Χρησιμοποιεί κανείς Machine?

sultan of string

Εξαιρετικό μέλος
Πόντοι
2,148
έχω μια αφελή ερώτηση

επειδή είμαι άσχετος με το συγκεκριμένο, αλλά και εντελώς περιστασιακός χρήστης των vst της ΝΙ, προσπαθώ να φτιάξω διάφορα πράγματα, αλλά στην επιλογή οργάνων στο αριστερό μέρος η ΝΙ δείχνει ό,τι υπάρχει σε όλο τον πλανήτη. Διαλέγω ένα και σχεδόν πάντα δεν το έχω αγορασμένο. 

Μπορεί με κάποιο τρόπο το πανελ αυτό να δείχνει μόνο αυτά που έχεις εγκαταστήσει?

για να γινει sequencing χρειάζεται το maschine.

βγαίνει και σε έκδοση maschine+ σαν standalone το οποίο μπορεί να δουλέψει και σαν απλο σε pc/mac, εγω εχω το +

προορίζεται πάντως ποιο πολύ για ηλεκτρονικη μουσικη οποτε αν δεν εισαι το ειδους δεν ξερω αν αξιζει η αγορα..... υπαρχει και το micro μια πιο περιορισμενη εκδοση

οσον αφορα την εφαρμογη native access δείχνει μονο οτι εχεις εγκαταστησει, οπως δειχνει και στο account της native τι εχεις αγορασει μαζι με τα serial no.

https://www.native-instruments.com/en/catalog/hardware/maschine/production-systems/

Το εχω ηδη ως δωρο, μικρη εκδοση.

Μεχρι στιγμης δυσκολευομαι.

Ισως δεν ειναι στο στυλ μου αλλα δεν υπαρχουν ορια στη μουσικη

ναι την εφαρμογή έχω που μου την δώσανε μαζί με το πλήκτρο Μ32
τυχερέ!!!!

Δες κανά tutorial για την εφαρμογή

I'm an old dog
Εγώ το έχω δουλέψει πολύ παλιά λίγο για την εμπειρία.

Δεν είναι δύσκολο.

Αλλά λεπτομέρειες θα πρέπει να σου γράψει κάποιος που το έχει μπροστά του.

Από εμένα εύχομαι να το ευχαριστηθείς και το controller και το πρόγραμμα και όλα τα καλούδια της ΝΙ

τυχερέ!!!!
Ρε σεις, μην παίζετε με VST λέμε! Καταστρέφετε οικονομικά τις εταιρείες hardware, δεν είδατε τι έπαθε η πολυαγαπημένη μας Moog? Πωλήθηκε αντί πινακίου φακής στην inMusic.?

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε σεις, μην παίζετε με VST λέμε! Καταστρέφετε οικονομικά τις εταιρείες hardware, δεν είδατε τι έπαθε η πολυαγαπημένη μας Moog? Πωλήθηκε αντί πινακίου φακής στην inMusic.?
δεν ήξερα ότι την συμπαθούσες...