Moυσικές Σκηνές

Gommer

Νέο μέλος
Μηνύματα
337
Πόντοι
16
Moυσικές Σκηνές

Θα ήθελα να ρωτήσω για την γνώμη σας περί των μουσικών σκήνων στην Αθήνα.Αυτό που με προβληματίζει ειναι ότι το 90% των μαγαζιών διαθέτουν ροκ μπάντες μετριότατης ποιότητας λόγο κόστους.Γιατί οι μαγαζάτορες είναι τόσο τσιγκούνιδες και δεν επενδύουν σε groups που πληρωνονται καλα και παιζουν αναλογα?

Γιατι οι μαγαζατορες βασιζονται στο κοσμο που θα φερει μονο το group????

Ευτυχως που υπaρχει ακομα το Half-Note αντε και το House of Art.

 
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στις μουσικές σκηνές αλλά γενικότερα θέμα νοοτροπίας. Είμαστε που είμαστε λίγοι, πέφτουν στη μέση ο βεντετισμός και οι παρεξηγήσεις και οι σηκωμένες μύτες, και η γυφτιά των μαγαζιών που φυσικά και δεν πληρώνουν, και τελικα καταλήγουμε να ζούμε την ίδια μιζέρια.

Αλλά μην πας μακριά. Θες ένα rock cafe με ήσυχο καθαρό περιβάλλον για να πας με την κοπέλλα σου. Που θα το βρεις που 1-2 γνωστά ήδη έκλεισαν; 1-2 άλλα το γύρισαν σε λαικές καφετέριες; Προφανώς το κλίμα δεν ευδοκιμεί στην Ελλάδα.

 
Moυσικές Σκηνές
Γιατι οι μαγαζατορες βασιζονται στο κοσμο που θα φερει μονο το group????

Στην Ελλάδα, φίλε μου, άμα δε βάλεις διπλοπενιά στο προγραμμά σου είσαι καταδικασμένος. Διότι μόνο έτσι γεμίζει το μαγαζί (με άσχετους).

Αλλοιώς μια ζωή θα κουβαλάς στα live σου φίλους σου, φίλους φίλων, λοιπούς κινητοποιηθέντες από έναν ευρύτερο κύκλο ξαδερφών, συναδέλφων στην πρωινή δουλειά, και λοιπώνγνωστών και συγγενών οι οποίοι θα πληρώνουν 7 € την κόκα-κόλα για να σε δουν. Και θα προσπαθήσεις να πείσεις τον εαυτό σου ότι όλα αυτά γίνονται τώρα αλλά εσύ αξίζεις και αγαπάς αυτό που κάνεις και, δε μπορεί, θα καταφέρεις στο χάλι-club που παίζεις να σταθεροποιήσεις το ακροατήριο σου, αλλά λες και σε κυνηγά μια κακιά κατάρα, εκεί μετά τα Χριστούγεννα ο κόσμος θα λιγοστεύει και ο μαγαζάτορας θα αρχίσει να σου κόβει τα πρώτα λεφτά, και ο μπασίστας που είχες βρει το καλοκαίρι θα φεύγει γιατί αυτός δε δουλεύει τζάμπα και, και, και...

Και συνειδητοποιείς περνώντας τα χρόνια ότι όλα αυτά δεν έχουν καμια (επαγγελματική) προοπτική, διότι ποιός έγινε διάσημος μέσα απο αυτή τη διαδικασία, και πως μεταφράζεται υλικά αυτή η όποια διασημότητα; Πίπες.

Οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι το μόνο που σου μένει να κάνεις είναι να υπηρετείς τίμια και ευσυνείδητα την ψωνάρα σου γιατί αυτό αγαπάς: Τη στουντιίλα, το ουίσκι με πάγο στον ενισχυτή που κουβάλησες στον ώμο δυο τετράγωνα απο κει που βρήκες να παρκάρεις, και, εάν είσαι σαν τη δικιά μου περίπτωση, να ευχαριστείς την όποια πιθανή ανώτερη δύναμη που η γυναίκα που διάλεξες είναι κι αυτή μουσικός και σε στηρίζει αντί να σου γκρινιάζει που κάθε τρείς μέρες έχεις πρόβα βραδιάτικα...

Νομίζω ότι εν τέλει κάπως έτσι έχουν τα πράγματα.

Δημήτρης
 
Νομίζω ότι το επίπεδο του εξοπλισμού είναι ανάλογο των εσόδων του μαγαζιού. Δεν μπορεί να κυνηγάς πελάτες με το τουφέκι και την ίδια στιγμή να επενδύεις εκατομμύρια. Όπου πεφτει το μαρούλι εκεί υπάρχουν και τα αντίστοιχα μηχανήματα. Ο Σφακιανάκης π.χ. χρησιμοποιούσε κονσόλα Μidas. Βέβαια οι απαράδεκτες ενορχηστρώσεις καταστρέφουν έτσι και αλλιώς τον ήχο... αλλά αυτό είναι άλλο θέμα :)

 
Και τώρα μερικες κουβεντες βγαλμενες απο την ζωη... τις έχω ακούσει με τα αυτιά μου ενώ έπαιζε το support group...Είναι τωρα ο ηχοληπτης αραχτος στον ακαλυπτο με το φραπεδακι με τις 29 ζαχαρες...το group πανω στην σκηνη τα δινει ολα ... σε μια φαση γυριζει ο τυπος και λεει : Χμμ, η κιθαρα θελει λιγα μπασα... αλλά δεν γ***τε... :o . Μετά από λιγο συνεχιζει : Και η φωνη πικαρει ... αλλά δεν γ***τε :? 8O ! Είχα μείνει με το στομα ανοιχτο!!!

Πάντως να σημειωσω πως απο τα πιο ενταξει ατομα που εχω συναντησει στην σκηνη ειναι ηχοληπτες . Ειναι και αυτοι αρρωστοι με την μουσικη ... Βεβαια αυτό ισχυει συνηθως στα studios γιατι στα live τις περισσοτερες φορες ειναι ασχετοι...

 
File Feather an se eixa mprosta mou mallon tha sou esfiga to xeri me afta pou les peri provon kai entaseon!!!

Oso gia to gegonos oti oi mpantes den exoyn pou na paixoyn kai kataligoyn se afta ta magazia diagono diagonios kai kathetos!!

Yparxoun polla magazia pou exoun kapoia standards stin poiotita ton group pou tha filoxenisoun.Oxi mpate skyloi aleste.O kathe 16 hronos pitsirikas(sxima logou) meta apo 3 proves nomizei oti exei vgalei repertorio 30 kommation!!Ta pira pali sto kranio!!! :evil:

Telos panton to mousiko theatro toulaxison diafimizetai sto athinorama pou kati einai kai afto.

Den xero re paidia, ego eimai poly provlimatismenos :?:

Afou mou erxetai na paro ena xodrodaneio na ta xoso kai na ftiaxo ena xoro opos nomizo ego oti tha einai ok.

Oson afora to Agellakh ton Illegal Operation mia xara hxoliptis einai.

H banda ftiaxnei ton hxo paidia!!!Oxi o ixoliptis.Otan h banda exei mialo kai feeling kai o enas akouei ton allon as min yparxei ixoliptis.

 
Να αναφερθώ και στις μουσκες σκηνες της επαρχίας ή θα βαλουμε τα γέλια (ή τα κλάματα αναλόγως) όλοι?

 
Ο Gommer έγραψε:

H banda ftiaxnei ton hxo paidia!!!Oxi o ixoliptis.Otan h banda exei mialo kai feeling kai o enas akouei ton allon as min yparxei ixoliptis
Μεγάλο λάθος!!!! Είναι διαφορετικό να ξέρεις μουσική και να έχεις ασχοληθεί λιγάκι με τον ήχο σου (εμπειρικά και συγκριτικά)(για τον μουσικό μιλώντας) και διαφορετικό να ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ τον ήχο (για ηχολήπτες μη "εμπειρικους" μιλώντας). Είναι πολύ δύσκολο (μιλώντας απο προσωπικές εμπειρίες και όχι μόνο) να συνδιάσεις και τα δυο...

Αν ασχοληθείς και συ με τον ήχο διεξοδικά θα το δείς και μονος σου...

Τωρα που το σκέφτομαι το reply αυτό θα έπρεπε να ήταν σε άλλο θέμα γιατι ξεφεύγει :roll:

