Μικροφωνο φωνης για λαιβ. Ποιο;;;;

Γιωργος Χατζ.

Νέο μέλος
Μηνύματα
42
Πόντοι
6
Γεια σας!! Θελω ενα μικροφωνο μεχρι 200 ευρω δυναμικο που να εχει αντοχη στο feedback. Λεω τραγουδια ποπ-εντεχνα οπως αναστασιαδη, ροκκο, ονιραμα κλπ κ η φωνη μου δεν ειναι δυνατη.

Ποιο θα μου προτεινατε εκτως απο το sm58a;;

Η αποψη σας για το Electro-Voice n/d967;;

 
έλα μου ντε... ποιο?

το κλασικό sm58, που (μάλλον) απαξιώνεις, αποτελεί (δικαίως) επί σειρά πολλών ετών, "πανάκεια" δια πάσαν (live) χρήσην και μ@λ@κ#ίαν (ειδικά στους ελληνικούς -κατά κανόνα- "ηχoβάλτους"  :)) ...

τώρα επειδή παράλληλα, έτσι αόριστα "κακό" δυναμικό mic κοντά στα 200€ δεν γνωρίζω, το να σου παραθέσω κάποιο ή κάποια (μη ανησυχείς θα το κάνουν άλλοι φαντάζομαι) που εμένα μου έκαναν σωστά τη δουλειά μου ανἀ περίπτωση δεν νομίζω να σου είναι χρήσιμο (το google γι αυτό υπάρχει άλλωστε :))...

προσωπικά λοιπόν μπορώ μόνο να σου αναφέρω ότι προτείνω σε όσους μου θέτουν ανάλογα ερωτήματα (με εξαίρεση το να "ξέρω" καλά την φωνή του ενδιαφερόμενου που θα εμπιστευθεί την γνώμη μου) ...

"αγοράστε (ή δανειστείτε) ένα 58 να το έχετε πάντα μαζί σας ως "ασπιρίνη" και σε βάθος χρόνου "εκμεταλλευτείτε" κάθε ευκαιρία που μπορεί να σας δοθεί να τραγουδήσετε σε πραγματικές συνθήκες με οποιοδήποτε άλλο... τώρα όταν με το καλό (εύχομαι βραχυπρόθεσμα) υπάρξει κάποιο που (σε πάνω από 2-3 διαφορετικά PA)  περάσει από το "φλερτ σε έρωτα" με τα χούγια και την χροιά σας, ΑΓΟΡΑΣΤΕ το και "καλά στέφανα" (και σας μένει και ως "κουμπάρος" το sm)..." ;)

 
npap είπε:
έλα μου ντε... ποιο?

το κλασικό sm58, που (μάλλον) απαξιώνεις, αποτελεί (δικαίως) επί σειρά πολλών ετών, "πανάκεια" δια πάσαν (live) χρήσην και μ@λ@κ#ίαν (ειδικά στους ελληνικούς -κατά κανόνα- "ηχoβάλτους"  :)) ...

τώρα επειδή παράλληλα, έτσι αόριστα "κακό" δυναμικό mic κοντά στα 200€ δεν γνωρίζω, το να σου παραθέσω κάποιο ή κάποια (μη ανησυχείς θα το κάνουν άλλοι φαντάζομαι) που εμένα μου έκαναν σωστά τη δουλειά μου ανἀ περίπτωση δεν νομίζω να σου είναι χρήσιμο (το google γι αυτό υπάρχει άλλωστε :))...

προσωπικά λοιπόν μπορώ μόνο να σου αναφέρω ότι προτείνω σε όσους μου θέτουν ανάλογα ερωτήματα (με εξαίρεση το να "ξέρω" καλά την φωνή του ενδιαφερόμενου που θα εμπιστευθεί την γνώμη μου) ...

