Line 6 HD 500 ή μήπως τίποτα άλλο;

Arael

Νέο μέλος
Μηνύματα
92
Πόντοι
8
Γεια σας παιδιά!

Λοιπόν όπως λέει ο τίτλος σκέφτομαι την αγορά μιας Line 6 HD500 για τους παρακάτω λόγους:

Α)Ηχογράφηση κατευθείαν στον υπολογιστή.

Β)Χρήση σε Live ώστε να κουβαλάω μόνο μία-δύο κιθάρες, την πεταλιέρα και τα καλώδια μου για καρφί παίξιμο στην κονσόλα. Λόγω προβλήματος στη μέση η κεφαλή καμπίνα που έχω μάλλον από δω και πέρα θα μένει σπιτάκι.

Τα ερωτήματα μου είναι τα παρακάτω:

Α)Είμαι (καλό)μαθημένος στη λάμπα 10 χρόνια τώρα (Marshall JCM 2000 Dual Super Lead head)

Είναι καλή λύση μια ψηφιακή πεταλιέρα ή θα ξενερώσω; Πληροφοριακά αναφέρω από το youtube έχω δει βιντεάκια που ο ήχος της με εξέπληξε ευχάριστα.

Β)Είναι εύχρηστη; Τα πολλά κουμπάκια με φοβίζουν λίγο.

Γ)Υπάρχει καμία άλλη πρόταση; Δεν ξέρω από πεταλιέρες κτλ γιατί μέχρι τώρα έπαιζα

με λάμπα και φούλ αναλογικό ήχο, οπότε είμαι ανοιχτός σε προτάσεις.

Σε περίπτωση που βοηθάει τα Live είναι κλασσική φάση ελληνικό ξένο ποπ/ροκ.

Παικτικά πάω μέχρι χαρντ ροκ και παλιού τύπου 80ς μέταλ.

Αυτά προς το παρόν.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας.

 
Δες και την RP500.

 
Καλησπερα Arael,

Εαν δεν εχεις ασχοληθει καθολου με ψηφιακες πεταλιερες θα σου φανει σαν ν ανεβαινεις το Εβερεστ με βατραχοπεδιλα!!! ;D

Την συγκεκριμενη πεταλιερα την εχω περιπου δυο εβδομαδες κ εχω ασχοληθει αρκετα!

Υπαρχει το site της line 6 οπου υπαρχουν ετοιμοι ηχοι(presets) για να παιξεις! Η ποιοτητα της ειναι οτι καλυτερο (εκφερω προσωπικη αποψη!!) υπαρχει σε πεταλιερα αυτη τη στιγμη!

Αν εχεις χρονο λοιπον να ασχοληθεις με καινουργια παιχνιδια αξιζει!!

Α απο τα χερια μου εχουν περασει σχεδον ολες RP1000,gt-10 κτλ.... με ολες μπορεις να βγαλεις ηχο αν αφιερωσεις αρκετο χρονο....

Καλη επιτυχια σε οτι κ να αποφασησεις!!

 
Ted για να καταλάβεις το πιο πολύπλοκο μηχάνημα που έχω χειριστεί πέρα του ενισχυτή μου είναι μια Carl Μartin Quattro που έχω από το 2005. :P :P

Ξέρω ότι θα φάω τρελό μανίκι τον πρώτο καιρό.

Το θέμα είναι στα Live καρφί σε κονσόλα και σε recording στον υπολογιστή που θα είναι ο ουσιαστικότερος λόγος αγοράς αξίζει;

Κάνει και 500 ευρώ η άτιμη. Δεν είναι και φθηνή...

Λες το HD 500 να είναι από την τιμή της; :P :P

 
Φίλε Arael φυσικά και αξίζει, οι λόγοι που την θες είναι και οι κύριοι λόγοι αγοράς της από πολλούς, όπως κι από εμένα (έχω το Pod X3 Live).

Επίσης τσέκαρε τα παρακάτω links

http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=27611

http://smart.noiz.gr/details.php?id=77598

http://smart.noiz.gr/details.php?id=75498

Eπίσης καλές περιπτώσεις είναι οι εξής:

http://forum.kithara.gr/index.php?action=classifieds;sa=view;id=27673

http://smart.noiz.gr/details.php?id=71409

(δεν έχω καμία σχέση με τους πωλητές)

 
Arael είπε:
Το θέμα είναι στα Live καρφί σε κονσόλα
Δυστυχώς δεν πρόκειται να είναι τόσο απλά τα πράγματα, ανεξαρτήτως τι θα επιλέξεις.

Κατά γενική ομολογία τα καλύτερα σημερινά modelers δεν πρόκειται να σε ξενερώσουν από την άποψη του ήχου που θα φτιάξεις και θα ακούς (και θα ακούει και το κοινό σου) αλλά από την άποψη της αίσθησης του "ενισχυτή στο χώρο" ("amp in the room") μάλλον θα σε ξενίσουν αρκετά.

Γι'αυτό το λόγο έχε πάντοτε στο μυαλό σου την ιδέα ότι ίσως θα χρησιμοποιείς "κάποιον" ενισχυτή on stage και δεν θα αρκείσαι στα monitor. Αυτός μπορεί να είναι ένας μικρός ενισχυτής που τυχαίνει να βρίσκεται στο μαγαζί.

 
Η πεταλιέρα έχει μια χαρά εξόδους και πολλές μάλιστα, έχεις ένα κάρο επιλογές. Μπορεί να στέλνεις κατευθείαν στην κονσόλα για να βγαίνει ο ήχος στα PA, να στέλνεις στο monitor μπροστά σου και να στέλνεις και στον ενισχυτή ώστε να έχεις και το feeling που αναφέρει ο TGL. Έχει μπόλικες εξόδους, 2 unbalanced trs, 2 balanced xlr, phones trs κλπ.

 
metalmike είπε:
Η πεταλιέρα έχει μια χαρά εξόδους και πολλές μάλιστα, έχεις ένα κάρο επιλογές. Μπορεί να στέλνεις κατευθείαν στην κονσόλα για να βγαίνει ο ήχος στα PA, να στέλνεις στο monitor μπροστά σου και να στέλνεις και στον ενισχυτή ώστε να έχεις και το feeling που αναφέρει ο TGL. Έχει μπόλικες εξόδους, 2 unbalanced trs, 2 balanced xlr, phones trs κλπ.
Αυτό είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των modeling λύσεων: ότι μπορείς να στήσεις ένα signal path με πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο και, μερικές φορές, να κάνεις συνδιασμούς που θα ήταν πρακτικά αδύνατοι σε ένα "παραδοσιακό" σύστημα (ή εξωφρενικά ακριβοί).

Απλώς θα πρέπει να θυμόμαστε πάντοτε ότι αυτό που ακούμε από το modeler είναι το "τελικό προϊόν", δηλαδή ότι θα ακούγαμε σε μια ηχογράφηση. Φυσικά μπορεί κάποιος να βγάλει από την εξίσωση καμπίνες, μικρόφωνα, κλπ, αλλά τότε δεν χρησιμοποιεί το εργαλείο στο 100%. Πάντοτε όσοι πηγαίνουν σε τέτοιες λύσεις από ένα, ας πούμε, αναλογικό σύστημα, έχουν δύο "παράπονα": την αίσθηση των δυναμικών στο χέρι και την αίσθηση του "αέρα" στο χώρο. Το πρώτο κατά την άποψή μου έχει πρακτικά λυθεί (εκτός αν εμπλέκονται ψυχολογικοί λόγοι, που δεν μπορώ να κάνω κάτι) από τα κορυφαία modelers. Το δεύτερο είναι ζήτημα πειραματισμού, γούστου, συνθηκών, κλπ, αλλά υπάρχουν λύσεις, και πιο ακριβές και πιο οικονομικές και απλές.

 
εμενα δεν με επεισε η HD500 στο μηνα εφυγε..  ;D

δεν λεμε οτι δεν ειναι καλο το μηχανημα οκ τα γουστα διαφερουν..

αλλα αν εισαι μαθημενος στα πεταλακια και στις λαμπες καταλαβαινεις οτι δεν παει πολυ μακρια το πραγμα..

 
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και παρατηρήσεις σας παιδιά.

;) ;) ;)

gpiad είπε:
εμενα δεν με επεισε η HD500 στο μηνα εφυγε..  ;D

δεν λεμε οτι δεν ειναι καλο το μηχανημα οκ τα γουστα διαφερουν..

αλλα αν εισαι μαθημενος στα πεταλακια και στις λαμπες καταλαβαινεις οτι δεν παει πολυ μακρια το πραγμα..
Επειδή και γω το νιώθω ότι μάλλον το θέμα είναι πώς θα μου κάτσει σε χέρι/αυτί και πάντα υπάρχει-έστω και θεωρητικά-η πιθανότητα να ξενερώσω μάλλον θα πάω σε μεταχειρισμένο ώστε να χάσω όσο γίνεται λιγότερα χρήματα αν δεν μου κάτσει.

Να στε καλά  8)

 
  Για ηχογράφηση το εργαλείο είναι ό,τι πρέπει.

  Για χρήση σε συνδιασμό με έναν ενισχυτή (είτε καρφί, είτε στο fx loop κ.τ.λ.) είναι επίσης ό,τι πρέπει.

  Τώρα για live μόνο με πεταλιέρα, όσες φορές έτυχε να παίξω με την δικιά μου κατευθείαν σε DI, το αποτέλεσμα ήταν εντελώς ξενέρωτο.  :-\

  Ή καλύτερα, όχι το αποτέλεσμα, αλλά η αισθηση όπως αναφέρει σωστά ο Genius Loci. Εγώ προσωπικά όμως δεν ενδιαφέρομαι για το αν μπορεί να ξεχωρίσει το κοινό το modeling από το original, αλλά να ευχαριστηθώ εγώ το live την ώρα που παίζω.

  Καταλαβαίνεις επίσης ότι το να βγάλεις καλό ήχο σε αυτή την περίπτωση δεν θα εξαρτάται πια από σένα αλλά από τον εξοπλισμό του εκάστοτε μαγαζιού (τί κονσόλες, ηχεία, μόνιτορ έχει κ.τ.λ.). Όχι ότι με τον δικό σου ενισχυτή θα ήσουν τελείως ανεξάρτητος, αλλά τουλάχιστον δεν θα χρειάζεσαι π.χ. μόνιτορ στη σκηνή (σε μεγάλο ποσοστό των περιπτώσεων της ελληνικής μουσικής σκηνής) και, ακόμα και αν ο ενισχυτής σου βγαίνει με μικρόφωνο προς τα έξω, όσο να'ναι θα ''γεμίζει'' και ο ίδιος ο ενισχυτής τον ήχο μες το μαγαζί (όπως για παράδειγμα τα αναλογικά τύμπανα, που παρότι έχουν μικρόφωνα, ακούγονται και τα φυσικά όπου και αν βρίσκεσαι και γεμίζουν ωραία τον ήχο).

Προσωπική άποψη τα παραπάνω.

 
Lord_Goumis είπε:
  Τώρα για live μόνο με πεταλιέρα, όσες φορές έτυχε να παίξω με την δικιά μου κατευθείαν σε DI, το αποτέλεσμα ήταν εντελώς ξενέρωτο.  :-\
Αν και ξέρω ότι δεν το εννοείς έτσι, είναι κάπως παρεξηγήσιμο όπως το γράφεις.  ;)

Αυτό που θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει (και όλους μας) είναι να ακούει το κοινό σωστά την κιθάρα μέσα στη μίξη της μπάντας. Ωστόσο η αίσθηση είναι που θα σε κάνει να παίζεις καλύτερα.  ;) Μεταξύ μας δεν υπάρχει μία και σίγουρη λύση. Γιατί απλά το πρόβλημα... δεν υφίσταται. Τι εννοώ:

Το modeler θα δώσει (σε "full rig mode" ας πούμε) ολόκληρη την αλυσίδα, μέχρι και την αίσθηση του χώρου ηχογράφησης. Είναι αυτό ακριβώς που ακούει ένας κιθαρίστας στο στούντιο, όταν παίζει στο control room, ακούει από ακουστικά ή monitors και οι ενισχυτές/καμπίνες/μικρόφωνα είναι σε άλλο χώρο!

Αδυνατώ να αντιληφθώ γιατί είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβει κάποιος αυτό, κι'όμως είναι πολλοί που δεν εννοούν να το καταλάβουν σαν αρχή. Αντιθέτως το προβάλουν ως αδυναμία των modelers. Σαν να λέμε, ο γάιδαρος είναι χάλια ζώο σχεδιαστικά, μιας και δεν μπορεί να πετάξει.  ::)

Τώρα, αν θέλεις την "αίσθηση στο χώρο" η μόνη λύση είναι να παρακάμψεις τις καμπίνες και τα μικρόφωνα και να αρκεστείς σε έναν τελικό και μια καμπίνα "του γούστου σου" (δεν απευθύνομαι σε σένα Lord, γενικά μιλάω!). Ασφαλώς, με ένα ψωμωμένο active stage monitor και τη σωστή επιλογή σε ρυθμίσεις καμπινών/mics, μπορεί να έρθει το ίδιο αποτέλεσμα. Όμως η εμπειρία δείχνει ότι τέτοια monitors είναι πρακτικά μόνο αυτά που κοστίζουν 1000+ ευρώ και έχουν βάρος/μέγεθος μεγαλύτερο απ'αυτό ενός τυπικού combo.

 
Αν μενεις θεσσαλονικη την εχω εγω κ μπορω αν θες να βρεθουμε κ να την ακουσεις  για να δεις πανω κατω τι ειναι  ;)

 
The Genius Loci είπε:
Αν και ξέρω ότι δεν το εννοείς έτσι, είναι κάπως παρεξηγήσιμο όπως το γράφεις.  ;)
Έχεις δίκιο, γι'αυτό γράφω από κάτω ''ή καλύτερα, όχι το αποτέλεσμα, αλλά η αίσθηση''.  :)

Πριν μια βδομάδα π.χ. έτυχε να παίξω κάτι σαν support σε φιλανθρωπική εκδήλωση και επειδή δεν είχαν ενισχυτή στο χώρο και δεν είχα όρεξη να κουβαλάω εγώ έναν για μισή ώρα, βγήκα με την πεταλιέρα μου, με την οποία έπαιξε και ένας φίλος και δεν ακούγοταν καθόλου άσχημα η αλήθεια είναι (όταν ήσουν από κάτω), αλλά όταν ήρθε η σειρά μου να ανεβώ πάνω, ανυπομονούσα να τελειώσω...καθώς δεν μου άρεσε καθόλου η αίσθηση. ;D  Και δεν νομίζω να μιλάμε για μηχανήματα της πλάκας, αφού μιλάμε για καταξιωμένο κέντρο και μετέπειτα συμμετείχαν κάτι Ιμβριο-αναστασιαδο-αδαμαντόπολοι στη φάση...άρα δεν νομίζω ο εξοπλισμός αυτός να είναι και πολύ χειρότερος από αυτόν που τυχόν θα συναντήσει ο Arael σε ενδεχόμενο live του. Επομένως υποθέτω ότι ανεξαρτήτως αποτελέσματος, σαν αίσθηση δεν θα του αρέσει.

Αυτό δεν σημαίνει ότι με τις λίγες γνώσεις που έχω επί του θέματος τα έκανα ΟΛΑ σωστά, αλλά ούτε σημαίνει ότι θα τα κάνει σωστά ο Arael που δεν έχει καθόλου εμπειρία στο θέμα.

Επομένως (μιας και συμφωνώ με όλο το υπόλοιπο ποστ σου) νομίζω πως καλό είναι όσοι έχουν μεγάλη εμπειρία από modeling να κατευθεύνουν τον OP, ο οποίος δεν θέλει να κουβαλάει πολλά πράγματα μαζί, πώς μπορεί να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα όσον αφορά την αίσθηση, μιας και δεν είναι μαθημένος (τελικός ενισχυτής? προτεινόμενες ρυθμίσεις?). Είναι παρήγορο να ξέρεις ότι το μηχάνημα σου μπορεί να βγάλει θεωρητικά αυτή την αίσθηση, αλλά το θέμα είναι με πόσα ευρώ και πόσα κιλά (στην περίπτωσή μας) παραπάνω μπορείς να το καταφέρεις αυτό. Επειδή εδώ η γνώση μου σε αύτό τον τομέα είναι λίγη, το αφήνω στους ειδικούς.  :)

 
Arael είπε:
Α)Ηχογράφηση κατευθείαν στον υπολογιστή

Β)Χρήση σε Live ώστε να κουβαλάω μόνο μία-δύο κιθάρες, την πεταλιέρα και τα καλώδια μου για καρφί παίξιμο στην κονσόλα.

Τα ερωτήματα μου είναι τα παρακάτω:

Α)Είμαι (καλό)μαθημένος στη λάμπα 10 χρόνια τώρα (Marshall JCM 2000 Dual Super Lead head)

Γ)Υπάρχει καμία άλλη πρόταση; Δεν ξέρω από πεταλιέρες κτλ γιατί μέχρι τώρα έπαιζα

με λάμπα και φούλ αναλογικό ήχο, οπότε είμαι ανοιχτός σε προτάσεις.

http://www.tech21nyc.com/products/sansamp/psa1_1.html

Δεν ειναι πεταλιερα, αλλα πιστευω οτι μαλλον σ'αυτο θα βρεις οσα ζητας.

Αξιζει να το ακουσεις.

 
grorig είπε:
http://www.tech21nyc.com/products/sansamp/psa1_1.html

Δεν ειναι πεταλιερα, αλλα πιστευω οτι μαλλον σ'αυτο θα βρεις οσα ζητας.

Αξιζει να το ακουσεις.
Ενδιαφέρουσα πρόταση αλλά αρκετά πάνω από τις οικονομικές μου δυνατότητες  :( :(

Αν μενεις θεσσαλονικη την εχω εγω κ μπορω αν θες να βρεθουμε κ να την ακουσεις  για να δεις πανω κατω τι ειναι  ;)
Μακάρι φίλε μου αλλά μένω Κάλυμνο και πέφτω λίίίίγο μακρυά. Ευχαριστώ πολύ όμως για την πρόταση  ;)

Τώρα σχετικά περί αισθήσεως απ'ό,τι κατάλαβα το "πρόβλημα" βρίσκεται στο πώς νιώθεις τις νότες στα χέρια σου.

Εμένα το μόνο που ίσως μου λείψει είναι το σκάσιμο της καμπίνας από πίσω καθώς παίζω.

 
Arael είπε:
Ενδιαφέρουσα πρόταση αλλά αρκετά πάνω από τις οικονομικές μου δυνατότητες  :( :(
Με λιγη τυχη,αν το βρεις μεταχειρισμενο, η τιμη του παιζει απο 350-450 ευρω η τελευταια

εκδοση (1.1),ενω η προηγουμενη (1.0) 250-300 ευρω.

Το δυσκολο ειναι  α/να βρεις καποιον που το πουλαει,  β/ να το ακουσεις, επειδη εισαι

Καλυμνο.

 
grorig είπε:
Με λιγη τυχη,αν το βρεις μεταχειρισμενο, η τιμη του παιζει απο 350-450 ευρω η τελευταια

εκδοση (1.1),ενω η προηγουμενη (1.0) 250-300 ευρω.

Το δυσκολο ειναι  α/να βρεις καποιον που το πουλαει,  β/ να το ακουσεις, επειδη εισαι

Καλυμνο.
Οταν λες η εκδοση 1.1 κ η εκδοση 1.0 τι εννοεις? δεν σε πιανω...

Για το firmware μιλας? γιατι απ οσο ξερω ολα τα pod hd 500 απ οταν βγηκε ιδια ειναι...  :-\

 
Arael είπε:
Τώρα σχετικά περί αισθήσεως απ'ό,τι κατάλαβα το "πρόβλημα" βρίσκεται στο πώς νιώθεις τις νότες στα χέρια σου.

Εμένα το μόνο που ίσως μου λείψει είναι το σκάσιμο της καμπίνας από πίσω καθώς παίζω.
Είναι και τα δύο.

Το πρώτο, ανταπόκριση δηλαδή όπως σε ενισχυτή, σε ό,τι αφορά δυναμικές, volume, κλπ, καλύπτεται μια χαρά από τα καλύτερα modelers. Δεν μπορώ να απαντήσω για το HD (το HD300 που δοκίμασα, ήταν καλό σ'αυτό τον τομέα, αλλά όχι ό,τι θα ήθελα),γιατί δεν έχω δοκιμάσει το τελευταίο firmware. Τα 11 Rack και Axe-Fx σίγουρα το καλύπτουν. Το Kemper, απ'ό,τι λέει και ο φίλτατος Γρηγόρης (grorig) σε άλλο θέμα, επίσης.

Το δεύτερο (τον "αέρα"), είπαμε, πιθανώς με ένα εξαιρετικό monitor να το έχεις, σίγουρα όμως μπορείς να πάρεις και με έναν μικρό ενισχυτή και κιθαρο-καμπίνα πολύ πιο οικονομικά. Στο κάτω κάτω, αν βγαίνεις μέσω PA, αυτό θα αφορά εσένα και μόνο, από άποψης αίσθησης. Ο κόσμος θα ακούει ό,τι πρέπει.  ;)

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top