Καριέρα ελληνικής αγγλόφωνης μπάντας

Clouseau

Νέο μέλος
Μηνύματα
540
Πόντοι
18
Μέχρι που πιστεύεται μπορεί να φτάσει μια ελληνική αγγλόφωνη μπάντα; Ας συμπεριλάβουμε και την πιθανότητα δουλειάς στο εξωτερικό. Ποιες τέτοιες μπάντες θεωρείται τις πιο επιτυχημένες -ναι με το μεγαλύτερο εισόδημα- .Αν και ξέρω οτι οι απαντήσεις σας θα κινηθούν σε ρεαλιστικά και απαισιόδοξα πλάνα -όπως θα ήταν και η δική μου- με ενδιαφέρει πολύ η αποψή σας.Και στη τελική τι πιστεύεται οτι γίνεται λάθος και πρέπει να αλλάξει;

 
υπαρχουν ελληνες καλλιτεχνες που εχουν συμμετασχει σε labels οπως ecm,shadow records η που συνεργαζονται με bastard jazz recordings,tru thoughs,wax on records,αλλοι ειχαν και προταση απο τη ninja tune.

γιατι σε οτι εχει να κανει με την ανεξαρτητη μουσικη σκηνη οπως και ναχει βγαινουν προς τα εξω πραγματα.

Συνεχιζοντας τα παραδειγματα ο blunt(dj)παιζει εξω,οι modrec εχουν παιξει newcastle(αν θυμαμαι καλα),και ο δισκος τους εχει μιξαριστει απο τον ιδιο ηχοληπτη που εχει μιξαρει sepultura πχ,εχουμε καλλιτεχνες στο hip hop kemp κτλ .

ισως να ειμαι και off topic  γιατι σιγουρα κανεις απο αυτους δεν κανει διθνη καριερα οπως πιθανοτατα το εννοεις αλλα νομιζω οτι ειναι μικρα σταθερα βηματα τα οποια μας βαζουν ισως στον χαρτη σιγα σιγα της ανεξαρτητης μουσικης σε πιο διεθνες επιπεδο.αναμφισβητητα ελπιδοφορο.

 
αλλα νομιζω οτι ειναι μικρα σταθερα βηματα τα οποια μας βαζουν ισως στον χαρτη σιγα σιγα της ανεξαρτητης μουσικης σε πιο διεθνες επιπεδο
Αυτό δεν το καταλαβαίνω,γιατί κάτι τέτοιο να απαιτεί μικρά σταθερά βήματα;Δεν είναι κάτι που χτίζεται σιγά σιγά πιστεύω,δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο.

 
Clouseau είπε:
Και στη τελική τι πιστεύεται οτι γίνεται λάθος και πρέπει να αλλάξει;
Τo βασικο προβλημα περιγραφεται χαρακτηριστικα απο τη λεξη "κακεκτυπο",αλλα αυτο αδυνατουν να το καταλαβουν οι περισσοτερες αγγλοφωνες μπαντες.Παρατηρησα οταν ταξιδεψα στο εξωτερικο (στο Manchester ιδιαιτερα) οτι η κακη αντιγραφη εχει αλλη μια συνιστωσα : εχει διαφορα φασης με την τρεχουσα μουσικη κατασταση.Ενω δηλαδη εδω συζηταμε για το αν θα πρεπει να επανεκτελειται το smoke on the water,καλούμε εναλλακτικο και καινοτομικο (προσθετουμε βεβαια διπλα τη φραση "για τα ελληνικα δεδομενα") κατι που εχει σταματησει να χαρακτηριζεται ετσι στην πατριδα του,γιατι απλουστατα εχει παλιωσει.

Για αυτους τους λογους σε συνδυασμο με την ευκολια που δινουν τα μεσα για παρακολουθηση της πραγματικα τρεχουσας μουσικης πραγματικοτητας,ειναι αδιανοητο για καποιον ακροατη να ασχοληθει με τα χτεσινα.

