το "μολις" ειναι που με συγκλονιζει ;Dnasokosm είπε:Τώρα διαφορές στον ήχο μη μου ζητάς αυτή που βλέπεις ειναι μόλις η τέταρτη ακουστική μου .
το "μολις" ειναι που με συγκλονιζει ;Dnasokosm είπε:Τώρα διαφορές στον ήχο μη μου ζητάς αυτή που βλέπεις ειναι μόλις η τέταρτη ακουστική μου .
Πολύ ενδιαφέρον,nasokosm είπε:Το να φτιάξεις κιθάρα με επίπεδο το πάνω καπάκι ειναι συνέχεια της τεχνοτροπίας της κατασκευής κλασικής κιθάρας και οταν την εφαρμόσεις βλέπεις ένα καπάκι που είναι αρχικά επίπεδο και καμπυλώνεται απο την τάση των χορδών.
Επειδή στις ακουστικές η τάση ειναι μεγαλύτερη περίπου 70 κιλά απο 40 στη κλασική, δίνουν καμπύλη στο καπάκι εκ των προτέρων για πιο σταθερ'οτητα, πράγματι δεν ξεκουρδίζεται σχεδόν καθόλου!
Επειδή το πρώτο βιβλίο για κατασκευή που αγόρασα στη προ ιντερνετ εποχή (ναι υπήρξε και τέτοια!) περιέγραφε τη κλασική ισπανική μέθοδο ξεκίνησα με αυτή , μου είναι πιο οικεία και είναι και πιο εύκολη αλλά δεν μπορείς να έχεις καμπυλωτό πανω καπάκι ευκολα, πρέπει να κανεις μετατροπές στη μέθοδο..shelter είπε:Πολύ ενδιαφέρον,
Έχεις δοκιμάσει και άλλες μεθόδους ένωσης του μπράτσου με το σκάφος πέραν της χελιδονοουράς? Ισπανική για παράδειγμα?
μολις ειδα την βαση καταλαβα και τον σκοπο της 8) γιάυτο και σου ειπα οτι μου αρεσε. εξυπηρετει και πολυ σε archtop καταστασεις. εισαι φοβερος. τα templates για την χελιδονοουρα τα εφτιαξες η τα αγορασες?Για να καταλάβεις καλύτερα τι εξυπηρετεί η βάση δές και το υπόλοιπο,