 
Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να ξέρει τον Christopher Cross' date=' (sailing, ride like the wind - που το χουν πει και οι Saxon) ή να αυτοκτονήσω τώρα?[/quote']
Εντάξει, δεν τον ξέρουμε τον τύπο, συγγνώμη! Δεν είναι κι ο Ian Gillan! Προφανώς είναι βαρβάτος μουσικός, και η μπάντα του το ίδιο αλλά το θέμα είναι ότι όταν είσαι τόσο φτασμένος, δεν περιμένεις τον εξοπλισμό που θέλεις από τον διοργανωτή, φροντίζεις ο ίδιος να υπάρχει ή το κανονίζει η εταιρία σου αφού έρθει σε επαφή με τους οργανωτές της συναυλίας. Τώρα αυτά τα pdf δεν σημαίνουν και τίποτα, μόνο μούρη είναι... Σε ό,τι αφορά την επαρχία, η κατάσταση είναι χύμα επειδή υπάρχει η λανθασμένη άποψη ότι οι άνθρωποι εκεί δεν ακούν μουσικές τύπου rock, jazz και τέτοια, παρά μόνο σουξεδάκια ή τραγούδια του τόπου τους. Αυτά είναι αηδίες και με κάτι τέτοια έχει χαλάσει όχι μόνο η επαρχία αλλά το ίδιο θα γίνει σύντομα και στην Αθήνα (ή μάλλον θα χειροτερέψει γιατί ήδη έχει αρχίσει να χαλάει).
 
Απλά δεν υπάρχουν (μουσικες σκηνες στην επαρχία) και αυτές που υπήρχαν έχουν γινει σκυλάδικα. Επίσης κάποια σκυλάδικα φέρνουν δυο φορές τον χρόνο τους blues wire αι την μελίνα κανά και φοράν την μάσκα της "μουσικης σκηνής".

Εντάξει έγινα ισοπεδωτικός...

Αυτές οι λίγες μουσικές σκηνές στην επαρχια πάντως είναι αθλίως εξοπλισμένες (σχεδόν προπολεμικά.) Ουτε καν behringer...

 
Εγώ το λέω με πλήρη συνείδηση: μιά χαρά είναι τα Behringer! Αν περιμένω από τον κάθε σπάγκο να περιμένει να κλείσει 20 χρόνια η κονσόλα για να "βγάλει τα λεφτά της", κλάφτα! Και έχω παίξει σε αρκετά μέρη όπου παιζόντουσαν κάτι τέτοια, μηχανήματα τόσο παλιά που όχι μόνο δεν δούλευαν σωστά (έως και καθόλου ενίοτε) αλλά ήταν επικίνδυνα γιατί υπήρχε η αίσθηση "τώρα θα κάνει τζιζ". ¶ρα, όπου δείτε Behringer, μπείτε άφοβα! :lol:

 
KAΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΙΒ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΚΑΛΛΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΟΥΜΕ

1. ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΟΙ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ" ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΠΙΝΑ ΓΚΑΡΣΟΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ.

2. ΚΑΚΟΣ ΗΧΟΣ - ΦΤΗΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

3. ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

4. ΓΚΡΟΥΠ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΣΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ROYAL ALBERT HALL.

5. NOOΤΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΣΤΑ ΓΚΡΟΥΠ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ

ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΗΞΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΑΝΟ ΕΙΝΑΙ:

1. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΤΖΑΜΠΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ - ΝΑ ΜΗ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ - ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΟΝΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΛΕΦΤΑ?

ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΜΑΓΑΖΙ 50-100 ΑΤΟΜΩΝ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ 100-150 ΕΥΡΩ

ΣΗΜΑΙΝΕΙ 20-30 ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΜΟΙΒΗ. ΣΙΓΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!! ΙΣΑ ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΧΟΡΔΕΣ Η ΜΠΑΚΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΚΟΝΟΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ? ΝΑΙ ΝΑ ΚΟΝΟΜΙΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΩ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ 3000-4000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΝΕ ΜΕΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ. ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙΤΙΣ ΟΚ!!! ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ Ο ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ

2. ΠΑΙΖΩ ΓΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

3. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Ο ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΤΗ.

4. ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ

ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ?

ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΚΗΝΕΣ

ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠ?

ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΣΩ ΝΤΕΜΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΑΔΙΣΚΟΓΡΑΦΗΤΑ ΓΚΡΟΥΠ ΚΑΙ ΒΑΛΤΑ SUPPORT ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΥΛΙΚΗ ΑΜΟΙΒΗ, ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΛΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ΣΕ ΚΟΙΝΟ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ "ΑΚΟΥΣΕΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ.

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Η ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ?