ΥΓ.Μιλαω για την alternative μουσικη γιατι μονο απο εκει ξερω παραδειγματα με σχετικη επιτυχια (εγχωρια με καποια live στο εξωτερικο για τους ελληνες φοιτητες )

 
blue είπε:
Παρατηρησα οταν ταξιδεψα στο εξωτερικο (στο Manchester ιδιαιτερα) οτι η κακη αντιγραφη εχει αλλη μια συνιστωσα : εχει διαφορα φασης με την τρεχουσα μουσικη κατασταση.Ενω δηλαδη εδω συζηταμε για το αν θα πρεπει να επανεκτελειται το smoke on the water,καλούμε εναλλακτικο και καινοτομικο (προσθετουμε βεβαια διπλα τη φραση "για τα ελληνικα δεδομενα") κατι που εχει σταματησει να χαρακτηριζεται ετσι στην πατριδα του,γιατι απλουστατα εχει παλιωσει.
Απίστευτα καίρια παρατήρηση.

Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει αυτό το "για ελληνικά δεδομένα". Ο σύγχρονος ακροατής μουσικής, έχει πρόσβαση σε υλικό από όλο το κόσμο.

 
ναι με το μεγαλύτερο εισόδημα
να στο πω αλλοιως.

μεγαλυτερη πιθανοτητα εχεις να γινεις προεδρος της Microsoft ή ο πρωτος Ελληνας ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ παρα να κανεις καρριερα (εννοουμε να ΖΕΙΣ απο αυτο) παιζοντας..."αγγλοφωνο" ροκ στο εξωτερικο....(εκτος ισως αν παιζεις παρα,μα παρα πολυ καλα heavy metal και δουλευεις πολυ σκληρα μεσα σε αυτο το πολυ connected & underground κυκλωμα του οποιου οι οπαδοι οντως μπορουν να συντηρησουν βιοποριστικα ενα γκρουπ)

Αληθεια εχεις σκεφτει ποτε σου οτι ο...ορρος "αγγλοφωνο" ροκ ΔΕΝ υπαρχει στην ...αγγλικη καθημερινοτητα?

(προσθετουμε βεβαια διπλα τη φραση "για τα ελληνικα δεδομενα")
εδω ειναι το προβλημα...στο εξωτερικο δεν υπαρχουν "ελληνικα δεδομενα" υπαρχουν απλα δεδομενα τα οποια αν δεν τα υπερβαινεις (και κατα πολυ μαλιστα) επιστρεφεις στην πρωϊνη σου δουλεια.

επισης για να ειμαστε και λιγο σοβαροι το να παιζεις μπροστα σε ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ & Ελληνες φοιτητες στο εξωτερικο ΔΕΝ συνιστα διεθνη καρριερα (αυτο το κανει και η Βισση και ο Σφακιανακης και ο Νταλαρας αλλωστε)

επειδη εχω παραστει και εγω σε μερικες τετοιες...διεθνης τουρνε... ;D επετρεψε με να σου πω οτι οι μοναδικοι εγγλεζοι στους συναυλιακους χωρους ηταν οι bouncers & οι bar women... ;)

ουτε βεβαια το να μιξαρουμε ή να μαστεραρουμε το αλμπουμ μας στο εξωτερικο ειναι διεθνης καρριερα πιστεψε με αυτο μπορει να το κανει ο καθενας που εχει καποια χρηματα να διαθεσει (αν γουσταρεις π.χ σου κλεινω ηχογραφηση σε ενα απο τα ιστορικοτερα στουντιο του πλανητη το HANSA TONSTUDIO στο Βερολινο οπου εχουν ηχογραφησει οι U2,BOWIE,LOU REED,IGGY POP ,οποτε γουσταρεις.Κοστιζει ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο το μεσο στουντιο στην Αθηνα ;))

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν έχετε βαρεθεί να συζητάτε αυτό το θέμα πια;

Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι και δεν έχω ενημερωθεί.

Φιλικά πάντα

 
Καλα εσυ κρινεις εκ του ασφαλους μια και ως...Ελληνας (Ελληνα δεν τον βγαλαμε και τον Frank μαζι με τον Κεϊδη? ;D) εχεις ΗΔΗ κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ καριερα στα εξωτερικα...

;D ;D

 
Δεν υπάρχουν δύο μέτρα και σταθμά.

Δεν υπάρχει καλό για τα ελληνικά δεδομένα.

Η θα είναι καλό ή απλά δεν είναι.

Ξεκινώντας να πω, το ότι μίξαρε ο ταδε το δίσκο των τάδε, δεν σημαίνει τίποτα καθώς είναι απλά οικονομικό το θέμα... Επαγγελματίες που πουλανε υπηρεσίες σε πελάτες που τις αγοράζουν.

Οσο σοβαρότερα κάνουν αυτό που κάνουν, τόσες σοβαρότερες επιλογές θα κάνουν για να πετύχουν τον στόχο τους.

Σε βάθος χρόνου θα έλεγα ότι δεν θυμάμαι να υπάρχουν λεγόμενα acts που να έκαναν καριέρα εκτός Ελλάδας. Αν εξαιρέσουμε Vangelis, Μούσχουρη, Ρούσσο, Βικυ Λέανδρος...

Η γλώσσα και η προφορά της είναι ίσως το σημαντικό σημείο αποτυχίας.

Κι αυτό κυρίως γιατί στα γκρουπ τη φωνή την αναλαμβάνει αυτός και κυρίως αυτή που θα προσφερθεί και όχι αυτός που είναι καλός, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους μουσικούς συνήθως.

Στο Death και τα παρεμφερή metal με τα brutal φωνητικά, (που δεν βγάζεις λέξη) υπάρχουν γκρουπ και μουσικοί που κάνουν διεθνή καριέρα. Rotting Christ κλπ. Διεθνή δεν εννοώ φυσικά να παίζουν στους μετανάστες... Τέτοια κάνει και η Βίση.

Οι μουσικοί του metal και η φοβερή σκηνή της Ελλάδας, έχει δημιουργήσει τέτοιες προυποθέσεις, ώστε να υπάρχουν οι πιθανότητες για διεθνή καριέρα, φυσικά στο μέγεθος που αντιστοιχεί στο είδος, με γκρουπ ή και μεμονομένα. Βλέπε Γιώργος Κόλλιας με Nile. Και αρκετά παιδιά που γνωρίζω από επαγγελματική σχέση, ζουν το όνειρό τους!

Πάντως τώρα, περισσότερο από ποτέ, θα συνηστούσα σε κάποιον ή κάποιους να προσπαθήσουν για διεθνή καριέρα. Εχει κάθε δυνατότητα προβολής, (με τις σωστές επιλογές συνεργατών), είναι ισάξια εξοπλισμένος, και αν έχει και διάθεση για σκληρή δουλειά, τουλάχιστον θα δοκιμάσει τι εστι βερύκοκο, σχεδόν με ίσους όρους. Από κει και πέρα είναι θέμα δημιουργηκότητας, μοναδικότητας και ταλέντου.

 
yameth είπε:
Δεν υπάρχουν δύο μέτρα και σταθμά.

Δεν υπάρχει καλό για τα ελληνικά δεδομένα.

Η θα είναι καλό ή απλά δεν είναι.
Τέλοςςς!

Στο Death και τα παρεμφερή metal με τα brutal φωνητικά, (που δεν βγάζεις λέξη) υπάρχουν γκρουπ και μουσικοί που κάνουν διεθνή καριέρα. Rotting Christ κλπ. Διεθνή δεν εννοώ φυσικά να παίζουν στους μετανάστες... Τέτοια κάνει και η Βίση.

Οι μουσικοί του metal και η φοβερή σκηνή της Ελλάδας, έχει δημιουργήσει τέτοιες προυποθέσεις, ώστε να υπάρχουν οι πιθανότητες για διεθνή καριέρα, φυσικά στο μέγεθος που αντιστοιχεί στο είδος, με γκρουπ ή και μεμονομένα. Βλέπε Γιώργος Κόλλιας με Nile. Και αρκετά παιδιά που γνωρίζω από επαγγελματική σχέση, ζουν το όνειρό τους!
Η μέταλ σκηνή είναι σαν την εθινική μπάσκετ, πάλι καλά που υπάρχει και αυτή δηλαδή για να μας βγάζει ασπροπρώσοπους, γιατί αν περιμέναμε από τους "άλλους" τους "ποιοτικούς"... φέξε μου και γλίστρισα.

 
+1000 στον Yameth

και +10000 στις ελληνικες metal bands που "παιζουν μπαλλα" ,στην κατηγορια τους παντα,εξαιρετικα στο εξωτερικο)

Η γλώσσα και η προφορά της είναι ίσως το σημαντικό σημείο αποτυχίας.Κι αυτό κυρίως γιατί στα γκρουπ τη φωνή την αναλαμβάνει αυτός και κυρίως αυτή που θα προσφερθεί και όχι αυτός που είναι καλός, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους μουσικούς συνήθως.
επειδη εχω επανειλημενα ...υποβαλει ;D πολλους ξενους παραγωγους (εχω τα κονε βλεπεις... :) :)) αλλα και απλους Αμερικανους και Βρεττανους...πολιτες σε ακροαση των περισσοτερων αγγλοφωνων ελληνικων παραγωγων δεν θα ελεγα οτι ειναι ΜΟΝΟ αυτο το προβλημα (η προφορα και η γλωσσα).

ειναι φυσικα το μεγαλυτερο αλλα το σημαντικοτερο ειναι οι ΣΤΙΧΟΙ και κυριως αυτα που ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ μεσα στους στιχους,τα οποια μπορει να στεκουν γραμματικα και συντακτικα αλλα δεν αφορουν με τιποτα στην καθημερινοτητα του μεσου Αγγλοσαξωνα ,απο τον οποιο αλλωστε πρεπει να "εγκριθουν" για να κανουν καριερα.

θα μου πεις καλα αλλοιως λεει το I love you  ο Λονδρεζος και αλλοιως ο ..Περιστεριωτης?ΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ (η μαλλον αλλοιως κανει τον ακροατη να το αντιλαμβανεται)

επισης ολο το "πραμα" (στιχοι,ΕΜΦΑΝΙΣΗ των μελλων,ενορχηστρωση,παιξιματα,VIBE,FEEL,ΣΤΥΛ κτλ) δεν τους "καθεται" ρε παιδι μου ,πως να το κανουμε.

και βεβαια παιζει και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ θεμα του ORIGINALITY στο οποιο δυστυχως η ντοπια σκηνη πασχει χοντρα...

θα μου πεις πως τα εχουν καταφερει καποιοι ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΟΙ?ε,πως να το κανουμε...una ratsa una fatsa με τους Αγγλοσαξωνες ειναι ,και χωρις μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΤΟΠΙΑ μουσικη ΠΑΡΑΔΟΣΗ να κυλαει στις φλεβες τους θελουν δε θελουν.... ;)

η ταπεινη μου αποψη και μονο.μπορει και να κανω λαθος (ΜΑΚΑΡΙ να κανω δηλαδη.. ::)

Εντελως πληροφοριακα πολλα απο τα αξιολογα  ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ σχηματα εχουν αφησει ΑΝΑΥΔΟΥΣ τους παραπανω αναφερομενους ακροατες... ;),γιατι αραγε?

 
Μέσα σε αυτούς βάλτε και τους firewind, που αν και δε μου αρέσουν καθόλου, μα καθόλου, φτάσανε να θεωρούνται από τα κορυφαία ονόματα στη μεταλ σκηνή. Μάλιστα ο gusg έχει και signature μοντέλο με την esp αν θυμάμαι καλά.

Ίσως γιαυτό να φταίει ότι δεν προσαρμοστήκανε να είναι καλοί σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα.

Πάντως για τον μπορεί κάποιος από Ελλάδα να κάνει καρριέρα στο εξωτερικό, έχοντας αγγλικό στίχο, ναι μπορεί, αρκεί να έχει κάτι να δείξει προς τα έξω. Αυτό το originality που είπε και ο sf, αλλιώς να δει κάποιο καχέκτυππο τν closer/maiden/mayhem/u2, τι να το κάνει; Ακούει τους οριτζινάλε και αφήνει τις μαϊμούδες για τα μεσημεριανάδικά μας

 
Clouseau είπε:
Αυτό δεν το καταλαβαίνω,γιατί κάτι τέτοιο να απαιτεί μικρά σταθερά βήματα;Δεν είναι κάτι που χτίζεται σιγά σιγά πιστεύω,δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο.
εγω ετσι νομιζω οτι ειναι τα πραγματα.

πες μου ενα μονο label οροσημο το οποιο πουλαει δισκους εξω και να τα πηγαινει και καλα.(μιλωντας παντα για ανεξαρτητη σκηνη).

κανενα.

πλεον υπαρχει η Klik Records,οι Cast-A-Blast με το δικο τους label κτλ.Δεν απαιτειται χρονος για να ερθει καποιος απο αλλη χωρα σε επαφη με τη μουσικη τους?

 
boukas είπε:
Μέσα σε αυτούς βάλτε και τους firewind, που αν και δε μου αρέσουν καθόλου, μα καθόλου, φτάσανε να θεωρούνται από τα κορυφαία ονόματα στη μεταλ σκηνή. Μάλιστα ο gusg έχει και signature μοντέλο με την esp αν θυμάμαι καλά.
δεν είναι άδικα οι κορυφαίοι , τους άκουσα και μου αρέσαν πάρα πολύ.

Αν θές η μουσική να πουλάει σε πολλούς , τότε θα πρέπει να φτιάξεις μουσική για τους πολλούς και όχι για τον εαυτό σου. Κακά τα ψέμματα.

 
Πάντως τώρα, περισσότερο από ποτέ, θα συνηστούσα σε κάποιον ή κάποιους να προσπαθήσουν για διεθνή καριέρα. Εχει κάθε δυνατότητα προβολής, (με τις σωστές επιλογές συνεργατών), είναι ισάξια εξοπλισμένος, και αν έχει και διάθεση για σκληρή δουλειά, τουλάχιστον θα δοκιμάσει τι εστι βερύκοκο, σχεδόν με ίσους όρους. Από κει και πέρα είναι θέμα δημιουργηκότητας, μοναδικότητας και ταλέντου.

θα μου πεις καλα αλλοιως λεει το I love you ο Λονδρεζος και αλλοιως ο ..Περιστεριωτης?ΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ (η μαλλον αλλοιως κανει τον ακροατη να το αντιλαμβανεται)......

επισης ολο το "πραμα" (στιχοι,ΕΜΦΑΝΙΣΗ των μελλων,ενορχηστρωση,παιξιματα,VIBE,FEEL,ΣΤΥΛ κτλ) δεν τους "καθεται" ρε παιδι μου ,πως να το κανουμε.

και βεβαια παιζει και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ θεμα του ORIGINALITY στο οποιο δυστυχως η ντοπια σκηνη πασχει χοντρα...
Συμφωνώ απόλυτα...και ακριβώς αυτή ηταν η απορία μου,γιατί είναι τόσο δύσκολο να ενσωματωθεί πχ στην Αγγλία μια σοβαρή ελληνική μπάντα οταν 17χρονα  με garage-τα-ιδια-και-τα-ιδια πουλάνε. Οι raining pleasure πχ δε θα έπρεπε να πουλάνε ;

 
Clouseau είπε:
Συμφωνώ απόλυτα...και ακριβώς αυτή ηταν η απορία μου,γιατί είναι τόσο δύσκολο να ενσωματωθεί πχ στην Αγγλία μια σοβαρή ελληνική μπάντα οταν 17χρονα  με garage-τα-ιδια-και-τα-ιδια πουλάνε. Οι raining pleasure πχ δε θα έπρεπε να πουλάνε ;
Γιατί θα 'πρεπε;Μπορεί να έχουν το ένα Ρ σωστό... Περισσεύουν 3.

Λάβετε υπ' όψην ότι μιλάμε για αγορά που τοποθετούμε κάποιο προιόν και περιμένουμε την αντίδραση του κοινού.

