Mic200 Tube VS Art Tube MP

Καλημέρα...Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους :)

Ωραίο το δείγμα σου INSECT :) Τελικά χρειάστηκε να αλλάξεις λάμπα;;;;

Όπως έχετε καταλάβει (ο προενισχυτής ή έστω η τροφοδοσία ρεύματος) θα συνδεθεί με την κάρτα ήχου.

Λίγο μπερδεύτηκα όμως...τελικά τι ισχύει από όλα????

Πρώτα πρώτα  βγάζει (τόσο) θόρυβο ή όχι;;;Πόσο πρέπει να είναι το input/output;;;;

Δίνει έστω λίγη ζεστασιά ή όγκο;;;

Η λάμπα όντως αλλάζει όπως λέει ο φίλος INSECT;;;;;

Και τέλος υπάρχει καμία άλλη ηχογράφηση φωνής με πυκνωτικό μικρόφωνο σε αυτόν τον preamp να ακούσουμε;;;;

 
Προσωπικά από περιέργεια του άλλαξα πολλές λάμπες, από φτηνές νέας εσοδείας μέχρι παλιές και πανάκριβες. Η λαμπίτσα που είχε ήδη μέσα ήταν πολύ καλή. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο ή όχι, πάντως αλλάζει άνετα. Για τις άλλες ερωτήσεις, διάβασε προσεκτικά το μάνιουαλ και αν δεν καταλάβεις κάτι, εδώ είμαστε... http://www.behringer.com/assets/MIC200_P0243_M_EN.pdf

 
Δίνει έστω λίγη ζεστασιά ή όγκο;;;
Εκτος απο το οτι θα εχεις λιιιιιγο παραπανω θορυβο :P κι ενα επιπλεον καλωδιο

δεν κανει τιποτε που να μην μπορεις να το κανεις με το daw σου, οπως σου εγραψα χθες.

ο mic100 tube έχει μεγάλες διαφορές από τον mic200;;;
Ειναι τα ιδια, με προσθηκη στον 200 το "preamp mode".

Δηλαδη ενας επιλογεας διαφορετικων eq που οπως ειπαμε...

...δεν κανει τιποτε που να μην μπορεις να κανεις το με το daw σου ;D

 
Την λυχνία στο δικό μου δεν την έχω αλλάξει .Όσο αφορά το eq -compresor επιλογέα συνήθως για φωνή το βάζω στη θέση  keyboαrd απλά επειδή περνάνε πιο πολλές ψηλές και την κιθάρα στην θέση valve γιατί ακούγετε λίγο πιο ζεστός ο ήχος(είναι η μόνη θέση που δίνει από ότι έχω καταλάβει λίγη παραπάνω ''ζεστασιά... '' ).τις θέσεις που έχουν συμπίεση δεν τις χρησιμοποιώ .Αλλά και να και να μην υπήρχε ο επιλογέας eq τα φτιάχνεις στο pc οπότε φαντάζομαι και το  και το mic100 ότι είναι μια χαρά .το mic που χρησιμοποιώ  είναι το akg perception 220.

 
Θα συμφωνήσω πως το daw όπως το cubase π.χ με μερικά καλά plugin όπως της waves μπορεί να κάνει πολύ ωραία πράγματα.

Όταν μιλάμε για θόρυβο (για να το ξεκαθαρίσουμε) μοιάζει με φυσηματάκι ή όπως είναι αυτός π.χ από τα κυκλώματα του pc;;;;;;

 
Σε τρομάξαμε νομίζω με το θόρυβο.... Είναι σε επίπεδο που για να το αντιληφθείς πρέπει να προσπαθήσεις καμία σχέση με τον θόρυβο που συναντάς χωρίς προενίσχυση με απλό φτηνό δυναμικό μικρόφωνο. θόρυβος αντιληπτός υπάρχει μόνο αν βαλεις το gain προς το τέρμα όπου το volume της εξόδου ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ! Οπότε αναγκαστικά χαμηλώνεις πολύ το OUTPUT.dont worry! την δουλειά σου θα την κάνεις!Εγώ δυναμώνω όσο μπορώ την προένυσχηση του μικ200 χώρις να κλιπάρει και χαμηλώνω το level της εισόδου του μικροφώνου(για να φύγει ο θόρυβος της κάρτας του pc (η οποία πρέπει είναι onboard φτηνή αλλά πολύ καλή)) και όλα μια χαρά.


 
Χα χα χα.Ωραίος ;D ;D ;D

Νομίζω πως κατάλαβα...εξάλλου με την emu 0204 που θα συνδεθεί δεν πιστεύω πως θα υπάρξει πρόβλημα θορύβου. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε INSECT αλλά και όλους τους φίλους που ασχολήθηκαν με το θέμα μου και με κατατόπισαν. :)

I will be happy and so i feel good :)


 
To Art tube mp έχω εδώ και 2 χρόνια και είναι πεταμένα χρήματα... Τώρα το έχω λύσει για να το μετατρέψω σε all tube path προενισχυτή καθώς είναι υβριδικότατο και πολύ μάπα σε ποιότητα και ήχο. Το 200 ίσως είναι πολύ καλύτερο αλλά δεν το έχω ακούσει ποτέ.

