Μετατρέψτε τους μαγνήτες σας

Σκεφτομαι να το δοκιμασω σε μια παλια φτηνη μετολοκιθαρα ibanez Gio που εχω. Το θεμα ειναι ομως πως θα καταλαβω τι μαγνητη φοραει τωρα ωστε να τον αλλαξω σε κατι αλλο? (επειδη ειναι φτηνη στα χαρακτηριστικα της δεν γραφει τι ειναι οι μαγνητες)

λεω να βαλω alnico V, τι λετε??

 
Oι alnico ξεχωριζουν απο τους κεραμεικους καθως οι τελευταιοι εχουν ενα μαυρο (η σκουρο γκρι) χρωμα εκει που οι alnico ειναι σχεδον "ασημι". Δυστυχως τους alnico δεν μπορεις να τους ξεχωρισεις χρωματικα καθως ειναι πρακτικα ιδιοι και μονο με το καταλληλο οργανο για μετρηση του μαγνητικου τους πεδιου μπορεις να βρεις αν ο μαγνητης σου ειναι alnico 2,3,4,5 κ.ο.κ. Κατα συνεπεια ο οπτικος διαχωρισμος ισχυει μονο για τη διακριση μεταξυ cramic-alnico.

 
fenderiarhs είπε:
Oι alnico ξεχωριζουν απο τους κεραμεικους καθως οι τελευταιοι εχουν ενα μαυρο (η σκουρο γκρι) χρωμα εκει που οι alnico ειναι σχεδον "ασημι". Δυστυχως τους alnico δεν μπορεις να τους ξεχωρισεις χρωματικα καθως ειναι πρακτικα ιδιοι και μονο με το καταλληλο οργανο για μετρηση του μαγνητικου τους πεδιου μπορεις να βρεις αν ο μαγνητης σου ειναι alnico 2,3,4,5 κ.ο.κ. Κατα συνεπεια ο οπτικος διαχωρισμος ισχυει μονο για τη διακριση μεταξυ cramic-alnico.
οκ, ευχαριστω. ετσι κι αλλιως χαλια ακουγεται οποτε δεν νομιζω να χασω τιποτα να δοκιμασω  ;D

 
Παιδιά ξέρετε τι γίνεται άμα θέλεις να μετατρέψεις μαγνήτες μπάσσου? Η διαδικασία είναι η ίδια? Ισχύει μόνο για τους Hambucker? Γιατί φαντάζομαι πως δεν θα ισχύει στους p style έτσι? Υπάρχει κάποια ιδιοτροπία όσων αφορά active/passive?

 
Τα μπράβο και από εμένα για το ωραίο post!

Σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει χρήση σεσουάρ λόγω κεριού για να βγει ο μαγνήτης, πώς μπορούμε να αναπληρώσουμε πιθανόν «χαμένο» κερί ή ακόμα να «ρίξουμε» παραπάνω εάν θέλουμε, ώστε να «ησυχάσουμε» τον μαγνήτη από θορύβους;

Υπάρχει κάποιος τρόπος για υβριδικό μαγνήτη; Δηλαδή π.χ. η πλευρά προς τα μπάσα να έχει τον Χ μαγνήτη και προς τα πρίμα τον Υ. Μάλλον δεν πρέπει να γίνεται αλλά ρωτάω μπας και…

Τα pole pieces έχουν κάποια επιρροή σημαντική στο χαρακτήρα του μαγνήτη; Αξίζει να πειραματιστεί κάποιος και εκεί με υλικα;

 
Μπράβο και απο μένα αδερφέ, εισαι JET να ουμε..... ;D

 
Panagiotisrx7 είπε:
Τα μπράβο και από εμένα για το ωραίο post!

Σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει χρήση σεσουάρ λόγω κεριού για να βγει ο μαγνήτης, πώς μπορούμε να αναπληρώσουμε πιθανόν «χαμένο» κερί ή ακόμα να «ρίξουμε» παραπάνω εάν θέλουμε, ώστε να «ησυχάσουμε» τον μαγνήτη από θορύβους;

Υπάρχει κάποιος τρόπος για υβριδικό μαγνήτη; Δηλαδή π.χ. η πλευρά προς τα μπάσα να έχει τον Χ μαγνήτη και προς τα πρίμα τον Υ. Μάλλον δεν πρέπει να γίνεται αλλά ρωτάω μπας και…

Τα pole pieces έχουν κάποια επιρροή σημαντική στο χαρακτήρα του μαγνήτη; Αξίζει να πειραματιστεί κάποιος και εκεί με υλικα;
Πολυ καλες παρατηρησεις.

Oσον αφορα το κερι μπορεις απλα να κανεις εξ αρχης η επιμερους wax potting του μαγνητη:

http://www.guitarnuts.com/technical/electrical/index.php

Οσον αφορα τη δευτερη παρατηρηση σου οχι απλως δεν γινεται αλλα ειναι και εξαιρετικη ιδεα καθως μπορεις π.χ να βαλεις στο μισο μπασο κομματι του μαγνητη (αυτο που πιανει τις 3 μπασες χορδες) εναν Α5 κερδιζοντας τα αντιστοιχα tight  μπασα και στο σημειο που πιανει τις 3 πριμες χορδες εναν Α2 ωστε να εχεις καπως πιο γλυκα πριμα, κλασσικα των Α2.

Επισης σωστη παρατηρηση σου για τα polepieces. Oτιδηποτε αλλαζει το μαγνητικο πεδιο του μαγνητη (μεταξυ αυτων και τα polepieces) επηρρεαζει και τον ηχο. Συγκεκριμενα αρκετα διαδεδομενη μετατροπη ειναι η αλλαγη των απλων polepieces με hex screws για εναν πιο tight/aggressive ηχο.

 
Ενδιαφέρον επίσης θα ήταν σε διπλό να βάζαμε διαφορετικούς μαγνήτες ανα πηνίο, έναν πιό tight στο πηνίο προς τo μπράτσο και έναν πιό "ζεστό" προς την γέφυρα. Νομίζω οι Ρ90 έχουν δυο μαγνήτες έτσι (ίδιους όμως), όπως και οι sidewinder της Gibson.

Αυτό με το μισό-μισό μαγνήτη που είπε ο Panagiotisrx7 ίσως δημιουργούσε ηχητική ανομοιομορφία όταν πάς π.χ. από την ρε στην σολ, ίσως και όχι, ανάλογα τους μαγνήτες.

 
Το όλο «μπαστάρδεμα» το φανταζόμουν σαν την παρακάτω διαδικασία…



 
kwstas79 είπε:
Ενδιαφέρον επίσης θα ήταν σε διπλό να βάζαμε διαφορετικούς μαγνήτες ανα πηνίο, έναν πιό tight στο πηνίο προς τo μπράτσο και έναν πιό "ζεστό" προς την γέφυρα. Νομίζω οι Ρ90 έχουν δυο μαγνήτες έτσι (ίδιους όμως), όπως και οι sidewinder της Gibson.
Eπισης εξαιρετικη ιδεα, μονο που οποιος το κανει θελει προσοχη στο  να κολλησει μετα σωστα τα καλωδιακια που ενωνουν μεταξυ τους τα δυο πηνια.

 
fenderiarhs είπε:
Eπισης εξαιρετικη ιδεα, μονο που οποιος το κανει θελει προσοχη στο  να κολλησει μετα σωστα τα καλωδιακια που ενωνουν μεταξυ τους τα δυο πηνια.
Όντως ωραία προσέγγιση.

Φαντάσου να έχεις κεραμικό στο ένα πηνίο και «μπασταρδεμένο» Α5/Α2 στο άλλο…!

 
Panagiotisrx7 είπε:
Όντως ωραία προσέγγιση.

Φαντάσου να έχεις κεραμικό στο ένα πηνίο και «μπασταρδεμένο» Α5/Α2 στο άλλο…!
Φαντάσου να σε ρωτήσει κάποιος μετά "τι μαγνήτες έχεις;", τι του απαντάς; Λίγο απ' όλους;  ;D

 
Αυτά που συζητάμε δεν θα τα έχουν δοκιμάσει οι μεγάλοι κατασκευαστές…; Μήπως δεν άξιζε τον κόπο/χρόνο σε συνάρτηση του πιθανού κόστους ή μήπως απλά ήταν «πατάτα» ένας τέτοιος τρελομαγνήτης;;;

 
Σας πρόλαβαν άλλοι... ;D ;D ;D

hp-backprchr.gif


Να και οι μαγνήτες

stonehenge3stringa.jpg


stonehenge2string.jpg


3+2=5

Έχουμε και για μονόχορδο

stonehenge1string.jpg


 
Πάει το σατανικό μου σχέδιο να εκθρονίσω τον Seymour Duncan...  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

 
Τώρα χωρίς πλάκα, αυτή δεν είναι η λογική του hexaphonic? Κάθε μαγνήτης και ανεξάρτητο σήμα...γιατί λοιπόν και όχι κάθε μαγνήτης και διαφορετικός?

Απλά δεν έχω καταλάβει την χρησιμότητα μιας Gibson hexaphonic ή ενός τέτοιου συστήματος

http://www.lrbaggs.com/html/products/pickups_hex.shtml

 
Σε τετοια συστηματα μπορεις να στελενεις χωριστα το σημα καθε χορδης οπου θες. Πχ αμα θες τα μπασα σε ενα triple rectifier για καφριλες και ταυτοχρονα τα καντινια σε ενα twin reverb.

H μπορεις να εχεις 6 ιδιους ενισχυτες και 6 πεταλακια delay και καθε χορδη με διαφορετικο χρονο delay.

Εν ολιγοις σου δινει τη δυνατοτητα να κανεις με το σημα σου οτι ηλιθιοτητα δε μπορουσες να κανεις μεχρι σημερα.

 
odis13 είπε:
Σε τετοια συστηματα μπορεις να στελενεις χωριστα το σημα καθε χορδης οπου θες. Πχ αμα θες τα μπασα σε ενα triple rectifier για καφριλες και ταυτοχρονα τα καντινια σε ενα twin reverb.

H μπορεις να εχεις 6 ιδιους ενισχυτες και 6 πεταλακια delay και καθε χορδη με διαφορετικο χρονο delay.

Εν ολιγοις σου δινει τη δυνατοτητα να κανεις με το σημα σου οτι ηλιθιοτητα δε μπορουσες να κανεις μεχρι σημερα.
Αυτή είναι η εύκολη και προφανής εξήγηση.

Θέλεις να μου πείς ότι μπορείς να προβλέψεις ή να σκεφτείς real time το αποτέλεσμα?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top