Κατοχυρώνοντας τα "αριστουργήματά" μας...

Στην αμερική τα δικαιώματα ανήκουν σε αυτόν που παρουσίασε πρώτη φορά ένα τραγούδι σε οποιαδήποτε μορφή. Εδώ διανοείται κανείς να εκτελέσει ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο ή σε μία συναυλία (άλλη ιστορία κι αυτή) χωρίς να περιμένει ότι κάποιος επιτήδειος θα τον καπελώσει;

Μπορει και στην αμερική να υπάρχει κλοπή αυτού του είδους, αλλά σίγουρα το σύστημα είναι πολύ πιο κοντά στον αδύναμο. Αντίθετα, εδώ το σύστημα είναι πολύ κοντα στον δυνατότερο.

 
Κοντά στους αδύναμους ...π.χ manager της Microsoft;;; :lol:

Στην Αμερική είναι ικανοί να κατοχυρώσουν την ιδέα του να "σκέφτεσαι" και να πρέπει να πληρώσεις για να έχεις πρόσβαση... ε, χμ...στη σκέψη σου... :lol:

 
Εχει κανα 2 βδομαδες που "κατοχυρωσαμε" 3 κομματια σε συμβολαιογραφο.Μετα απο ψαξιμο και επαφες με ατομα που εχοθν δισκογραφικες δουλειες φτασαμε σάυτο το συμπερασμα!

Η εθνικη βιβλιοθηκη και καθε υποκαταστημα της ειναι πλεον αναρμοδια για πνευματικα δικαιωματα.Στο Κ.Ε.Π. μου ειπαν οτι υπαρχει ανεξαρτητη αρχη κατοχυρωσης αλλα δεν βγηκε ακρη!(Εδω τον Καραμανλη παρακολουθουσαν και η ανεξαρτητη αρχη κοιμοτανε!!!)Τελως παντων φτασαμε στον συμβολαιογραφο.Μετα απο πολλες ερωτησεις βρηκαμε συμβολαιογραφο που με 25 ευρω κατοχυρωνει οτι την συγκεκριμενη ημερομηνια κατεθεσες συγκεκριμενους στιχους και παρτιτουρες οποτε σε περιπτωση "κλοπης" να αποδυκνειεις οτι το κομματι αυτο το εγραψες ΕΣΥ πριν την συγκεκριμενη ημερομηνια.25 ΕΥΡΩ ανεξαρτητα απο την ποσοτητα των κομματιων η των εγγραφων.Και 50 κομματια να πας παλι 25 ΕΥΡΩ θα δωσεις που δεν ειναι σπουδαιο ποσο για την εγγυηση που σου προσφερει.

 
Φίλε toneless, είσαι πολύ μπερδεμένος, αλλά δεν φταίς εσύ - είναι το όλο θέμα μπερδεμένο. Στα μάτια σου, το όλο θέμα της κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων είναι μέρος μίας παγκόσμιας συνομωσίας ή κάτι τέτοιο, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

Τα πράγματα έχουν ως εξής:

α) Η πρώτη ιδέα γύρω από την κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων είναι : πως θα αποτρέψουμε άλλους από το να χρησιμοποιήσουν την δουλειά μας για να κερδίσουν χρήματα χωρίς να μας δίνουν και εμάς.

β) Η δεύτερη ιδέα είναι : πως θα αποτρέψουμε κάποιους από το να κλέψουν τις ιδέες μας και να τις παρουσιάσουν σαν δικές τους.

Η δεύτερη ιδέα είναι επί της ουσίας ασήμαντη. Οι καταγγελίες που έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο είναι ούτως ή άλλως απειροελάχιστες, τα νομικά κενά είναι τεράστια, οι δίκες που έχουν γίνει δεν είχαν πάντοτε ευτυχή κατάληξη και (ούτως ή άλλως) είναι συχνά πολύ δύσκολο να καταλάβει ο δικαστής/κριτής ποιος λέει αλήθεια ή όχι. ¶ρα... κολοκύθια-τούμπανα, παρότι οι σημερινές τεχνολογίες επιτρέπουν κάποια βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση (περισσότερα γι' αυτό, στο μέλλον).

Η πρώτη ιδεά είναι πολύ-πολύ σημαντική. Όλη την ώρα άνθρωποι παίρνουν την δουλειά άλλων (μουσικών ή συνθετών) και την κάνουν ότι γουστάρουν. Για να μην θίξω ντόπιους μουσικούς, θα θυμίσω την διαφήμιση του καφέ Bravo πριν μερικά χρόνια, όπου η διαφημιστική εταιρεία είχε παρανόμως χρησιμοποιήσει μουσική του Peter Gabriel (από τον "Τελευταίο Πειρασμό"), ή το τραγούδι των Boney-M που πρόσφατα χρησιμοποιήθηκε σε διαφήμιση στεγαστικών δανείων.

Σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για κατάχρηση ενός τελειωμένου και κυκλοφορημένου δισκογραφικού προϊόντος του οποίου η πατρότητα είναι δεδομένη και το οποίο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καλλιτέχνη και των άλλων συμβαλλομένων (π.χ. της εταιρείας του). Ο δικαστής μπορεί πολύ εύκολα να αποφασίσει για το τι συμβαίνει.

Η λακαμία είναι αλλού: παραδοσιακά οι μουσικοί εμπιστεύονται τα νομικά τμήματα των εταιρειών τους για την προστασία των πνευματικών τους δικαιωμάτων, αλλά ο σύγχρονος εχθρός είναι ακριβώς αυτά τα νομικά τμήματα, σε εταιρείες που ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος. Έτσι, ο μουσικός θα ακούσει τις μουσικές του να παίζονται ανεξέλεγκτα από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στα οποία έχει συμφέροντα η εταιρεία του, θα ακούσει τα κομάτια του στα πρωινάδικα ή τα talent shows, θα δει τα κομάτια του να συνυπάρχουν σε δισκογραφικές συλλογές μαζί με άλλους καλλιτέχνες που δεν εγκρίνει, θα ακούσει ρεμίξ των κοματιών του από ηλίθιους που θα τα έχουν καταστρέψει κλπ κλπ.

Σε αυτή την περίπτωση, δεν συντελείται κανένα νομικό αδίκημα (αφού ο μουσικός έχει υπογράψει για όλες αυτές τις μπούρδες) αλλά είναι σίγουρο ότι συντελείται αδίκημα ενάντια στην τέχνη της μουσικής, διότι οτιδήποτε γίνεται αντικείμενο εμπορικής μεταχείρισης, σαν κονσέρβα.

Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, πόσο ανόητος πρέπει να είναι ένας μουσικός για να υπογράφει τέτοια πράγματα... και εδώ είναι η ουσία, ότι οι περισσότεροι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με όλα τα παραπάνω, αρκεί να παίρνουν και αυτοί κανένα φράγκο. Αν ρωτάς εμένα, το θεωρώ απαράδεκτο, αλλά είναι τόσο έντονη η ψευδαίσθηση ότι οι μουσικοί χρειάζονται μία δισκογραφική εταιρεία (ενώ συμβαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο), που δεν μπορεί κανείς να κάνει και πολλά πράγματα.

Θυμάμαι την ταινία "The Rose" με την Μπέτυ Μίντλερ, όπου ο Αλαν Μπεητς υποδύεται τον μάνατζέρ της και κάποια στιγμή αγανακτισμένος με την συμπεριφορά της, της λέει "Απολύεσαι", το οποίο είναι πραγματικά αστείο δίοτι δεν μπορεί να την απολύσει διότι είναι υπάλληλός της!!!!

Έτσι έχουν τα πράγματα. Μην ανησυχείτε για τις ιδέες σας (εκτός αν έχετε κακούς φίλους). Περισσότερο να ανησυχείτε για την διαμόρφωση επαγγελματικής συνείδησης, όταν έρθει η ώρα για το πρώτο σας συμβόλαιο.

