- Μηνύματα
- 5,446
- Πόντοι
- 1,058
Το έχω γράψει πολλές φορές αλλά να άλλη μία:
Ο διαχωρισμός δίκυκλα-αυτοκίνητα-πεζοί είναι εντελώς ανώφελος καθότι πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους. Καταρχήν όλοι μας είμαστε και πεζοί. Δευτερευόντως, πολλοί οδηγούν και αμάξι και μηχανή. Αλλά κι αυτοί που οδηγούν μόνο το ένα ή το άλλο, διακατέχονται από την ίδια ακριβώς νοοτροπία απλά γιατί είναι Έλληνες που οδηγούν σε ελληνικούς δρόμους. Στο ίδιο ακριβώς state of mind βρίσκεται και ο μοτοσικλετιστής που μπαίνει ανάποδα και περνάει αβέρτα κόκκινα, με τον αυτοκινητιστή που οδηγεί στην εθνική οδό όπως στο χωριό του, μιλώντας στο κινητό, αλλάζοντας λωρίδες κατά βούληση χωρίς φλας, χωρίς να κοιτάζει στον καθρέπτη κλπ.
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε παραπάνω, οι συμπεριφορές αυτές, θα σταματήσουν μόνο αν αρχίσουν να τιμωρούνται αυστηρά και χωρίς καμία εξαίρεση. Επίσης ονειρεύομαι την εποχή που δε θα παίρνουν δίπλωμα άνθρωποι που δεν ξέρουν να οδηγούν. Αυτά στην Ελλάδα μπορεί να γίνουν σε καμιά 50αριά χρόνια.
Γενικώς η χαλαρότητα στην επιβολή του νόμου είναι κάτι σαν ελληνικό έθιμο αλλά προσωπικά δεν το βρίσκω παράξενο. Όταν έχεις ένα κράτος-παρωδία το οποίο σχεδόν σε όλα τα πεδία δραστηριότητάς του λειτουργεί με όρους "κάνω τα στραβά μάτια", τίποτα δεν μπορεί να γίνει σωστά. Κι όσο κι αν σε διάφορους τομείς το κακό είναι σχετικά μικρό (βλ. αντικαπνιστικός νόμος π.χ.), στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς και της τήρησης του κ.ο.κ. το τίμημα είναι τεράστιο.
Θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, ο σωστός τρόπος να οδηγείς είναι να ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ μόνιμα και ανά πάσα στιγμή από τα γύρω σου οχήματα κάποια αναπάντεχη κίνηση χωρίς καμία προειδοποίηση. Επίσης, βλέμμα στους καθρέπτες όσο πιο συχνά γίνεται ανεξαρτήτως του αν έχεις σκοπό να αλλάξεις πορεία. 50% των μαλακιών ξεκινούν εκτός του οπτικού σου πεδίου. Αυτά ακριβώς είχα πει και σε Καναδό φίλο ο οποίος θα ερχόταν για κάποια χρόνια να μείνει εδώ και με ρώτησε περί οδήγησης.
Μέχρι να αποκτήσουμε σοβαρή αστυνόμευση και κατ' επέκταση οδική/οδηγική συνείδηση (αν και όταν) , εύχομαι σε όλους μας καλή τύχη.
Ο διαχωρισμός δίκυκλα-αυτοκίνητα-πεζοί είναι εντελώς ανώφελος καθότι πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους. Καταρχήν όλοι μας είμαστε και πεζοί. Δευτερευόντως, πολλοί οδηγούν και αμάξι και μηχανή. Αλλά κι αυτοί που οδηγούν μόνο το ένα ή το άλλο, διακατέχονται από την ίδια ακριβώς νοοτροπία απλά γιατί είναι Έλληνες που οδηγούν σε ελληνικούς δρόμους. Στο ίδιο ακριβώς state of mind βρίσκεται και ο μοτοσικλετιστής που μπαίνει ανάποδα και περνάει αβέρτα κόκκινα, με τον αυτοκινητιστή που οδηγεί στην εθνική οδό όπως στο χωριό του, μιλώντας στο κινητό, αλλάζοντας λωρίδες κατά βούληση χωρίς φλας, χωρίς να κοιτάζει στον καθρέπτη κλπ.
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε παραπάνω, οι συμπεριφορές αυτές, θα σταματήσουν μόνο αν αρχίσουν να τιμωρούνται αυστηρά και χωρίς καμία εξαίρεση. Επίσης ονειρεύομαι την εποχή που δε θα παίρνουν δίπλωμα άνθρωποι που δεν ξέρουν να οδηγούν. Αυτά στην Ελλάδα μπορεί να γίνουν σε καμιά 50αριά χρόνια.
Γενικώς η χαλαρότητα στην επιβολή του νόμου είναι κάτι σαν ελληνικό έθιμο αλλά προσωπικά δεν το βρίσκω παράξενο. Όταν έχεις ένα κράτος-παρωδία το οποίο σχεδόν σε όλα τα πεδία δραστηριότητάς του λειτουργεί με όρους "κάνω τα στραβά μάτια", τίποτα δεν μπορεί να γίνει σωστά. Κι όσο κι αν σε διάφορους τομείς το κακό είναι σχετικά μικρό (βλ. αντικαπνιστικός νόμος π.χ.), στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς και της τήρησης του κ.ο.κ. το τίμημα είναι τεράστιο.
Θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, ο σωστός τρόπος να οδηγείς είναι να ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ μόνιμα και ανά πάσα στιγμή από τα γύρω σου οχήματα κάποια αναπάντεχη κίνηση χωρίς καμία προειδοποίηση. Επίσης, βλέμμα στους καθρέπτες όσο πιο συχνά γίνεται ανεξαρτήτως του αν έχεις σκοπό να αλλάξεις πορεία. 50% των μαλακιών ξεκινούν εκτός του οπτικού σου πεδίου. Αυτά ακριβώς είχα πει και σε Καναδό φίλο ο οποίος θα ερχόταν για κάποια χρόνια να μείνει εδώ και με ρώτησε περί οδήγησης.
Μέχρι να αποκτήσουμε σοβαρή αστυνόμευση και κατ' επέκταση οδική/οδηγική συνείδηση (αν και όταν) , εύχομαι σε όλους μας καλή τύχη.