Χαιρετίζω άπαντες.
Λοιπόν σκέφτηκα να ξεκινήσω αυτό το θρεντ για κούβεντα κυρίως γύρω απο τα δύο αυτά όργανα ,τις τεχνικές τους και πως μπορεί το ένα με το άλλο να συγχωνευθούν ίσως ώστε να υπάρξει μια βελτίωση στην τεχνική ενός παίχτη ,γενικά.
Αυτό που πάντα μου έκανε εντύπωση με τους μπουζουξιδες ήταν αυτός ο δολοφονικός σε ταχύτητα συνδιασμός δεξί αριστερό με τις φράσεις αλλά Django ένα πράγμα που δεν συναντάς τόσο συχνά σε κιθαρίστες(φυσικό βεβαίως μιας και η κιθάρα έχει και περισσότερους γενικά τρόπους προσέγγισης).
Για να μπω στο ψητό μιας και δεν το'χω με τα μακροσκελή κείμενα.
Είναι η φύση του μουζουκιού τέτοια τελικά που κάνει τους κάλους παίχτες θηρία απο άποψης δαχτύλων και πενιάς,εννοώντας οτι όλες οι πενιές είναι αληθινές ενω στην κιθάρα έχει και πιο ξεκούραστες πενιές(ελπίζω να καταλαβαίνεται που το πάω γενικά και να το θέτω σωστά).
Παίζει ρόλο η διπλή χορδή γενικά?Είναι πιο δύσκολη στο παίξιμο?Νομίζω είναι.Επίσης τώρα τελέυταία που μελετάω κλίμακες και πενιά στο τζούρα είδα άμεση βελτίωση και "σφίξιμο" στο δάχτύλο και την πένα και μεταφέροντας το στην κιθάρα πετάω.
Αυτό που βλέπω επίσης είναι οτί οι τσιγγανοσουινγκ κιθαρίστες που παίζουν με ακουστικές είναι πολύ κοντά στην μπουζουξίδικη τεχνική και ατάκα.
Αυτά πάνω κάτω σαν αφορμή για κουβέντα.Θα ήθελα να γίνει όντως κουβέντα να συμπληρώσεται αν θέλεται οτί γνώσεις η τεχνικές ή σκέψεις γενικά γύρω απο το θέμα των δύο αυτών οργάνων και συμπαθάτε με για το ότι δεν θέτω καλά κάποια πράγματα που θέλω να μάθω ή να πω .Ελπίζω με την κουβέντα να βγούνε απο όλους.
Λοιπόν σκέφτηκα να ξεκινήσω αυτό το θρεντ για κούβεντα κυρίως γύρω απο τα δύο αυτά όργανα ,τις τεχνικές τους και πως μπορεί το ένα με το άλλο να συγχωνευθούν ίσως ώστε να υπάρξει μια βελτίωση στην τεχνική ενός παίχτη ,γενικά.
Αυτό που πάντα μου έκανε εντύπωση με τους μπουζουξιδες ήταν αυτός ο δολοφονικός σε ταχύτητα συνδιασμός δεξί αριστερό με τις φράσεις αλλά Django ένα πράγμα που δεν συναντάς τόσο συχνά σε κιθαρίστες(φυσικό βεβαίως μιας και η κιθάρα έχει και περισσότερους γενικά τρόπους προσέγγισης).
Για να μπω στο ψητό μιας και δεν το'χω με τα μακροσκελή κείμενα.
Είναι η φύση του μουζουκιού τέτοια τελικά που κάνει τους κάλους παίχτες θηρία απο άποψης δαχτύλων και πενιάς,εννοώντας οτι όλες οι πενιές είναι αληθινές ενω στην κιθάρα έχει και πιο ξεκούραστες πενιές(ελπίζω να καταλαβαίνεται που το πάω γενικά και να το θέτω σωστά).
Παίζει ρόλο η διπλή χορδή γενικά?Είναι πιο δύσκολη στο παίξιμο?Νομίζω είναι.Επίσης τώρα τελέυταία που μελετάω κλίμακες και πενιά στο τζούρα είδα άμεση βελτίωση και "σφίξιμο" στο δάχτύλο και την πένα και μεταφέροντας το στην κιθάρα πετάω.
Αυτό που βλέπω επίσης είναι οτί οι τσιγγανοσουινγκ κιθαρίστες που παίζουν με ακουστικές είναι πολύ κοντά στην μπουζουξίδικη τεχνική και ατάκα.
Αυτά πάνω κάτω σαν αφορμή για κουβέντα.Θα ήθελα να γίνει όντως κουβέντα να συμπληρώσεται αν θέλεται οτί γνώσεις η τεχνικές ή σκέψεις γενικά γύρω απο το θέμα των δύο αυτών οργάνων και συμπαθάτε με για το ότι δεν θέτω καλά κάποια πράγματα που θέλω να μάθω ή να πω .Ελπίζω με την κουβέντα να βγούνε απο όλους.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: