- Μηνύματα
- 3,959
- Πόντοι
- 98
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Πριν αρκετο καιρο, ψαχουλευοντας το internet, επεσα πανω σε μια πολυ ενδιαφερουσα σελιδα...
Η εταιρια λεγεται Magnetic Components και κατασκευαζει μετασχηματιστες τα τελευταια 60 χρονια!
Οι _military-spec παρακαλω_ κατασκευες τους ειναι made in USA και ολα γινονται με τον παραδοσιακο τροπο, τουλαχιστον οσον αφορα στις "Classic Tone" υλοποιησεις τους που ειναι ρεπλικες μετασχηματιστων κλασσικων ενισχυτων.
δειτε εδω--> http://www.classictone.net
Η περιεργεια μου για τα προιοντα τους, δεδομενης και της συγκρατημενης τιμης, μετουσιωθηκε τελικα σε παραγγελια και εντος λογικου χρονικου διαστηματος τα σιδερα εφτασαν στο σπιτι.
Πηρα εναν μετασχηματιστη εξοδου και ενα Choke για τον twin reverb μου.
Ο εξοδου ειναι 100W στα 4Ω. (βγαινει και με περισσοτερα δευτερευοντα, αλλα προτιμησα το "παραδοσιακο")
Σε ενισχυτες σαν τον δικο μου, δηλαδη με Ultra Linear 135W εξοδου, χρειαζεται να γινει μια μικρη επεμβαση στο σασι, γιατι ο UL ειναι φαρδυτερος κι ετσι
πρεπει να ανοιχτουν τρυπες για το στενοτερο "πατημα" του Classic Tone.
Αντιστοιχα για να προσαρμοστει το Choke, πρεπει να απομακρυνθει προσεκτικα το rectifier board και να γινουν τρυπες απο κατω.
Δεν ειναι τιποτα δυσκολο, απλα θελει προσοχη για τα γρεζια που θα βγουν και μεγαλη υπομονη με το δραπανο γιατι το σασι των fender δεν μασαει απο τρυπανια...
Μαλλον κανα light saber χρειαζεται να να τρυπησει... ;D
δειτε εδω μια φωτο απο τις μετρησεις:
Οι βιδες που φαινονται διπλα στο choke ειναι αυτες που συγκρατουν το rectifier board.
Αν δεν απομακρυνθει, απλα κινδυνευει να τρυπηθει η να παθει αλλη ζημια κατα το τρυπημα του σασι.
Αντιστοιχα για τον εξοδου, δειτε που ειναι οι τρυπες για τον UL... αιωνια του η μνημη...
Και να πως εγινε μετα το περας των εργασιων:
Και φτανουμε στο ζητουμενο. Πως μεταφραζονται ηχητικα ολα τα παραπανω?...
Ενα θα πω.
Δεν ξερω τι περασε (αλλα σιγουρα περασε ΠΟΛΛΑ...) ο παλιος UL μετασχηματιστης, δεν ξερω αν ηταν "κακη παρτιδα", δεν ξερω αν οι Classic Tone ειναι οι καλυτεροι μ/σ της αγορας ή αν πατανε κατω τους Mercury ή οτιδηποτε αλλο "εφηβικο επιχειρημα", αλλα απλα καμια σχεση με πριν!!! Ο twin πλεον εγινε ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ κιθαρας.
(μεταξυ μας, αυτη η "παντοδυναμια" των ΜΜ και η εν λευκω αποδοχη τους απο ολα τα μεσα ως των καλυτερων ever, μου την εχει δωσει πολυ._Αλλος ενας λογος που δοκιμασα τους CT)
Μπορει με την αποσυνδεση των UL Taps να βελτιωνεται η κατασταση, μπορει με διαφορα κολπα να αξιοποιουνται τα δυο δευτερευοντα (4 και 8Ω), αλλα δεν παυει ποτε (IMHO) να ειναι και να ακουγεται ...HiFi. Γιατι τελικα τοτε η CBS μετετρεψε (τουλαχιστον) τον Twin σε PA.
Τις πρωτες μερες μετα την αλλαγη, κυριολεκτικα με τυφλες ρυθμισεις στο bias και τις παλιες EH λυχνιες ο ενισχυτης επαιζε ηδη καλυτερα. Ηταν σαν να ακουω τις κιθαρες μου για πρωτη φορα!
Θεωρω οτι τουλαχιστον στην περιπτωση ενισχυτων με UL μετασχηματιστες, μια αντικατασταση με Classic Tone μπορει να βοηθησει πολυ!
Σημερα μπηκα στον κοπο να γραψω δυο κλιπακια με την SwampAsh Strat/Lollar tweeds.
Ειναι χωρις κανενα εφε (περαν του built in reverb), καρφι στον ενισχυτη.
Στο πρωτο τα EQ ειναι σε τυχαιες θεσεις, ενω στο δευτερο ειναι treb+bass τερμα, mid σχεδον 0.
Παντα στο BlackFace καναλι.
Grain damage: https://www.box.com/s/98a2d9c62271c788285c
Can't you see me: https://www.box.com/s/f93fd54b7eef6397cb9c
Λογικα θα φτιαξω κι αλλα, αναλογως demand... 8)
Η εταιρια λεγεται Magnetic Components και κατασκευαζει μετασχηματιστες τα τελευταια 60 χρονια!
Οι _military-spec παρακαλω_ κατασκευες τους ειναι made in USA και ολα γινονται με τον παραδοσιακο τροπο, τουλαχιστον οσον αφορα στις "Classic Tone" υλοποιησεις τους που ειναι ρεπλικες μετασχηματιστων κλασσικων ενισχυτων.
δειτε εδω--> http://www.classictone.net
Η περιεργεια μου για τα προιοντα τους, δεδομενης και της συγκρατημενης τιμης, μετουσιωθηκε τελικα σε παραγγελια και εντος λογικου χρονικου διαστηματος τα σιδερα εφτασαν στο σπιτι.
Πηρα εναν μετασχηματιστη εξοδου και ενα Choke για τον twin reverb μου.
Ο εξοδου ειναι 100W στα 4Ω. (βγαινει και με περισσοτερα δευτερευοντα, αλλα προτιμησα το "παραδοσιακο")
Σε ενισχυτες σαν τον δικο μου, δηλαδη με Ultra Linear 135W εξοδου, χρειαζεται να γινει μια μικρη επεμβαση στο σασι, γιατι ο UL ειναι φαρδυτερος κι ετσι
πρεπει να ανοιχτουν τρυπες για το στενοτερο "πατημα" του Classic Tone.
Αντιστοιχα για να προσαρμοστει το Choke, πρεπει να απομακρυνθει προσεκτικα το rectifier board και να γινουν τρυπες απο κατω.
Δεν ειναι τιποτα δυσκολο, απλα θελει προσοχη για τα γρεζια που θα βγουν και μεγαλη υπομονη με το δραπανο γιατι το σασι των fender δεν μασαει απο τρυπανια...
Μαλλον κανα light saber χρειαζεται να να τρυπησει... ;D
δειτε εδω μια φωτο απο τις μετρησεις:
Οι βιδες που φαινονται διπλα στο choke ειναι αυτες που συγκρατουν το rectifier board.
Αν δεν απομακρυνθει, απλα κινδυνευει να τρυπηθει η να παθει αλλη ζημια κατα το τρυπημα του σασι.
Αντιστοιχα για τον εξοδου, δειτε που ειναι οι τρυπες για τον UL... αιωνια του η μνημη...
Και να πως εγινε μετα το περας των εργασιων:
Και φτανουμε στο ζητουμενο. Πως μεταφραζονται ηχητικα ολα τα παραπανω?...
Ενα θα πω.
Δεν ξερω τι περασε (αλλα σιγουρα περασε ΠΟΛΛΑ...) ο παλιος UL μετασχηματιστης, δεν ξερω αν ηταν "κακη παρτιδα", δεν ξερω αν οι Classic Tone ειναι οι καλυτεροι μ/σ της αγορας ή αν πατανε κατω τους Mercury ή οτιδηποτε αλλο "εφηβικο επιχειρημα", αλλα απλα καμια σχεση με πριν!!! Ο twin πλεον εγινε ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ κιθαρας.
(μεταξυ μας, αυτη η "παντοδυναμια" των ΜΜ και η εν λευκω αποδοχη τους απο ολα τα μεσα ως των καλυτερων ever, μου την εχει δωσει πολυ._Αλλος ενας λογος που δοκιμασα τους CT)
Μπορει με την αποσυνδεση των UL Taps να βελτιωνεται η κατασταση, μπορει με διαφορα κολπα να αξιοποιουνται τα δυο δευτερευοντα (4 και 8Ω), αλλα δεν παυει ποτε (IMHO) να ειναι και να ακουγεται ...HiFi. Γιατι τελικα τοτε η CBS μετετρεψε (τουλαχιστον) τον Twin σε PA.
Τις πρωτες μερες μετα την αλλαγη, κυριολεκτικα με τυφλες ρυθμισεις στο bias και τις παλιες EH λυχνιες ο ενισχυτης επαιζε ηδη καλυτερα. Ηταν σαν να ακουω τις κιθαρες μου για πρωτη φορα!
Θεωρω οτι τουλαχιστον στην περιπτωση ενισχυτων με UL μετασχηματιστες, μια αντικατασταση με Classic Tone μπορει να βοηθησει πολυ!
Σημερα μπηκα στον κοπο να γραψω δυο κλιπακια με την SwampAsh Strat/Lollar tweeds.
Ειναι χωρις κανενα εφε (περαν του built in reverb), καρφι στον ενισχυτη.
Στο πρωτο τα EQ ειναι σε τυχαιες θεσεις, ενω στο δευτερο ειναι treb+bass τερμα, mid σχεδον 0.
Παντα στο BlackFace καναλι.
Grain damage: https://www.box.com/s/98a2d9c62271c788285c
Can't you see me: https://www.box.com/s/f93fd54b7eef6397cb9c
Λογικα θα φτιαξω κι αλλα, αναλογως demand... 8)