστικη ρουμανια , στην κουμμουνιστικη ρωσσια , και αξιολογες μουσικες σκηνες υπαρχουν , και αξιολογα μουσικα γυμνασια - λυκεια , ενω στην ευρωπαικη και μοντερνα πρωτοποριακη ελλαδα υπαρχει ο κακος μας ο καιρος .

για να κρυωσει λιγο ο κακος μας ο καιρος και να ανοιξουνε παλι καποιες σκηνες - ονοματα δεν λεμε - να δουμε τι θα δουμε φετος

σκηνες μουσικες ή τιποτα αλλο ? γιατι και ο μαγος μανιτου της φυλης μου σε σκηνη μενει ... χρονια τωρα .

 
Μία ακόμα ιστορία βγαλμένη από τις τραυματικές μου εμπειρίες στον χώρο των «μουσικών σκηνών»…Ο Θεός να τις κάνει μουσικές….

-Καλησπέρα. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο χθες. Ήρθα να δω το χώρο και τον εξοπλισμό σας.

-Καλώς τον. Κάνε τη βόλτα σου στο μαγαζί και κοίταξε ότι θέλεις.Ο προηγούμενος ηχολήπτης ήταν καλός αλλά έπινε ρε παιδάκι μου. Και τότε τρελαινόταν… δεν ήξερε τι έκανε. Έβριζε και πέταγε ποτήρια στους μουσικούς…

-(Χμμμμ. Για να δούμε τι θα δούμε…) Πού είναι η κονσόλα;

-Εδώ εδώ. Έλα από μέσα. Στην μπάρα… Εκεί στη γωνία… Μπροστά απ τα Cutty Shark…

-Πού;;;

-Στη γωνία είπαμε. Πάντα εκεί την είχαμε.

-Και τι ακούγατε?

-Εμείς ? Ο κόσμος να ακούει. Εμείς τι να ακούσουμε. Τα έχουμε μάθει. Κάθε βράδυ τα ίδια..

-(Εδώ είμαστεεεε. Spirit folio 16/4/2.. Στη φτήνια Τι να άκουγε ο προκάτοχος μου από δώ? Πάντως για να πιει δεν έψαχνε καθόλου. Όλα δίπλα…)

Και τι παίζετε εδώ?

- Έντεχνα, λαϊκά, ρεμπέτικα και Rock. Ανάλογα τον κόσμο. Εκτός απ το μόνιμο σχήμα παίζουν και γκρουπάκια 2 φορές τη βδομάδα. Τις ψόφιες μέρες. Έτσι να μη κλείνει το μαγαζί. Και έχουμε και ένα θεατρικό τις Τετάρτες με πιάνο κιθάρα και 2 φωνές. Ξέρεις εδώ δε παίζουμε δυνατά. Όλα παίζουν με μικρόφωνα. Δεν υπάρχει τίποτε ηλεκτρικό.

-Και που χωράνε στην Spirit?

-Ε όσα χωράνε. Το πιάνο ακούγεται και από μόνο του. Εδώ είναι και ένα πράμα να δεις πως το λένε….

-Alesis midiverb το λένε. Reverb είναι.

-Καλά εσύ τα ξέρεις αυτά.

-Οι ενισχυτές που είναι?

-Εδώ κάτω απ τη σκηνή. Σήκωσε τη μοκέτα και θα τους δεις. Πάνω στο καφάσι απ τις μπύρες να μην είναι στο πάτωμα…Είναι χειροποίητοι. Τους έφτιαξε ένας φίλος ηλεκτρονικός που αγοράσαμε και την κονσόλα. Μας έκανε καλή τιμή. Και τα ηχεία χειροποίητα. Και φτηνά. Αυτός τα έφτιαξε. Είναι με μεγάφωνα Philips.Έχει και δυο μεγάφωνα εδώ κρεμασμένα πάνω απ τους μουσικούς. Να ακούνε. Τι να ακούνε? Δε τα βαρέθηκαν? Γι αυτό κουφαίνονται και μετά γκρινιάζουν και τους φταίνε τα μηχανήματα. Εσύ πάντως αν σου λένε τίποτε να τους στέλνεις σε μένα. Η το πολύ πολύ κάνε πως πειράζεις κανένα κουμπάκι να τους ξεφορτώνεσαι. Τα ξέρετε εσείς αυτά οι ηχολήπτες αυτά…. Λοιπόν τι λες? Καλά δεν είναι? Δε δίνουμε βέβαια πολλά. Δυστυχώς δε βγαίνει το μαγαζί. Αλλά έχει κάθε μέρα δουλειά. Ότι πίνεις τσάμπα και τις γιορτές θα βγαίνουν και τα έξτρα σου. Μου είπαν πως είσαι καλός και ξέρεις τη δουλειά…

-¶στο καλύτερα Ίσως μια άλλη φορά… Μη μου ‘ρθει απότομο το πολύ …χειροποίητο και το πολύ …έξτρα. Να μη συμμετάσχω στο έγκλημα. Κάποτε δεν ήξερα. Τώρα τουλάχιστον ξέρω. Αν δώσουμε και την υπόλοιπη ψυχή που μας απόμεινε δεν θα χουμε πια τίποτα… Καληνύχτα… Και καλές δουλειές να έχετε…

ΥΓ: Πάσα ομοιότης με πρόσωπα και καταστάσεις ΔΕΝ είναι συμπτωματική

 
2 πράγματα χρειάζονται παιδιά:

1) Να έχει κάποιος λεφτά για να κάνει την αρχική επένδυση:καλαίσθητο χώρο,καθαρές τουαλέτες,πολύ καλό ηχητικό σύστημα ικανό να παράγει "cd quality", καθαρά ποτά,σωστό service, άνετο και καλαίσθητο stage, σωστά σχεδιασμένο φωτισμό (δυναμικός αν πρόκειται για "ορθάδικο",στατικός με "σκηνές" αν είναι σαν τον Σταυρό π.χ.)

Τέλος,να ενσωματωθούν στο αρχικό κεφάλαιο και τα έξοδα για την διαφήμιση.

2) Band control,κοινώς οι άσχετοι έξω.

Πιστεύω πως ο Σταυρός έχει και τα δύο γιαυτό μαζεύει το μαρούλι,ενώ η αρχιτεκτονική εν μέρη το πρώτο μονο.Όταν πας στο Σταυρό,ξέρεις (κατα 70%) πως θα ακούσεις καλή μουσική από καλούς παίχτες και ο χώρος θα σε κάνει να νιώσεις άνετα. (θα δεις και ωραίες φατσούλες!)

Έτσι,όταν υπάρχουν αυτά τα δύο στοιχεία σε ένα χώρο,αυτό κάνει καλό και στο ίδιο το μαγαζί (μαζεύει κόσμο όπως είπαμε) αλλά και στους διάφορους wannabeastar τύπους που βλέπουν πως για να παίξεις σε μια σοβαρή σκήνη πρέπει να έχεις το κάτι παραπάνω,και αυτο σε κάνει να πασχίζεις πιο πολύ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top