"αγοράστε (ή δανειστείτε) ένα 58 να το έχετε πάντα μαζί σας ως "ασπιρίνη" και σε βάθος χρόνου "εκμεταλλευτείτε" κάθε ευκαιρία που μπορεί να σας δοθεί να τραγουδήσετε σε πραγματικές συνθήκες με οποιοδήποτε άλλο... τώρα όταν με το καλό (εύχομαι βραχυπρόθεσμα) υπάρξει κάποιο που (σε πάνω από 2-3 διαφορετικά PA)  περάσει από το "φλερτ σε έρωτα" με τα χούγια και την χροιά σας, ΑΓΟΡΑΣΤΕ το και "καλά στέφανα" (και σας μένει και ως "κουμπάρος" το sm)..." ;)
Εδω κ 3 χρονια εχω το sm58.. αλλα νομιζω οτι τα εχει παiξει λιγο.. ισως φταιει η υγρασια, οι τουμπες που εχει φαει.. δε ξερω. γενικα ομως βλεπω οτι αλλα μικροφωνα ειναι μια χαρα κ με το δικο μου δυσκολευομαι να φτιαξω τον ηχο που θελω. κ παλι δεν τα καταφερνω οπως θελω.

Αλλα κ μια χαρα να ειναι το μικροφωνο μου κολλησε να παρω κ καποιο αλλο ;P

 
To AKG D5 ειναι ΙΜΗΟ καλυτερο μικροφωνο απο το 58αρι,το ιδιο και το Electro-Voice n/d967.Και τα δυο εχουν υψηλοτερο gain-before-feedback performance και ετσι ταιριαζουν σε ...σιγανες φωνες . 

 
Superfunk είπε:
To AKG D5 ειναι ΙΜΗΟ καλυτερο μικροφωνο απο το 58αρι.......εχει υψηλοτερο gain-before-feedback performance και ετσι ταιριαζει σε ...σιγανες φωνες .  
Προσυπογράφω εξ ιδίας πείρας.

Έχω παρατηρήσει όμως ότι το D5, σε σχέση με το 58, είναι σαφώς καλύτερο σε live συνθήκες και feedback αλλά λόγω του ότι έχει μία πιο "hifi" χροιά (κοινώς πιστότερη απόκριση στο εκάστοτε input ;) ) κολακεύει λιγότερο τις φωνές που χρειάζονται κάποια κολακεία (ε, χμ, γκουχ, γκουχ, ε, να γενικώς μιλάω, όχι για μένα) και χρειάζεται λίγο περισσότερη προσοχή από τον κονσολιέρη σε σχέση με το 58 που "κρύβει" μερικά πραγματάκια και είναι πιο εύκολο (ίσως γιατί όλοι το ξέρουν).

 
Το Akg D7 αξιζει τα λεφτα του σε σχεση με το D5;;

Για το sennheiser e935 τι εχετε να πειτε;

Γενικα για ζεστες φωνες και οχι τοσο δυνατες ποιο πιστευετε οτι θα ηταν το καλυτερο;

 
Γιωργος Χατζ. είπε:
Το Akg D7 αξιζει τα λεφτα του σε σχεση με το D5;;
Δεδομένης της διαφοράς (κοντά στο 150% επάνω !) θα έλεγα κατηγορηματικά όχι.

Άσε που στα δικά μου αυτιά, το D5 ακούγεται καλύτερα (πιο ισορροπημένο και λιγότερα πρίμα).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιωργος Χατζ. είπε:
Γενικα για ζεστες φωνες και οχι τοσο δυνατες ποιο πιστευετε οτι θα ηταν το καλυτερο;
Αυτο

http://www.thomann.de/gr/beyerdynamic_m88tg.htm

(εσυ ρωτησες ποιο ειναι το καλυτερο... ;D)

Το sennheiser e935 τι λεει;;
αμα η μπαντα σου παιζει δυνατα ξεχνα το.

 
με όλο το σεβασμό στους φίλους μου, για να μη μείνουν "λάθος" εντυπώσεις το "gain-before-feedback performance" δεν μπορεί επ ουδενί να θεωρηθεί αόριστα αξιόπιστο "κριτήριο" για σύγκριση δύο μικροφώνων....

λόγω πολλών παραμέτρων (ρύθμιση, τοποθέτηση ηχείων, χειρισμός από τον τραγουδιστή κλπ), δεν μπορούν (τουλάχιστον εύκολα) να υπάρξουν σε ένα σύνηθες live, συνθήκες τέτοιες για να δημιουργήσου το απαραίτητο "reference point", που θα βοηθήσει ώστε να εξαχθούν "ασφαλή" συγκριτικά συμπεράσματα...

