Καταλληλη επιλογη synthesizer!!!

Constantine75

Νέο μέλος
Μηνύματα
3
Πόντοι
1
Παιδια καλησπερα.Ειμαι καινουργιος στο forum και θελω τα φωτα σας.Ειμαι μουσικος,εχω παρει πτυχιο στο αρμονιο και παλαιοτερα ασχολουμουν πολυ με τη μουσικη αφου ειχα ελευθερο χρονο.Τωρα που επαγγελματικα βρισκομαι αλλου εχω μεινει αρκετα πισω.Φανταστειτε οτι εχω ακομα ενα PSR4500!!!ΘΕωρω ομως οτι ειναι καιρος να ξανα αρχισω να μελεταω,να συνθετω και να τραγουδαω οπως παλια!Θελω ομως και το καταλληλο κινητρο και αυτο δεν ειναι αλλο απο ενα workstation synthesizer που θα με βαλει για τα καλα μπροστα απο τα πληκτρα για μελετη συνθεση και δημιουργια!

Εκανα μια προχειρη θα ελεγα ερευνα και εχω ξεχωρισει καποια μοντελα.Προκειται για τα KORG PA800, το M3 της KORG επισης καθως και το YAMAHA PSR S910.Οπως καταλαβατε δε θελω να ξεπερασω τα 2500 ευρω κατα πολυ.Βοηθηστε με λοιπον και δωστε μου τα φωτα σας.Θα λαβω πολυ σοβαρα υποψιν μου ολες σας τις προτασεις.

Ευχαριστω εκ των προτερων παιδια!!!

 
Κάπου τα μπερδεύεις.Από τα όργανα που αναφέρεις μονο το korg m3 ειναι wokstasion ενώ το yamaha και το pa800 είναι arrangers.Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις?Τι είδους μουσική παίζεις?

 
Ενδεχομενως και να τα μπερδευω σε ο,τι αφορά τους ορισμούς.Αυτο που θελω είναι να εχω ενα synthesizer στο οποιο θα μπορεσω να παιξω ενα οποιοδηποτε τραγούδι ξένο ή ελληνικο, με 'ή χωρίς ρυθμό,να εχω ενα πολυ καλο ηχο πιάνου κ  κιθάρας,να μπορω να περασω τη φωνη μου μεσα απο αυτο και να της προσθεσω βαθος κ αν χρειαστεί δεύτερες κλπ...

      Τι μου προτείνετε λοιπον;

 
Κανεις; Απλα την αποψη σας θελω ρε παιδια.Τι προτεινετε...εσεις τι χρησιμοποιείτε κλπ..

 
Constantine75 είπε:
...Αυτο που θελω είναι να εχω ενα synthesizer στο οποιο θα μπορεσω να παιξω ενα οποιοδηποτε τραγούδι ξένο ή ελληνικο, με 'ή χωρίς ρυθμό,να εχω ενα πολυ καλο ηχο πιάνου κ  κιθάρας,να μπορω να περασω τη φωνη μου μεσα απο αυτο και να της προσθεσω βαθος κ αν χρειαστεί δεύτερες κλπ...
Δεν μας είπες εάν πρόκειται γιά τραγούδια λαϊκά, εννοώ τόσο λαϊκούς ρυθμούς όσο και ήχους.


Επίσης δεν μας είπες εάν πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις αργότερα καί γιά ζωντανές εμφανίσεις.


Αν θες να παίζεις τραγούδια (γενικά) χρησιμοποιώντας έτοιμους ρυθμούς, τότε καλύτερα αρμόνιο (arranger).

Και σε ένα synthesizer μπορείς να παίξεις ρυθμό αλλά θα πρέπει πρώτα να γράψεις τον ρυθμό με τα ακκόρντα από την αρχή. Δηλαδή ντραμς, μπάσσο, κλπ κλπ... Πράγμα που απαιτεί εκ μέρους σου αρκετά καλές γνώσεις τόσο μουσικής - ενορχήστρωσης όσο και προγραμματισμού. Αυτό σημαίνει πολύ μεγαλύτερος χρόνος.

Τώρα γιά την εγγραφή της φωνής, τα τελευταίου τύπου workstations synthesizers διαθέτουν και αυτό. Βέβαια ανεβαίνεις σε χρήματα. Μιλάμε γιά πάνω από 2000 γιά να κάνεις την δουλειά σου.

Από την άλλη εάν δεν γνωρίζεις από προγραμματισμό και δεν θες να σπάσεις το κεφάλι σου με τον προγραμματισμό ρυθμών κλπ, πας όπως είπα πιό πάνω σε arranger (αρμόνιο) όπου εκεί έχεις πληθώρα έτοιμων ρυθμών.

Τώρα, στην περίπτωση του arranger, την τελική audio εγγραφή (ρυθμοί - ήχοι - φωνή) θα μπορούσες να την κάνεις σε ένα ανεξάρτητο μικρό πολυκάναλο ψηφιακό εγγραφέα (recorder) τύπου BOSS Micro BR.

Από Workstation synthesizers θα σου πρότεινα, Roland Fantom-G. Μην με ρωτήσεις γιατί  ;D

Από Arrangers θα σου πρότεινα Roland Prelude ή GW-8. Σε αυτά υπάρχουν αρκετοί και πολύ καλοί Ευρωπαϊκοί αλλά και Ελληνικοί ρυθμοί. Επίσης μη με ρωτήσεις γιατί  ;D

Σου τα είπα λιγάκι μπερδεμένα;

 
Για αρμόνιο δεν θα σου προτείνω κάτι(αν παίζεις πάντως λαικά πας σε korg) αλλά σίγουρα θα σε απομακρύνω απο το fantom g.Δεν έχω πετύχει όυτε ένα άτομο που του άρεσε το όργανο.Πολύ μέτρια presets και πολύ μέτρια  κατασκευή.Αυτά έχω ακούσει διαβάσει.

 
edessaios είπε:
Για αρμόνιο δεν θα σου προτείνω κάτι(αν παίζεις πάντως λαικά πας σε korg) αλλά σίγουρα θα σε απομακρύνω απο το fantom g.Δεν έχω πετύχει όυτε ένα άτομο που του άρεσε το όργανο.Πολύ μέτρια presets και πολύ μέτρια  κατασκευή.Αυτά έχω ακούσει διαβάσει.
Γιατί αν παίζει λαϊκά πάει σε Korg (δεν έχω τίποτα με την Korg), αλλά ρωτάω γιά να μάθω.

Γιατί αυτή η "βάφτιση";

Δηλαδή με Korg μπορείς να παίξεις λαϊκά ενώ με άλλα "arrangers" δεν μπορείς;

Όσο γιά το Fantom-G, μέτρια κατασκευή και μέτρια presets ;;;

Εσύ το έχεις δει από κοντά; Άκουσες τους ήχους του;

 
Γιατί αυτή η βάφτιση.Γιατί υπάρχει πολύ υποστήριξη σε έτοιμο υλικό αλλά ακόμη και αν θέλει κάποιος να δημιουργήσει τα δικά του υπάρχει πολύ μεγαλύτερος όγκος πληροφοριών προσβάσιμος από τον μέσο χρήστη ιντερνετ που θα τον βοηθήσει να φτιάξει πιο εύκολα και καλύτερα τους ρυθμούς του.Από εκεί και πέρα αν θέλει να ψαχτεί με άλλες μάρκες έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.

Όσο για το fantom g να πω ότι έχω ακούσει τα presets και δυστυχώς σε κάποια σημεία έχει γίνει μέτρια δουλειά.Τους ήχους του τους έχω ακούσει απο φίλο που δεν ήταν και ιδαίτερα ευχαριστημένος αλλά ούτε και εμένα μου άρεσαν ιδαίτερα.Αλλά και σε reiviews από το εξωτερικό δεν έχω ακούσει καλά σχόλια.Βέβαια πάντα μιλάμε για προσωπικές απόψεις αλλά για μένα το fantomg είανι κατώτερο των δυο κύριων ανταγωνιστών του korg m3 motif xs(μην πούμε το xf γιατί εκείνο έιναι νέο μοντέλο και αδικούμε άμεσα τα άλλα δύο)

 
Εγώ από μεριάς μου θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά και σε Kurzweil τόσο το PC3LE αλλά αν αντέχεις οικονομικά το PC3K

 
edessaios είπε:
Γιατί αυτή η βάφτιση.Γιατί υπάρχει πολύ υποστήριξη σε έτοιμο υλικό αλλά ακόμη και αν θέλει κάποιος να δημιουργήσει τα δικά του υπάρχει πολύ μεγαλύτερος όγκος πληροφοριών προσβάσιμος από τον μέσο χρήστη ιντερνετ που θα τον βοηθήσει να φτιάξει πιο εύκολα και καλύτερα τους ρυθμούς του.Από εκεί και πέρα αν θέλει να ψαχτεί με άλλες μάρκες έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.

