Φίλε μου οι Βούλγαροι οι Ρουμάνοι και γενικά οι Βαλκανιοι μουσικοί έχουν κάνει αρκετά τέτοια. έχουν κάνει τα ίδια και με το PA-50,60,80, 800, 1X, 1XPRO, ακόμα και με το καινούριο PA2X...
O πρώτος που το έκανε σε PA-80 το έκανε 4-5 χρόνια πριν...
Επειδή είμαι τόσο σχετικός με τα πλήκτρα όσο και οι δημόσιοι υπάλληλοι με τους υπολογιστές (ξέρω απλά να τα ανοίγω και να τα κλείνω, και αυτό δεν είναι πάντα σίγουρο) μπορεί κάποιος (πληκτρόβιος ή όχι) να μου πει τι ακριβώς βλέπουμε εδώ;
Αφαιρούν το κλαβιέ τα πλήκτρα τελείως απο το όργανο και στη θέση τους βάζουν αυτά που βλέπεις από μπαντονεόν και ακκορντεόν ανάλογα με την περίπτωση. Εκμεταλλευονται και τα 61 πλήκτρα για δεξί ανεξάρτητα απο το γεγονός οτι τρέχουν το arranger με τα ακκόρντα. Το chord scanning στον arranger γίνεται με τα πλήκτρα που έχουν προσθέσει για τα μπάσσα των ακκορντεόν. Εγώ πάλι πιστεύω οτι είναι μια ενδιαφέρουσα μόντα για τους ακκορντεονίστες-μπαντονεονίστες.
Εδω και 1.5 χρονο εχω το Roland FR-7... Η πατέντα απο αποψη ηλεκτρονικής ειναι ΠΑΡΑ πολυ ενδιαφερουσα οντως, απο αποψη παντως ποσο πρακτικο ειναι θα σας πω το εξης...
Εχοντας MIDI στο ακκορντεον, το εχω συνδεσει με το Ρα800 και μπορω να κανω ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πολυ πιο ευκολα...:
1) Ελεγχεις τους ηχους του Ρα απο τη ταστιερα του ακκορντεον (και το αντιστροφο ή και ταυτοχρονα)
2) Κανεις Chord scanning απο τα μπασσα του ακκορντεον (ή και παλι απο τη ταστιερα του ακκορντεον)
3) Αναλογα με το Mode που βρισκεται το Ρα, μπορεις να ελεγχεις το τεμπο (Start, stop, SynchroStart/Stop, Fill, Ending etc.) και παλι με τα μπασα, ενω με τις επιλογες που εχεις για αλλαγη φωνης στο ακκορντεον, αλλαζουν αντιστοιχα οι φωνες στο Ρα...
Δε ξερω να σεταρω καθολου MIDI, παντως με τις εργοστασιακες ρυθμισεις του Ρα και με το FR-7 μπορω τροπον τινα να εχω ακομα και Breath-Controller
Επειδή τυγχάνω και ακκορντεονίστας (κλασικής ταστιέρας όμως) το σύστημα αυτό με τα κουμπιά επιτρέπει σε ένα δεξιοτέχνη να παίξει τουλάχιστον 3 φορές (!) γργορότερα από ότι στο κλασικό κλαβιέ. Επίσης σε αυτή τν ταστιέρα έχεις περίπου δυόμισι φορές περισσότερες νότες στον ίδιο χώρο αλλά και να πιάσεις γρήγορα μακρυνά διαστήματα τα οποία στο άλλο ακκορντεόν το χέρι αδυνατεί να προφτάσει. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει πρώτα να μάθεις computer keybord τυφλό σύστημα με ένα χέρι... ;D
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.