Mesa Mark iic+ reissue (3/12/2024)!!!

Οποιοι πρόλαβαν, προλαβαν...

 
Οποιοι πρόλαβαν, προλαβαν...

σα ζεστά ψωμάκια φύγανε...

Κάτι ήξερε η Gibson ;)
 
Οκ, αυτο είναι το ριβιου που περίμενα


Με το χέρι στην καρδιά, αν αυτός ο ενισχυτής δεν είχε τις ηχογραφήσεις που έχει στην ιστορία της μουσικής, θα σου άρεζε τόσο;
 
Με το χέρι στην καρδιά, αν αυτός ο ενισχυτής δεν είχε τις ηχογραφήσεις που έχει στην ιστορία της μουσικής, θα σου άρεζε τόσο;
Μου αρέσει πολύ η ποικιλία των ήχων που μπορεί να βγάλει, μου αρέσει που έχει λιγότερα ρυθμιστικά από τους επόμενους mark (the simpler the better σχετικά με την αξιοπιστία του), τέλος μου αρέσει που δεν χρειάζεται tube screamer η booster μπροστά για να βγάλει τα πολλά και σφικτά γκάζια του. Το μόνο που με χαλάει είναι η τιμή & η διαθεσιμότητα του...

Εδώ και με τελε

 
Με το χέρι στην καρδιά, αν αυτός ο ενισχυτής δεν είχε τις ηχογραφήσεις που έχει στην ιστορία της μουσικής, θα σου άρεζε τόσο;
Δεν έχω τον original αλλά με ένα Mesa Studio Pre+ του 1986 και ένα Mesa Blue Led 2:90 μπορώ και φτάνω αρκετά κοντά. Έχω παίξει και με Rectifiers και με original 5150 και έχω να πω ότι είναι τρελή φάση ο ήχος του Mark.

Είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις από ένα clip, δηλαδή κι εγώ αν το άκουγα θα έλεγα "σιγά το πράμα, ας πάρω να πάρω έναν EVH να παίζω στο μπλε κανάλι..." όμως είναι πολύ πιο άγριος και ακομπρεσσάριστος ήχος.

Θα βοηθούσε αν έφτιαχνε κάποιος ένα clip που να προσπαθεί να μιξάρει τον Mesa με άλλους high gain ήχους από ενισχυτές ή πετάλια. Ενώ από μόνοι τους πολλοί high gain ήχοι στέκονται και βολεύει και το compression, δίπλα σε κάτι τόσο raw όσο ο Mesa ακούγονται σαν plugins 20ετίας.

Πάντως αν τον αγόραζα θα έπαιρνα μόνο το κεφάλι. Με τίποτα Mark σε combo, κανένα νόημα.
 
Last edited:
Δεν έχω τον original αλλά με ένα Mesa Studio Pre+ του 1986 και ένα Mesa Blue Led 2:90 μπορώ και φτάνω αρκετά κοντά. Έχω παίξει και με Rectifiers και με original 5150 και έχω να πω ότι είναι τρελή φάση ο ήχος του Mark.

Είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις από ένα clip, δηλαδή κι εγώ αν το άκουγα θα έλεγα "σιγά το πράμα, ας πάρω να πάρω έναν EVH να παίζω στο μπλε κανάλι..." όμως είναι πολύ πιο άγριος και ακομπρεσσάριστος ήχος.

Θα βοηθούσε αν έφτιαχνε κάποιος ένα clip που να προσπαθεί να μιξάρει τον Mesa με άλλους high gain ήχους από ενισχυτές ή πετάλια. Ενώ από μόνοι τους πολλοί high gain ήχοι στέκονται και βολεύει και το compression, δίπλα σε κάτι τόσο raw όσο ο Mesa ακούγονται σαν plugins 20ετίας.

Πάντως αν τον αγόραζα θα έπαιρνα μόνο το κεφάλι. Με τίποτα Mark σε combo, κανένα νόημα.
Έχει ο δάσκαλος μου τον Mark IV (σε κόμπο, ακουνητο εννοείται, 50 κιλά ξερωγω 😅). Ακούω παντού διθυράμβους για το καθαρό κανάλι αλλά από κοντά δεν τρελαίνομαι. Οκ είναι καλό, ως εκεί. Το περιγράφουν ως Fenderέ, αλλά δεν είναι και σούπερ κοντά, και προτιμώ τα Fender καθαρά. Για την παραμόρφωση του οκ, εξαιρετική, αν κάποιος παίζει αυτά τα είδη μουσικής
 
Έχει ο δάσκαλος μου τον Mark IV (σε κόμπο, ακουνητο εννοείται, 50 κιλά ξερωγω 😅). Ακούω παντού διθυράμβους για το καθαρό κανάλι αλλά από κοντά δεν τρελαίνομαι. Οκ είναι καλό, ως εκεί. Το περιγράφουν ως Fenderέ, αλλά δεν είναι και σούπερ κοντά, και προτιμώ τα Fender καθαρά. Για την παραμόρφωση του οκ, εξαιρετική, αν κάποιος παίζει αυτά τα είδη μουσικής
Νέκκωνα μου, δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό που περιγράφεις ειλικρινά
Είναι θέμα ρυθμίσεων, είναι θέμα έντασης;
Έχω παίξει άπειρες φορές με mark 4 κ τον έχω ερωτευτεί για τα καθαρά του.
Για τα δικά μου γούστα, αν είχα χώρο που να μπορώ να τον ανοίξω, θα τον έπαιρνα μόνο κ μόνο για τα καθαρά του αυτά κ τις τόσες επιλογές που σου δίνει από Λόου Γκεην κ πάνω, παρότι στα βρώμικα είμαι εντελώς άλλης σχολής
Αυτό που περιγράφεις εσυ για τον Μαρκ, ότι οκ καλά καθαρά αλλά όχι ιδιαίτερα, το σκέφτομαι εγώ για τα καθαρά των περισσότερων Φεντερ. Δε μιλάω για παλιούς μπλακφεης κλπ
Μου φαίνονται αστεία σε σχέση με του Μαρκ
Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικά γούστα, καθώς γουστάρω Αμερικανικα καθαρά, αλλά με πιο έντονη παρουσία στα μεσαία
Κ επειδή κ να τα είχα δε θα ξηλωνομουνα για κάποιο καλό μπουτίκ Dumble κλώνο, παρότι κάποιοι με τρελαίνουν, ο Μαρκ 4 μεταχειρισμένος θα ήταν φοβερή λυση
 
Τα λέω όλα αυτά γιατί κάποια στιγμή ρώτησες, αν έχει θέση στη μουσική σήμερα
Αν δεν έχει θέση ένας τόσο ευέλικτος ενισχυτής, με τόσο μ@μάτα Αμερικανικα καθαρά, κ τόσους κλασσικούς ήχους από κραντς κ πάνω ( κ δε μιλάω μόνο για τα scooped metal βρώμικα), ποιος έχει;
Εκτός αν το λες υπό το πρίσμα ευκολιών κ φορητοτητας
 
Τα λέω όλα αυτά γιατί κάποια στιγμή ρώτησες, αν έχει θέση στη μουσική σήμερα
Αν δεν έχει θέση ένας τόσο ευέλικτος ενισχυτής, με τόσο νάματα Αμερικανικα καθαρά, κ τόσους κλασσικούς ήχους από κραντς κ πάνω ( κ δε μιλάω μόνο για τα scooped metal βρώμικα), ποιος έχει;
Εκτός αν το λες υπό το πρίσμα ευκολιών κ φορητοτητας
Βασίλη το λέω υπό το πρίσμα ότι κάποιοι ενισχυτές έμειναν στην ιστορία για ορισμένα ηχοχρώματα. Πχ ο Roland Jazz Chorus θριάμβευσε τη δεκαετία του 80, αλλά αυτό το καθαρό με chorus (αν και μου αρέσει) δεν το ακούω πλέον. Παρομοίως και τις δεκαετίες 80-90-00 Mesa Boogie έβλεπες συχνά, αλλά από τα σύγχρονα συγκροτήματα, ποιοι παίζουν με Mesa; Nickelback; Δεν είναι καν σύγχρονοι. Α, ο Andy Timmons παίζει (όμως με Lonestar) και έχει ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο tone
 
Βασίλη το λέω υπό το πρίσμα ότι κάποιοι ενισχυτές έμειναν στην ιστορία για ορισμένα ηχοχρώματα. Πχ ο Roland Jazz Chorus θριάμβευσε τη δεκαετία του 80, αλλά αυτό το καθαρό με chorus (αν και μου αρέσει) δεν το ακούω πλέον. Παρομοίως και τις δεκαετίες 80-90-00 Mesa Boogie έβλεπες συχνά, αλλά από τα σύγχρονα συγκροτήματα, ποιοι παίζουν με Mesa; Nickelback; Δεν είναι καν σύγχρονοι. Α, ο Andy Timmons παίζει (όμως με Lonestar) και έχει ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο tone
Ναι το κατάλαβα, αλλά διαφωνώ
Αν ήθελες με έναν ενισχυτή, να πάρεις ποιότητες κ χαρακτηριστικά ήχων, που να καλύπτουν όλο το φάσμα πειστικά, ακόμα κ τώρα θα σκεφτόμουν τον Μαρκ

Αν μπουν στη μέση μοντέρνες λύσεις για να το κάνεις αυτό, αν ζητάς φορητότητα, αν έχεις έναν καθαρό ήχο κ με τα πεταλάκια σου το κάνεις ότι χρειάζεσαι, οκ δεν πας για Μαρκ
Επειδή όμως είναι ποιοτικό κ ευέλικτο μηχάνημα, πάντα θα υπάρχει χώρος κ κάποιοι θα το προτιμανε
 
Έχει ο δάσκαλος μου τον Mark IV (σε κόμπο, ακουνητο εννοείται, 50 κιλά ξερωγω 😅). Ακούω παντού διθυράμβους για το καθαρό κανάλι αλλά από κοντά δεν τρελαίνομαι. Οκ είναι καλό, ως εκεί. Το περιγράφουν ως Fenderέ, αλλά δεν είναι και σούπερ κοντά, και προτιμώ τα Fender καθαρά. Για την παραμόρφωση του οκ, εξαιρετική, αν κάποιος παίζει αυτά τα είδη μουσικής
Ούτε κι εγώ θεωρώ ότι το forte ενός Mark είναι τα καθαρά-καθαρά. Είναι ΠΟΛΥ σφιχτά και αυτό τα κάνει πιο μονοδιάστατα, ιδιαίτερα στα μπάσα. Αυτή πάντως είναι και η κρατούσα άποψη, δεν λέμε κάτι καινούργιο.

Από την άλλη, στην κατάλληλη καμπίνα, μπορούν να δώσουν φοβερούς Dumble-like, edge of breakup ήχους.

Αλλά για καθαρά-καθαρά κι εγώ νομίζω ότι κάποιος handwired Fender ή Vox τους πατάει κάτω (δε συζητάω για παρόμοιας τιμής πιο boutique καταστάσεις τύπου Matchless, Divided by 13 κλπ, που εκεί μόνο ως ανέκδοτο υπάρχει σύγκριση).

Andy Timmons & Petrucci, δεν μπορω να σκεφτώ άλλον.

Και βεβαίως ο ήχος και των δύο είναι για σεμινάριο και ξεχωρίζει από την μάζα.
Νομίζω ότι το signature καθαρό του Petrucci ήταν το Mesa Formula Preamp συν άπειρο chorus 😁
To είχα κι αυτό, μεγάλη 80τίλα, και καμία σχέση με Mark.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top