Mερικα θεματα απο floyd ατακτως εριμμενα...

fenderiarhs

Γνωστό μέλος
Μηνύματα
3,422
Πόντοι
278
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Προσπαθωντας να εξοικειωθω με καποια προγραμματα και ρυθμισεις  του recording μου εγραψα μια σειρα απο καποια ,τυχαια οπως φορτωνα τα backings στο audition, θεματα των floyd....Δεν εχουν καποια ιδιαιτερη αξια και δεν εδωσα την απαραιτητη παιχτικη προσοχη (με την εξαιρεση ισως του another brick in the wall part 1 που του εδωσα καπως περισσοτερη σημασια γιατι μου αρεσε η διαδικασια να παιξω 2 lines harmonized σε 3ες και στη συνεχεια να παναρω τα 2 parts) οποτε απευθυνεται μονο σε υπομονετικους και φετιχιστες των floyd (συνολικα ειναι  γυρω στα 5 λεπτα) που θελουν να ακουσουν την 1000000στη εκτελεση floyd solo απο bedroom player.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

http://www.box.net/shared/zyai1gioks

 
Τα κλιπάκια είναι first class!!.... ;)

Αν και για να πω την αλήθεια δυσκολεύομαι λίγο να καταλάβω την εμμονή σου στο να παίζεις solos άλλων..

(sorry...άλλου ήθελα να πω!.. ;D)..

Η γνώμη μου είναι πως παραείσαι καλός παίχτης για να ακούμε απο εσένα transcriptions... :)

Όχι ότι δεν ευχαριστήθηκα το κλιπ βέβαια... ;)

(το οποίο ήταν παρεπιπτόντως πολύ σιγά..why?)..

 
πολυ ωραια κλιπακια!!μπραβο!

τι εφφε και σεττινγκς χρησιμοποιησες στο Part 1 αν ειναι ευκολο??

 
ΠΟΛΥ προσεγμένα από όλες τις απόψεις, και η καλύτερη προσέγγιση του ύφους του gilmour που έχω ακούσει.  :)

Να το αλλάξουμε το nick? fenderiarhs--->gilmouriarhs?  ;D ;D

 
οχι αυτο το nick κρατηστε το για μενα...θα περασω να το παρω σε μερια χρονια...:-)

 
Φανταστικο ιδιως το the wall. Δεν ξερω αν το εχω ξαναπει αλλα μ'αρεσει πολυ το panning που κανεις. :)

Oι floyd ειναι 'αιρεση' αν αρχισεις να ακους δεν ξεκολας με τιποτα

Χαιρομαι πολυ παντως που τους εχεις μελετησει τοσο!

 
αμαν!  :o  :o  :o  :o  :o  :o 

μένω άφωνος  :-X  :-X   

φανταστικό  8)  8)

ζηλεύω! μπράβο ! οντως η καλυτερη gilmour-o-προσέγγιση!

πετυχαίνεις το feeling άψογα περα απ τον ηχο και τις νοτες δηλαδη....

μιλάμε για χρόνια με floyd οχι αστεια.

 
Ποιο Floyd ρε παιδια? Το Floyd Rose?

Fenderiarhs αψογος, ειδικα το 2 κομματι (μετα το part1 wall) και στο Υoung Lust o ηχος ηταν ΠΟΛΥ κοντα. Γιααα ριξε κιθαρες-ενισχυτες-εφφε γιατι βαριεμαι να τα ψαχνω

 
Συνονόματε, εξαιρετικό θα έλεγα και ιδιαιτερα διδακτικό στο ότι ...

- Ο ήχος του Gilmour είναι στο χέρι αλλα και στο μυαλό.

- Δεν χρειάζονται όλα εκείνα τα απιστευτα εφε που έχει ο κύριος DG για να πλησιάσει κανείς την χροιά του.

Μπράβο

ΥΓ1. Αν έγραφες δυό λόγια για τα έφε που χρησιμοποιησες σε κάθε κομμάτι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον.  :o

ΥΓ2. Το Gilmouriarhs το ψηφίζω και εγω  ;D

 
Πουλουνται 2 ενισχυτες λαμπατοι, 4 στρατ, + 1 lespaul + 5 κιλα πεταλια + καλωδια πενες

Η αναλλασονται με ποιοτικο αγνο παρθενο μαλλι για πλεξιμο καθως και βελονες πλεξιματος.  Ενδιαφερομαι και για συλλογες γραμματοσημων.

:-)))

αντε ρε Αγγελε τι μας εκανες τωρα

 
Ρε παιδια τι τρωγεστε με το Gilmouriarhs???

Αφου κι ο Gilmour, Fenderiarhs ειναι.... Ετσι δεν ειναι???  ;)  ;)  ;)  ;)

 
Άψογος!! Μπράβο!!! Θα ήταν πράγματι πολύ ενδιαφέρον αν μας έλεγες πως βγαίνουν οι διάφοροι αυτοί ήχοι, γιατί ναι, ο Gilmour είναι όντως θέμα χεριών (κ πάλι συγχαρητήρια), αλλά αυτή η άτιμη απίστευτη χροια της παραμόρφωσης στα Fletcher Memorial & Young Lust πως βγαίνει;;

 
Ευχαριστω ολους για τα σχολια......Δεν θυμαμαι ακριβως τι χρησιμοποιησα και που γιατι αλλαζα συνεχεια κιθαρες/εφε ακριβως επειδη προσπαθουσα να δω πως "γραφει" το καθενα με το recording eqipment μου. Σε ολα ο ενισχυτης ειναι ενας fender HRD και το delay απο ενα boss dd20. Επισης ολα τα drive εχουν chorus απο ενα παλιο boss ce2 (και το run like hell electric mistress). Το drive βγαινει απο ενα (δεν το συνιστω ιδιαιτερα) υπερψηφιακο boss od20....ψαχνω να το αντικαταστησω αλλα μεχρι στιγμης και αφου εχω δοκιμασει πανω απο 20 πεταλια,δεν μου κανει κανενα....

Θυμαμαι οτι το abitw pt1 το εγραψα με την CP60's με cs69 μαγνητες (bridge&middle) boss cs3 modded και λιγο chorus.

Longshadow (ναι το προβλημα της εντασης δεν εχω καταφερει να το λυσω ακομα  :( :( :(....) αυτο που λες νομιζω ειναι ιδιαιτερα σημαντικο, με εχει προβληματισει και εμενα και ειναι καλο θεμα για συζητηση.....Το να παιζεις κομματια αλλων (περαν της ευχαριστησης  στα πλαισια χομπιστικης ενασχολησης...) οντως δεν εχει και καποια τεραστια αξια......Δεν ξερω αν ομως και το να παιζεις απλα ενα δικο σου σολο (η κατι αλλο) πανω απο ενα προκατ backing απεχει πολυ απο την προηγουμενη συμπεριφορα.....Δεν τιθεται θεμα οτι η ουσιαστικη ενασχοληση ειναι το να γραφεις κατι δικο σου ομως εδω μπαινουν πολλα ΑΛΛΑ και πρεπει να ικανοποιουνται πολλες συνθηκες κατι οχι παντοτε εφικτο...... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

 
fenderiarhs είπε:
Longshadow (ναι το προβλημα της εντασης δεν εχω καταφερει να το λυσω ακομα  :( :( :(....) αυτο που λες νομιζω ειναι ιδιαιτερα σημαντικο, με εχει προβληματισει και εμενα και ειναι καλο θεμα για συζητηση.....Το να παιζεις κομματια αλλων (περαν της ευχαριστησης  στα πλαισια χομπιστικης ενασχολησης...) οντως δεν εχει και καποια τεραστια αξια......Δεν ξερω αν ομως και το να παιζεις απλα ενα δικο σου σολο (η κατι αλλο) πανω απο ενα προκατ backing απεχει πολυ απο την προηγουμενη συμπεριφορα.....Δεν τιθεται θεμα οτι η ουσιαστικη ενασχοληση ειναι το να γραφεις κατι δικο σου ομως εδω μπαινουν πολλα ΑΛΛΑ και πρεπει να ικανοποιουνται πολλες συνθηκες κατι οχι παντοτε εφικτο...... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
με εχει προβληματισει και εμενα πολυ αυτο αλλα το σκεφτηκα αλλιως..αφου με ευχαριστει θα κανω οτι με ευχαριστει την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο...

στο θεμα μας τωρα...ΑΨΟΓΟΣ οπως παντα αλλωστε στα κλιπακια σου!

 
Διαφωνώ κάθετα με αυτό δηλ. ότι δεν λέει και τίποτα αν παίζεις ακριβώς όπως αυτός που πρωτοέγραψε κάποιο κομμάτι ή part και μάλιστα έχω ολόκληρη.. φιλοσοφία γύρω από αυτό το θέμα.

Εν ολίγοις πιστεύω ότι όποιος μουσικός μπορεί να αναπαράγει ακριβώς ηχητικά και παικτικά τη διασκευή ή τη μουσική τέλος πάντων που θέλει να παίξει, δείχνει δείγμα εξαιρετικού μουσικού ταλέντου και μουσικής αντίληψης, πράγματα που θα αναδειχθούν στη συνέχεια στις δικές του δημιουργίες.

Κοινώς, φεντεριάρη, ΕΥΓΕ!

Απλώς όσα περισσότερα μουσικά στύλ και διασκευές μπορεί να παίξει σωστά, τόσο και πιο πρωτότυπες θα τείνουν να είναι και οι δικές του δημιουργίες.

 
fenderiarhs είπε:
Το να παιζεις κομματια αλλων (περαν της ευχαριστησης  στα πλαισια χομπιστικης ενασχολησης...) οντως δεν εχει και καποια τεραστια αξια......Δεν ξερω αν ομως και το να παιζεις απλα ενα δικο σου σολο (η κατι αλλο) πανω απο ενα προκατ backing απεχει πολυ απο την προηγουμενη συμπεριφορα.....Δεν τιθεται θεμα οτι η ουσιαστικη ενασχοληση ειναι το να γραφεις κατι δικο σου ομως εδω μπαινουν πολλα ΑΛΛΑ και πρεπει να ικανοποιουνται πολλες συνθηκες κατι οχι παντοτε εφικτο...... ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Σαφώς και διαφέρει...Όταν παίζεις κάτι δικό σου έστω και πάνω απο κάτι έτοιμο ,αυτοσχεδιάζεις...

Ο αυτοσχεδιασμός είναι απο μόνος του ένα είδος μουσικής δημιουργίας.

Βέβαια το ιδανικό για έναν μουσικό είναι να "παράγει" την δική του μουσική εξ ολοκλήρου, η βασική προυπόθεση όμως γι'αυτό είναι να υπάρχουν κάποιες προοπτικές...

Θα πρέπει βασικά να υπάρχει η προοπτική να ακουστεί η δουλειά του στο κοινό (να υπάρχει δηλαδή μπάντα που θα την παίξει σε κάποιες live εμφανίσεις)..

Δεν νομίζω δηλαδή ότι υπάρχει άνθρωπος που θα μπει στο κόπο να φτιάξει ολοκληρωμένη δική του μουσική, ξέροντας εκ των προτέρων ότι θα είναι ο μοναδικός που θα την ακούσει..

Ακόμη και το νοιζ προσφέρει κάποιο κίνητρο...Ξέρεις πως αν ανεβάσεις κάτι δικό σου θα ακουστεί απο αρκετά ζευγάρια αυτιά και θα διαβάσεις και 5-10 γνώμες...

Αυτό το κίνητρο για έναν χομπίστα που παίζει κατά βάση μόνος του στο σπίτι, μπορεί να είναι αρκετό..

Με μηδενικό κίνητρο όμως είναι σχεδόν αδύνατον να παραχθεί μουσική απο κάποιον.. 

 
haryy είπε:
Διαφωνώ κάθετα με αυτό δηλ. ότι δεν λέει και τίποτα αν παίζεις ακριβώς όπως αυτός που πρωτοέγραψε κάποιο κομμάτι ή part και μάλιστα έχω ολόκληρη.. φιλοσοφία γύρω από αυτό το θέμα.

Εν ολίγοις πιστεύω ότι όποιος μουσικός μπορεί να αναπαράγει ακριβώς ηχητικά και παικτικά τη διασκευή ή τη μουσική τέλος πάντων που θέλει να παίξει, δείχνει δείγμα εξαιρετικού μουσικού ταλέντου και μουσικής αντίληψης, πράγματα που θα αναδειχθούν στη συνέχεια στις δικές του δημιουργίες.

Κοινώς, φεντεριάρη, ΕΥΓΕ!
+1

εχω κ μια συμπαθεια σε αυτους που εμμενουν στη λεπτομερεια.Ειναι προτιμοτερο να αντιγραψεις κατι καλα,απο το να παιρνεις διαφορα λικς απο δω κ απο κει,νομιζοντας οτι ειναι προσωπικο το αποτελεσμα.Και αν κανεις κατι δικο σου,ξερεις τοτε μονο (οταν εχεις εμβαθυνει σε παρανοϊκό βαθμο) τι ακριβως να μην κανεις για να μην ακουστεις αντιγραφεας του ειδωλου σου.

Βέβαια το ιδανικό για έναν μουσικό είναι να "παράγει" την δική του μουσική εξ ολοκλήρου, η βασική προυπόθεση όμως γι'αυτό είναι να υπάρχουν κάποιες προοπτικές...

Θα πρέπει βασικά να υπάρχει η προοπτική να ακουστεί η δουλειά του στο κοινό (να υπάρχει δηλαδή μπάντα που θα την παίξει σε κάποιες live εμφανίσεις)..

Δεν νομίζω δηλαδή ότι υπάρχει άνθρωπος που θα μπει στο κόπο να φτιάξει ολοκληρωμένη δική του μουσική, ξέροντας εκ των προτέρων ότι θα είναι ο μοναδικός που θα την ακούσει..
Διαφωνω κ μου κανει εντυπωση αυτη η αποψη.Για καμμια δημιουργια δεν απαιτουνται προοπτικες.Το κανεις επειδη σου βγαινει,επειδη σε πειραζει αν δεν το κανεις.Ετσι λενε οι δημιουργοι τουλαχιστον κ ετσι καταλαβαινω κ εγω.Για τον ιδιο λογο που θες να διαβασεις ενα βιβλιο ή να πας μια βολτα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα