Maschine κανεις?

sultan of string

Εξαιρετικό μέλος
Μηνύματα
22,557
Πόντοι
2,148
Χτες εφαγα ενα απογευμα με εγκατάσταση κλπ.

Πειτε μου (για λογισμικό μιλαω για controller ο,τι μπορει να κανει το Μ32)...

Αν ηχογραφησεις πχ 5 νοτες αυτες μπορείς να τις διορθωσεις τονικα μετα? Ή είναι ο,τι παίχτηκε και τελος?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χτες εφαγα ενα απογευμα με εγκατάσταση κλπ.

Πειτε μου (για λογισμικό μιλαω για controller ο,τι μπορει να κανει το Μ32)...

Αν ηχογραφησεις πχ 5 νοτες αυτες μπορείς να τις διορθωσεις τονικα μετα? Ή είναι ο,τι παίχτηκε και τελος?


Εσύ dim πας γυρεύοντας για αλτσχάιμερ.

Πώς να αντέξει ο εγκέφαλος τέτοια πράγματα?

Δεν τους βλέπεις όλους που ασχολούνται με τέτοια?

Καμμένοι είναι.

 
Dim δεν καταλαβαινω την ερωτηση

Τι σχεση εχει το κοντρολερ με την επεξεργασια μετα.

Απο τη στιγμη που γραφεις με vst δε μπορεις πολυ απλα να ανοιξεις ενα πιανο ρολ κ να κανεις τις διορθωσεις σου? 

Ή να κανεις παντς ιν ή ο,τιδηποτε? 

 
Εσύ dim πας γυρεύοντας για αλτσχάιμερ.

Πώς να αντέξει ο εγκέφαλος τέτοια πράγματα?

Δεν τους βλέπεις όλους που ασχολούνται με τέτοια?

Καμμένοι είναι.
Αγουροι εγκεφαλοι καιγονται ευκολα

Dim δεν καταλαβαινω την ερωτηση

Τι σχεση εχει το κοντρολερ με την επεξεργασια μετα.

Απο τη στιγμη που γραφεις με vst δε μπορεις πολυ απλα να ανοιξεις ενα πιανο ρολ κ να κανεις τις διορθωσεις σου? 

Ή να κανεις παντς ιν ή ο,τιδηποτε? 
Ασε τον κοντρολερ.

Αυτο βοηθητικο ειναι.

Ρωταω αν αξιζει κανεις να μπει στο πνεύμα του.

Ωραια λογικη να στηνεις ευκολα φρασουλες, αλλα απο editing λεω πως παμε?

 
Αγουροι εγκεφαλοι καιγονται ευκολα


Εγώ τους σιτεμένους τους φοβάμαι περισσότερο.

Από μένα παίρνω παράδειγμα.

 
Αγουροι εγκεφαλοι καιγονται ευκολα

Ασε τον κοντρολερ.

Αυτο βοηθητικο ειναι.

Ρωταω αν αξιζει κανεις να μπει στο πνεύμα του.

Ωραια λογικη να στηνεις ευκολα φρασουλες, αλλα απο editing λεω πως παμε?
Αυτο ουσιαστικα ρωταω.

Ειτε αυτο, ειτε οποιοδηποτε αλλο κοντρολερ απο αυτα τα καινουργια, τα παιρνεις ουσιαστικα για το ποσο integrated ειναι σε daw περιβαλλον κ φυσικα ακομα περισσοτερο στο ποσο πιο πολυ αμεση ειναι η λειτουργια των αντιστοιχων vst (kontakt, komplete ο,τιδηποτε) ωστε να νιωθεις πως τα λειτουργεις με τον κοντρολερ κ οχι με ποντικι κλπ.

Το editing μετα εμπιπτει στις αναγκες του υποψηφιου αγοραστη να μπορει να το κανει μεσω του κοντρολερ?

Δε μπορει με τον παραδοσιακο τροπο?

Ελεγχο ουσιαστικα δε θες στο ui του εκαστοτε vst κ των παραμετρων του για να πειραζεις τα παντα real time?

Το μετα τι σε νοιαζει? Ή μαλλον τι σε πειραζει αν γινεται παραδοσιακα απο τη στιγμη που το selling point ολων αυτων ειναι πως εχεις ελεγχο στα παντα απο το μηχανημα (ειτε για συνθεση ειτε για περφορμανς).

(το να πειραζεις φιλτρα κλπ μετα για να φτιαξεις τα ηχοχρωματα οπως τα θες κ να υπαρχει κινηση το καταλαβαινω)

Εξηγηστε κ σε εμενα Χριστιανοι, τωρα που μετα το καλοκαιρι εχουμε μπει σε νεα εποχη στο νοιζ (την εποχη του πως να εκπαιδευσουμε ακομα κ τους κιθαριστες να σκαμπαζουν πεντε πραγματα κ να παψουν να ειναι τουβλα) 

 
ποσο integrated ειναι σε daw περιβαλλον

ποσο πιο πολυ αμεση ειναι η λειτουργια των αντιστοιχων vst (kontakt, komplete ο,τιδηποτε)

Το editing μετα

μεσω του κοντρολερ

Ελεγχο στο ui του εκαστοτε vst κ των παραμετρων του για να πειραζεις τα παντα real time?

το selling point ολων αυτων ειναι πως εχεις ελεγχο στα παντα απο το μηχανημα (ειτε για συνθεση ειτε για περφορμανς).

πειραζεις φιλτρα κλπ μετα για να φτιαξεις τα ηχοχρωματα οπως τα θες κ να υπαρχει κινηση


Έτοιμο σε βρίσκω εσένα, δεν πας για μια μαγνητική εγκεφάλου?

Μπορεί να έχει πειραχτεί τίποτα εκεί μέσα με όλα αυτά τα μπλιμπλίκια που διαβάζεις.

 
Ή κατι θες να μου πεις και δεν το καταλαβαινω

Ή κατι δεν εχεις καταλαβει και μου λες διαφορα 

Λεω

Στηνω 10 scenes πως τις λεει με ήχους ρυθμους κλπ.

Αυτο πχ το κάνω καπως πιο μπελαλίδικα με cubase.

Αλλα πες ρυθμικα πες τονικα κανω δυο πατατες.

Στο cubase παλι με λιγο μπελα διορθωνω.

Στη μασινα μπορώ?

Να κανω το ρε φα δίεση?

Αν μπορω γινεται ευκολα και αν γινεται και εκει ποιος ο λογος ύπαρξης της μασινας?

Με απλα λογια γιατί rtfm ξερω

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τι με ειπες?


Τον εγκέφαλο τον προσέχουμε.

Άμα μπλέξεις με τέτχοια, σε λίγο δεν θα καταλαβαίνεις κι άλλα, όχι μόνο αυτά.

 
Τον εγκέφαλο τον προσέχουμε.

Άμα μπλέξεις με τέτχοια, σε λίγο δεν θα καταλαβαίνεις κι άλλα, όχι μόνο αυτά.
Τον εγκεφαλο δεν τον βγάζουμε απο την μπριζα

 
Ναι, αλλά κάποιες φορές ανεβάζει θερμοκρασία και θέλει προσοχή να μην τον κάψεις.

Κι επειδής εγώ τον δικό μου τον προσέχω ασούμε, θα σας πω γιατί δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε.

Γιατί όταν λέτε "μασίν", ο ένας μιλάει για σόφτγουερ, και ο άλλος για χάρντγουερ.

Αλλά εσείς που είσαστε χωμένοι ως τον λαιμό στα κουμπάκια, τους ταλαντωτές, τα συνημίτονα και τις περιβάλλουσες ασούμε, που να το πάρετε χαμπάρι.

 
Dim, έχουν τόσο δικό τους workflow αυτά, που ή rtfm, ή πρέπει να σου απαντήσει κάποιος που το παίζει στα δάχτυλα. Είναι μέρες το θέμα, το είχα δει, αλλά απ ό,τι φαίνεται δεν έχουμε (;) κάποιον συμφορουμίτη να το δουλεύει το μασίνι.

 
έχουν τόσο δικό τους workflow αυτά, που ή rtfm,


Κι εσύ κυρ Αλή μου?

Για να μην καταλαβαίνω τα γράφεις έτσι?

Τι είναι αυτό το rtfm, σταθμός στο ράδιο?

 
Αυτό λέω βρε dim 

Δεν έχω καταλάβει πως υπάρχει ανάγκη πειραγματος των νοτίων από το μηχανάκι.

Δεν το είχα σκεφτεί καν.

Από εσένα το ακούω.

Νομίζω πως οι διορθώσεις στις νότες γίνονται από το daw

(Δε μιλάω αν έχει αρπετζιετορ ή Ρυθμό ... Included ο ήχος που παίζεις, αυτά αλλάζουν με μια ρύθμιση κ εννοείται από το μηχανάκι το περιμένεις αυτό)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top