• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Κατεστραμενο αντικειμενο EBAY

hwept

Νέο μέλος
Μηνύματα
611
Πόντοι
18
Λοιπον παραγγελνω ενα ride 2002 απο ebay USA. Ερχεται σε ωραιο και περιποιημενο κουτι με US Priority mail International, αλλα μολις το ανοιγω διαπιστωνω οτι εχει "διπλωσει" (τεραστια καμψη). Στελνω λοιπον mail κ φωτογραφιες στον πωλητη (μαγαζι με 100% feedback 3000+ transactions) για να μου επιστραφουν τα χρηματα.

Μου λενε λοιπν οτι επικοινωνησαν με το Αμερικανικο ταχυδρομειο και αυτο τους ειπε οτι θα περιμενει την απαντηση των Ελληνικων ταχυδρομειων (τα οποια εχουν τη δυνατοτητα να απαντησουν εντος 22! ημερων). Επιπλεον μου ειπαν να παω στα ελτα και να συμπληρωσω ενα damage report και .... να περιμενω

Και το φλεγον ερωτημα ειναι: Να Περιμενω ή να κανω αναφορα στο ebay (buyer protection item) κλπ? Γνωριζει καποιος ποια ειναι η διαδικασια μεσω αυτης της αναφορας?

 
Προσπάθησε να τους εξηγήσεις ότι δεν μπορείς να περιμένεις αυτές τις 22+++ μέρες που πιθανά θα πάρει η όλη διαδικασία και να ζητήσεις άμεση αντικατάσταση.

Αν αρνηθούν, το επόμενο μέσο πίεσης είναι να τους απειλήσεις με αρνητικό feedback και αναφορά στο ebay. Οι επαγγελματίες του ebay ΔΕΝ θέλουν σε καμία περίπτωση αρνητικό feedback και ίσως έτσι πετύχεις αυτό που θέλεις. Αν δεν πιάσει κι αυτό, μετά ακολούθησε όλες τις διαδικασίες του ebay.

 
Απ'ότι γνωρίζω πρέπει να κάνεις dispute στο paypal και μέτά μάλλον θα αποζημιωθείς.

Εγώ λέω να μην περιμένεις γιατί αυτές οι διαδικασίες έχουν κάποια χρονικά όρια και καλό είναι να μην αργήσεις..

 
αν δεν το κανεις στην προβλεπόμενη ημ.νια που σου δινει περιθωριο το ebay, μετα δε μπορεις να κανεις απολυτως τιποτα. την εχω πατησει κι εγω με ενα δεμα που χαθηκε, και μετα ο πωλητης ουτε καν απαντουσε, γιατι ηξερε οτι δε μπορουσα να κανω τιποτα πλεον.

 
Νταξ απο οτι διαβασα στο ebay το περιθωριο για αναφορα (εντος ebay) ειναι 45 ημερες απο οταν εγινε η πληρωμη. Εχω χρονο δλδ ακομα.

Αυτο που ηθελα να μαθω ειναι αν καποιος εχει χρησιμοποιησει το buyer protection και πως λειτουργει η ολη διαδικασια

 
Dispute στο Paypal ΧΘΕΣ.Θα εχεις πισω τα λεφτα σου σε λιγες ημερες.

 
Εκανα dispute λοιπον στο paypal

Θα ενημερωσω για το τι γινεται, ωστε να το εχετε υπ' οψιν σας

 
Και πολύ καλά έκανες! Πάντα για οτιδήποτε θέμα το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι dispute γιατί το Paypal δεσμεύει τα χρήματα από τον πωλητή μέχρι να λυθεί το θέμα (άρα και τον υποκινεί να δράσει άμεσα) και κατα 99.9% πάντα το paypal παίρνει το μέρος του αγοραστή!

Φυσικά το πόσο δίκαιο είναι αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, καθώς πολλοί το εκμεταλλεύονται προσπαθώντας να κάνουν λαμογιές!

 
Και επανερχομαι για να δωσω τη λυση του δραματος.

Κανω λοιπον Dispute στο Paypal και μετα απο λιγο παιρνω μηνυμα απο τον πωλητη που ελεγε οτι πρεπει να κανω αυτη τη δηλωση στο ταχυδρομειο, να του τη στειλω και θα παρω τα χρηματα μου πισω. Επισης μου εδωσε και το κινητο του τηλεφωνο (!) για να τον παρω για οτιδηποτε χρειαστω.

Παω λοιπον στο ταχυδρομειο να κανω αυτη τη ρημαδα τη δηλωση και αφου ρωταω τι και πως? πεταγεται μια φακλανα η οποια λεει "Δεν μπορεις να παρεις λεφτα πισω" "Δεν αποζημιωνουμε" "Τα ευθραυστα καταργηθηκαν" και κατι τετοια. αφου της ςξηγω οτι δε θελω να μου δωσουν τιποτα, και οτι θα με αποζημιωσουν οι Αμερικανοι με παραπεμπει στον υπευθυνο για τα δεματα (η ιδια ουδεμια σχεση ειχε με δεματα!!!!)

Παω λοιπον στον υπευθυνο ο οποιος πελαγωσε λιγο, διοτι αυτο ειχε ξανατυχει αλλη μια φορα, ηταν ομως πολυ προθυμος και ασχοληθηκε μαζι μου πολυ ωρα δινοντας μου τα εντυπα, παιρνοντας τηλεφωνα για να ρωτησει και γενικοτερα ηταν παρα πολυ εξυπηρετικος

Στελνω λοιπον το μεσημερι τη φαξαρισμενη δηλωση, και μετα απο κανα 10ωρο να σου τα χρηματα στο paypal με ενα απολογητικο mail στο inbox.

Γκιαουρης mode ON

Και τωρα ας παραληρησω ξανα για την συγκριση Ελληνικων και ξενων μαγαζιων. Που ο τυπος (μαγαζατορ) μου εστειλε 10 mail, μου εδωσε το κινητο του, μου ειπε 15 φορες ποσο λυπαται, μου εδωσε αμεσως τα χρηματα πισω Και γενικα ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Ε-Π-ΑΓ-Γ-Ε-Λ-Μ-Α-Τ-Ι-Κ-Η και μια διαθεση να του τα ξαναχωσω αμεσα.

Σκεφτειτε τωρα τις ιστοριες που λιγο πολυ ολοι εχουμε να πουμε για τα μαγαζια αυτου του ευλογημενου τοπου.

Α και μην ακουσω τα περι feedback διοτι μπορει στο ebay να ειναι γραπτο, αλλα στο μικρο μας χωριο που τα μαγαζια και οι μουσικοι ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα,το feedback και η δυσφημιση που γινεται απο στομα σε στομα ή σε φορουμ ή αλλου ειναι αντιστοιχου μεγεθους. Δε βλεπω ομως να συγκινειται κανεις

Αυτα

 
Γι'αυτό λέμε και θα το λέμε συνέχεια αγορές μόνο από πωλητές με καλό feedback!  ;)

 
To Paypal θα σου ζητησει να επιστρεψεις το αντικειμενο πισω αν αυτο δεν το κανεις με κουριερ που να εχει tracking number και προσπαθησεις με συστημενο των ελληνικων ταχυδρομειων θα βγει εις βαρος σου η ερευνα του  Paypal  την εχω πατησει και μαλιστα τους εστειλα την αποδειξη των ΕΛΤΑ και επισης το λινκ των ΕΛΤΑ που κανεις αναζητηση αποστολης που φαινοταν η αποστολη και παρολα αυτα βγηκε εις βαρος μου χανοντας 250 ευρω !!!

 
Ψωνίζω συχνά από ebay και πάντα με paypal. Μερικές φορές οι πωλητές δυσανασχετούν γιατί πληρώνουν προμήθεια στο paypal, αλλά οι σωστοί επαγγελματίες το γνωρίζουν και έχουν αποδεχτεί το κόστος αυτό.

Επιπλέον όσοι ψωνίζουμε από ebay δεν πρέπει να ξεχνάμε όπως ξανάπα ότι

indie-anos laternative είπε:
Οι επαγγελματίες του ebay ΔΕΝ θέλουν σε καμία περίπτωση αρνητικό feedback
Αν δεν είμαστε ικανοποιημένοι από αυτό που μας έστειλαν, η "απειλή" του αρνητικού feedback μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα!

 
Μερικές φορές οι πωλητές δυσανασχετούν γιατί πληρώνουν προμήθεια στο paypal, αλλά οι σωστοί επαγγελματίες το γνωρίζουν και έχουν αποδεχτεί το κόστος αυτό.
Δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις στο ebay να κανεις συναλαγη χωρις paypal (αλλωστε ειναι η ιδια εταιρεια)

 
Superfunk είπε:
Δεν νομιζω οτι πλεον μπορεις στο ebay να κανεις συναλαγη χωρις paypal (αλλωστε ειναι η ιδια εταιρεια)
Δυστυχώς στην Ευρώπη δεν το έχουν ενστερνιστεί με τόσο πάθος .....  :-\

 
hwept είπε:
πεταγεται μια φακλανα η οποια λεει "Δεν μπορεις να παρεις λεφτα πισω" "Δεν αποζημιωνουμε" "Τα ευθραυστα καταργηθηκαν" και κατι τετοια.
Πωωω, να δεις που η ιδια είναι σε καθε ταχυδρομείο. Οπως οι κινεζοι στα πλυντηρια στο Λουκυ Λουκ.

 
faκλανα???....προσδιορισε την καπως?...major?..minor?..sus?...add?...δεν μπορει να ειναι η ιδια σε καθε οργανισμο.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top