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ

ΙΝTERPAUL

 
Απόλυτα σωστά όσα είπε ο Interpaul αλλά σε ένα από αυτά θα διστάσω κάπως γιατί είναι μάλλον ουτοπικό. Εννοώ το θέμα του εξοπλισμού των μουσικών σκηνών, αφού δεν υπάρχει μαγαζάτορας (εξαιρούνται κάποιες μεγάλες και ονομαστές σκηνές) που θα επενδύσει παραπάνω από 1 χιλιάρικο για ικανοποιήσει τον μουσικό και πολλά λέω μάλλον! Δεν πιστεύω ότι το να μη δώσει αμοιβή θα τον συγκινήσει και πολύ αν είναι να ξοδέψει τόσα λεφτά με τη μία (άσχετα αν αυτός ο εξοπλισμός θα διαρκέσει για καιρό και θα βγάλει και κέρδος, αυτό είναι κάτι που δεν μας ενδιαφέρει εδώ) και μάλιστα μόνο και μόνο για να ευχαριστήσει τη μπάντα. Λάθος αλλά πραγματικότητα. Αυτή είναι η μόνη ένσταση. Κατά τα άλλα, συμφωνώ ανεπιφύλακτα. :wink:

ΥΓ. feather, όντως υπάρχουν απείρως καλύτερες εταιρίες αλλά από το να παίζω με την κονσόλα που βγήκε από τις ανασκαφές, προτιμώ τη Behringer, τουλάχιστον θα λειτουργεί κανονικά.

 
¶στα φίλε μου, μεγάλη πίκρα το θέμα... Σκηνικό από μουσική σκηνή

(λέμε τώρα) λοιπόν: έχω κανονίσει να πάω στο μαγαζί για να οριστικοποιήσω ημερομηνία, ώρα, τιμή εισιτηρίου και λοιπά ρουτινιάρικα. Μόλις τελειώνουν οι διαπραγματεύσεις, μου λέει λοιπόν ο τύπος με απίστευτη άνεση το καλό... "Μήπως μπορείς να περάσεις αύριο το βράδυ να μου φέρεις καμιά αφίσα να βάλω έξω από το μαγαζί;" Και συνεχίζει λέγοντας "αύριο όμως γιατί αύριο έχω live και μετά θα έχω καμιά βδομάδα αργότερα και δεν μας παίρνει να το αργήσουμε τόσο!" Εν τω μεταξύ, ο φίλος να μένει 10 λεπτά από το μαγαζί, να ήταν και μακριά γαμώτο... Έχουμε και λέμε:

1) Είχε την απαίτηση να προλάβω να βγάλω σε 1 μέρα αφίσες (και τις ήθελε και καλές όπως είπε)...

2) Και να πρόφταινα, ούτε που ρώτησε αν είχα τη δυνατότητα να ξηλωθώ για να τον διευκολύνω...

3) Δεν σκέφτηκε καν να κάνει ένα κόπο μισής ώρας για να έρθει στο μαγαζί κάποια άλλη στιγμή πέραν της δουλειάς του και έριξε το μπαλάκι σε μένα...

Καλά, για να αναλάβει αυτός αφίσες και διαφήμιση; Το μόνο που μου είπε ήταν "το μαγαζί δεν έχει στάνταρ πελατεία, άρα όσα φέρετε είναι η δουλειά. Κανονίστε κόσμο και εισιτήρια, τα έξοδά μου είναι τόσα. Στο τέλος του live δεν θέλω να έχω μπει μέσα". Το πώς θα έρθει κόσμος πέρα από γνωστούς και φίλους μας νοιάζει; Φυσικά και όχι!

Σε άλλο μαγαζί (και πολύ γνωστό μάλιστα) μου ζήτησαν να προπληρώσω τα έξοδα ή να προπωλήσω τα εισιτήρια 1 μήνα πριν γιατί ήθελαν να είναι σίγουροι για τα λεφτάκια τους! Και μιλάμε για τετραψήφιο αριθμό ευρώπουλων, έτσι; Μην είμαστε και ψιλικατζίδες!

Ξυλίκι που τους χρειάζεται... :evil:

 
νεο quiz: ποια ιστορικη μουσικη σκηνη της αθηνας' date=' αφου γλιτωσε παρα τριχα το καψουρομπουζουκο, ζει νεες "λαμπρες" στιγμες με ντεκορ "καμπαρε"? ο τυχερος/-η κερδιζει μια ατακα δωρο για να πει στους πωλητες του μακα. :lol:[/quote']
¶ουτσ... :D Αυτό πόνεσε.

Πράγματι τα μαγαζιά έχουν (γενικότερα) χαλάσει...

Feather υπάρχουν μουσικοί σύλλογοι???Μπορείς να αναφέρεις κάποιους ή μεικές διευθύνσεις, τηλέφωνα κλπ???