ακόμα κι αν ο Κώστας πχ χρησιμοποίησε τα 2 mic εναλλακτικά στην ίδια θέση την ίδια χρονική στιγμή, μόνο και μόνο αν άλλαζε ο ηχολήπτης, τα συμπεράσματά του θα μπορούσαν να είναι, από λίγο έως πολύ διαφορετικά (είτε θετικά είτε αρνητικά υπέρ του ενός ή του άλλου)... για να μη πούμε για διαφορετικό PA, άλλον χώρο κλπ όπου η διάδραση της ευαισθησίας του όποιου mic σε κάποια-ες συχνότητες θα το κάνουν να λειτουργήσει "διαφορετικά" ως προς το feedback...

κι εδώ έρχεται το sm 58 του οποίου η "συνταγή" έχει αποδείξει σε βάθος χρόνου τον all around χαρακτήρα του (σε χιλιάδες χώρους με χιλιάδες και διάφορης ικανότητας ηχολήπτες)... πράγμα βέβαια που σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι όντως το D5 ή το αγαπημένο μου Beyerdynamic M88TG δεν είναι "καλύτερα" ως flat σημείο εκκίνησης (πριν μπει ανθρώπινο χέρι και αντίληψη)...

ΥΓ. τα ίδα σε ένα βαθμό θα μπορούσαν να ειπωθούν και για τις εκτιμήσεις συχνοτικής συμπεριφοράς, απλά σε αυτή την περίπτωση έστω και τυπικά, ένα διάγραμμα συχνοτικής απόκρισης μπορεί να "συνηγορήσει" ως προς την "αντικειμενικότητα" μιας εκτίμησης-κρίσης, που θα οδηγήσει σε μια αγορά...

για μια ακόμα φορά η θέση μου θα είναι "κάθετη" σε αυτό το σημείο...

πλην της αγοράς ας πούμε reference monitor (που η απειρία και η audio αρβύλα μπορεί να οδηγήσει "εύκολα" σε μια "κακή" επιλογή, το καθαρά προσωπικό αισθητήριο περί ήχου "πρέπει" να είναι το τελικό απόλυτο κριτήριο...

ΥΓ2 κι ένα "ωραίο"από τα πολλά παρόμοια που μου έχουν τύχει...

πριν από πολλάαα χρόνια σε ονομαστό σκυλομάγαζο της οδού Θηβών, νεούδι στο άθλημα, "βγάζω" τον αείμνηστο "μάγκα" Παναγιώτη Μιχαλόπουλο...

σε ατέλειωτα sound check δοκίμασα ότι δυναμικό υπήρχε εκείνη την εποχή (μέχρι και πυκνωτικά από το studio επιχείρησα να στήσω) για να τον ικανοποιήσω...

ο "διαβολἀκος" ανένδοτος και σταθερός στο "τι είναι αυτό ρε μικρέ... που είναι η φωνή μου..."

μην τα πολυλογώ (εδώ γελάνε), την στιγμή που η καριέρα μου κόντευε να λήξει άδοξα πριν καλά καλά ανατείλει, ο γιαραμπής οδήγησε μία από τις "γλάστρες" στο να αφήσει το μικρόφωνο της (ο θεός να το πει) στην καρέκλα του κυρ Παναγιώτη στο πάλκο...

νατονα λοιπόν να το τοποθετεί μετά από λίγο πριν τον πάρω χαμπάρι στο σταντ του και να μου λέει πάμε...

τα χρώματα που άλλαξα σίγουρα ξεπέρασαν σε αποχρώσεις τα κιλοτάκια της γλάστρας, αλλά ως εκ θαύματος όταν  ξεκίνησε να τραγουδάει το πρόσωπό του φωτίστηκε...

και ναι κύριοι την έβγαλε ευτυχισμένος όλη την σαιζόν με ένα μικρόφωνο (carol ή κάτι τέτοιο) από αυτά τα ροζουλί, φούξια που τα αγοράζαμε με το κιλό από την Πλατεία Βάθης για να τα κρατούν ως διακοσμητικό στοιχείο της υπόλοιπης εμφάνισής τους οι "γλάστρες"...

το μόνο που έκανε το τότε αφεντικό μου, ήταν να πάει να του αγοράσει ένα μαύρο (γιατί φούξια και Μιχαλόπουλος όσο νάναι :))...

ΥΓ3 όσοι αντέξατε να διαβάσετε μέχρι αεδώ κάτου, έχετε αν μη τι άλλο την συμπάθειά μου...

ήρωες... ;D

 
Ελεγα να απαντησω την ημερα που ανεβηκε το θεμα αλλα μετα διαβασα αυτο...

Γιωργος Χατζ. είπε:
Αλλα κ μια χαρα να ειναι το μικροφωνο μου κολλησε να παρω κ καποιο αλλο ;P
και αραξα στα κυβικα μου :P

...Και τα δυο εχουν υψηλοτερο gain-before-feedback performance και ετσι ταιριαζουν σε ...σιγανες φωνες .  
Τουλαχιστον για το d5 δεν ισχυει κατι τετοιο.

Δυο ειναι οι βασικες διαφορες με το sm58 που εχει το d5.

1) το d5 ειναι κατα 2,5dbακια πιο αναισθητο.

2) το d5 ειναι υπερκαρδιοειδες σε σχεση με το καρδιοειδες του sm58

Η πρωτη διαφορα εξηγει την εντυπωση του μη μικροφωνισμου που δινει το d5.

Σε καθε περιπτωση που:

Θα εχεις παρει σταθμη με το d5, εαν εισαι στα ορια, και αλλαξεις σε sm58 θα εχεις μικροφωνισμο.

Πρεπει να κανεις την απαραιτητη διορθωση. Μεχρι να γινει αυτη, ο "καλλιτεχνης"

εχει καταλλαβει οτι το d5 ειναι καλλιτερο.  ::)

H δευτερη διαφορα εξηγει την φραση:

...χρειάζεται λίγο περισσότερη προσοχή από τον κονσολιέρη σε σχέση με το 58..
Οι μεγαλες αλλαγες του d5 στην ενταση και τη χροια που γινονται με την καθε κινηση των "καλλιτεχνων",

επι σκηνης και τους θετει εκτος αξονα μικροφωνου, αποδιδονται ανετα στην αγνοια των ηχοληπτων

και οχι στην απειρια των (θελω να γινω, δηλ του 99%) "τραγουδιστων",

που δεν γνωριζουν, τι σημαινει πολικο διαγραμμα μικροφωνου, πως διαβαζεται, ποιες οι ιδιαιτεροτητες,

και τελικα χρησιμοποιηται το καθ' ενα.

...το 58 που "κρύβει" μερικά πραγματάκια και είναι πιο εύκολο (ίσως γιατί όλοι το ξέρουν).
Και φυσικα το sm58 δεν κρυβει τιποτα. Απλα ειναι πιο ευχρηστο για τους απειρους ερμηνευτες.

..ΥΓ3 όσοι αντέξατε να διαβάσετε μέχρι αεδώ κάτου, έχετε αν μη τι άλλο την συμπάθειά μου...

ήρωες... ;D
Πρεπει να σου πω οτι προσπαθησα να κανω παραθεσεις στο κειμενο σου...

αλλα φρικαρισα... ;D

Με ολο το θαρρος, μην πλατιαζεις τοοοσο,,,οσοι διαβαζουμε χανουμε καπου την ουσια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
digisilence είπε:
Με ολο το θαρρος, μην πλατιαζεις τοοοσο,,,οσοι διαβαζουμε χανουμε καπου την ουσια.
τα ποσταρίσματά μου είναι πάντα "αυθόρμητη απάντηση σε ερέθισμα" ως ευχάριστα για μένα διαλείμματα από στη δουλειά μου... μη προκαθορισμένα ως μεγέθη ... είναι το περιεχόμενο του λόγου μου που θα είχες αν ήσουν δίπλα μου πίνοντας καφέ...  ;)

και δυστυχώς για όσους μου κάνουν την τιμή να τα διαβάζουν, αυτά θα μείνουν για τον απλούστατο λόγο ότι αν χάσουν αυτήν την ιδιότητα, θα χάσω και εγώ την αίσθηση της παρέας οπότε δεν θα έχω και κίνητρο να επισκέπτομαι πια το noiz...

γιατί εδώ έχω κερδίσει κατά καιρούς φίλους και όχι πελάτες...

ΥΓ. όπως μάλλον καταλαβαίνεις το μέγεθος του κειμένου κάθε φορά το αντιλαμβάνομαι στην τελευταία τελεία... και αυτό μ' αρἐσει... ;D ;D ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top