Όσο για το fantom g να πω ότι έχω ακούσει τα presets και δυστυχώς σε κάποια σημεία έχει γίνει μέτρια δουλειά.Τους ήχους του τους έχω ακούσει απο φίλο που δεν ήταν και ιδαίτερα ευχαριστημένος αλλά ούτε και εμένα μου άρεσαν ιδαίτερα.Αλλά και σε reiviews από το εξωτερικό δεν έχω ακούσει καλά σχόλια.Βέβαια πάντα μιλάμε για προσωπικές απόψεις αλλά για μένα το fantomg είανι κατώτερο των δυο κύριων ανταγωνιστών του korg m3 motif xs(μην πούμε το xf γιατί εκείνο έιναι νέο μοντέλο και αδικούμε άμεσα τα άλλα δύο)
Κατάλληλη υποστήριξη υπάρχει απ'όλες τις εταιρίες και σε όλα τα επίπεδα. Αρκεί να ψάξεις και να ρωτήσεις τον κατάλληλο. Και σοβαρό υλικό υπάρχει. Και τσαμπέ στην πλειοψηφία προχειρογραμμένο υλικό υπάρχει. Μήπως εδώ είναι η διαφορά μας; Στο τσαμπέ;

Το υλικό το κατασκευάζουν και χρήστες. Εμείς είμαστε οι χρήστες. Εάν δεν ασχοληθούμε εμείς με τα μηχανήματά μας αλλά τα περιμένουμε όλα έτοιμα στο πιάτο από τους άλλους, τότε άστο.

Όσο γιά το Fantom-G δεν είναι κατώτερο κανενός ούτε καλύτερο κανενός. Κάθε ένα έχει τις δικές του δυνατότητες, ιδιαιτερότητες, αξίες και προδιαγραφές. Τα μηχανήματα αυτά έχουν δυνατότητες εάν τις ψάξεις. Χωρίς ψάξιμο τίποτα δεν γίνεται και όλα μοιάζουν ίδια.

Τα μηχανήματα στα χέρια του κάθε χρήστη βγάζουν το ανάλογο αποτέλεσμα, αρκεί αυτός ο χρήστης να έχει τις κατάλληλες γνώσεις και να ξέρει να το "οδηγήσει" σωστά. Γνώση χρειάζεται και τίποτε άλλο. Εάν δεν γνωρίζει, υπάρχει το manual. Κι'αν δεν καταλαβαίνει, μπορεί να ρωτήσει τον κατάλληλο και να μάθει.

Εάν κάτι δεν το ακούς καλά σε ένα όργανο, το προσαρμόζεις. Υπάρχει τρόπος. Έτσι διαμορφώνεις και τον προσωπικό σου ήχο-χαρακτήρα. Αρκεί να μην βαριέσαι και να μην τα θέλεις όλα έτοιμα στο πιάτο, διότι ο καθένας έχει διαφορετικές ορέξεις... ως προς το πιάτο.

Αν προσέξεις τους κιθαρίστες στο συγκεκριμένο φόρουμ, θα καταλάβεις τι εννοώ. Αυτοί τελικά αν και λιγότερο σχετικοί με τα midi-τεχνολογικο-κουμπάκια-λούπες-arrangers κλπ, έχουν πιό άμεση επαφή με το όργανό τους και πιό λεπτομερή άποψη στον ήχο τους, με αποτέλεσμα και να κατασκευάζουν DIY floorboards με συνδιασμούς από διάφορα πεταλάκια αλλά καί DIY πεταλάκια και κιθάρες από το μηδέν και διάφορες άλλες μετατροπές - βελτιώσεις πάνω στην ίδια την κιθάρα. Εμείς όμως (οι πληκτράδες) που τα ξέρουμε όλα και γιά όλα έχουμε άποψη και διάφορες τέτοιες αηδίες, δεν στρώνουμε τον κ..ο μας κάτω να ξεστραβωθούμε και να μελετήσουμε κάποια πράγματα παρά "βαφτίζουμε" τα όποια μηχανήματα όπως μας γουστάρει ή όπως μας τα αποκάλεσε ο χ γνωστός.

Και σε ρωτάω.

Απ'όλους αυτούς που "βαφτίζουνε" τα διάφορα μηχανήματα, έκατσε ποτέ κανείς τους να κατασκευάσει έναν ολοκληρωμένο σοβαρό ρυθμό από το μηδέν; Πόσοι είναι αυτοί;

Τέλος μα όχι τελευταίο, σ'ευχαριστώ θερμά που μου έδωσες την ευκαιρία να εκφράσω την εντελώς προσωπική μου άποψη. Δεν είμαι αντίθετος με εσένα, κάθε άλλο, αυτά που λες τα έχω ακούσει κι εγώ αλλά τα θεωρώ ηλίθια καθώς δεν έχουνε βάση και λέγονται από ανώνυμους και σίγουρα από άτομα που δεν ασχολήθηκαν ποτέ εις βάθος και επί της ουσίας.

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Κατάλληλη υποστήριξη υπάρχει απ'όλες τις εταιρίες και σε όλα τα επίπεδα. Αρκεί να ψάξεις και να ρωτήσεις τον κατάλληλο. Και σοβαρό υλικό υπάρχει. Και τσαμπέ στην πλειοψηφία προχειρογραμμένο υλικό υπάρχει. Μήπως εδώ είναι η διαφορά μας; Στο τσαμπέ;

Το υλικό το κατασκευάζουν και χρήστες. Εμείς είμαστε οι χρήστες. Εάν δεν ασχοληθούμε εμείς με τα μηχανήματά μας αλλά τα περιμένουμε όλα έτοιμα στο πιάτο από τους άλλους, τότε άστο.

Όσο γιά το Fantom-G δεν είναι κατώτερο κανενός ούτε καλύτερο κανενός. Κάθε ένα έχει τις δικές του δυνατότητες, ιδιαιτερότητες, αξίες και προδιαγραφές. Τα μηχανήματα αυτά έχουν δυνατότητες εάν τις ψάξεις. Χωρίς ψάξιμο τίποτα δεν γίνεται και όλα μοιάζουν ίδια.

Τα μηχανήματα στα χέρια του κάθε χρήστη βγάζουν το ανάλογο αποτέλεσμα, αρκεί αυτός ο χρήστης να έχει τις κατάλληλες γνώσεις και να ξέρει να το "οδηγήσει" σωστά. Γνώση χρειάζεται και τίποτε άλλο. Εάν δεν γνωρίζει, υπάρχει το manual. Κι'αν δεν καταλαβαίνει, μπορεί να ρωτήσει τον κατάλληλο και να μάθει.

Εάν κάτι δεν το ακούς καλά σε ένα όργανο, το προσαρμόζεις. Υπάρχει τρόπος. Έτσι διαμορφώνεις και τον προσωπικό σου ήχο-χαρακτήρα. Αρκεί να μην βαριέσαι και να μην τα θέλεις όλα έτοιμα στο πιάτο, διότι ο καθένας έχει διαφορετικές ορέξεις... ως προς το πιάτο.

Αν προσέξεις τους κιθαρίστες στο συγκεκριμένο φόρουμ, θα καταλάβεις τι εννοώ. Αυτοί τελικά αν και λιγότερο σχετικοί με τα midi-τεχνολογικο-κουμπάκια-λούπες-arrangers κλπ, έχουν πιό άμεση επαφή με το όργανό τους και πιό λεπτομερή άποψη στον ήχο τους, με αποτέλεσμα και να κατασκευάζουν DIY floorboards με συνδιασμούς από διάφορα πεταλάκια αλλά καί DIY πεταλάκια και κιθάρες από το μηδέν και διάφορες άλλες μετατροπές - βελτιώσεις πάνω στην ίδια την κιθάρα. Εμείς όμως (οι πληκτράδες) που τα ξέρουμε όλα και γιά όλα έχουμε άποψη και διάφορες τέτοιες αηδίες, δεν στρώνουμε τον κ..ο μας κάτω να ξεστραβωθούμε και να μελετήσουμε κάποια πράγματα παρά "βαφτίζουμε" τα όποια μηχανήματα όπως μας γουστάρει ή όπως μας τα αποκάλεσε ο χ γνωστός.

Και σε ρωτάω.