Thanks
 
Μάλλον όπως τα λέει ο feather είναι τα πράγματα, με μιά διαφορά όμως. Δεν είναι ίδια η δουλειά του μουσικού και του ταξιτζή (και πολλών άλλων), από πλευράς σοβαρότητας για τους άλλους τουλάχιστον. Εννοώ πως αν οι μουσικοί απεργήσουν ή κάτι τέτοιο, οι μόνοι που θα νοιαστούν πραγματικά είναι οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών και όσοι δουλεύουν σε αυτά. Πόσοι να είναι αυτοί, ας πούμε 5-10 χιλιάδες άτομα. Κι αυτοί θα νοιαστούν μόνο επειδή δεν θα πάρουν χρήμα. Όλος ο υπόλοιπος κόσμος δεν θα πειραχτεί ιδιαίτερα να μη βγει και 2 βράδια. Αντίθετα, αν απεργήσει ο κλάδος της ταρίφας, ένα σωρό κόσμος που εξαρτάται καθημερινά από ένα μεταφορικό μέσο και δεν έχει αμάξι ή δεν βολεύονται με τις κάθε είδους συγκοινωνίες θα είναι ανήμποροι να εξυπηρετηθούν (βάλε μόνο συνταξιούχους και ασθενείς που εκ των πραγμάτων δεν έχουν άλλο μέσο από τους γνωστούς και τους ταρίφες και έχεις λαό). Είναι και το κόλλημα πολλών που δεν θέλουν να ταλαιπωρούνται και δεν χρειάζεσαι άλλα. ¶ρα, δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει και πολλή συγκίνηση για τις κινητοποιήσεις των μουσικών. Δεν χάνουμε τίποτα να δοκιμάσουμε αλλά δεν περιμένω κάτι πλέον, συγγνώμη για την απαισιοδοξία...

 
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ : ΝΑ ΜΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΑΩΜΑΤΑ.

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.

Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΝΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΙ

ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΨΩΝΙΟ ΤΟΥ LIVE ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΚΟΜΑΘΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΣΕ ΕΥΚΟΛΟ ΧΡΗΜΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΥΣΦΗΜΙΖΕΤΑΙ.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΕΙΣ. ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΜΗΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΙ ΤΙΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ?

ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΕΒΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ?

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΡΑΞΕΚΟΥΡΔΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΘΑΡΟΜΠΑΣΣΙΣΤΕΣ Η ΤΟΝ ΝΤΡΑΜΕΡ ΝΑ ΞΕΚΟΥΦΑΙΝΕΙ ΚΟΣΜΟ ?

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΡΙΟΥΣ ΚΑΡΑΦΑΛΤΣΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑΡΕΣ...........!!!!!!!!!!!

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΗΧΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ

ΑΜΦΟΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ,ΕΡΩΝ?

ΠΧ : ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΦΙΣΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΜΕ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ / ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΜΟΙΒΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΛΑΙΒ ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΚΟΣΜΟΥ ΠΧ 10 ΕΥΡΩ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΙΣΑ ΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΞΟΔΑ.

ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΕΓΑΡΑ -42 ΧΛΜ ΜΑΚΡΙΑ- ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΕΝΟ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΥΤΕ ΕΥΡΟ ΑΜΟΙΒΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ 85 ΧΛ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΚΑΗΝ ΚΑΚΩΣ 15-20 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΗ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.

ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΘΗΚΑ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 300 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ LIVE DEN EKI.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ

 
Συμφωνώ κι εγώ με την ιδέα του συμφωνητικού! Σχετικά με τη ρήτρα που ανέφερε ο feather, ως αρχική βάση προτείνω το εξής: σε περίπτωση που τα πράγματα δεν είναι όπως τα θέλουμε να υπάρχει κάποιο (σεβαστό) ποσό ως αποζημίωση για το δυσκόλεμα της ζωής μας κατά τη διάρκεια της συναυλίας ή εναλλακτικά ακόμα και τη δυνατότητα να αναβληθεί/ακυρωθεί το live σε όποια στιγμή επιλέξουν οι μουσικοί (πιό τραβηγμένο αλλά και πιό σωστό κατά τη γνώμη μου). Πώς το ακούτε;

 
Φίλε feather πολύ καλή η πρόθεση σου.

Το προσύμφωνο ανέλαβε να κάνει γνωστό δικηγορικό γραφείο για τους επισκέπτες του Noiz.gr, βάσει τωνπαραπάνω δεδομένων και θα ανάρτηθεί για download σύντομα..

Αν έχετε να προσθέσετε κάτι... σφυρίξτε!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top