Μαθήματα πλήκτρων ή μαθαίνεις μόνος σου?

NemOOO

Μέλος
Μηνύματα
1,576
Πόντοι
36
Μετά απο αρκετές πρόβες με το groupάκι μου (που ο θεός να το κάνει group αφού όλο τσακωνόμαστε) κατάλαβα ότι για να παίξεις πλήκτρα δεν αρκεί μόνο να ξέρεις κλασσικό πιάνο (που το κουτσοκαταφέρνω) αλλά χρειάζεται να έχεις γνώσεις <<πλήκτρων>>...............

Έτσι έρχομαι στη θέση να σας ρωτήσω πλήκτρα μάθατε με καθηγητή και μαθήματα και τα παρελκόμενα ή μάθατε να παίζεται απο διαφορα βιβλία και είστε αυτοδίδακτοι???

Αν μπορείς κανείς να μάθει μόνος του έχεται κανένα βιβλίο να μου προτείνεται (ή κανένα site που μπορεί να βοηθησει??) .................?

:roll:

 
εννοειται οτι αν ξερεις κλασσικο πιανο δεν χρειαζεσαι μαθηματα.

ΑΚΚΟΡΝΤΑ ξερεις? (γιατι το 90% των κλασσικων πιανιστων στην Ελλαδιτσα δεν ξερει...)

Ακου πολυ μουσικη,ψαξε τους ΗΧΟΥΣ σου & θα τον βρεις το δρομο σου :wink:

 
Ναι το θέμα είναι το ότι υστερώ μουσικά απο τα υπολοιπα μέλη σε τεχνική γιατι όλοι οι άλλοι μπορούν μέσα σε λίγο χρόνο να βγάλουν με αρκετή πιστότητα το τραγούδι (για παράδειγμα οι κιθαρίστες κατεβάζουν την ταμπλατούρα απο το τάδε site kai μαθαίνουν πως παίζει ο κιθαρίστας...αντίστοιχα και οι drummer...)...

Ενώ εγώ γι παράδειγμα δεν μπορώ να παίξω τους παπάδες που παίζει ο κάθε keyboardίστας με το Juno.... Γιατι εκτός του ότι υστερώ σε εξοπλισμό δεν έχω τις γνώσεις για να παίξω <<ψυχεδελικές>> spheres και τέτοια.... Μόνο κάτι blues-jazz σολο .....

Εαν είχες κανένα site που τουλάχιστον να έλεγε κάποια πράγματα γαι το παίξιμο θα με βοηθούσες απίστευτα πολυ...

Δεν ξέρω αλλά είναι πολύ πιθανό να είχες αντιμετωπίσει και εσύ και πιστεύω οι πλειονότητα των πληκτράδων στην εφηβοκάτι ηλικία τους αυτό το πρόβλημα....

 
Ρίξε μια ματιά στο guitar pro!

Αν βρείς την αντιστοιχία των πλήκτων θα μπορείς να παίξεις οποιοδήποτε κομμάτι. (ή τουλάχιστον θα ξέρεις πως παίζεται) :twisted:

 
Ως ( αχρηστος ) πληκτρας και ως ( αχρηστος επισης ) πιανιστας, πιστευω τα εξης:

1. Το κλασσικο πιανο σου δινει την αντοχη, την δεξιοτεχνεια και την γρηγοραδα να ανταποκρινεσαι σε δυσκολα κομματια.

2. Λιγα κομματια της classic rock και rock εχουν επιπονα πληκτρα για καποιον που κανει πιανο. Το μονο θεμα ειναι να αντιληφθεις πως λειτουργει και πως ανταποκρινεται ενα hammond ( κατεξοχην σημαντικο οργανο της rock..απο τα πιο σκληρα, εως τα πιο ψυχεδελικα κομματια ). Μελετα λιγο τη λογικη ενος Leslie ενισχυτη, δες που αρχιζουν οι "γαργαρες" και προσεξε ποσο ρυθμικο οργανο μπορει να γινει.

3. Solo κομματιων οπως Hush, Highway Star, Love her madly, κλπ εχουν γινει απο πληκτραδες με προσωπικο στυλ, που δυσκολα αντιγραφεται. Μελετα την ιστορια του συγκροτηματος, κατανοησε τη λογικη του καθε πληκτρα και προσπαθησε να κανεις μια μιξη του προσωπικου σου στυλ, με το στυλ της μπαντας. Αυτο αφορα και τη σολιστικη πλευρα, αλλα και την ηχητικη πλευρα. Πχ, μην παιξεις καποιο σολο απο Doors, με ενα percussive ή ενα bar hammond. Προτιμησε μια απομιμηση Vox..κλπ Αρα, παμε στο 4ο.

4. Με μια μικρη αναζητηση στο google, μπορεις να βρεις το gig του καθε πληκτρα. Τι μοντελα χρησιμοποιουσε, καθως και τεχνικες λεπτομερειες ή ιδιαιτεροτητες που ειχε. Δεν ειναι αναγκη να αποκτησεις τον ιδιο ηχο, ομως προσπαθησε να τον πλησιασεις. Η κατασταση των ελληνικων ροκαδικων live, ειναι τοσο αθλια, που πιστεψε με..κανεις ηχοληπτης δεν θα βγαλει τον ηχο σου, οπως βγαινει απο το output των πληκτρων που εχεις.

5. Ειναι μεγαλη δικαιολογια το "ελλειψη εξοπλισμου". Δεν εχω τρελη εμπειρια, ομως σε οσες μπαντες εχω παιξει, εχω βγαλει ανετα live με ενα PSR 730 της Yamaha ( υποδεεστερο σιγουρα απο το juno ). Πιστευω οτι αν το κλαβιε σε βολευει, εχεις βρει τον ηχο που θελεις και ακολουθεις τις στανταρ τεχνικες του κομματιου, εισαι καλυμμενος. Κανεις δεν θα σου πει τιποτα, για τον ηχο.

6. Θα επανελθω λιγο στο 2ο. Τα σολο ειναι σημαντικο να βγαινουν αυτουσια, μονο οταν αισθανεσαι οτι αυτο το σολο ταιριαζει σε σενα! Καλο ειναι να μενεις πανω στη δομη του σολο, παιζοντας τα βασικα riff, ομως και μια νοτα παραπανω, δεν θα αλλαξει τιποτα.

7. Ακου παρα πολλα κομματια που εχουν σχεση με το ειδος που παιζετε! Καποια στιγμη θα κατσεις στα πληκτρα και θα παιξεις πραγματα που θα σε αφησουν εκπληκτο. Εμενα μου πηρε 3 μηνες να μπορεσω να ξεφυγω απο το εντεχνο και new age στυλ που επαιζα, και να δεσω με την υπολοιπη μπαντα. Απο εκει και περα, μελετωντας συνεχως πανω στα κομματια, βρισκεις τον δρομο σου... :wink:

8. Δεν υπαρχει πληκτρας που να παιζει παπαδες... Οι πληκτραδες δεν ειναι σαν τους κιθαριστες.. Ο ρολος τους ειναι πιο συγκεκριμενος, πιο σαφης..και πισω απο ογκωδη μηχανηματα, δεν ριχνεις γκομενες :P

 
Thanx σε όλους....

Συγκεκριμένα δεν κατάλαβα αυτό που είπες σε σχέση με τουσ ενισχυτές Leslie

αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά που μου είπατε θα με βοηθήσουν (και σαφώς μου δώσατε λίγο θάρρος....)....

Να στε καλα....

Τελικά ο ρόλος του κιθαρίστα και του drummer είναι οι πιο ευνοοιμένοι στα συγκροτήματα....

Αυτές είναι οι αδικίες....................ΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧ.....ΒΒΑΑΑΧ

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 
Διαφωνώ (τι περίεργο :twisted: ) Ο drummer δεν μπορεί να έχει μαζί του το όργανο του, και στα live πολλές φορές έχει πρόβλημα, στους κιθαρίστες υπάρχει υπερπληθυσμός, και για να βγάλουν σωστό ήχο (απλώς αποδεκτό πολλές φορές) πρέπει να έχουν ρίξει χρήμα τρέξιμο και ψάξιμο τουλάχιστον μερικών χρόνων! Πληκτράς - τραγουδιστής είναι οι καλύτερες δουλειές, αν δεν παίζεις κάθε βράδυ τουλάχιστον. Στα πλήκτρα ψάχνεις για καλό - καλύτερο ήχο, στην κιθάρα αν δεν ψάξεις, καλύτερα να μην παίξεις καθόλου.

 
Διαφωνώ (τι περίεργο :twisted: ) Ο drummer δεν μπορεί να έχει μαζί του το όργανο του' date=' και στα live πολλές φορές έχει πρόβλημα, στους κιθαρίστες υπάρχει υπερπληθυσμός, και για να βγάλουν σωστό ήχο (απλώς αποδεκτό πολλές φορές) πρέπει να έχουν ρίξει χρήμα τρέξιμο και ψάξιμο τουλάχιστον μερικών χρόνων! Πληκτράς - τραγουδιστής είναι οι καλύτερες δουλειές, αν δεν παίζεις κάθε βράδυ τουλάχιστον. Στα πλήκτρα ψάχνεις για καλό - καλύτερο ήχο, στην κιθάρα αν δεν ψάξεις, καλύτερα να μην παίξεις καθόλου.[/quote']
Αν και θα ξεφύγει το θέμα, δεν το βλέπω ακριβώς έτσι. Καταρχήν ο κιθαρίστας θα πάρει τα πεταλάκια και την κιθάρα του και θα πάει ωραίος και άνετος για πρόβα. Ο πληκτράς θα πρέπει να κουβαλήσει τα πλήκτρα του, τα πετάλια του και ίσως και μια βάση αν το προβάδικο δεν έχει πολλαπλή βάση. Επιπλέον, το καλύτερο σε ήχο όταν μιλάμε για πλήκτρα θέλει ένα καινούριο όργανο (ένα χιλιάρικο στην καλύτερη) ενώ ο κιθαρίστας μπορεί με 2 πετάλια (300 ευρώ ή κάπου τόσα) να βελτιώσει σαφώς τον ήχο του. ¶σε που ο κιθαρίστας μπορεί να παίζει με κιθάρα των 1000 ευρώ και να σκίζει ενώ στα πλήκτρα μόνο με διχίλιαρο και πάνω μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος. Εντάξει, οι ντράμερ είναι όντως πονεμένη ιστορία...
 
Παιδιά εγώ δεν εννοούσα ότι είμαστε οι πιο αδικημένοι στον επαγγελματικό χώρο γιατι δεν έχω άποψη περι του θέματος.....

Εννοούσα ότι αυτοί που προβάλλονται περισσότερο ειναι ο drummer και ο κιθαρίστας γιατι έτσι έχει επικρατήσει...

Στην ουσία πολύς κόσμος δεν ασχολείται με ποιός είναι ο πληκτράς ενός συγκροτήματος....

Εκτός των άλλων οι κιθαρίστες έχουν άπειρα portal και έτσι ο καθένας μπορεί να βρει πληροφορίες σε αντίθεση με εμα τους δόλιους που χρειάζεται να παίξει τρελο ψάξιμο .....

Αυτα....

(((((((((Καλα μην το παίρνεται και τις μετρητοις)))))))))

 
Πάντως, αγαπητέ NemO*HardRock, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι παίζεις με λάθος ανθρώπους - σόρυ κιόλας που το λέω έτσι χύμα, αλλά δεν είναι και σπάνιο φαινόμενο. Προφανώς αισθάνεσαι ασφυξία κάτω από την πληθωρική προσωπικότητα του κιθαρίστα και του ντράμερ σου, οπότε μπαίνεις σε ένα λούκι για το πως θα γίνεις καλύτερος, αλλά καλύτερος για ποιον;

Δεν είναι αλήθεια ότι ο κόσμος δεν ψάχνει να βρει ποιος είναι ο πληκτράς μίας μπάντας - σε μία μπάντα όλοι μοιράζονται τις ευθύνες τους γι' αυτό που βγαίνει προς τα έξω.

Μήπως πρέπει να τη δεις τη φάση κάπως αλλιώς; Μήπως, λέω.

 
Μια άποψη λέει ότι οι πιο πετυχημένοι στο γυναικείο φύλο μουσικοί είναι πρώτα οι σαξοφωνίστες και μετά οι πληκτράδες.

 
Μια άποψη λέει ότι οι πιο πετυχημένοι στο γυναικείο φύλο μουσικοί είναι πρώτα οι σαξοφωνίστες και μετά οι πληκτράδες.
Γαμώτο... κι όμως το ήξερα ότι έκανα κάποιο λάθος!

Τόσο καιρό ούτε μια κατάκτηση χάρη στη μουσική αλλά τελικά δεν έφταιγαν τα πλήκτρα... :(

 
Ειμαστε πρωτοι σε προτιμηση? 8O Ποιος το ειπε αυτο ρε παιδια? Ισα ισα, που εμεις δεν μπορουμε να παρουμε το οργανο και να κατεβουμε στη σκηνη για να κανουμε μοστρα σε γκομενες...

 
Ειμαστε πρωτοι σε προτιμηση? 8O Ποιος το ειπε αυτο ρε παιδια? Ισα ισα' date=' που εμεις δεν μπορουμε να παρουμε το οργανο και να κατεβουμε στη σκηνη για να κανουμε μοστρα σε γκομενες...[/quote']
Όχι ρε φίλε, και να μπορούσες να πάρεις το πλήκτρο παραμάσχαλα και να κατέβεις, θα ήταν too much... Καλύτερα να κάνεις στη σκηνή τα έμπειρα! :wink: :D
 
Ναι ναι!Σιγουρα!Πρωτα οι πληκτραδες,μετα οι τραγουδιστες και τελευταιοι οι κιθαριστες!!!χαχαχα!Αν ισχυε αυτο θα ημουν πολυ ευτυχισμενος σαν πληκτρας και δεν θα σκεφτομουν να αρχισω μαθηματα φωνητικης και κιθαρας! :D

 
Εγώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι η πλειονότητα των πληκτράδων είχε περάσει τέτοια προβλήματα....(Δεν μιλάω για καταστάσεις επαγγελματικές όπως πολλών εδώ μέσα, αλλα ένα γκρουπ ηλικιών γύρω 17.....).....

Όσο Wow! για αυτό που λες για το λάθος συγκρότημα ξαναπέστο....

Αυτοί που αξίζουν πραγματικά δεν κερδίζουν σεβασμό (όσον αφορά το συγκροτηματάκι μου)....Και για να καταλάβεις ένα απο τα μέλη που προσπαθεί απίστευτα για το καλύτερο και που είναι αυτός που οργανώνει τα πάντα....θέλουν να τον διώξουν....

Καταλαβες????

 
Καταλαβες????
Ε, βέβαια κατάλαβα... αφού από το πρώτο ποστ λες ότι τσακωνόσαστε. Εσύ όμως, κατάλαβες;
 
Αυτοί που αξίζουν πραγματικά δεν κερδίζουν σεβασμό
Εδω κανεις λαθος. Οταν πραγματικα αξιζεις παντα κερδιζεις σεβασμο. Αλλα!!! Ο σεβασμος αργει παντα να ερθει.

Και επισης!!! Να ξερεις οτι το ποσο αξιζει ενας καποιος δε μπορει να το κρινει ο ιδιος ποτε! Γιατι αυτος ο καποιος οταν παιζει χανεται στο κοσμο του και εγλωβιζεται σε αυτα που ξερει. Το αν αξιζεις θα φανει μεσα απο πολλες καταστασεις οταν θα εισαι αρκετα μεγαλυτερος και αν καταφερεις να ξεφυγεις απο τα συγροτηματακια και κανεις και αλλα πραγματα, προχωρημενα και οχι συνηθισμενα!

Ο τομεας της μουσικης περιεχει πααααααααρααααα πολυ κοσμο. Τα πραγματικα ταλεντα ομως ειναι λιγα και δυστυχως η ευτυχως αυτο φαινεται απο πολυ μικρες ηλικιες (απο τα 6 και μετα εκτος απο μερικες περιπτωσεις εξαιρετικα ιδιορυθμες μα και σπανιες που ξεκινα απο τα 4. Πιο λιγο δεν εχω ακουσει παντως). Σ αυτα τα ατομα παει ο σεβασμος και παλι ομως μετα απο πολυ καιρο.

 
Βασικά κατι θα ξέρεις εσύ που το λές.. (και εγω μάλλον το διατύπωσα λάθος)

Όμως στην πραγματικότητα υπάρχουν πάρα πολλοί αχάριστοι και εγωιστές που για να φανούν αυτοί δεν αναγνωρίζουν ποτέ τους άλλους...(Δεν μιλάω μόνο για τη μουσική αλλά και γενικότερα...)

Όσο για αυτό που λές για τα ταλέντα θα συμφωνήσω (μιας και απο την προσωπική μου πλευρά έχω γνωρίσει άτομο στο ωδείο μου που τον δέχθηκαν σε ηλικία νομίζω 10 ετών σε κάποιο γαλλικό μεγάλο ωδείο και ταξιδεύει καθε εβδομάδα παρισι (άσχετο)...)...Όμως θα πρέπει να πω ότι για να κερδίσεις σεβασμό (κατα την ταπεινή μου γνώμη) δεν χρειάζεται να είσαι ταλέντο αλλά να καταβάλλεις τέτοια προσπάθεια η οποία θα αναγνωρισθεί απο τους άλλους....

Όσο για αυτό που είπες Wow! το "κατάλλαβες" δέν ήταν ερώτηση αλλά αγανάκτηση...(βασικά λάθος έκφραση αλλά δεν πειράζει)... :oops:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα