Χρήση Neural DSP plugins...

Νεκτάριος Κοντολέων

Nekkon

Gretsch addict
Μηνύματα
2,144
Πόντοι
533
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
  2. Τραγούδι
Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω κάποια plugins της Neural DSP τα οποία μου αρέσουν πολύ ως ήχος. Θέλω να δω αν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και κάπου αλλού εκτός από τον υπολογιστή μου, δηλαδή τόσο ζωντανά (σε παιξιματα τύπου lounge cafe, παιζεις instrumental μουσική με backing tracks και στέλνεις ήχο από το laptop σου) όσο και στο στούντιο (στέλνεις καρφί ήχο στον ηχολήπτη). 

Η κάρτα ήχου που έχω είναι η focusrite 2i2. Έχει monitor από μπροστά για τα δικά μου ακουστικά και line out δεξί και αριστερό για να στέλνεις ήχο. Παραθέτω φωτογραφίες. 

filters_quality(80)_format(jpeg).jpeg scarlett2i2-bullets-front.png

1) Η πρώτη ερώτηση είναι εάν ο ήχος του μόνιτορ των ακουστικών είναι της ίδιας ποιότητας με τα line outputs. Η λογική είναι για να ξέρω τι ποιότητας ήχο στέλνω. Τα line out της focusrite είναι balanced, ότι κι αν σημαίνει αυτό.

2) Η δεύτερη ερώτηση είναι αν αλλάζει το latency. 

3) Το ξέχασα. Θα μου έρθει 

 
Καλησπέρα στην παρέα!

Έχω κάποια plugins της Neural DSP τα οποία μου αρέσουν πολύ ως ήχος. Θέλω να δω αν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και κάπου αλλού εκτός από τον υπολογιστή μου, δηλαδή τόσο ζωντανά (σε παιξιματα τύπου lounge cafe, παιζεις instrumental μουσική με backing tracks και στέλνεις ήχο από το laptop σου) όσο και στο στούντιο (στέλνεις καρφί ήχο στον ηχολήπτη). 

Η κάρτα ήχου που έχω είναι η focusrite 2i2. Έχει monitor από μπροστά για τα δικά μου ακουστικά και line out δεξί και αριστερό για να στέλνεις ήχο. Παραθέτω φωτογραφίες. 

Προβολή συνημμένου 40965Προβολή συνημμένου 40964

1) Η πρώτη ερώτηση είναι εάν ο ήχος του μόνιτορ των ακουστικών είναι της ίδιας ποιότητας με τα line outputs. Η λογική είναι για να ξέρω τι ποιότητας ήχο στέλνω. Τα line out της focusrite είναι balanced, ότι κι αν σημαίνει αυτό.

2) Η δεύτερη ερώτηση είναι αν αλλάζει το latency. 

3) Το ξέχασα. Θα μου έρθει 
1) εξαρτάται από την κάρτα ήχου σου

 
1) Η πρώτη ερώτηση είναι εάν ο ήχος του μόνιτορ των ακουστικών είναι της ίδιας ποιότητας με τα line outputs. Η λογική είναι για να ξέρω τι ποιότητας ήχο στέλνω. Τα line out της focusrite είναι balanced, ότι κι αν σημαίνει αυτό.

2) Η δεύτερη ερώτηση είναι αν αλλάζει το latency. 

3) Το ξέχασα. Θα μου έρθει 


1. Όχι. Αλλά μην φανταστείς καμιά τρελή διαφορά.

2. Όχι, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

3. Όχι (ε, παντού "όχι" έβαλα, μην αλλάξω στάση εδώ).

 
1. Όχι. Αλλά μην φανταστείς καμιά τρελή διαφορά.

2. Όχι, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

3. Όχι (ε, παντού "όχι" έβαλα, μην αλλάξω στάση εδώ).
1. Εννοείς ότι τα balanced line outs έχουν ελαφρώς καλύτερο ήχο ε;

3. Το θυμήθηκα. Το κάνει κανένας αυτό; Έχω δει στο στούντιο να είναι στο πάτωμα πάνω στο χαλί ασούμε ένα διπλό jack το οποίο είμαι σιγουρος ότι ταιριάζει στο left and right των line outs της focusrite μου. Αλλά αναρωτιέμαι, γιατί κανω συνέχεια ηχογράφηση με ενισχυτή κ μικρόφωνο. Πάει κανένας με laptop και κάρτα ήχου να στέλνει σήμα στην κάρτα ήχου του στούντιο; Θέλω να πω, why even go; Δεν είναι το ίδιο να τα ηχογραφήσω σπίτι μου και να του στείλω τα wav files; Από την άλλη, και γιατί να μη γίνεται; Μια χαρά ήχο έχουν τα plugίνια και μέσα στη μίξη ακούγονται επαρκή

 
1. Εννοείς ότι τα balanced line outs έχουν ελαφρώς καλύτερο ήχο ε;

3. Το θυμήθηκα. Το κάνει κανένας αυτό; Έχω δει στο στούντιο να είναι στο πάτωμα πάνω στο χαλί ασούμε ένα διπλό jack το οποίο είμαι σιγουρος ότι ταιριάζει στο left and right των line outs της focusrite μου. Αλλά αναρωτιέμαι, γιατί κανω συνέχεια ηχογράφηση με ενισχυτή κ μικρόφωνο. Πάει κανένας με laptop και κάρτα ήχου να στέλνει σήμα στην κάρτα ήχου του στούντιο; Θέλω να πω, why even go; Δεν είναι το ίδιο να τα ηχογραφήσω σπίτι μου και να του στείλω τα wav files; Από την άλλη, και γιατί να μη γίνεται; Μια χαρά ήχο έχουν τα plugίνια και μέσα στη μίξη ακούγονται επαρκή


1. Όχι. Εννοώ ότι η έξοδος ακουστικών έχει διαφορετικό ήχο από τα line outs γιατί έχει ξεχωριστό amp, και ο ήχος του συνήθως είναι διαφορετικός από τον ήχο που παίρνεις από τα line outs.

2. Εξαρτάται από το project, και τι θέλεις να κάνεις. Δεν μικροφωνιάζουν όλοι ενισχυτές. Δοκίμασε να στείλεις κατευθείαν στην κάρτα με plugins να δεις τι προτιμάς.

Το ίδιο δεν είναι. Είναι διαφορετικό. Φυσικά και μπορείς να γράψεις σπίτι σου και να στείλεις τα αρχεία ήχου.

 
1. Εννοείς ότι τα balanced line outs έχουν ελαφρώς καλύτερο ήχο ε;

3. Το θυμήθηκα. Το κάνει κανένας αυτό; Έχω δει στο στούντιο να είναι στο πάτωμα πάνω στο χαλί ασούμε ένα διπλό jack το οποίο είμαι σιγουρος ότι ταιριάζει στο left and right των line outs της focusrite μου. Αλλά αναρωτιέμαι, γιατί κανω συνέχεια ηχογράφηση με ενισχυτή κ μικρόφωνο. Πάει κανένας με laptop και κάρτα ήχου να στέλνει σήμα στην κάρτα ήχου του στούντιο; Θέλω να πω, why even go; Δεν είναι το ίδιο να τα ηχογραφήσω σπίτι μου και να του στείλω τα wav files; Από την άλλη, και γιατί να μη γίνεται; Μια χαρά ήχο έχουν τα plugίνια και μέσα στη μίξη ακούγονται επαρκή
Δεν υπάρχει gear police

Αν θες να κάνεις λάιβ κ να χρησιμοποιήσεις amp sim, κανείς δε θα σε κρίνει αν αυτό είναι χαρντγουερ ή σοφτγουερ. 

Όσοι θα προσέξουν τον ήχο σου, θα είναι οι ίδιοι που θα τον πρόσεχαν είτε με ενισχυτή έπαιζες , είτε με μοντελερ (κ αν ξέρεις να φτιάχνεις ήχο με αυτά , θα τα καταφέρεις κ με λάπτοπ κ αμπ σιμς vst)

Οι λόγοι που δε συνηθίζεται (γίνεται όμως) αυτή η λύση είναι πολύ απλοί.

Αν θες μομπιλιτι, το μοντελερ είναι πιο απλή λύση (κ κουβαλάς ένα πράγμα , όχι λάπτοπ κ κάρτες ήχου κλπ. Άσε που πλέον υπάρχουν πραγματικά μικρά μοντελερ σαν πετάλια κ είναι καλά).

Κ φυσικά το λεητενση

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
Θα πρέπει να περάσεις στο laptop σου τους drivers της κάρτας ήχου του στούντιο (μπορεί να υπάρχουν και ασυμβατότητες λειτουργικών), ή να περάσει ο στουντιάς στο pc του τα δικά σου plugins.

Κάντα σπίτι σου και στείλτα.

 
Επίσης το να του στείλεις wav ηχογραφημένα με μικρόφωνο, προϋποθέτει ότι ξέρεις κάποια πράγματα από ηχοληψία.

Εννοώ πχ ότι αφού πας στούντιο για ηχογράφηση με τον ενισχυτή σου κ τα πετάλια σου κ φτιάξεις τον ήχο σου, δεν υπάρχει περίπτωση να πεις στον ηχολήπτη θα βάλω τα μικρόφωνα εγώ που ξέρω 

Αυτός είναι υπεύθυνος να βάλει ένα , δύο (ή ακόμα κ τρίτο η room μπροστά ή πίσω από καμπίνα) ώστε ο ήχος που θα πάρει να είναι ναι μεν πιστός στον ήχο που έφτιαξες , αλλά κ να κάθεται όπως πρέπει.

Αν του στείλεις έτοιμο ήχο και "τυπωμένο" μπλεκεσαι στα πόδια του. Γι'αυτό γράφεται πάντα κ di ήχος για reamping, γιατί εσύ καλά τα λες, αλλά κ αυτός πρέπει να κάνει σωστά τη δουλειά του 

(Μη μου πείτε πάλι για close micing κ καθαρό ήχο, αν είναι τέτοια απλή περίπτωση καντην μονος σου)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επίσης το να του στείλεις wav ηχογραφημένα με μικρόφωνο, προϋποθέτει ότι ξέρεις κάποια πράγματα από ηχοληψία.


Ακόμα και με plugins να γράψεις σπίτι σου, πρέπει κανονικά να στείλεις και wet και dry αρχεία, γιατί μπορεί εσύ πχ να το έχεις πήξει στο delay και reverb.

Αν πάει αυτός ο φουκαράς μετά να βάλει reverb στο master, εσύ θα μεταφερθείς πολύ βαθιά στην σπηλιά, και τα άλλα όργανα θα βρίσκονται στο οροπέδιο.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: σκούφοΣ
Ξεκινάς και λες "να τα χρησιμοποιήσω και κάπου αλλού εκτός από τον υπολογιστή μου" αλλά μάλλον εννοείς περιβάλλον ηχογράφισης σε DAW, γιατί αλλιώς δεν μπορείς - ΠΡΕΠΕΙ να είναι μέσω του υπολογιστή. Έχω δει πολλές φορές σε live να χρησιμοποιούν Scarlet 2i2 για laptop, το οποίο τρέχει ένα DAW session με μετρονόμους, multiple outs, και σίγουρα backing tracks. Οπότε, σίγουρα, μα σίγουρα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε live ένα scarlet+laptop combo, και τρέχεις ότι θες.

1) Ο ήχος του Monitor που περνάει από την κάρτα (αυτό που λέει Direct Monitor) είναι το καθαρό σήμα, και δεν σου δίνει αυτό που έχεις φορτώσει, παραμόνο ότι είναι ανάμεσα στην κιθάρα και το καρφί (αν πχ έχεις βάλει πετάλια). Αν εννοείς αυτό, ξέχασέ το.

Αν λες για το monitoring μέσω των ακουστικών σαν 2ο output, πχ για να βάλεις in-ear, τότε θεωρητικά το output θα είναι το ίδιο, αλλά θα αλλάζει γιατί άλλο ηχητικό χαρακτήρα θα έχουν τα ηχεία που θα σε ακούει ο κόσμος, και άλλο τα ακουστικά που θα φοράς.

2) Το latency το βάζεις σε buffer 64 και έχεις περίπου 7-10ms, ανάλογ το σύστημα. Εγώ έχω 8,2ms (με Scarlet 2i2 gen 2) και με buffer 96 έχω 13,7. Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις διαφορά.

3) Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα τι λες. Εννοείς ότι στέλνεις σε κονσόλα με 1 καλώδιο αντί για 2? Τότε ίσως χάσεις το Stereo, που πχ αν παίξεις με τίποτα reverb/delay θα είσαι πιο mono, αλλά οκ μικρό το κακό.

Τέλος, όντως δεν υπάρχει gear police. Αν σου αρέσει ο ήχος σου, παίξε με τον ήχο σου. Στο κάτω κάτω, το 99% του κόσμου θα βλέπει εσένα και την κιθάρα.

 
Ακόμα και με plugins να γράψεις σπίτι σου, πρέπει κανονικά να στείλεις και wet και dry αρχεία, γιατί μπορεί εσύ πχ να το έχεις πήξει στο delay και reverb.

Αν πάει αυτός ο φουκαράς μετά να βάλει reverb στο master, εσύ θα μεταφερθείς πολύ βαθιά στην σπηλιά, και τα άλλα όργανα θα βρίσκονται στο οροπέδιο.
Μα ακόμα κ dry να είναι ο ήχος , λίγο δύσκολο να τον φτιάξεις εσύ μόνος σου με sims γιατί αυτό προϋποθέτει πως την πολύ σημαντική απόφαση της καμπίνας (ir) την έχεις πάρει εσύ...

Κ αν δεν κάθεται?

Εκτός αν του στείλεις το τρακ χωρίς cab sim (απαίσιο αλλά για πρακτικούς λόγους το στέλνεις έτσι) ώστε με ένα ir loader να το φτιάξει.

Όσες φορές έκανα δουλειά δια... αλληλογραφίας ή η μίξη έπασχε γιατί είχα πάρει αποφάσεις κακές για τον ηχολήπτη ή ο ηχολήπτης μου έφτιαξε ήχο με το di τρακ κ ελευθερίες κ ενώ η μίξη ήταν μια χαρά ο ήχος κιθάρας ήταν κλαφτα Haralambos

Οπότε όσο πιο έμπειρος σε τέτοιες καταστάσεις είναι ο κιθαρίστας, όσο πιο επικοινωνιακός κ εύστοχος είναι ο ηχολήπτης κ όσα περισσότερα πάρε δώσε προσπαθειών έχετε, τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα 

 
@Nekkon, δεν είπαμε να πάρεις ένα πενταλάκι να λύσεις το πρόβλημα; Πού να κουβαλάς λαπτοπ, κάρτες, ιστορίες; Κι αν σου βαρέσει; Κι αν σου γκλιτσάρει; Κι αν σου βήξ; Μη ση τριξ;

Πρέπει να είσαι σίγουρος ότι το λάμπτοπ είναι μπετόν αρμέ, κι οι ντράιβερς της κάρτας επίσης. Να περνάς DPC latency mon με πράσινο πασοκατζίδικο και ελάχιστα interrupt.

Ο τολμών νικά, σύμφωνοι. Αλλά του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.

 
@Nekkon, δεν είπαμε να πάρεις ένα πενταλάκι να λύσεις το πρόβλημα;


Όχι ρε φίλως, μπορεί να μην του αρέσει ο ήχος.

Να πα να πει στον στουντιά, να πάρει τα plugins που ξέρει και του αρέσουν, για να παγαίνει να γράφει εκεί ο Νέκκονας.

"Αλλιώς ... θα κόψω ρόδα μυρωμένα" να του πει.

Τι φίρμα είναι στο κάτω κάτω.

Μα ακόμα κ dry να είναι ο ήχος , λίγο δύσκολο να τον φτιάξεις εσύ μόνος σου με sims γιατί αυτό προϋποθέτει πως την πολύ σημαντική απόφαση της καμπίνας (ir) την έχεις πάρει εσύ...

Κ αν δεν κάθεται?


Για μένα πάντα θα κάθεται.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα ακόμα κ dry να είναι ο ήχος , λίγο δύσκολο να τον φτιάξεις εσύ μόνος σου με sims γιατί αυτό προϋποθέτει πως την πολύ σημαντική απόφαση της καμπίνας (ir) την έχεις πάρει εσύ...

Κ αν δεν κάθεται?

Εκτός αν του στείλεις το τρακ χωρίς cab sim (απαίσιο αλλά για πρακτικούς λόγους το στέλνεις έτσι) ώστε με ένα ir loader να το φτιάξει.




 Αν μιλαμε για plug in, ειναι απλο: Βαζεις το plug in ως insert, και ρενταρεις (και ) με το plug in bypassed για να εχεις την κιθαρα σκετη.

 Αν παλι μιλαμε για hardware modeller, τοτε χρειαζεσαι ενα σπλιτερακι πριν το modeller, για να γραψεις (και λαιμαι ) την κιθαρα σκετη.

 Γενικα αν θελεις να μπορει ο μαστορας να κανει ουσιαστικη επεμβαση στην κιθαρα, πρεπει να εχεις προβλεψει το να μπορει να γινει reamping, διαφορετικα μονο γυαλισμα της σκ@τουλας γινεται ?

 Edit: Ακυρο, λες οτι δεν σου βγαζει καλο ηχο με direct σηματα, ΕΣΧΟΣ, ΝΤΡΩΠΙ, απαραδεκτο για πρακτορες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
 Αν μιλαμε για plug in, ειναι απλο: Βαζεις το plug in ως insert, και ρενταρεις (και ) με το plug in bypassed για να εχεις την κιθαρα σκετη.

 Αν παλι μιλαμε για hardware modeller, τοτε χρειαζεσαι ενα σπλιτερακι πριν το modeller, για να γραψεις (και λαιμαι ) την κιθαρα σκετη.

 Γενικα αν θελεις να μπορει ο μαστορας να κανει ουσιαστικη επεμβαση στην κιθαρα, πρεπει να εχεις προβλεψει το να μπορει να γινει reamping, διαφορετικα μονο γυαλισμα της σκ@τουλας γινεται ?

 Edit: Ακυρο, λες οτι δεν σου βγαζει καλο ηχο με direct σηματα, ΕΣΧΟΣ, ΝΤΡΩΠΙ, απαραδεκτο για πρακτορες.
Μου βγαζει ηχο που καθεται καλα στο μιξ, αλλα δεν εχει καθολου χροια ενισχυτη σπασμενου, που σε ροκ παραγωγη ειναι απαραιτητο. Μου το ειχε πει ο ανθρωπος βεβαια πως αν δεν παω απο εκει μια φορα, οταν θα εχει μισοτελειωσει με pre production, φτιαξιματα ηχων κλπ, πως το αποτελεσμα θα ειναι πολυ ουδετερο (αν δεν ειμαι παρον να συζητησουμε τον ηχο των κιθαρωνε κ να τους δουλεψουμε λιγο να ειμαι κ εγω ικανοποιημενος με χροια, αλλα κ να του κανει αυτουνουνανε για τη μιξη)

 
 Δηλαδη οταν του λες " θελω να περασεις τις κιθαρες απο εναν marshall ψιλοαρπαγμενο" η whatever ξερω γω, αυτος τι σου λεει, " ου να μου χαθεις παλιοχιπι σκατοροκα";

 
 Δηλαδη οταν του λες " θελω να περασεις τις κιθαρες απο εναν marshall ψιλοαρπαγμενο" η whatever ξερω γω, αυτος τι σου λεει, " ου να μου χαθεις παλιοχιπι σκατοροκα";
Ιτσ κομπλικεητιντ.

Ολα ξεκινησαν απο φιλικη εξυπηρετηση προς το μερος μου να μου συμμαζεψει ενα τραγουδι για ντεμο.

Η τιμη που μου ειπε ξεφτιλα.

μΟυ εδωκε εναλλακτικη να διπλασιαστει η τιμη κ να παμε απο το στουντιο που δουλευει να το περασουμε απο neve. Εκει θα κλειναμε το στουντιο για καναδυωρο κ αυτος δε θα επαιρνε τιποτα. Το αποτελεσμα θα ηταν κλασεις ανωτερο, θα ειχα κ φηντμπακ στον ηχο κιθαρας, αλλα επειδη αυτος δε θα επαιρνε τιποτα με πιασαν τα δικα μου κ ειπα οχι... 

Του εστειλα τυπωμενους ηχους (απο amp sim) κ di.

Οι ηχοι μου δε δουλευανε, οποτε το εφτιαξε με sim τυπου sansamp απο protools (με διακριτικα κ ουδετερα σετινγκζ) κ παλληλα τον di ηχο για κλαριτυ.

Μου ειπε να παω τουλαχιστον απο το σπιτοστουντιο του να το φερουμε πιο στα μετρα μου, αλλα επειδη θα το δουλευε περισσοτερο χρονο ετσι, θα ενιωθα ακομα πιο ασχημα για τα λιγα λεφτα που ζητηξε, οποτε αφου η μιξη ηταν καλη, καθαρη κ το μονο αρνητικο ηταν οι χροιες για καποιες ρυθμικες κιθαρες (κ το δευτερο lead), ειπα για ντεμο μια χαρα ειναι κ....ΑΦΤΟ ακριβως τιποτε αλλο  

 

Trending...

Νέα θέματα