Τα 4 Ρ του Marketing για να πάει καλά ένα προιόν είναι:

1.Product, (Προιόν)

2.Price, (Τιμή)

3.Place, (Τοποθέτηση)

4.Promotion (Προβολή)

Κάντε μια αναγωγή στη μουσική σκηνή και αναρωτηθείτε τι λείπει αλλά και πόσο σύνθετα είναι τα πράγματα.

 
Clouseau είπε:
Οι raining pleasure πχ δε θα έπρεπε να πουλάνε ;
και βέβαια ΟΧΙ. για όλους αυτούς τους απόλυτα σωστούς λόγους που απαριθμεί ο σούπερφανκ, αλλά και ο Ιαμέθιος.είναι απλό. εάν ο άλλος θέλει να ακούσει μάντσεστερ το ακούει εκεί.(γιατί εσύ κι ο κάθε εγώ θα μοιάζουμε κάτι σαν καλομοίρα ή την άλλη την κωλαρού από το ίδιο μουσικό πανεπιστήμιο ;D που χώρισε τον αντρα της στην αυστραλία)...κάτι σαν τη δικιά μας μαλακάσα δηλαδή. μια ώρα δρόμος. για προσέξτε το άλλο που σας είπε: για τις δυνατότητες επιτυχίας ελληνόφωνου γκρουπ, υπό απόλυτες προϋποθέσεις βέβαια.

υ.γ άπειρα ++++++  στον σούπερφανκ και στις παρατηρήσεις περί ηχου παραγωγής και μάστερινγκ στο εξωτερικό. έχεις φράγκα το κανες έξω, αλλά και πάλι δε σημαίνει τίποτα. επίσης αυτό που είπε για το τεράστιας φήμης στούντιο  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  όντως έτσι είναι...  είναι τσεκαρισμένο. είναι πιο φτηνούλι.

και δεν είναι και σε υπόγειο στα βριλήσσια που μπαινοβγαίνει ο πετρέλης και σε παίρνει η μπόόόόόχαααα >:(

 
Όσον αφορά τη metal σκηνή, οι Rotting Christ είναι, αν δεν κάνω λάθος, η γνωστότερη ελληνική μπάντα του χώρου παγκοσμίως (ελληνική με την έννοια ότι όλα τα μέλη της είναι Έλληνες).

Και γενικότερα πιστεύω πως είναι απο τις λίγες ελληνικές μπάντες που έχουν τέτοια επιτυχία στο εξωτερικό (όσο μεγάλη ή μικρή και αν είναι αυτή). Αυτό κατα την άποψη μου δεν οφείλεται, που όπως αν κατάλαβα καλά είπε ο yameth, στα brutal φωνητικά (όχι και τόσο brutal στην περίπτωση των Rotting Christ, δεν είναι και σαν των Nile ή των ελλήνων Inveracity για παράδειγμα) που "δεν χρειάζονται καλή προφορά", μιας και οι Rotting Christ έχουν αρκετά καθαρά σημεία (όσον αφορά τα φωνητικά πάντα) που είναι στην ουσία αγγλικά με ελληνική προφορά. Ίσως βέβαια και αυτό να τους προσδίδει περισσότερη "καφρίλα"/cult-ιλίκι κάτι που αρέσει στους οπαδούς αυτής της μουσικής  ;D ;D (και την ίδια στιγμή και σε εμένα).

Υ.Γ: Οι Firewind (που νομίζω πως τα μόνα ελληνικά μέλη της είναι οι: Μπάμπης Κατσιώνης και Κώστας Καραμητρούδης/Gus G) δεν μου αρέσουν καθόλου, επίσης.

Υ.Γ 2: Οι περισσότερες ελληνικές Metal μπάντες (με δικό τους υλικό εννοείται) ανήκουν στο χώρο της Black και της Death Metal (χωρίς να είμαι σίγουρος) αλλά ακόμη και έτσι να μην είναι, χαίρουν εκτίμησης και στο εξωτερικό και θεωρώ πως μπορούν και προσφέρουν πολλά στο χώρο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top