Δεύτερον' date=' οι διαφημίσεις και η τηλεόραση είναι ταυτόσημες έννοιες, σε ολόκληρο το κόσμο. Όποιος δεν θέλει να βλέπει διαφημίσεις, δεν βλέπει τηλεόραση. Όποιος δεν θέλει να νοθευτεί το κοινωνικό του μήνυμα από τους διαφημιστές της τηλεόρασης βρίσκει άλλο τρόπο να προωθήσει το live 8.[/quote']
Με αυτή τη λογική όποιος θέλει να κάνει σωστή διατροφή ή πρέπει να μην τρώει καθόλου αφού τα περισσότερα προϊόντα είναι βουτηγμένα στις ορμόνες και τα συντηρητικά ή να φτιάξει ένα σπίτι στο λιβάδι και να καλλιεργεί τα πάντα μόνος του.
Η TV είναι βουτηγμένη στα σκατά αλλά πάντα υπάρχουν αξιόλογα θέματα και ταινίες που επιλεκτικά μπορείς να παρακολουθήσεις.
Τρίτον' date=' ο μόνος "ειδικός" (χωρίς εισαγωγικά) που αναμίχτηκε με την τηλεοπτική μετάδοση του live 8 στην Ελλάδα, είναι ο Γιάννης Πετρίδης, ο οποίος είναι πραγματικά ειδικός πολύ περισσότερο από όσο θα γίνουν οι έλληνες τηλεθεατές σε ολόκληρη τη ζωή τους.[/quote']
Μαζί σου! Δυστυχώς όμως ο Γιάννης Πετρίδης δεν μπορεί να επιλέξει ούτε πόσες διαφημίσεις θα πέσουν, ούτε την συνολική τηλεοπτική διάρκεια προβολής του live 8 στο mega καθώς και ούτε την ώρα προβολής του.
Τέταρτον (κακά νέα για τους μικρούς μας φίλους) το τηλεοπτικό κοινό δεν δίνει μία δεκάρα τσακιστή για τα παρακάτω ζητήματα:α) Τη φτώχεια στην Αφρική ή οπουδήποτε αλλού
β) Το ροκ ιδίωμα και την πιθανότητα να βοηθήσει στην οποιαδήποτε κοινωνική αλλαγή
γ) Τον Roger Waters
Συνεπώς' date=' η τηλεθέαση του γεγονότος (ειδικά στις μεταμεσονύκτιες ώρες) σίγουρα θα ήταν πολύ-πολύ λίγη. [/quote']
Δυστυχώς αυτή είναι η Ελληνική (και όχι μόνο) πραγματικότητα... :?