Απ'όλους αυτούς που "βαφτίζουνε" τα διάφορα μηχανήματα, έκατσε ποτέ κανείς τους να κατασκευάσει έναν ολοκληρωμένο σοβαρό ρυθμό από το μηδέν; Πόσοι είναι αυτοί;

Τέλος μα όχι τελευταίο, σ'ευχαριστώ θερμά που μου έδωσες την ευκαιρία να εκφράσω την εντελώς προσωπική μου άποψη. Δεν είμαι αντίθετος με εσένα, κάθε άλλο, αυτά που λες τα έχω ακούσει κι εγώ αλλά τα θεωρώ ηλίθια καθώς δεν έχουνε βάση και λέγονται από ανώνυμους και σίγουρα από άτομα που δεν ασχολήθηκαν ποτέ εις βάθος και επί της ουσίας.
Εν μέρει έχεις δίκιο αλλά το θέμα είναι η οπτική γωνία που βλέπει ο καθένας.Άλλοι το βλέπουν σαν μηχάνημα που μπορείς να παίξεις μουσική ενώ άλλοι το βλέπουν σαν μουσικό όργανο.Εκεί ανάμεσα βρίσκεται η διαφορά.Ναι συμφωνώ ότι πρέπει να φέρεις κοντά στα γούστα σου τους ήχους του εκάστοτε συνθ αλλά δεν παίρνεις το όργανο αποκλειστικά για αυτό τον λόγο(εκτός αν είσαι μηχανικός ήχου)το παίρνεις για να παίζεις μουσικη.

Και μπορεί προσωπικά να μην μου αρέσουν οι ήχοι στο καλύτερο αντικειμένικά συνθ αλλά όταν μεγάλη μερίδα των χρηστών εκφράζουν αντιπάθεια για  ένα συνθ αυτά σημαίνει ότι μάλλον κάτι δεν έχει γίνει σωστά.

Δεν τίθεται θέμα του δωρεάν υλικού ρυθμών ήχων κτλ,άλλωστε πολλά σετ τόσο για arranger όσο και για συνθ πωλούνται και μάλιστα σε αρκετά υψηλές τιμές)απλά σε εταιρίες σαν την roland δεν υπάρχει τόσο μεγάλη και προσεγμένη αν θέλεις γκάμα επιλογών.Και ναι φυσικά μπορεί να φτιάξει ο καθένας ότι επιθυμεί αλλά επανερχομαστε στη φράση  μουσικός ή μηχανικός/προγραμματιστής/κατασκευαστής presets.

Και μιας και θέτεις και μια ερώτηση να πω ότι το άτομο που μου το είπε είναι μουσικός ενορχηστρωτής με εμπειρία δεκαετιών στην κατασκευή ρυθμών και ήχων επαγγελματικού επιπέδου(όχι ερασιτεχνικούς).Άλλωστε δεν "βάφτισε" το φάντομ κάτι(αν αναφέρεσαι για αυτό,γιατί για τα arranger δεν είπε τίποτε ο ανθρωπος (αλλά εγώ είπα)) απλά είπε ότι δεν είναι και περήφανος που είναι κάτοχος του.

 
edessaios είπε:
Και μπορεί προσωπικά να μην μου αρέσουν οι ήχοι στο καλύτερο αντικειμένικά συνθ αλλά όταν μεγάλη μερίδα των χρηστών εκφράζουν αντιπάθεια για  ένα συνθ αυτά σημαίνει ότι μάλλον κάτι δεν έχει γίνει σωστά.
Η μεγάλη μερίδα εκφράζει αντιπάθεια όπως πραγματικά έγινε καί με το Μ3 γιά τον εξής πολύ απλό λόγο.

Περιμένανε(με) όλοι οι χρήστες compatibility (συμβατότητα) στο φόρτωμα των ήχων από τα προηγούμενα μοντέλα και πήρανε όλοι τα ...

Βέβαια, και στις δύο περιπτώσεις ήτανε σχεδόν οι ίδιες απαντήσεις και από τους δύο κατασκευαστές. Απολύτως σωστές και δικαιολογημένες.

επανερχομαστε στη φράση  μουσικός ή μηχανικός/προγραμματιστής/κατασκευαστής presets.
Μμμμ...

Μπορεί να έχεις δίκιο, μπορεί και όχι. Εγώ το βλέπω διαφορετικά όπως και πολλοί άλλοι.

Και μιας και θέτεις και μια ερώτηση να πω ότι το άτομο που μου το είπε είναι μουσικός ενορχηστρωτής με εμπειρία δεκαετιών στην κατασκευή ρυθμών και ήχων επαγγελματικού επιπέδου(όχι ερασιτεχνικούς).Άλλωστε δεν "βάφτισε" το φάντομ κάτι(αν αναφέρεσαι για αυτό,γιατί για τα arranger δεν είπε τίποτε ο ανθρωπος (αλλά εγώ είπα)) απλά είπε ότι δεν είναι και περήφανος που είναι κάτοχος του.
Οπότε δεν το βάφτισε εκείνος αλλά εσύ  :)

Το ότι είπε δεν είναι περήφανος, θα συμφωνήσω στην περίπτωση που είχε προηγούμενο μοντέλο (π.χ. Fantom-X) και αγοράζοντας το Fantom-G δεν είδε τόσο μεγάλες διαφορές που ίσως επιθυμούσε, συν του ότι εισέπραξε το αρνητικό uncompatibility (ασυμβατότητα) όσον αφορά το φόρτωμα των ήχων του, συμπεριλαμβανομένων των presets από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτά, εάν όντως είχε κατασκευάσει ήχους στο προηγούμενο μοντέλο.

Και λέω συμπεριλαμβανομένων των presets διότι τα τελευταία χρόνια πάνω από το 90% της Ελληνικής δισκογραφίας είναι γραμμένο με ήχους JV-80/90/880/1080/2080, XP-30/50/80, XV-2020/3080/5080, SR-JV80-xx, SRX-xx, LCD-xx που σημαίνει αυτόματα και Fantom-X. Στο Fantom-G δεν μπορείς να μεταφέρεις ήχους από όλα αυτά τα προηγούμενα στο Fantom-G με τον απλό γνωστό τρόπο που γινότανε έως τώρα. Θέλει διάβασμα, γνώση και χρόνο.

Τώρα κατάλαβες;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ίσως είναι και το θέμα που θέτεις,αν και νομίζω ότι δεν έιχε προηγούμενο fantom x.Απλά από κάθε εταιρία περιμένει κανείς μια αναβάθμιση στον ΗΧΟ και ότι σχετικό με αυτό.Καλές οι οθόνες τα κουμπάκια οι ssd τα usb αλλά δεν γεμίζουν πλέον τον μέσο μουσικό απλά τον ωοηθάνε.Το θέμα είναι στον ήχο τι βελτίωση παρέχεται τελικά και κατά πόσο αυτό είναι άμεσα αξιοποιήσιμο στην μουσική που παίζεις

 
edessaios είπε:
Ίσως είναι και το θέμα που θέτεις,αν και νομίζω ότι δεν έιχε προηγούμενο fantom x.
Μπορεί να είχε παίξει με προηγούμενα ή ακόμα και να είχε στη μνήμη του τον ήχο από τα προηγούμενα. Είναι το ίδιο.

Απλά από κάθε εταιρία περιμένει κανείς μια αναβάθμιση στον ΗΧΟ και ότι σχετικό με αυτό.
Πολύ σωστά. Έκανε αναβάθμιση με την τεχνολογία ARX. Δεν δώσανε οι χρήστες και πολύ σημασία. Ή δεν τους εντυπωσίασε όσο έπρεπε ή τους ήτανε (είναι) πολύ προχωρημένο ή ψάχνουνε κάτι πιό έτοιμο, πιό εύπεπτο.

Καλές οι οθόνες τα κουμπάκια οι ssd τα usb αλλά δεν γεμίζουν πλέον τον μέσο μουσικό απλά τον ωοηθάνε.
Αυτό ξαναπέστο. Πάρα πολύ σωστό. Αρκετοί από εμάς το λέμε πάρα πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που το ακούω κι από εσένα.Παρ'όλα αυτά, είναι ένα μέρος της εξέλιξης, ένα κομμάτι της τεχνολογίας. Στην τελική, ας υπάρχει κι αυτό. That's life  ;)

Το θέμα είναι στον ήχο τι βελτίωση παρέχεται τελικά και κατά πόσο αυτό είναι άμεσα αξιοποιήσιμο στην μουσική που παίζεις.
Από μόνο του το όργανο, έχει κάποιες βελτιώσεις στον τρόπο σύνθεσης. Όμως, δεν είναι και τόσο αισθητές στο αποτέλεσμα βάση αυτών που ζητάμε σε τελική ανάλυση. Εξαιρούνται βέβαια οι κάρτες ARX όπου σου παρέχουν άλλου είδους δυνατότητες. Μιλάμε γιά εντελώς νέα τεχνολογία. Αλλά μιλάμε γιά επιπλέον χρήματα στο συνολικό budget.