 
Φίλε toneless' date=' είσαι πολύ μπερδεμένος, αλλά δεν φταίς εσύ - είναι το όλο θέμα μπερδεμένο. Στα μάτια σου, το όλο θέμα της κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων είναι μέρος μίας παγκόσμιας συνομωσίας ή κάτι τέτοιο...[/quote']
Τι είναι; 8O

:lol: :lol: :lol:

Έθεσες τον ορισμό των πνευματικών δικαιωμάτων και καλά τα είπες...απλά προσωπικά δεν πιστεύω στα πνευματικά δικαιώματα, δεν είπα αν είναι 'καλά' ή 'κακά', αν χρησιμεύουν κάπου κλπ...

Εξακολουθώ να πιστεύω σε εναν ''εργαλειακό'' χαρακτήρα της μουσικής και όχι σαν ενα μέσο βιοπορισμού και διασκέδασης. Εφόσον η άποψη μας διαφέρει πάνω σε αυτό το θέμα δεν μπορούμε να έχουμε και την ίδια άποψη πάνω στα πνευματικά δικαιώματα...με μια μεγάλη διαφορά...εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά τη συντηρητική σου άποψη, ενώ η δική μου σου φαίνετε απλά ''παράξενη'' και ''μπερδεμένη''. 8)
 
...εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά τη συντηρητική σου άποψη
Την ποια;;; :) :) :) :) :) :)
Δεν κατάλαβες καλά..! Εγώ επίσης δεν πιστεύω στα πνευματικά δικαιώματα - δύσκολα θα βρεις κάποιον που να πιστεύει λιγότερο από εμένα. Το ότι σου εξήγησα πως έχουν τα πράγματα δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με την όλη φάση ή ότι εγώ θα ασχολιόμουν με όλα αυτά τα πράγματα.

 
Μπορει να φανω εριστικος, αλλα πιστεψτε με, δεν ειμαι. Απλα ειμαι κουρασμενος και μου βγαινουν λιγο αποτομα τα πραγματα σημερα:

-->Toneless: 1)Γραφεις μουσικη;Γραφεις μουσικη η οποια να βγαινει μεσα απο την ψυχη σου και για την οποια να εισαι περηφανος;Γραφεις κομματια τα οποια μπορει να σου παρουν 6 μηνες να ολοκληρωθουν επειδη απλα τ'αγαπας και τα λατρευεις και θες να τα φτιαξεις οσο τελεια ειναι και μεσα στο μυαλο σου; Please απαντησε μου πρωτα και μετα θα συνεχισω την σκεψη μου...

2)Οταν λες οτι πιστευεις σε εναν "εργαλειακο" χαρακτηρα της μουσικης τι εννοεις;Ειλικρινα δεν το καταλαβα!

 
Καλο και σωστο νομιζω θα ηταν, όσοι εκφραζονται για το αν πιστευουν ή δεν πιστεύουν στα πνευματικά δικαιώματα, να μας λεγανε και αν υπαρχει λογος να δικαιούνται πνευματικά δικαιώματα.

Με λιγα λογια έχουν επισημα κυκλοφορήσει κατι;

Και για οσους ενδιαφερονται... ιδού και ο νομος:

http://www.emse.gr/index.asp?pathID=1_2_12_16&art=114

 
Καλο και σωστο νομιζω θα ηταν' date=' όσοι εκφραζονται για το αν πιστευουν ή δεν πιστεύουν στα πνευματικά δικαιώματα, να μας λεγανε και αν υπαρχει λογος να δικαιούνται πνευματικά δικαιώματα.Με λιγα λογια έχουν επισημα κυκλοφορήσει κατι;[/quote']

Σωστά. Εγώ λοιπόν ΔΕΝ έχω κυκλοφορήσει κάτι με την ιδιότητα του μουσικού ή του συνθέτη. ΕΧΩ κυκλοφορήσει δικό μου υλικό με άλλη καλλιτεχνική ιδιότητα, καθώς και με την ιδιότητα του συγγραφέα.
 
νόμιζα ότι το θέμα μας είναι η κατοχύρωση πνευματικής ιδιοκτησίας και όχι τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Νομίζω ότι είναι δύο διαφορετικά θέματα μην τα μπλέξουμε και καλό θα ήταν να ανοίγαμε νέο θέμα όπως

Πνευματικά & Συγγενικά δικαιώματα των δημιουργών, για να βρίσκεται και εύκολα από μελοντικά ενδιαφερόμενα μέλη.

 
Ουπς! Πως μου ξέφυγε αυτό το topic... :o

Ok είμαστε λίγο off topic αλλά μιας και υπάρχει ωραία συζήτηση καλό είναι να μην διακοπεί :?

Insomniac θα ανταπαντήσω με ερώτημα φίλε μου.

Σου έχουν κλέψει ποτέ κάτι "πνευματικό";

Αν ναι, θα καταλάβαινες το μάταιο της όλης υπόθεσης και δεν θα έκανες τέτοιες ερωτήσεις.

Περήφανος γιατί; Έχεις φτιάξει κάτι που θα βοηθούσε την ανθρωπότητα και χρειάζεσαι τα πνευματικά δικαιώματα για να αποδείξεις ότι εσύ το σκέφτηκες "πρώτος" ή για να ζητήσεις το αντάλλαγμα που πιστεύεις ότι σου "αναλογεί Οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές των πνευματικών δικαιωμάτων είναι αυτοί που τα χρειάζονται περισσότερο βλ.μεγάλα κεφάλια ...καθώς και αυτοί που τα αγνοούν βλ.εκκολαπτώμενοι αναπαραγωγοί του συστήματος γεμάτοι περηφάνια για την ιδιοκτησία τους. Όταν το ίδιο το σύστημα που τους γέννησε δεν τους προστατέψει "αναλόγως" (μην ξεχνάμε ότι τα αναλογικά έχουν δώσει τη θέση τους στα ψηφιακά εδώ και καιρό)θα φωνάξουν όλοι μαζί με περίση απογοήτευση...

Μου κλέψαν το μπιφτέκι μου!

Ύστερα απο συζήτηση με διάφορους φίλους και τη συμβολή νομικών βιβλίων, παατήρησα ότι δεν υπάρχει πλέον ασφαλής και συγκεκριμένος τρόπος πνευματικής κατοχύρωσης πέρα ...του ιδιωτικού δικηγόρου.

Ο τρόπος με τον σφραγισμένο φάκελο δεν γίνεται καν δεκτός απο το δικαστήριο. ¶λλωστε διαπίστωσα και ο ίδιος ότι μπορείς να ζητήσεις να μπει σφραγίδα-αυτοκόλλητο στο φάκελο αλλά να τον στείλεις χωρίς να τον κλείσεις! Δλδ μετά μπορείς να τοποθετήσεις μέσα ότι θες. ¶σε, που και κλειστός να είναι, ανοίγει πολύ εύκολα αν έχεις κάνει σωστή "προεργασία". Επιπλέον, μπορείς να πεις στη θεία τη Ρούλα που δουλεύει στο ταχυδρομίο να σου τυπώσει όποια ημερομηνία θες κλπ

Πάντως είναι πολύ καλός τρόπος για να αποδείξεις ότι κάτι είναι δικό σου ...στους φίλους σου.

υγ.Μιας και το ανέφερα. Τα αναλογικά μηχανήματα λέγονται "αναλογικά" επειδή το ηλεκτρικό σήμα που παράγει το μουσικό μας οργανο έχει κυματομορφή "ανάλογη" με την κυματομορφή του ηχητικού αποτελέσματος.

Συζήτηση κάνουμε, απλά εκφέρω διαφορετικές γνώμες πάνω στο θέμα. Να γνωρίσουμε τις διάφορες απόψεις ακόμη και αν τις αποκλείσουμε μετά -και όχι πρίν-.

 
Είναι πολλά παιδιά που μαθαίνουν κιθάρα κλπ μέσω παρτιτούρων, ταμπλατούρων κλπ, τα οποία κατεβάζουν απο το internet. Ακολουθεί ενα "παλιό" link με χειροπιαστό παράδειγμα για το που ακριβώς χρησιμεύουν τα πνευματικά δικαιώματα.

Σε λίγο θα στείλουν φυλακή άτομα που φτιάχνουν ταμπλατούρες...έλεος! :lol:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4508158.stm

 
Φιλε μου ομολογώ οτι αδυνατώ να σε παρακολουθησω :)

Οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές των πνευματικών δικαιωμάτων είναι αυτοί που τα χρειάζονται περισσότερο βλ.μεγάλα κεφάλια ...καθώς και αυτοί που τα αγνοούν βλ.εκκολαπτώμενοι αναπαραγωγοί του συστήματος γεμάτοι περηφάνια για την ιδιοκτησία τους.
Οι μονοι που δικαιουνται πνευματικα δικαιωματα, ειναι μονο οι δημιουργοι πνευματικού εργου :!:

 
Οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές των πνευματικών δικαιωμάτων είναι αυτοί που τα χρειάζονται περισσότερο βλ.μεγάλα κεφάλια ...καθώς και αυτοί που τα αγνοούν βλ.εκκολαπτώμενοι αναπαραγωγοί του συστήματος γεμάτοι περηφάνια για την ιδιοκτησία τους
ειλικρινα σου λεω,προσπαθω αλλα ΔΕΝ μπορω να καταλαβω τι εννοεις! 8O

δηλ. εσενα δεν θα σε πειραζε καθολου αν ειχες γραψει ενα υπεροχο τραγουδι & καποιος το παρουσιαζε σαν δικο του ,βγαζοντας και αρκετα χρηματα απο τον ΔΙΚΟ σου κοπο?

εγω ειμαι ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΥΠΕΡ και των πνευματικων δικαιωματων αλλα ΚΑΙ της ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ του οποιοδηποτε εργου στον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ του.

τα περι..βιοπορισμου & μουσικης που αναφερεις νομιζω οτι ειναι εντελως ασχετα με το θεμα (& επιτρεψε μου μαλλον εκτος πραγματικοτητας... :wink: μια και ο καλυτερος τροπος να κανεις μουσικη ειναι η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ενασχοληση με αυτην & μονο αν βγαζεις τα προς το ζην απο τη μουσικη μπορεις να κανεις ΜΟΝΟ μουσικη & τιποτα αλλο ,εκτος βεβαια αν εισαι ο γιος του Βαρδινογιαννη :wink:.Αναρωτηθηκες ποτε γιατι τα ελληνικα ροκ γκρουπ παιζουν τοσο χειροτερα απο τα "ξενα"?Μα φυσικα γιατι δεν εχουν τη δυνατοτητα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ενασχολησης με τη μουσικη & αντι να κανουν 8 ωρες προβα την ημερα,οπως τα ξενα, κανουν το πολυ 8 ωρες το μηνα.... :cry: )

προσωπικα δεν θα με χαλαγε ΚΑΘΟΛΟΥ :lol: να βιοποριζομουν απο τη μουσικη & να ζουσα οπως αυτος! :lol:

http://youtube.com/w/david-gilmour-3-men-on-a-boat?v=GnGC7CARWfw&search=david%20gilmour%20three%20men

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι πολλά παιδιά που μαθαίνουν κιθάρα κλπ μέσω παρτιτούρων' date=' ταμπλατούρων κλπ, τα οποία κατεβάζουν απο το internet. Ακολουθεί ενα "παλιό" link με χειροπιαστό παράδειγμα για το που ακριβώς χρησιμεύουν τα πνευματικά δικαιώματα.
Σε λίγο θα στείλουν φυλακή άτομα που φτιάχνουν ταμπλατούρες...έλεος! :lol:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4508158.stm[/quote']

8O 8O

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!!!????

Τελικά στον κόσμο υπάρχει πολύ
jerkit.gif
 
Καλά αυτό το άτομο... Λώρεν κάτι... αυτός με το γυναικείο όνομα, θα πρέπει να έχει τραγικά προβλήματα με τον προστάτη του... :roll:

 
Toneless οχι, δεν μου εχουν κλεψει κατι 'πνευματικο'. Ισως να ειναι αληθεια αυτο που λες οτι ακομα κι αν κατοχυρωσεις κατι και στο κλεψουν δεν θα καταφερεις ποτε να βρεις το δικιο σου, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα επρεπε να μπορει ο καθενας να κατοχυρωνει και να προστατευει τις δημιουργιες του με ασφαλη τροπο!

Περηφανος ειμαι γιατι ουκ ολιγες φορες ξυπναω 6 η ωρα το πρωι με μια μελωδια στο κεφαλι μου κι αρχιζω να γραφω μουσικη και δεν κοιμαμαι μεχρι να παει 6 η ωρα της επομενης μερας. Ειμαι περηφανος για τα κομματια μου οχι επειδη θα σωσουν τα παιδια που πεινανε ανα τον κοσμο (μακαρι να μπορουσαν), αλλα επειδη πραγματικα για καθε κομματι μου εχω αφιερωσει παρα πολυ χρονο και το βλεπω να εξελισσεται σιγα σιγα και ναι - μπορω να πω οτι πραγματικα τα κομματια μου τ'αγαπαω.

Φαντασου λοιπον πως θα νιωσω οταν ενα 'καθικακι' ακουσει ενα κομματι μου και χωρις κανεναν ενδοιασμο και ιχνος σεβασμου, αντιγραψει τη μελωδια μου και αρχισει να την πλασαρει απο δω κι απο κει ως δικια του εμπνευση. Εμενα για να την τελειοποιησω μου πηρε 6 μηνες, ενω αυτου του πηρε 5 λεπτα για να την ακουσει, να την αντιγραψει και να την χρησιμοποιησει. Δεν ειναι αδικο αυτο?Δεν θα επρεπε εγω να εχω καποιον τροπο να βρω το δικιο μου απεναντι σ'αυτον?

Πιστεψε με, μ'αρεσει παρα πολυ η ρομαντικη νοοτροπια σου. Οι μουσικοι θα επρεπε να σκεφτονται μονο το να κανουν καλη μουσικη για να τη χαιρονται αυτοι, οι φιλοι τους και το πραγμα θα επρεπε να σταματαει εκει. Ναι, η ολη ιστορια με τα πνευματικα δικαιωματα, τις κατοχυρωσεις, τα ποσοστα κτλ. μας αποπροσανατολιζουν μερικες φορες απο την ουσια. Αλλα δυστυχως οταν πρεπει να σφιξεις το ζωναρι και να σκεφτεις και το πως θα ζησεις και οταν υπαρχουν τοσα καθικια που περιμενουν στη γωνια να ακουσουν μια ωραια μελωδια για να την παρουν και να την εκμεταλλευτουν, αναγκαστικα μπαινεις κι εσυ στο παιχνιδι..

 
ειλικρινα σου λεω' date='προσπαθω αλλα ΔΕΝ μπορω να καταλαβω τι εννοεις! 8O

[/quote']

Τι να καταλάβετε ρε παίδες; Είπα κάτι δύσκολο;

Μεγάλα κεφάλια: π.χ Είμαι ο πιό πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο και ανακαλύπτω τους νόμους για να προστατεύσω τον εαυτό μου απο τα φτωχαδάκια... Οι υπόλοιποι που επιθυμούν τους ίδιους νόμους είτε αγνοούν την πραγματικότητα της κατάστασης ή είναι καθικάκια που προσπαθούν να πάρουν μέρος από την πίτα.

δηλ. εσενα δεν θα σε πειραζε καθολου αν ειχες γραψει ενα υπεροχο τραγουδι & καποιος το παρουσιαζε σαν δικο του ' date='βγαζοντας και αρκετα χρηματα απο τον ΔΙΚΟ σου κοπο?[/quote']

Ας τα δούμε πιο ρεαλιστικά Superfunk.

Τι να κλάσει η μουσική του κάθε τύπου που παίζει για να διασκεδάσει μπροστά σε αυτούς που έχουν κάτι σημαντικό να προσθέσουν στον κόσμο είτε είναι επιστήμονες είτε μουσικοί.

Επίσης κάτι απλό, όσοι έχουν κάνει τόσες μελέτες και ποστάρουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο ότι τα ξύλα δεν κουρδίζονται και οι ενισχυτές τάξης Α δεν είναι σαν τα καρπούζια, πρέπει να κρύβουν τα γεγονότα εκτός και αν τους πληρώσεις ή τους αναγνωρίσεις το δικαίωμα ότι το σκέφτήκαν πρώτοι;

Γιατί π.χ εσύ έχεις κάποια χρόνια εμπειρία σε ενισχυτές και κιθάρες αλλά και χρησιμοποιείς μελέτες και γνώση που πήρες απο άλλα άτομα που βρήκες στο διαδίκτυο! Που θέλω να καταλήξω; Όλοι αυτοί που γράφουν επιστημονικά θα έπρεπε σύμφωνα με τα λεγόμενά σου να αποκρύπτουν τα δεδομένα τους μέχρι να τους πληρώσεις ή να μπορέσεις να βρεις το υλικό τους δωρεάν διαθέσιμο και εύκολα προσβάσιμο...γιατί πάνω στον κόπο των άλλων ο toneless έμαθε να φτιάχνει ενισχυτές-πεταλάκια και ο superfunk ότι τα ξύλα δεν έχουν τόσο μεγάλη αξία όπως μας τα παρουσιάζουν κάποιοι.

Και μην κρυβόμαστε, τα πνευματικά διακιώματα στο τέλος μονάχα οικονομικό συμφέρον μπορούν να σου παράσχουν, αρκεί ο άλλος που σε κλέβει να μην είναι ισχυρότερος. :wink:

Αυτό είναι ενα μικρό παράδειγμα...Δεν χρειάζεται να το κουράζουμε πολύ. Έτσι και αλλιώς είτε τα πνευματικά δικαιώματα είτε δεν θα υπάρχουν σε 5-6 χρόνια είτε εμείς δεν θα μπορούμε να μιλάμε με τόση ευκολία στο internet...

τα περι..βιοπορισμου & μουσικης που αναφερεις νομιζω οτι ειναι εντελως ασχετα με το θεμα (& επιτρεψε μου μαλλον εκτος πραγματικοτητας... :wink: μια και ο καλυτερος τροπος να κανεις μουσικη ειναι η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ενασχοληση με αυτην & μονο αν βγαζεις τα προς το ζην απο τη μουσικη μπορεις να κανεις ΜΟΝΟ μουσικη & τιποτα αλλο ' date='εκτος βεβαια αν εισαι ο γιος του Βαρδινογιαννη :wink:.Αναρωτηθηκες ποτε γιατι τα ελληνικα ροκ γκρουπ παιζουν τοσο χειροτερα απο τα "ξενα"?Μα φυσικα γιατι δεν εχουν τη δυνατοτητα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ενασχολησης με τη μουσικη & αντι να κανουν 8 ωρες προβα την ημερα,οπως τα ξενα, κανουν το πολυ 8 ωρες το μηνα.... :cry: )[/quote']

Χμ...εδώ, δεν ξέρω που ακριβώς αναφέρεσαι...

Πάντως, πιστεύω ότι σε αυτό το θέμα δεν θα μπορέσεις ποτέ να γουστάρεις τα ελληνικά γκρούπ γιατί τα συγκρίνεις με τα "ξένα".

Τα ελληνικά γκρούπ όμως είναι "ελληνικά"..."ξένα" θα γίνουν όταν το fame story τους δώσει το manual... 8)
 
νομιζω οτι υπερβαλεις λιγο και οτι εχεις πορεξηγησει το τι ειναι πνευματικα δικαιωματα . τα παραδειγματα που αναφερεις στην μεσαια παραγραφο (ταξη α , ξηλα , ιντερνετ πεταλακια κλπ) δεν χουν σχεση με πνευματικα δικαιωματα. βεβαια καταλαβαινουμε οτι θες να μιλησεις για την απελευθερωση της γνωσης κλπ κλπ αλλα καπου τα μπλεκεις.

φιλικα παντα.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top