Το mp πάντως δε δίνει καθόλου "λαμπάτο" ηχόχρωμα και πως να το κάνει όταν η λάμπα είναι μόνο το 3% του ήχου στο signal path...

  Και να φανταστείς, με ένα απλό κλασσικό 2 stage κύκλωμα των 10-15 αντιστάσεων και πυκνωτών (χωρίς τσιπάκια), θα ακουγόταν πολύ πιο γλυκό και "vintage". Θα επιχειρήσω να το κάνω all tube μέσα στους επόμενους μήνες και θα το ποστάρω στο νοιζ με το καλό.

 
Συνοψίζω:

1ον:

Sottos είπε:
To Art tube mp έχω εδώ και 2 χρόνια και είναι πεταμένα χρήματα...  Το mp πάντως δε δίνει καθόλου "λαμπάτο" ηχόχρωμα και πως να το κάνει όταν η λάμπα είναι μόνο το 3% του ήχου στο signal path...
2ον:

Εκτος απο το οτι θα εχεις λιιιιιγο παραπανω θορυβο :P κι ενα επιπλεον καλωδιο

δεν κανει τιποτε που να μην μπορεις να το κανεις με το daw σου
ΠΑΑΑΡΑ πολυ σωστος...

3ον το κομμάτι που ανέβασε το παληκάρι τα σπάει.

Η ηχογράφηση είναι μια χαρά αλλά αυτό δεν οφείλεται στο προενισχυτάκι, αλλά σε 1002 άλλους λόγους (γνώση ηχολήπτη-κομπρέσορες-μικρόφωνα ενισχυτες ...κτλπ ...κτλπ)

4ον

Πιθανόν να μην ρύθμιζες σωστά τα input και output gain. Τι μικρόφωνο χρησιμοποιούσες? Ήταν απαραίτητο να τερματίζεις το input?
Οχι. Ξέρω να χρησιμοποιήσω έναν προενισχυτή...Το μικρόφωνό είναι ένα akg 3000

Κρατάω μία πισινή μήπως τα είχε φτύσει η λάμπα ή κάποιο κύκλωμα απο το μηχάνημα.

 
Το δικό μου Μπλιάχρινγκερ πάντως είναι μια χαρά από πλευράς θορύβου (εκτός από μερικές φορές σε υψηλά gain), με βεβαιότητα λέω πως υπάρχει διαφορά όταν αλλάζεται η λάμπα, και επίσης πως δίνει κάτι από "λαμπάτο" ηχόχρωμα. Και δόξα τω Θεώ έχουν περάσει πολλά λαμπάτα μηχανήματα και προενισχυτές από τα χέρια μου, είτε full voltage είτε starved. Και τα δυο δεν είναι καθόλου άσχημα από ηχητικής πλευράς αλλά και θορύβου. Για να μην μιλάω μόνο για τις δικές μου εντυπώσεις:

http://www.soundonsound.com/sos/mar04/articles/behringermic100.htm

http://www.soundonsound.com/sos/feb05/articles/arttubemp.htm

http://www.soundonsound.com/sos/1995_articles/oct95/arttubemp.html

 
Σε αυτό που λέει ο φίλος degdekis, πιστεύω πως και όλο και κάποιο ρόλο θα έπαιξε το προενισχυτάκι έστω και λίγο...π.χ μια χροιά δεν θα την έδωσε στο μικρόφωνο;;;;

Αναμφισβήτητα eq,comp και τα λοιπά έδωσαν το τελικό ''σχήμα'' αλλά αν η πρωτογενής πηγή ήταν τόσο κακή θα φαινόταν πιστεύω.

Απο εκεί και πέρα εξαρτάται από τις γνώσεις και την εμπειρία του ηχολήπτη!!!! ;)

 
το....μπλισχρίνκερ μπορεί όντως να είναι μια χαρά, δεν αντιλέγω, εξάλλου είμαι απο τους λίγους εδω μέσα που εκτιμάω τα καλούδια της συγκεκριμένης εταιρίας. Πολλά απο αυτά είναι best value for money. Μπορεί να το δοκιμάσω κάποια στιγμή και αυτό ...γιατί όχι? ;)

 
Σίγουρα η εταιρεία αυτή βγάζει και καλά πράγματα.... :)

Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που κάποια προϊόντα της βρίσκονται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων σε site όπως του thomann.

Απλά θεωρώ πως επειδή οι επαγγελματίες ηχολήπτες, έδωσαν αρκετά χρήματα για αγορά μηχανημάτων που θα τους έδιναν το καλύτερο αποτέλεσμα και γενικώς ''ψάχνονται'' στη δουλειά τους, είναι φυσικό να έχουν ενστάσεις για την ποιότητα τόσο φθηνών gadgets.

Ο φίλος digisilence, σωστά λέει πως ένα daw δίνει τα πάντα σήμερα.

Γνώμη μου είναι πως αν το κουτάκι που βάλεις στην αλυσίδα του ήχου δεν σου κάνει κακή δουλειά αλλά έστω λίιιιγο καλή ε, τότε δεν κερδίζεις κάτι;;;;Και μιλάω κυρίως για τους μη επαγγελματίες όπως εγώ που με τα λίγα χρήματα που προς το παρόν διαθέτουν, θα κάνουν δουλίτσα  ;) :)

 
degdekis είπε:
το....μπλισχρίνκερ μπορεί όντως να είναι μια χαρά, δεν αντιλέγω, εξάλλου είμαι απο τους λίγους εδω μέσα που εκτιμάω τα καλούδια της συγκεκριμένης εταιρίας. Πολλά απο αυτά είναι best value for money. Μπορεί να το δοκιμάσω κάποια στιγμή και αυτό ...γιατί όχι? ;)
Πάντως εγώ προτιμώ τα behringer από τα ART λόγω ποιότητας!(δεν κάνω πλάκα, το mp έχει πολύ κακής ποιότητας καλωδιοταινίες και κύκλωμα...).

Όπως όλες οι εταιρίες, έτσι και η behringer/bugera βγάζει πολύ καλά και value4money μηχανήματα αλλά βγάζει και πατάτες. Σε κάθε περίπτωση όμως δίνεις σχετικά λίγα χρήματα. Έτσι, αν το μετανιώσεις, το βάζεις στην άκρη και παίρνεις κάτι άλλο με τα ρέστα.

Όλες οι εταιρίες πλέον παράγουν parts ή και ολόκληρο το προϊόν στην Κίνα-Ινδονησία-Ταϊλάνδη-Μαλαισία κλπ και μάλιστα με κοινά standards & πιστοποιήσεις. Επειδή είμαι ηλεκτρονικός, έχω δει πολλές "πατάτες" προϊόντα, έλλειψη ποιότητας και σφάλματα σχεδίασης-παραγωγής τόσο σε ακριβά/premium προϊόντα όσο και σε φθηνά. Μερικές φορές, τα φθηνά επισκευάζονται κι εύκολα/οικονομικά κι επεκτείνεται σημαντικά η διάρκεια καλής λειτουργίας τους.

Όλα τα μηχανήματα έχουν δε αναλώσιμα parts που θέλουν συντήρηση κι αλλαγή κάποια στιγμή όπως ποτενσιόμετρα, ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές, faders, connectors, αντιστάσεις ισχύος, ανεμιστήρες κλπ. Ακόμη και τα πιο high-end μηχανήματα εμφανίζουν προβλήματα λόγω των παραπάνω parts κάποια στιγμή.

 
digisilence είπε:
Διαφορες θα ακουσεις, αλλα τιποτα που να μην μπορεις να κανεις με το daw σου.
από τη μία θα συμφωνήσω με τον αγαπητό digisilence για τις τεράστιες πια δυνατότητες της ψηφιακής επεξεργασίας στην σε δεύτερο χρόνο "ηχοδιαμόρφωση"... πριν κάνα χρόνο σε πρόσκληση-πρόκληση φίλου, μέσα σε λίγα λεπτά "εξομοίωσα" ένα ηχητικό φωνητικό δείγμα ηχογραφημένο στη μια περίπτωση με ένα φθηνιάρικο pre της samson με ένα πανομοιότυπο ηχογραφημένο στον eureka της presonus... στα επαρκώς αναλυτικά monitor της focal που ακολούθησε ένα συγκριτικό blind test, κανένας από τους 4 παριστάμενους δεν μπόρούσε να καταλάβει πλέον την διαφορά..

από την άλλη όμως χρησιμοποίησα ένα πανάκριβο Linear Phase EQ της Algorithmix σε συνδυασμό με κάποιο 24μπιτο impulse (που "ταίριαξε" ως βάση) και 30 χρόνια εμπειρίας ως ηχολήπτης αλλά και ακροατής reference ηλεκτρονικών και "ζωντανών" πηγών...

όπως αντιλαμβάνεστε τα παραπάνω δυστυχώς δεν μπορούν να αξιολογηθούν "αντικειμενικά" σε ποσοστώσεις συμμετοχής στο αποτέλεσμα αλλά και σε υπολογισμό πλήθους περιπτώσεων εφαρμογής... προσωπικά παραμένω συντηρητικός  στις προτάσεις μου σε αρχάριους, επισημαίνοντας πάντα την πεποίθησή μου ως προτροπή...

η ποιότητα του αρχικού σου track είναι αντιστρόφως ανάλογη με τον "κόπο" για την επίτευξη του επιθυμητού τελικού ηχητικού αποτελέσματος...

βέβαια το θέμα του κόστους είναι σοβαρό (ειδικά αυτή την εποχή) μεν, αλλά...

ευτυχώς η πρόοδος της τεχνολογίας λειτουργεί υπέρ μας κάθε δευτερόλεπτο που περνάει... η ψαλίδα του entry level ηχητικού εξοπλισμού με του hi end συνέχεια μικραίνει...και ο κανόνας "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεν προδίδει ακόμα και τυχαίες επιλογές ειδικά στην φθηνή κατηγορία τιμής... πχ με μια χ κάρτα ήχου 200-300 ευρώ σε συνδυασμό με ένα χ mic 150-200 και ηχητικό "χαρακτήρα" που συμπλέει με το εκάστοτε θυμικό , δεν μπορώ να σκεφτώ πολλούς ερασιτέχνες που δεν θα ικανοποιηθούν αν τα αξιοποιήσουν πλήρως επενδύοντας χρόνο εξοικείωσης...

τώρα αν οι χρυσές τομές στις σχέσεις τιμή/απόδοση  (κυνηγώντας τα διαμαντάκια που κατά καιρούς κυκλοφορούν) σας αφορούν, καλώς... αλλά προσοχή τι ρωτάτε...

αν ζητήσετε πχ "monitor" για μια ευπρεπή μίξη και κάποιος σας συστήσει τα tascam και σεις μετά ανακαλύψετε ότι δεν έχουν "μπάσα" επειδή έχετε "μάθει" να ακούτε "αφύσικο" υποελεγχόμενο "σώμα" και όχι την "ελεγχόμενη νότα" σε περιβάλλον συχνοτικής ισορροπίας που αυτά σας προσφέρουν ιδανικά για την κατηγορία τιμής τους, ποιος θα φταίει...

για μένα το δίλημμα του αρχάριου πρέπει να είναι το αν θα υπηρετήσει έστω και ερασιτεχνικά ένα κόσμο με κάποιους κανόνες ή τον κόσμο της (απόλυτα θεμιτής φυσικά) προσωπικής του τέρψης έστω και μη political corect... και επειδή κατά τη γνώμη μου κατ ουσίαν οι περισσότεροι επιθυμούν τον δεύτερο, κινηθείτε και αγοράστε ελεύθερα ότι κάθεται στο αυτί σας και μη φοβάστε δεν πιάνεστε "κότσοι" ;D...

τέλος το σίγουρο είναι  ότι χωρίς να ακυρώνεται η πραγματική αξία του hi end hardware στις επαγγελματικές παραγωγές, προσφέρεται στην εποχή μας "πεδίον λαμπρό" για τον σοβαρό ερασιτέχνη ώστε να καταφέρει αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα στο δωμάτιό του...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συμφωνώ με τον npap.

Με αφρομή αυτό που είπε για την προσομοίωση ήχου, θυμήθηκα μία δική μου περίπτωση όπου προσπαθούσα να πετύχω μία ψαλτική ηχογράφηση να ακουστεί όπως ενός άλλου ψάλτη ο οποίος διαθέτει πολύ πιο ακριβά μηχανήματα απο εμένα...π.χ λαμπάτο πυκνωτικό μικρόφωνο studio projects λαμπάτο pre φοκουράϊτ(αν την γράφω σωστά ;D) κλπ.

Όταν έβαλα να ακούσει κάποιος ηχολήπτης το δικό μου δείγμα και το δικό του, διαπίστωσε πως το δικό του ακουγόταν πιο χαμηλομεσαίο και μπουκωμένο απ'το δικό μου :o :o :o :o παρ'ότι βέβαια  η φωνή του δεν ήταν τέτοια(είναι λεπτή και πρίμα).

Εμείς οι αρχάριοι-ερασιτέχνες, πιστεύω πως έχουμε πιο πολύ το μεράκι της προσωπικής τέρψης όπως λέει ο npap. Και ω του παραδόξου θαύματος, βγαίνει αποτέλεσμα πολλές φορές και μάλιστα καλό ακόμα και με μέτρια μηχανήματα. Όχι όμως τέλειο γιατί μην ξεχνάμε πως παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός αλλά και το να ξέρεις.....να πατάς τα κουμπάκια ;D :)

 
Εν τω μεταξύ μου γεννήθηκε η εξής απορία: Ο προενιχυτής πρέπει να συνδέεται με την κάρτα/κονσόλα κλπ, σε υποδοχή για xlr ή jack ή δεν παίζει ρόλο;;;;

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top