- Μηνύματα
- 9,821
- Πόντοι
- 198
Λοιπόν, όλοι ξέρουμε ποιος έπαιζε με μία CAR strat με EMG για καμιά 15αριά χρόνια. Εκείνη η strat ήταν μια '57RI με αλλαγμένους μαγνήτες.
Πάντα ήθελα κάτι αντίστοιχο. :wink:
Ξεκίνησα ένα project το οποίο μου πήρε αρκετούς μήνες να συγκεντρώσω τα "υλικά".
Στη συνέχεια περιγράφω τα μέρη που την αποτελούν και μετά θα παραθέσω μερικές φωτογραφίες από τη συναρμολόγηση (για όποιον ενδιαφέρεται....).
Το σώμα είναι κατασκευασμένο από την http://www.kavanaghcustoms.co.uk/ Το CAR είναι με βάση την "παραδοσιακή μέθοδο του "ασημένιου" υποστρώματος. Ζυγίζει 1750gr και αποτελείται από 2 κομμάτια alder.
Η γέφυρα είναι wilkinson και το block είναι από ατσάλι. Η γέφυρα ζυγίζει (κυριολεκτικά) περίπου μισό κιλό. Τα κλειδιά είναι Gotoh.
Το μανίκι είναι από τον ίδιο κατασκευαστή και αποτελείται από 2 κομμάτια maple (maple on maple). Τα ταστα έχουν τον αδιάφορο αριθμό 22 (το χοντροδάχτυλά μου δεν χωράνε εκει κάτω έτσι κι αλλιώς) και είναι Jim Dunlop 6105 Nickle. Η ταστιέρα είναι σχετικά επίπεδη ( 9.5"). Το σχήμα είναι το classic "C", ενώ έχει κάποια στοιχεία πολυτελείας, όπως τις μαύρες κουκίδες από mother of pearl και φινίρισμα νίτρο (θα το προτιμούσα λιγότερο κιτρινισμένο). Η βέργα είναι μονής δράσης ρυθμιζόμενη από το headstock.
Οι μαγνήτες είναι ένα σετ EMG-DG20 που πήρα μεταχειρισμένους από το ebay.
Το pickguard το άλλαξα αμέσως με ένα άσπρο, το οποίο είναι για '62RI . Δυστυχώς το extra τάστο σε συνδυασμό με του ρουτάρισμα του σώματος (το οποίο περιορίζεται στο απολύτως αναγκαίο) δεν επιτρέπει στο pickguard να μπαινογβάινει με το μανίκι στη θέση του.....θα πρέπει να το κόψω (το pickguard).
Εδώ είναι μια photo πριν ξεκινήσω τη διαδικασία συναρμολόγησης. (Τα κλειδιά τα είχα περάσει σε προηγούμενη φάση)
Πάντα ήθελα κάτι αντίστοιχο. :wink:
Ξεκίνησα ένα project το οποίο μου πήρε αρκετούς μήνες να συγκεντρώσω τα "υλικά".
Στη συνέχεια περιγράφω τα μέρη που την αποτελούν και μετά θα παραθέσω μερικές φωτογραφίες από τη συναρμολόγηση (για όποιον ενδιαφέρεται....).
Το σώμα είναι κατασκευασμένο από την http://www.kavanaghcustoms.co.uk/ Το CAR είναι με βάση την "παραδοσιακή μέθοδο του "ασημένιου" υποστρώματος. Ζυγίζει 1750gr και αποτελείται από 2 κομμάτια alder.
Η γέφυρα είναι wilkinson και το block είναι από ατσάλι. Η γέφυρα ζυγίζει (κυριολεκτικά) περίπου μισό κιλό. Τα κλειδιά είναι Gotoh.
Το μανίκι είναι από τον ίδιο κατασκευαστή και αποτελείται από 2 κομμάτια maple (maple on maple). Τα ταστα έχουν τον αδιάφορο αριθμό 22 (το χοντροδάχτυλά μου δεν χωράνε εκει κάτω έτσι κι αλλιώς) και είναι Jim Dunlop 6105 Nickle. Η ταστιέρα είναι σχετικά επίπεδη ( 9.5"). Το σχήμα είναι το classic "C", ενώ έχει κάποια στοιχεία πολυτελείας, όπως τις μαύρες κουκίδες από mother of pearl και φινίρισμα νίτρο (θα το προτιμούσα λιγότερο κιτρινισμένο). Η βέργα είναι μονής δράσης ρυθμιζόμενη από το headstock.
Οι μαγνήτες είναι ένα σετ EMG-DG20 που πήρα μεταχειρισμένους από το ebay.
Το pickguard το άλλαξα αμέσως με ένα άσπρο, το οποίο είναι για '62RI . Δυστυχώς το extra τάστο σε συνδυασμό με του ρουτάρισμα του σώματος (το οποίο περιορίζεται στο απολύτως αναγκαίο) δεν επιτρέπει στο pickguard να μπαινογβάινει με το μανίκι στη θέση του.....θα πρέπει να το κόψω (το pickguard).
Εδώ είναι μια photo πριν ξεκινήσω τη διαδικασία συναρμολόγησης. (Τα κλειδιά τα είχα περάσει σε προηγούμενη φάση)
Τελευταία επεξεργασία από moderator: