Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να σας διηγηθώ (όσο πιο σύντομα μπορώ) τι μου συνέβει τις τελευταίες 2 μέρες και να ακούσω την άποψή σας στο θέμα μου.
Πριν δυο μέρες (Τετάρτη μεσημέρι) βλέπω αγγελία με 8 πετάλια εκ των οποίων με ενδιαφέρει ένα συγκεκριμένο (ας το πούμε "Α").
Παίρνω τηλ και μιλάω με τον πωλητή, τον ρωτάω εαν είναι διαθέσιμο, εαν έχει ενδιαφερθεί άλλος, και με διαβεβαιώνει πως είναι διαθέσιμο. Αναφέρω εκεί πως είμαι από επαρχία και προσπαθώ για λίγο καλύτερη τιμή μαζί με τα έξοδα της αντικαταβολής αλλά δεν δέχεται, οπότε αφήνουμε την κουβέντα εκεί και τον ενημερώνω πως θα το σκεφτώ για τη συνολική τιμή και θα τον ξαναπάρω τηλ αν τελικά καταλήξω να το αγοράσω. Μου απαντά: "πάρε με καλύτερα τη Δευτέρα, γιατί θα έρθουν 2 άλλα παιδιά την Παρασκευή να δούν το "Β" πετάλι και μπορεί να ενδιαφέρονται και για το "Α". Αμέσως τον ρωτάω: "εαν αποφασίσω και σε πάρω σήμερα ή αύριο (Τετάρτη ή Πέμπτη δλδ) το προλαβαίνω εγώ το πεταλάκι, σωστα"? Απαντά καταφατικά.
Την ίδια μέρα, μετά από 5-6 ώρες, (Τετάρτη βράδυ) ξαναπέρνω τηλ και συμφωνούμε στην τιμή που ζητάει + τα προβλεπόμενα έξοδα του ταχυδρομείου. Του στέλνω και τα στοιχεία μου με mail και με ενημερώνει ότι τα έλαβε και πως θα το στείλει και θα μου στείλει μέσω mail και την φωτό της απόδειξης από τα ΕΛΤΑ με το tracking number.
Σήμερα το μεσημέρι λαμβάνω mail "Άκυρο το πεταλάκι φίλε sorry, το πήρε τελικά εχθές κάποιος από εδώ που είχε πάρει πρίν από σένα."
και φυσικά στην αγγελία του δεν το έχει μαρκάρει πως έφυγε.
Και ρωτάω εγώ τώρα, τι είναι αυτά? ? :
Θα ήθελα να σας διηγηθώ (όσο πιο σύντομα μπορώ) τι μου συνέβει τις τελευταίες 2 μέρες και να ακούσω την άποψή σας στο θέμα μου.
Πριν δυο μέρες (Τετάρτη μεσημέρι) βλέπω αγγελία με 8 πετάλια εκ των οποίων με ενδιαφέρει ένα συγκεκριμένο (ας το πούμε "Α").
Παίρνω τηλ και μιλάω με τον πωλητή, τον ρωτάω εαν είναι διαθέσιμο, εαν έχει ενδιαφερθεί άλλος, και με διαβεβαιώνει πως είναι διαθέσιμο. Αναφέρω εκεί πως είμαι από επαρχία και προσπαθώ για λίγο καλύτερη τιμή μαζί με τα έξοδα της αντικαταβολής αλλά δεν δέχεται, οπότε αφήνουμε την κουβέντα εκεί και τον ενημερώνω πως θα το σκεφτώ για τη συνολική τιμή και θα τον ξαναπάρω τηλ αν τελικά καταλήξω να το αγοράσω. Μου απαντά: "πάρε με καλύτερα τη Δευτέρα, γιατί θα έρθουν 2 άλλα παιδιά την Παρασκευή να δούν το "Β" πετάλι και μπορεί να ενδιαφέρονται και για το "Α". Αμέσως τον ρωτάω: "εαν αποφασίσω και σε πάρω σήμερα ή αύριο (Τετάρτη ή Πέμπτη δλδ) το προλαβαίνω εγώ το πεταλάκι, σωστα"? Απαντά καταφατικά.
Την ίδια μέρα, μετά από 5-6 ώρες, (Τετάρτη βράδυ) ξαναπέρνω τηλ και συμφωνούμε στην τιμή που ζητάει + τα προβλεπόμενα έξοδα του ταχυδρομείου. Του στέλνω και τα στοιχεία μου με mail και με ενημερώνει ότι τα έλαβε και πως θα το στείλει και θα μου στείλει μέσω mail και την φωτό της απόδειξης από τα ΕΛΤΑ με το tracking number.
Σήμερα το μεσημέρι λαμβάνω mail "Άκυρο το πεταλάκι φίλε sorry, το πήρε τελικά εχθές κάποιος από εδώ που είχε πάρει πρίν από σένα."
και φυσικά στην αγγελία του δεν το έχει μαρκάρει πως έφυγε.
Και ρωτάω εγώ τώρα, τι είναι αυτά? ? :