mesa mark v και δεν με καλυπτει ο αντιπ&

treloagori

Νέο μέλος
Μηνύματα
554
Πόντοι
18
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Μεσα σε 6 μηνες εσβηνε και αναβε κατα διαστηματα ....τον εστειλα εντος εγγυησης στην αντιπροσωπεια στην πατρα και μου τον στειλανε πισω λεγοντας στην αρχη οτι δεν βρηκαν τιποτα...μετα οτι εφταιγε μια καλωδιωση την οποια ψαχνανε παντου να την βρουν και μου την στειλανε αργοτερα μαζι με τον ενισχυτη ....να την φτιαξω εγω ισως...το οποιο δεν ηταν καμμια καλωδιωση αλλα καλωδιο footswitch...τωρα απ οτι μου πε το local store που τον πηρα οτι  μας εχουν ψιλογραμμενους γιατι βαρανε διαλυση....τι μπορω να κανω;τωρα ο ενισχυτης δεν δουλευει καθολου....ουτε καμμενο fuse. Ουτε καμμενες λαμπες...transformer μου μυριζει....

ο αντιπροσωπος στην πατρα δεν μπορει να μου τον αντικαταστησει ουτε να μου τον φτιαξει,,,,να τον στειλω αμερικη εχει τρελους δασμους....αρα πεταξα 3000 ευρω στον αερα....οποτε αυτην την στιγμη mesa boogie,fender δεν αγγιζουμε .....εγραψα και στην boogie και περιμενω απαντηση...εχετε καμια ιδεα πως μπορω να κινηθω;

 
Φιλε treloagori,τον πας ομορφα και ο ωραια στο Χαρη στη ν.Ιωνια στο http://www.effectum-electron.com και καθαριζεις!

Εχεις το απολυτο εργαλειο,μην ακουω απαισιοδοξιες :)!

 
Φιλε μου το θεμα ειναι να καλυψει καποιος την εγγυηση και οι αντιπροσωπειες να ειναι υπευθυνοι οταν τους δινεις 3000 ευρο,,,,μετα να μην λενε γιατι αγοραζουμε απο γερμανια και δεν τους στηριζουμε....

 
Φίλε κι εγώ είχα παραγγείλει έναν μετασχηματιστή από Στόλλα (φαντάζομαι γιαυτόν μιλάς) από τον Ιούλιο και αφού είδα και απόειδα επικοινώνησα με MESA και μου είπανε πως πλέον δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπός τους. Τους ρώτησα τι γίνεται περαιτέρω και περιμένω απάντηση... Αν έχω νέα θα ενημερώσω...

Α και για εξυπηρέτηση τι να λέμε... Έχω επικοινωνήσει άπειρες φορές δεν κάναν τον κόπο να μου πούνε ότι πλέον δεν είναι αντιπρόσωποι Boogie και εκτός τούτου εδώ και 3 μήνες το τμήμα service πρακτικά δεν υπάρχει... Υποτίθεται πως λειτουργεί Πέμπτες και Παρασκευές 14.30 με 17.00 αλλά άμα καταφέρει κανένας να επικοινωνήσει βρε παιδιά ρωτήστε και για τον δικό μου τον μετασχηματιστή...

 
τοτε θα επρεπε να ενημερωθουν και αλλοι φιλοι...στην ουσια οποιος παρει απο ελλαδα mesa boogie ειναι στον αερα...

 
@ treloagori

@ gkourelis

Προσπαθήστε να επικοινωνήσετε αύριο με το τεχνικό τους τμήμα στην Πάτρα τηλ. 2610-435400

ή με το υποκατάστημά τους στην Αθήνα τηλ. 210-8813648.

 
κι αν σηκωσουν το τηλεφωνο ελα πες μου...δεν θα ναι η πρωτη φορα

εχουν περασει 6 μηνες με την ολη ιστορια...κυριε χναρακη καταλαβαινω που το πατε να μην σπιλωθει το ονομα του συνεργατη σας αλλα δεν γινεται παντα εκ των υστερων  αμα δημοσιοποιησουμε κατι να ενεργοποιουνται  μηχανισμοι εξυπηρετησης...ηδη εχω ενημερωσει την εταιρια με μηνυματα...ας δεσμευτει δημοσια η εταιρια για τους μελλοντικους πελατες της στην τελικη σε τι θα τους καλυπτει και σε τι οχι....

μαλλον δεν καταλαβατε οτι για μηνες επικοινωνουσαμε και τιποτα δεν βγηκε

 
treloagori είπε:
κι αν σηκωσουν το τηλεφωνο ελα πες μου...δεν θα ναι η πρωτη φορα
Επειδή η Πάτρα έχει "διαφορετικό" ωράριο, σου έδωσα και το τηλέφωνο του υποκαταστήματος της Αθήνας.

Πάρε αύριο νωρίς στο υποκατάστημα της Αθήνας και αυτοί θα ενημερώσουν το αντίστοιχο τμήμα της Πάτρας.

εχουν περασει 6 μηνες με την ολη ιστορια...κυριε χναρακη καταλαβαινω που το πατε να μην σπιλωθει το ονομα του συνεργατη σας αλλα δεν γινεται παντα εκ των υστερων αμα δημοσιοποιησουμε κατι να ενεργοποιουνται μηχανισμοι εξυπηρετησης...ηδη εχω ενημερωσει την εταιρια με μηνυματα...ας δεσμευτει δημοσια η εταιρια για τους μελλοντικους πελατες της στην τελικη σε τι θα τους καλυπτει και σε τι οχι....
Μήπως κακώς ασχολήθηκα;;;

μαλλον δεν καταλαβατε οτι για μηνες επικοινωνουσαμε και τιποτα δεν βγηκε
Κάνε άλλη μία προσπάθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
treloagori είπε:
κι αν σηκωσουν το τηλεφωνο ελα πες μου...δεν θα ναι η πρωτη φορα

εχουν περασει 6 μηνες με την ολη ιστορια...κυριε χναρακη καταλαβαινω που το πατε να μην σπιλωθει το ονομα του συνεργατη σας αλλα δεν γινεται παντα εκ των υστερων  αμα δημοσιοποιησουμε κατι να ενεργοποιουνται  μηχανισμοι εξυπηρετησης...ηδη εχω ενημερωσει την εταιρια με μηνυματα...ας δεσμευτει δημοσια η εταιρια για τους μελλοντικους πελατες της στην τελικη σε τι θα τους καλυπτει και σε τι οχι....

μαλλον δεν καταλαβατε οτι για μηνες επικοινωνουσαμε και τιποτα δεν βγηκε
Ποιός ο λόγος που δημοσιεύεις το πρόβλημα σου; Για να εκδικηθείς ή να το λύσεις;

Οταν κάποιος προτείνει λύση, (προφανώς μεσολάβησε) απο τυπική και μόνο ευγένεια δεν του τη λέμε κιόλας...

Κι εγω Boogie έχω και πολύ θα ήθελα να ξερω πως δεν θα εχω το ίδιο πρόβλημα όταν χρειαστεί κάτι. Είναι γνωστά τα προβλήματα του αντιπροσώπου νομίζω. Δοκίμασε αυτο που λέει ο Μ.Χ. και πες μας.

 
προφανως για να βρω λυση...αλλα πρεπει να υπαρχει δημοσιοποιηση στην ελλαδα αλλιως δεν....αυτο και μονο φτανει για να σε φερει σε απογνωση...

 
Δασμους δεν θα πληρωσεις αν τον στειλεις για ΕΠΙΣΚΕΥΗ στις ΗΠΑ,θα πληρωσεις βεβαια τα μαλλιοκεφαλα σου σε μεταφορικα....

Ειμαι εκπληκτος που δεν σου απαντησε η ΜΒ ακομα,εμενα μου ειχαν απαντησει αμεσως οταν τους ειχα στειλει mail πριν μερικα χρονια...

Εγω θα πηγαινα τον ενισχυτη σε εναν απο τους πολλους καλους τεχνικους που εχει το ΝΟΙΖ απο τη στιγμη που απο οτι καταλαβαινω η αντιπροσωπεια εχει ουσιαστικα κλεισει (αν κανω λαθος διορθωστε με).  