Το σφάλμα για μένα είναι ότι αφαιρέθηκε η δυνατότητα επέκτασης μέσω SRX λόγω της ARX.

Με άλλα λόγια τα εσωτερικά δείγματα ναί μεν αυξήθηκαν κατά πολύ (πολύ μεγαλύτερη WaveRom) αλλά από τις κάρτες μπήκαν τα best off από τις SRX κατ'επιλογή του εργοστασίου.

Βέβαια... εκεί που υπάρχει αισθητό "gap" είναι το θέμα της οθόνης, της μνήμης, του αποθηκευτικού μέσου USB, ποντίκι (τι σου λέω τώρα). Εμένα προσωπικά με βοήθησε πάρα πολύ διότι αρκετή δουλειά (editing ήχων αλλά και Performances) την κάνω πάνω στο ίδιο το όργανο. Οπότε καταλαβαίνεις ότι βοηθάει αφάνταστα. Όμως κατά την ώρα του live, είτε αυτή την οθόνη έχεις, είτε μία αρχαίου τύπου μονόχρωμη και με μία γραμμή, το ίδιο κάνει. Ενδιαφέρει το αποτέλεσμα.

Επίσης πολύ σημαντικό είναι και τα επιλέον audio tracks & Effects. Αλλά ποιός κάνει παραγωγή πλέον πάνω σε ένα πληκτροφόρο;

Το κομμάτι του sampling, είναι σαφώς πολύ πιό γρήγορο, πιό προχωρημένο και πιό ευέλικτο.

Το θέμα είναι ποιός το χρησιμοποιεί. Εγώ πάντως το χρησιμοποίησα αρκετά και σ'αυτό αλλά και στο προηγούμενο μοντέλο.

Αυτό που βοηθάει πάρα πολύ γιά ορισμένου τύπου live είναι τα PADS. Μπορείς να κάνεις πάρα πολύ καλά πράγματα (π.χ. Real Time Controls, Αραβικές κλίμακες απλές και σύνθετες σε χρόνο μηδέν, audio & midi λούπες κλπ), αρκεί όπως είπα σε προηγούμενο post να γνωρίζεις κάποια - αρκετά πράγματα παραπάνω, ειδικά όσον αφορά το Midi (SysEx). Εκεί το κάνεις το όργανο ότι θες. Πίστεψέ με.

Τέλος, το θέμα του master keyboard controller (midi zones κλπ) έχει επανασχεδιαστεί. Respect !!!

Να μου επιτρέψεις εδώ να σου πω ότι το έχω ξ...η (ο τα ξέρω όλα  ;D) και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό. Μου έχει γίνει αναγκαίο.

Καμμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέρα με τη νύχτα, αν και θα ήθελα και κάποια πράγματα ακόμα (και πάλι ο τα ξέρω όλα  ;D).

Αυτό από μόνο του μου αρκεί. Κι ας είχε το όργανο τους μισούς ήχους απ'ότι έχει.

{όπως βλέπεις διαφορετικές ανάγκες}

Συνδέω αρμόνιο Oriental splitαρισμένο σε midi zones και κάνω τέτοια πράγματα σε συνδυασμό με τους δικούς του ήχους που το πράγμα ξεφεύγει αρκετά. Οπότε ΔΕΝ χρειάζομει και ξεχωριστό σοβαρό midi keyboard controller. Υπ'όψι ότι στο όργανο FG6 είναι συνδεδεμένα EXR-GR5se, VariOS (+ D-50 card), Fantom-XR, όλα σε μορφή rack. από πάνω ένα E-80 ή G-70 ή PRELUDE ή GW-8 ανάλογα.

Και κάτι τελευταίο.

Μιλάω πάντα γιά την τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος.

Οι περισσότερες αρνητικές εντυπώσεις υπήρχαν στις πρώτες εκδόσεις.

Συγνώμη αν σε ζάλισα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top