 
Φιλε μου αν δεν βρεις ακρη στειλε μου Π.Μ για να σου πω πιστοποιημενο τεχνικο της ENGL στην Μεταμόρφωση που τον εχω επισκεφθει και εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος.

Καλη συνεχεια και ευχομαι οτι καλυτερο για το τερατακι σου.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!

 
Παιδιά έχω επικοινωνήσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές με Πάτρα. Έχω αφήσει επανειλημμένως τα στοιχεία μου στο τηλεφωνικό κέντρο όνομα, τηλ, παραγγελία κτλ. και κάθε φορά μου λέγαν ναι κύριε μείνετε ήσυχος θα ενημερώσουμε εμείς το τμήμα service (στο οποίο ΠΟΤΕ δεν έχει σηκώσει κανένας τηλ απ' τον Οκτώβριο και δώθε). Μάλιστα τους είχα πει εάν δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν ας μου του πούνε να κοιτάξω να βρω άλλη λύση. Φίλε Μ.Χ. σε πληροφορώ δεν κάνανε τον κόπο να με πάρουν ένα ρημαδοτηλέφωνο πίσω να μου πούνε... κύριε ξέρετε κάτι άκυρη η παραγγελία σας ή φίλε μας έχεις ζαλίσει με τον μετασχηματιστή σου ή δεν ξέρω τι άλλο μέχρι που έβρισα τον τηλεφωνητή (τον άνθρωπο όχι τη συσκευή...) και μου είπε... μα μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που δεν έχετε εξυπηρετηθεί ακόμα θα το φροντίσω ο ίδιος σήμερα κιόλας (ήταν Πέμπτη και υποτίθεται θα δούλευε το service)... Το ότι ακόμα περιμένω ενημέρωση φυσικά είναι περιττό να το αναφέρω...

ΥΓ. το τηλ αυτό που δίνεις για Πάτρα ΔΕΝ είναι το τεχνικό τμήμα είναι το τηλ. κέντρο. Πατάς το 6 για το service. Άμα πιάσεις ρώτα και για τον μετασχηματιστή μου...

 
Update...

Τελικά για τους ενδιαφερόμενους για Mesa μετά από επικοινωνία με το international service της εταιρίας με εξυπηρετήσανε σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό και επιτέλους έχω τον μετασχηματιστή στα χέρια μου. Περιττό να πω πως μου κόστισε 100Ε λιγότερα απ' την τιμή που μου χρέωνε ο πρώην αντιπρόσωπος/διανομέας.

 
gkourelis είπε:
... Περιττό να πω πως μου κόστισε 100Ε λιγότερα απ' την τιμή που μου χρέωνε ο πρώην αντιπρόσωπος/διανομέας.
Μεγαλη εκπληξη....

 
Και πλήρωσα και 80Ε τελωνείο ενώ υποτίθεται εάν το έφερνε ο πρώην θα τα γλίτωνα γιατί θα ερχόταν το κομμάτι μου με το φορτίο της συνολικής παραγγελίας. Για την ιστορία ο μετασχηματιστής κόστισε 230$ + 90$ μεταφορικά + 80Ε τελωνείο. Χρέωση πρώην 420Ε...

 
gkourelis είπε:
Και πλήρωσα και 80Ε τελωνείο ενώ υποτίθεται εάν το έφερνε ο πρώην θα τα γλίτωνα γιατί θα ερχόταν το κομμάτι μου με το φορτίο της συνολικής παραγγελίας. Για την ιστορία ο μετασχηματιστής κόστισε 230$ + 90$ μεταφορικά + 80Ε τελωνείο. Χρέωση πρώην 420Ε...
To ειπες μονος σου, υποτιθεται. Λυπαμαι για τους εργαζομενους, ημουν και εγω ανεργος για μηνες το '13 και πραγματικα ξερω τι σημαινει να μην εχεις εστω και ενα χαμηλο εισοδημα. Ολα εδω πληρωνονται ομως. Οταν θυμαμαι τις τιμες και τις πρακτικες καποιων εταρειων χαιρομαι να ακουω οτι βαζουν λουκετο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα